מטרתה של רשימה זו ×”×™× ×œ×”×¦×™×¢ ×¨×¦×™×•× ×ל המסביר ×ת תופעת היעדר ×”×ª×—×ª×•× ×™×. ××™× × ×™ יודע מה עבר בר×שן של ×‘×¨×™×˜× ×™ ×ו פ×ריס בשעה שיצ×ו מ×חוזתן, כשרק שוליו ×”×‘×•×’×“× ×™×™× ×©×œ סטרפלס זעיר מפריד בין המה-שמו שלהן ובין תרבות המערב. ×בל מכיוון שהתופעה × ×ž×©×›×” זמן-מה ×’× ×חרי שהעלמה הר××©×•× ×” × ×ª×¤×¡×” בקלקלתה, כלומר, מכיוון ש×ותן × ×¢×¨×•×ª פוחזות ×”×‘×™× ×• היטב ×ת ×”×¡×™×›×•× ×™× ×•×”×”×©×œ×›×•×ª של חוסר-×‘×ª×—×ª×•× ×™×, הרי שדבקותן בבחירה ×”××•×¤× ×ª×™×ª הזו מיל××” ×¤×•× ×§×¦×™×” × ×¤×©×™×ª ×ו חברתית מסוימת. מהי, ×× ×›×Ÿ, ×”×¤×•× ×§×¦×™×” הזו?
ר×שית חכמה, הבה × ×‘×—×Ÿ ×ת ×”× ×¤×©×•×ª הפועלות. ×‘×¨×™×˜× ×™ ספירס, ×œ×™× ×“×–×™ לוה×ן, פ×ריס הילטון. שלוש × ×©×™× ×¦×¢×™×¨×•×ª, שעיקר פרסומן בה להן, על ××£ קריירות משחק ושירה ×¢× ×¤×•×ª, מחיי ×”×ישות ×”×§×˜×¡×˜×¨×•×¤×œ×™×™× ×©×œ×”×Ÿ. ×ין ×ספקט בחיי הפרט של שלוש המוסקיטריות ×©×œ× × ×‘×—×Ÿ לעומקו בשורה של ×¤×¨×¡×•×ž×™× ×¦×”×•×‘×™× ×¤×—×•×ª ×ו יותר – ממשקלן, דרך הרגלי הצריכה שלהן ועד העדפותיהן ×”×ž×™× ×™×•×ª. ×‘×ž×™×œ×™× ×חרות, התקשורת × ×™×¡×ª×” לפקח, ב×מצעות מצלמות הפפר×צי, על מה ×©× ×›× ×¡ ×ל ×•×™×•×¦× ×ž- הגוף של ×‘×¨×™×˜× ×™, ×œ×™× ×“×–×™ ופ×ריס. הרי ×œ×›× ×‘×™×•-פוליטיקה ×œ×œ× ×ž×ž×©×œ×•×ª ×•×œ×œ× × ×ª×™× ×™×; ×’×•×‘×¨× ×ž× ×˜×œ×™×•×ª של מדורי רכילות, משטרות ××•×¤× ×” ו×רמון הבדולח ×”××™× ×¡×•×¤×™ של הרשת.
הסלב ×”×•× ××“× ×©×¤×¨×˜×™×•×ª×• ×”×™×, ×ž× ×™×” וביה, ציבורית. ומכיוון שמערכת ×”×™×—×¡×™× ×‘×™×Ÿ הסלב וקהלו ×”×™× ×ופטית מעיקרה, גופו הופך להיות שדה מערכה ציבורי שמעליו כוחות ×©×•× ×™× ×•×ž×©×•× ×™× ×ž× ×¡×™× ×œ×§×‘×•×¢ ×ת משמעותו (כלומר, ×ת ערכו הסימבולי) של הסלב.
×˜×¢× ×ª×™ העיקרית, ×× ×›×Ÿ, ×”×™× ×©×”×›×•×¡ החשוף של ×”×›×•×›×‘× ×™×•×ª הצעירות ×”×•× ×§×¨×™×ת תיגר על מידת מעורבות התקשורת בחייהן. התקשורת ×ž× ×¡×” לבסס רגולציה של מה ×©× ×›× ×¡ ×•×™×•×¦× ×ל הגוף של ×‘×¨×™×˜× ×™ ולכן המחווה ×”× ×’×“×™×ª היחידה ×”×™× ×œ× ×œ× ×¡×•×ª ולהסתתר (מהלך חסר פשר במסגרת שיח רו××”-כול) ××œ× ×œ×”×¦×™×’ לר×ווה ×ת מה שהתקשורת המכובדת ××™× ×” יכולה להרשות לעצמה להר×ות. ×¢×œ×™× ×• לזכור שלצד ×”×”× ××” הבלתי ×ž×¨×•×¡× ×ª מסבלן של × ×¡×™×›×•×ª הפופ, × ×•×¦×¨ שיח ×¤×˜×¨× ×œ×™×¡×˜×™ (×©×œ× ×œ×•×ž×¨, ×ž×˜×¨× ×œ×™×¡×˜×™) שהצדיק ×ת ×”×”×ª×¢× ×™×™× ×•×ª הסליזית בקריסתן של העלמות מהוליווד כד××’×” ××•×ª× ×˜×™×ª לשלומן. לכן, ×¤×¨×¡×•× ×”×ž×›×‘×“ ×ת עצמו ×œ× ×™×›×•×œ להר×ות לצופיו ×ת הו××’×™× ×” המפורשת של ×œ×™× ×“×–×™, ×œ× ×¨×§ ×ž×©×•× ×©×ž×“×•×‘×¨ במוסד בעל ×ž×•× ×™×˜×™×Ÿ, ××œ× ×’× ×ž×©×•× ×©×”×—×©×™×¤×” הבלתי פוסקת של ×—×™×™ הסלב ×œ× × ×•×¢×“×” לספק ××™ ×ילו ×™×¦×¨×™× × ×œ×•×–×™×, ××œ× ×œ×פשר לקור××™× ×œ×¢×§×•×‘, כסוסי ×¦×™×¤×•×¨× ×™×™× ×•×¡×¤×•×§×™ ידיי×, ×חרי מצבה הפסיכוסומ×טי של ××œ×™×œ×ª× ×”×הובה. ×‘×ž×™×œ×™× ×חרות, ×”×›×•×›×‘× ×™×•×ª חושפות ×ת כוסן, בדיוק ×ž×©×•× ×©×—×©×™×¤×ª יתר כזו ת×לץ ×ת התקשורת ×”×ž×™×™× ×¡×˜×¨×™×ž×™×ª להציב גבולות לכיסוי (כלומר, לחישוף) של חייהן. הרי לכן דרך מבריקה לתבוע מחדש בעלות פרטית על גוף ציבורי.
כמובן, כל התופעה ×ž×ª×—× × ×ª לטיפול ×–'×™×–'יק×× ×™: ×ל ×œ× ×• ×œ×”×ª×¢×œ× ×ž×Ÿ הפן ×”×ž×™× ×™ הבוטה שבהצעת הכוס ×œ×¢×™× ×™ הקור××™×. מדובר, בעליל, ×‘×”×–×ž× ×” בוטה לחדירה ×ופטו-פ×לית מין הדרגה ×”××™× ×˜×™×ž×™×ª ביותר. ××œ× ×©× ×“×ž×” שהמציצן מ×בד משהו מן ×”×”× ××” ברגע שה×ובייקט ×”× ×¦×¤×™×ª × ×¢×©×™×ª מודעת להיותה × ×¦×¤×™×ª ומציעה ×ת עצמה לצופה; מ×זן הכוח ×ž×©×ª× ×” והמציצן הופך מרו××”-ו××™× ×•-× ×¨××” למשתתף פעיל – ולכן פגיע – בשדה המערכה. יש ×’× ×œ×•×ž×¨ משהו על הכוס כעל הממשי העודף, הדבר ש×× ×—× ×• × ×”× ×™× ×œ×¨×ות ×‘×¢×™× ×™ ×¨×•×—× ×•, ××•×œ× × ×•×›×—×•×ª×• הממשית, המגולה והמגולחת, דוחה ××•×ª× ×• ומבטלת ×ת ×”×”× ××” ×”×ž×™× ×™×ª שבהצצה [×”×›× ×¡ ×›×ן ×¨×¤×¨× ×¡ ל"חלון ×חורי"].
לבסוף, קור×ות וקור××™×, ×¢×œ×™× ×• לש×ול, ×”×× ×ž×“×•×‘×¨ במהלך "×¤×ž×™× ×™×¡×˜×™"? ×× ×™ מעדיף להש×יר ש×לה זו ×œ×œ× ×ª×©×•×‘×” מוחלטת. ×ין ספק ש×פשר ל"קרו×" ×ת חשיפת הכוס ×›"פרטיקת" "×”×ª× ×’×“×•×ª" "×—×ª×¨× ×™×ª" (×לוהי×, כמה שהז'רגון ×”×–×” ×¢×™×™×£), ×ל×, וזו כבר תחושה סובייקטיבית, שהמהלך ×”×–×” מדיף ריח חמוץ של ×™×™×וש ודחיקה ×ל הקיר. ×חד הדברות ×”×¤×ž×™× ×™×¡×˜×™×™× ×”×¢×™×§×¨×™×™× ×”×•× "×”×ישי ×”×•× ×¤×•×œ×™×˜×™". ××œ× ×©×”×¤×ž×™× ×™×¡×˜×™×•×ª ×œ× ×”×ž×¦×™×ו ×ת הדיבר ×”×–×”; ×”×•× × ×•×›×— כבר ×‘×–×¨×ž×™× ×”×‘×™×•-×¤×•×œ×™×˜×™×™× ×©×¢×™×¦×‘×• ×ת ×”×ž×•×“×¨× ×”; ×”×¤×ž×™× ×™×–×, במידה רבה, השתמש ×‘×¢× ×™×™×Ÿ ההולך וגובר של מערכות ×ž×“×™× ×ª×™×•×ª ועסקיות בגוף – כמש×ב פוליטי וכלכלי – על ×ž× ×ª לקצור ×“×™×•×•×™×“× ×“×™× ×¤×•×œ×™×˜×™×™×-×›×œ×›×œ×™×™× (×œ× ×©×™×© משהו רע בזה). ×בל הב×ק-לש ×”×•× ×‘×œ×ª×™ × ×ž× ×¢: ×× ×”×ישי ×”×•× ×¤×•×œ×™×˜×™, הגוף, ובמיוחד ×יברי הרבייה שלו, יהפכו ×œ×¢× ×™×™×Ÿ ציבורי. ייתכן ×©×ž×‘×—×™× ×ª × ×©×™× ×ž×¡×•×™×ž×•×ª, מדובר במחיר ששווה לשלמו; ייתכן שהפיכת הגוף ×œ×ž×ª×—× ×¦×™×‘×•×¨×™ הייתה מתרחשת בכל מקרה ×•×”×“×™×•×•×™×“× ×“×™× – כמו חופשות לידה קבועות בחוק – ×”× ×‘×‘×—×™× ×ª רווח טהור. ×בל ×× ×‘×ž×¢×¨×š התרבותי ×”× ×•×›×—×™ ×”×ופציה היחידה של × ×¢×¨×•×ª צעירות לשליטה בגופן ×”×™× ×—×©×™×¤×ª-יתר (×ו הטלת מו×, ר×ו ערך ×”-cutters), ×ולי ר×וי לבחון ×‘×¨×¦×™× ×•×ª ביסוס מחדש של ×”×”×‘×—× ×” בין הספרה הפרטית והציבורית, ×œ× ×›× ×™×¡×™×•×Ÿ לדה-פוליטיזציה של ×”×ישי, ××œ× ×›×ž×”×œ×š פוליטי ×œ×¢×™×œ× ×©×ž×˜×¨×ª×• יצירת ×ž×¨×—×‘×™× ×©×‘×”× ×”×©×œ×™×˜×” בגוף חוזרת לידי מי ששוכן בו.