1. חשבתי לי שמ××ž×¨×™× ×קדמיי×, מהסוג ×”× ×¤×•×¥ בקומות הגבוהות בגילמן, ×“×•×ž×™× ×œ×ž××ž×¨×™× ×‘× ×•×©××™ ×ž×—×©×‘×™× (×‘×•× × ×—×©×•×‘ מה ×× ×™ קור×ת כל היו×) – העיקר ×”×•× ×œ× ×”×ª×•×›×Ÿ, ××œ× ×”×œ×™× ×§.
ב××™× ×˜×¨× ×˜ יש הכל, ולכן ×”×‘× ×ª×• של הכותב המחשבי × ×ž×“×“×ª בעיקר ×‘×œ×™× ×§×™× ×©×”×•× ×ž×¦×¨×£ למ×מרו – תן לי ×œ×™× ×§ ל×תר סופר ×ž×’× ×™×‘ ×©×œ× ×¨×יתי עד ×›×”, ו×כתיר ×ותך בתור מלך ×”××™× ×˜×¨× ×˜ ×”×–×ž× ×™.
וב×ותו ×ופן, ×’× ×‘×”×¡×˜×•×¨×™×” של חקר הספרות והתרבות יש הכל. ולכן, תן לי ×”×¤× ×™×™×” ×קדמית ל××™×–×” פלוץ מהמ××” ×”-2 לספירה, ו×כתיר ×ותך כמלך הספרות ההשוו×תית. (ר×ו למשל ×”×¤× ×™×•×ª ××™× ×¡×¤×•×¨ ללוקרציוס ש×ייל דותן ×והב ×œ×”×•×¦×™× ×ž×¤×™ הטבעת של ההסטוריה).
2. ×בל ×›× ×¨××” שזה ×œ× ×ž×¡×¤×™×§ – מתברר ×›×™ ×”×œ×™× ×§×™× ×•×”×”×¤× ×™×•×ª ×œ× ×™×¦×¨×• מדד השוו×תי טוב מספיק. ולכן המצי×ו ×ת השימוש היצירתי ×‘×ž×™×œ×™× ×•×‘×¡×™×ž× ×™×. כל כותב ×קדמי מתחיל רוצה ×œ× ×›×¡ לעצמו ×יזו מילה, ולהטעין ×ותה במשמעות חדשה, והכל במין מזימה סודית × ×’×“ ×¡×“×¨× ×™ הדפוס של הוצ×ת ×¨×¡×œ×™× ×’. ×”-×חר, המילה הצרפתית ×œ×”×ª×¢× ×’×•×ª (×ין לי מושג ×יך ×›×•×ª×‘×™× ×ותה, ו×ין לי ×›×— לחפש), חפצון, ×¤×¨×¤×•×¨×ž× ×¡, הגוף חסר ×”××™×‘×¨×™× ×•×’×•'.
×× ×”×¦×œ×™×— בכך, ×”×•× ×ž×’×™×¢ ×ל ר×ש רשימת רבי המכר ×”×“×™×ž×™×•× ×™×ª.
3. מה ×™×•×¦× ×ž×›×œ ×–×”? ×ž×©×¤×˜×™× ×›×לו: "(כמעין ×ª×¨×’×•× × ×¤×©×™-×“×™× ×ž×™ לדבר כשלעצמו הק×× ×˜×™×× ×™)" (מתוך "×™×ž×™× ×¨×¢×™×" מ×ת ×רי×לה ×זול××™ ועדי ×ופיר, ×¨×¡×œ×™× ×’ 2004).
4. בטוח יש דרך ×חרת להגיד ×ות×!
סליחה, ×יתמר, ×’× ×”×‘×œ×•×’ ×”×–×” מצטרף לרשימת ×”×‘×œ×•×’×™× ×”×ž×ª×ž×¨×ž×¨×™× ×¢×œ המ××ž×¨×™× ×©×”× ×¦×¨×™×›×™× ×œ×§×¨×•× ×œ×¤× ×™ העבודה ×”×¡×ž×™× ×¨×™×•× ×™×ª
×–×” בגלל ש×ת ×œ× ×§×•×¨×ת ×ת המ××ž×¨×™× ×”× ×›×•× ×™×. במ××ž×¨×™× ×©×× ×™ קור×, הבעיה ×חרת.×”× ×˜×™×” הכללית ×”×™× ×œ×”×¤×•×š ×ת ×”×˜×¢× ×” ל×פוריז×, כלומר, להחיל עליה ×ת ×”×¤×•× ×§×¦×™×”×”×¤×•×טית של יעקובסון, כך ×©×ž×ª×§×‘×œ×™× ×¤× ×™× ×™× × ×•×¡×— "בספרות, יש ט×לוס ×’×לסתירה הלוגית. ×’× ×”×˜×וטולוגיה ×”×™× ×˜×œ×ולוגית" (×©×˜×¨× ×‘×¨×’, מ×יר).
×גב, מה ×ת לוקחת הסמסטר?
× ×•, וזו ×”××œ×˜×¨× ×˜×™×‘×” ש×מורה לשמח ×ותי?
× ×דה. סיימתי ×ת התו×ר, בעזרת ×”×©× ×•×‘×•×“×¨×™×ר. × ×•×ª×¨×” ~רק~ התזה.
× ×‘×–×•×ª!
ל×ממש, ×בל בשלב ×ž×¡×•×™× ×ž×ª×—×™×œ×™× ×œ×הוב ×ת ×–×”. תפסתי ×ת עצמי מייצר כמה××¤×•×¨×™×–×ž×™× ×›×לה בעבודה ×”×¡×ž×™× ×¨×™×•× ×™×ª. גרוע מכך, תפסתי ×ת עצמי משתובב, ×‘×™× ×™×œ×‘×™× ×™, מה××¤×•×¨×™×–×ž×™× ×©×™×¦×¨×ª×™.
×× ×™ יודעת! ×–×” קורה ×’× ×œ×™ (×œ× ×”××¤×•×¨×™×–×ž×™× – המקבילה הפסיכוטית של ×ª×—×•× ×”×”×ª×ž×§×“×•×ª שלי).
בגלל ×–×” ×× ×™ רוצה לברוח מה×קדמיה ×œ×¤× ×™ ×©× ×¤×©×™ הרכה ×ª×–×•×”× ×‘×ופן ש××™× ×• × ×™×ª×Ÿ לשחזור.
לברוח, לברוח. הש×לה ×”×™× ×œ×ן.
×רץ סחי ומדון.
×¤×¢× ×¨×¦×™×ª×™ להיות ×¢×™×ª×•× ×ית ×ו ×קדמ×ית, ותר××” מה קרה.
×›× ×¨××” ש×חרי התזה, ×œ× ×ª×”×™×” ברירה – ×רכוש לי גלימה כתומה, ו××¢×œ× ×‘×בק של הודו תוך מלמול בלתי פוסק "×§×•×œ×•× ×™××œ×™×–× ×§×•×œ×•× ×™×ליז×".
×× ×× ×™ ×œ× ×˜×•×¢×”, ×–×” מה שיובל ××•×¤× ×”×™×™× ×¢×©×”. וחוצמזה, ×›×ª×•× ×–×” כבר פוליטיקלי-קורקט?
×תה משווה ×ותי ליובל ××•×¤× ×”×™×™×?
ל×. ×בל ×× ×™ תוהה למה לעזור ל×× ×œ×•×’×™×” הזו לעלות?
כדי ×œ×ž×§× ×ותה בגבולות השיח ובכך למחוק ×ת קיומה (×× ×™ חושבת ש×× ×™ כבר כשירה לכתוב ×¡×ž×™× ×¨×™×•×Ÿ)
×× ×™ ×œ× ×™×•×“×¢ ×× ×ת כשירה לכתוב ×ת ×”×¡×ž×™× ×¨×™×•×Ÿ, ×בל ×ת יודעת ש×ין קשר של × ×‘×™×¢×” בין ×©× ×™ חלקי המשפט שכתבת, × ×›×•×Ÿ?
1. × ×›×•×Ÿ.
×גב,יש תופעה דומה במוזיקה: תמצ××™ ×יזו להקה ××§×¡×¤×¨×™×ž× ×˜×œ×™×ª × ×™×“×—×ª ×ž×©× ×•×ª השישי××ו השבעי×, ומייד תוכתרי ×›×§×•× ×•×¡×¨×™×ª ××•×•× ×’×¨×“×™×ª פ×ר-××§×¡×œ× ×¡.
×”×”, זו ×× ×™, שכחתי להסיר ×ת ×”×יפור מ×תמול.
תלוי ×ת מי שו×לי×, ×× ×™ ×ž× ×™×—×”.
יפה לך ×”×יפור המבוכתי.
התוספת שלך מ×ד × ×›×•× ×”, ומ-×-ד ×ž×¢×¦×‘× ×ª. (רק שעליי יש שלט של "×œ× ×ž×‘×™× ×” במוזיקה", ××– עליי ×œ× ×¢×•×©×™× ×ת תרגילי ×”×§×¡× ×”×ž×•×–×™×§×œ×™×™×).
תעזבו ×ת טירוף ×”×¨×¡×œ×™× ×’ ×”×–×”. תקר×ו ×ת קפק×, ×œ× ×ת שמלז וצוקט×רי.
כן, וז’ו××™×¡× ×¡, בהת×מה.
ל×?
מה ×ת רוצה, בובי?
×œ× ×”×‘× ×ª×™ למה ×–×” קשור.
כן לסעיף 1
ז’ו××™×¡× ×¡ ×œ×”×ª×¢× ×’×•×ª בצרפתית
ומה ×× ×™ רוצה? עזבי. מה רוצה הגבר?