×”×œ×™× ×§ הר×שון ×”×™×” סרטון מרמ×ללה. בחצר של גלריית ×”××ž× ×•×ª ×”×‘×™× ×œ×ומית בפלסטין ישב סלבוי ×–'×™×–'ק ודיבר ×¢× ×©×œ×•×©×”-×רבעה ×¤×œ×¡×˜×™× ×™× (×ולי דמויות מוכרות במ×בק הל×-×לי×) על יוזמת העברת ×ª×ž×•× ×” של פיק×סו למוזי×ון בעיר. בשיחה ×¢×•×œ×™× ×”×™×‘×˜×™× ×©×•× ×™× ×©×œ הפרויקט, ×—×™×•×‘×™×™× ×•×©×œ×™×œ×™×™×, ורוב הזמן ×–'×™×–'ק מדבר ושומעיו ×ž×”× ×”× ×™× ×ו ×ž×‘×™×¢×™× ×”×¡×›×ž×” בקצרה.
השיחה ×•×”× ×•×©× ×ž×¢× ×™×™× ×™× ×•×©×•×•×™× ×¤×•×¡×˜ × ×¤×¨×“, ×בל ×ת תשומת לבי לכד רגע מסוי×, צדדי (כד××™ לר×ות ×ת הסרטון כולו, ש×× ×™ מצטער ×©×œ× ×”×¦×œ×—×ª×™ ל×מבד. ×”×¡×¦× ×” המדוברת ××™ ×©× ×‘-8:09). ×‘× ×§×•×“×” כלשהי סוטה כהרגלו ×–'×™×–'ק ×ž×”× ×•×©× ×•×ומר (בעריכה קלה ×•×‘×ª×¨×’×•× ×—×•×¤×©×™): "××ª× ×”×¤×œ×¡×˜×™× ×™× ××™× ×˜×œ×™×’× ×˜×™×™×…×¨×•×¤××™× ×•×¢×•×¨×›×™ הדין ×‘×ž×“×™× ×ª ערב…כמו שחבר שלי × ×™×¡×— ×ת ×–×” ב××™×¨×•× ×™×”, ××ª× ×”'יהודי×' של הערבי×." ×”×™×•×©×‘×™× ×ž×™×ž×™× ×• של ×–'×™×–'ק ×¦×•×—×§×™× ×ž×¢×˜ ושוב ×ž×”× ×”× ×™×, ×בל מי ×©× ×ž×¦× ×œ×©×ž×לו ×ומר (×”×•× ×ž×—×•×¥ ×œ×¤×¨×™×™× ×•×©×•×ž×¢×™× ×¨×§ קול): "×œ× ×›×™ ×”×™×”×•×“×™× ×—×›×ž×™×, ×™×¢× ×™? מה ×–×ת ×ומרת ×”×™×”×•×“×™× ×©×œ הערבי×? ×× ×—× ×• ×”×¢×¨×‘×™× ×©×œ הערבי×."
×–'×™×–'ק קצת ×”×ª× ×¦×œ וקצת לעג במרומז – "כן, ×œ×¤×¢×ž×™× ×—×œ×§ ×ž×”×—×‘×¨×™× ×”×™×”×•×“×™×™× ×©×œ×™ARE TOO BRIGHT FOR THEIR OWN GOOD" – והשיחה × ×ž×©×›×”. ×בל לי ×–×” מ×וד צר×. המוחלטות הזו מעוררת במקרה הטוב רתיעה. חוסר היכולת להיפתח ל××‘×—× ×” (המבריקה), ×ו לקבל ולו לרגע מערכת ×ž×•× ×—×™× ×©×‘×” להיות יהודי ×–×” 'טוב', ×œ× ×™×›×•×œ×” ×©×œ× ×œ×”×˜×™×œ צל של גיחוך על הרב-שיח שברקע, × ×ור ×•×ž×ª×§×“× ×›×›×œ שיהיה. תהיתי ×× ×ותו ××“× â€“ שהזכיר לי ×ת ×”×˜×•×§×‘×§×™× ×”×’×–×¢× ×™×™× × ×’×“ עדן ×ברג'יל, שב×ו עלומי ×©× ×ž×”×¦× ×˜×¨×•× ×©×œ הפיילה ×”××™× ×˜×œ×§×˜×•×לית – ×™×”×™×” מוכן להיהרג על זכותי להשמיע דעה ×’× ×× ××™× ×• ×ž×¡×›×™× ×œ×”. ×חרת, מה ×”×˜×¢× ×‘×›×œ ×”×ž×™×œ×™× ×”×™×¤×•×ª ×•×”×¨×¤×¨× ×¡×™× ×”×ž×ª×•×—×›×ž×™× ×•×ולמות ×”×›× ×¡×™× ×•×”×‘×•×¨×§×¡×™×?
×מרתי משהו מכל ×–×” לחבר ששלח לי ×ת ×”×œ×™× ×§, ×•×”×•× ×ž×¦×™×“×• שלח לי עוד ×œ×™× ×§, שבלי להתכוון ×”×™×” ×¨×œ×‘× ×˜×™ ב×ופן מדהי×. בקליפ מופיע בור×ט במועדון ×פלולי ב××¨×™×–×•× ×”, ×¢× ×”×©×œ×גר הקזחי Throw the Jew Down the Well.
×× ×™ מעריץ ×¢× ×§ של תופעת בור×ט וברון כהן (שיותר מ×× ×ª×¨×•×¤×•×œ×•×’ עממי ×ו פרובוקטור זול ×”×•× ×¤×©×•×˜ קומיק××™ ×¢× ×§), ×בל זו ×”×¤×¢× ×”×¨××©×•× ×” שר×יתי ×•×œ× ×¦×—×§×ª×™. ×”×•× ×”×™×” חריף כתמיד, ב×ומץ ×ž×•×¤×œ× ×•×‘×‘×™×¦×•×¢ מושל×, ×בל ×”×¤×¢× ×œ× ×”×™×™×ª×™ ×¤× ×•×™ להתפעל. בסרטון הקהל שר בחופשיות ×¢× ×‘×•×¨×ט על ×”×§×¨× ×™×™× ×©×œ יהודי×, על הכסף ×©×”× ×’×•× ×‘×™× ×•×¢×œ הבעיה הל×ומית ×©×”× ×ž×”×•×•×™× ×‘×§×–×—×¡×˜×Ÿ. ×‘× ×™×’×•×“ לקטע ×”×¡× ×¡×¦×™×•× ×™ ברודי×ו, ×–×” ×œ× ×ª×¢×œ×•×œ רטורי שלקהל ×ין זמן לקלוט. החבר'×” ×¢× ×›×•×‘×¢×™ ×”×‘×•×§×¨×™× ×©×¨×™× ×ת הפזמון החוזר במו פיה×. בשלב ×ž×¡×•×™× ×–×” × ×¢×©×” מטריד.
×ין לי ספק שבמישור ×ישי רוב ×”×× ×©×™× ×©× ×—×‘×™×‘×™× ×œ×ž×“×™, ובור×ט ×”×•× ×ž× ×™×¤×œ×˜×•×¨ מיומן, ×בל ×ת מי ×–×” ×ž×¢× ×™×™×Ÿ. ×”×¢× ×™×™×Ÿ ×”×•× ×’× ××£ ×¤×¢× ×œ× ×× ×× ×—× ×• מפלצות ומה ×”× ×¡×™×‘×•×ª המקלות ×©×œ× ×•, ××œ× ×¢×“ כמה ×× ×—× ×• ×ž×•×›× ×™× ×œ×”×¢×œ×™× ×¢×™×Ÿ מפלצוּת כדי ×œ× ×œ×§×œ×§×œ ×ת הרגע.
זו ש×לה גדולה ש×פשר לכוון לכל ××“× ×‘×›×œ זמן. מה שבטוח, ×œ× ×œ×”×™×•×ª מסוגל לצחוק מהבדיחה של ×–'×™×–'ק ולצחוק חזק מדי מזו של בור×ט ×”× ×©× ×™ ×¦×“×“×™× ×©×•× ×™× ×©×œ ×ותה × ×‘×¢×¨×•×ª, שבשמה ×ו בחסותה ×§×•×¨×™× ×”×“×‘×¨×™× ×”×’×¨×•×¢×™× ×‘×™×•×ª×¨.
×בל ×–×” × ×•×¨× ×ž×¦×—×™×§ "×”×¢×¨×‘×™× ×©×œ הערבי×", ×–×” × ×•× ×¡× ×¡ מושל×.
×תה מבקש ×ž×”×¤×œ×©×ª×™× ×™ שיבטיח ×œ×”×™×œ×—× ×¢×œ זכותך להביע ×ת דעתך בעת ש×תה מחזיק ×ת ×”×¤×œ×©×ª×™× ×™ בביצי×. ברור, מי שמחזיק מישהו ×‘×‘×™×¦×™× ×™×¡×›×™× ×œ×¢×–×•×‘ רק ×× ×”×•× ×™×™×“×¢ שהמוחזק ×œ× ×™×ª× ×¤×œ עליו ברגע שביציו ישתחררו. ×× ×™ מזדהה ×¢× ×”×¦×•×¨×š ×”×–×”. ×בל לדרוש מהמוחזק שיגיד לך ב×ופן ×מין ×©×”×•× ×œ× ×¨×•×¦×” ×œ×”×ª× ×¤×œ עליך ברגע שביציו ישתחררו זו דרישה ×©×œ× ×ª×¢× ×” בחיוב. זו דרישה שתדון ×ותך להמשיך ולהחזיק בביציו לעוד הרבה זמן. ×–×” הרי הטריק של × ×ª× ×™×”×• ×¢× "הכרה ×‘×ž×“×™× ×” יהודית".
צריך ×œ×ž×¦×•× ×“×¨×š ×חרת לעזוב ×œ×”× ×ת ×”×‘×™×¦×™× ×‘×œ×™ ×©×™×ª× ×¤×œ×• ×¢×œ×™× ×• ×חרי ×©×‘×™×¦×™×”× ×™×©×ª×—×¨×¨×•.
×. ×× ×™ ×¢× ×ž×¨×™×ª.
ב. ×”××‘×—× ×” של ×–'×™×–'ק יותר × ×“×•×©×” ממבריקה.
×’. סליחה, ×בל למה בדיוק ×¤×œ×¡×˜×™× ×™ ברמ×ללה ב-2011 ×מור לצחוק ×ו להרגיש ×ž×•×—× ×£ ×›×©×ž×©×•×•×™× ×ותו לסטר×וטיפ שחוק של יהודי? ולמה ×–×” ×©×”×•× ×œ× ×¦×•×—×§ ××œ× ×ž×‘×™× ×§×•× ×˜×¨×” (הרבה יותר מצחיקה, ×›×מור) מעיד על חוסר פתיחות ×•×©× ×ותו ב×ותה קטגוריה כמו הקהל ×”×’×–×¢× ×™ של בור×ט?
יוסי
הזדהתי מ×וד ×¢× ×”×˜×¢× ×” שלך, למרות ש×ין לי ביצי×. × ×™×¡×™×ª×™ ×œ× ×¡×— משהו דומה ×תמול בשיחה ×¢× ×ž×™×©×”×• על הדרישה של ביבי להכרה ×‘×ž×“×™× ×” יהודית מפלסטין, ודיברתי על ×–×” שצד ×חד עומד לצד ×”×©× ×™ על הר×ש ×¢× ×ž×’×£, ×בל × ×¨××” לי שבכל ×ופן × ×™×¡×—×ª ×ת ×–×” יותר ברור ויפה יותר. למרות המט×פורה הגברית משהו
רק לגבי הקטע של בור×ט: http://www.fisheye.co.il/%D7%AA%D7%A0%D7%95-%D7%9C%D7%A2%D7%9D-%D7%9C%D7%94%D7%97%D7%9C%D7%99%D7%98/?comNum=199999#li-comment-199999
×œ× ×”×‘× ×ª×™ למה ×–×” ×ותו דבר. קצת מזכיר לי ×× ×©×™× ×©××•×ž×¨×™× ×©×ין ×’×–×¢× ×•×ª בישר×ל וש×× ×™×© ×× ×©×™× ×—×©×•×›×™× ×©×—×•×©×‘×™× ×©×ž×–×¨×—×™ ×”×•× ×¤×—×•×ª טוב, ××– צריך פשוט ×œ×”×ª×¢×œ× ×ž×”×.
×ישית ×œ× ×ž×‘×™× ×” למה מישהו ×מור לצחוק מבדיחה שמה ×©×”×™× ×ומרת ×–×” ×©×™×”×•×“×™× ×”× ×™×•×ª×¨ ×˜×•×‘×™× (יותר משכילי×, יותר חכמי×, והחוצפה הזו שלה×, ××—) – ×‘×§×•× ×¡×˜×œ×¦×™×” שבה יחסי הכוחות כל כך כל כך ×œ× ×©×•×•×™×. ×× ×™ חושבת ש××“× ×©×›×œ הזמן עסוק בלהוכיח ×©×”×•× ×œ× ×›×–×” גרוע, יתקשה ×ולי לצחוק ממט×פורה שמחזקת ×ת ×”× ×—×™×ª×•×ª שלו בתוך משוו××” מסוימת, ולו בעקיפין.
×•×”×¢×¨×‘×™× ×©×œ ×”×¢×‘×¨×™× ×–×” ב×מת גדול. בתור תרגיל, שווה ×œ× ×¡×•×ª לפרק ×ת ×יך ש×תה מבין ×ת המט×פורה הזו. מה ×–×” ×ומר, ×”×¢×¨×‘×™× ×©×œ הערבי×?
וב×מת ×’× ×œ× ×ž×‘×™× ×” למה לומר ×©×”×¤×œ×¡×˜×™× ×™× ×”× ×”×™×”×•×“×™× ×©×œ ×”×¢×¨×‘×™× ×–×• ××‘×—× ×” מבריקה.
×”"מבריקה" ×‘×¡×•×’×¨×™×™× ×ולי מרחיקת לכת, עדיף ×”×™×” לכתוב 'מחודדת' ×ו '×ž×¢× ×™×™× ×ª'. ×בל ×‘×¢×™× ×™ ההיפוך ההיסטורי ×”×–×” ×œ× × ×“×•×©; דמות היהודי מה×× ×œ×•×’×™×” ××™× ×• חלק ×ž×ž×“×™× ×ª ישר×ל, צה"ל ×ו הממסד ×”×¦×™×•× ×™, ××œ× ×‘×“×™×•×§ ×ž×”×¢×•×œ× ×©×›×œ ×”××—×¨×•× ×™× × ×™×¡×• לקעקע; ×ותו משכיל × ×¨×“×£ ובן-בלי-בית. ×× ×›×ž×• שז'×™×–'ק ×ומר זו החוויה של ×¤×œ×¡×˜×™× ×™× ×‘×“×•×‘××™ ×ו ×בו-ד×בי, בהתחשב בזהות ×”×ž×¢×•×•×œ×™× ×©×œ×”× ×›×™×•×, ×–×” די ××™×¨×•× ×™.
×’× ×œ× ×”×™×™×ª×™ ×ומר שיש ×›×ן מחמ××” גדולה מדי ליהודי×, ההקבלה ×”×™× ×™×•×ª×¨ למצב ×”×ומלל מ×שר לסגולות שלה×.
כך ×ו ×חרת, הכריכה המיידית של "יהודי×" ×¢× ×ž×“×™× ×ª ישר×ל ×ו ×¢× ×”×›×™×‘×•×© ×”×¦×™×•× ×™ ×œ× ×¦×¨×™×›×” להיות כל כך ×ž×•×‘× ×ª מ×ליו. ×ין לי ×©×•× ×¦×™×¤×™×™×” ×©×¤×œ×¡×˜×™× ×™× ×™×”×œ×œ×• ×ת המגף שעל צוו×ר×, וזה בטח ×œ× ×ž×” שעשו ×”××—×¨×™× ×›×©×”× ×”× ×• והביעו הסכמה. ×‘×©×•× ×” מהתרגיל השקוף של ביבי ליצור מבוי ×¡×ª×•× ×•×œ×’× ×•×‘ זמן, דבר ×œ× × ×’×¨×¢ מה-PALESTINIAN CAUSE ×‘×¢×¦× ×”×”×©×•×•××”, שכל עוקצה ×”×•× ×‘×¤×¨×•×‘×•×§×˜×™×‘×™×•×ª שלה. ×œ× ×©×—×™×™×‘×™× ×œ×¦×—×•×§ בקול גדול, ×–×” ×’× ×¢× ×™×™×Ÿ של טע×, ×בל ×›×ן התחושה היתה של קו ×סור ×©× ×—×¦×”.
מה ×©×ž×‘×™× ×œ×ž×•×›× ×•×ª×• להיהרג על עמדתי וכו'. יוסי צודק בכך שיש משהו × ×יבי ב××•× ×™×‘×¨×¡×œ×™×•×ª שמשתמעת מהדרישה שלי כישר×לי, ×›×ילו ×× ×—× ×• ×©× ×™ ×’'× ×˜×œ×ž× ×™× ×‘×ž×•×¢×“×•×Ÿ דיבייט ספורטיבי. ×בל הבעייתיות של הסיטו×ציה ×œ× ×¦×¨×™×›×” לבטל ×ותה, ×•×œ× ×œ×—×™×™×‘ ×ותי להשיל ×ž×ž× ×™ ×ת עצמי ולהש×יר ×‘×›× ×™×¡×” (כל ×–×” במישור ×¢×§×¨×•× ×™, ספק ×× ×‘×ž×¤×’×© בפועל הייתי מצטט בפומפוזיות ×ת וולטר).
×–×” ×œ× ×ž× ×•×ª×§ ×גב מהמתח ×©×”× ×“× ×™× ×‘×• בש×ר הסרטון, כשז'×™×–'ק ×ומר ×©×œ×¤×œ×¡×˜×™× ×™× ×סור להת×הב ×‘×¢×¦×ž× ×›×§×•×¨×‘× ×•×ª. ×‘×¢×™× ×™×• הב×ת ×”×ª×ž×•× ×” לרמ×ללה ×”×™× ×œ× ×¢×œ ×©×•× ×ž×¡×›× ×•×ª×, ××œ× ×“×•×•×§× ×›×™ ×”× ×‘× ×™ ××“× ×¨×’×™×œ×™×, כמו ×”×ž×§×‘×™×œ×™× ×‘×ירופה, ×¢× ×¨×¦×•×Ÿ לחוות ××ž× ×•×ª טובה בגלריה הל×ומית. ב×ופן דומה, כבר ×™×¦× ×œ×™ לומר די והותר ×“×‘×¨×™× ×œ×¤×œ×¡×˜×™× ×™×, ×¢× ×”×™×“ שלי שמה ×ו בלעדיה, ×•×”×©×ž×™×™× ×œ× × ×¤×œ×•.
ובור×ט, הדמיון ×”×•× ×‘×ª×’×•×‘×”, שמ×תגרת ×ותך לצ×ת מסך ×”×¢×¨×›×™× ×•×”×¨×¤×œ×§×¡×™× ×©×תה ×—×™ על פיה×. ×›×ן יש ×תגר ×ž×™× ×•×¨×™ של פרובוקציה זוט×, שלוקחת ×ת מה ש×תה מ×מין בו ×•× ×•×ª× ×ª לו הקשר חדש ומקומ×; ×›×ן פרובוקציה ×’×¨× ×“×™×•×–×™×ª שצועקת לעברך להתערב ולקלקל ×ת המסיבה.
על ×”"×¢×¨×‘×™× ×©×œ ערבי×" ×× ×™ מודה ש××™× × ×™ מעלה בחכתי משהו מתוחכ×. בצפייה ר××©×•× ×” זו × ×¨×תה לי תגובה רטורית מיידית על ×”"×™×”×•×“×™× ×©×œ הערבי×".
לגבי ×”×¢×¨×‘×™× ×©×œ הערביׅ
×”×›×•×•× ×” ×”×™× ×œ×¡×•×’ של ×’×ווה ערבית, (×× ×—× ×• המקור, The real Deal), ×”×לה ×©× ×©×רו, ×”×לה ×©×ž×—×–×™×§×™× ×ž×¢×ž×“, ×”×לה ×©×œ×•×ž×“×™× ×œ×ž×¨×•×ª הכל, ומה שמשתמע מכך…
סוג של ×’×ווה ×שר, כמו ×©×©×ž×ª× ×œ×‘, מכריחה בפועל קו מחשבה מ×וד ×œ×™× ×™×רי, וכזה ×©×œ× ×ž×ª×¤×©×¨ (במיוחד לגבי זהות והזדהות), ×•×ž× ×™×‘ תגובה מ×וד ×œ× ×¨×ויה, ×פילו להומור מ×וד בסיסי (Touchy Touchy).
× ×•× ×¡× ×¡ ×–×” בהחלט כן, ×בל כסוג של Meta-pride, ×–×” עדיין ש×, ובגדול!
פיין, You rock my world.
×חיך ערבי ×”×©×ž× ×ª (×ו ×יך ×©×¡×™× ×ן הדפ×וי מגדיר ×ותי לפחות),× ×•×§×˜×” מפסולה
מצטער, ×ž×•×”× ×“, עדיין ×œ× ×”×‘× ×ª×™ ×ת המשל ×•×”×©× ×™× ×” של "×”×¢×¨×‘×™× ×©×œ הערבי×". ×× ×× ×™ מבין × ×›×•×Ÿ מה ש×תה ×ומר × ×•×’×¢ למתח ×”×¤× ×™×-×¤×œ×¡×˜×™× ×™, בין תושבי ×”×©×˜×—×™× ×œ×‘×™×Ÿ ערביי 48 (בגדו? × ×©×רו לשמור על השטח? משתפי פעולה? מחזיקי ×”× ×¡ ×”×¤×œ×¡×˜×™× ×™ ×‘×¤× ×™×?).
×”"יהודי×" של ×–'×™×–'ק ×”× ×”×¤×œ×¡×˜×™× ×™× ×©'גולי×' ×‘×ž×“×™× ×•×ª ערב עשירות ובמיוחד ב×מירויות, ×•×¢×•×‘×“×™× ×›×ž×”× ×“×¡×™×, ספקי שירות ו(×—×”-×—×”) ×× ×©×™ ×¤×™× × ×¡×™×. במעמד × ×ž×•×š יותר ×גב, כמו הרבה ×‘× ×™× ××—×¨×™× ×œ×œ××•× ×”×¢×¨×‘×™, ×”× ×ž×¤×¨×™×¢×™× ×œ×‘×™×–× ×¡ של החבר'×” במפרץ הפרסי ×•×ž×•×—×œ×¤×™× ×‘×סי×תי×:
http://www.pfcmc.com/esa/population/meetings/EGM_Ittmig_Arab/P02_Kapiszewski.pdf
×’× ×•×’× ×•×’×! המתח ×”×¤×œ×¡×˜×™× ××™ ×”×¤× ×™×ž×™ ×•×”×—×™×¦×•× ×™ חילק ×ת כל מה ×©× ×§×¨× ×¢×¨×‘×™ ×¤×œ×¡×˜×™× ××™, שזה כולל ×’× ×¤× ×™×, חוץ, על ×¤× ×™ השטח, ומה לׅ
שוב, ×ž×‘×—×™× ×ª הרבה ×¤×œ×¡×˜×™× ××™×, ×”×¢×•×œ× ×”×¢×¨×‘×™ (למרות ש×× ×™ ×× ×˜×™ ×ž×•× ×—×™× ×›×לה ×”×–×” בתוקף!), בגד בה×. ××– ×ž×‘×—×™× ×ª×, ×•×’× ×ž×‘×—×™× ×ª הרוב ×‘×¢×•×œ× ×”×¢×¨×‘×™ ×”×–×”, ×œ× ×ž×¡×¤×™×§ × ×¢×©×” בכדי לעזור בשחרור×! ××– ×ž×‘×—×™× ×ª הדובר בויד×ו, ×”×•× ×‘×¢×¦× ×œ×•×—× ×”×—×•×¤×©, ×•×ž×”×‘×•×“×“×™× ×”×’××™× ×©× ×©×רו שמותר ×œ×”× ×œ×ž×—×•×ª ×פילו על הערה\הברקה ×›×–×תי ×ו ×חרת.
בפילוסופיה ×× ×œ×™×˜×™×ª (ישמור ××•×ª× ×• הש×) יש מושג ×ž×¢× ×™×™×Ÿ ×©× ×§×¨× ×ž×•×©×’ עבה. ×× ×™ חושב ×©×”×•× ×ž×’×™×¢ ×ž×‘×œ×©× ×•×ª. המשמעות, ב×ופן גס, ×”×™× ×ž×•×©×’ תי×ורי (מת×ר ×ת המצי×ות ×•×œ× ×ž×ª×™×™×ž×¨ להוות value judgement) שמכיל בתוכו ×ž×¨×›×™×‘×™× × ×•×¨×ž×˜×™×‘×™×™× (×›×לו שכן ×ž×”×•×•×™× value judgement שכזה).
× ×“×ž×” לי ×©×”×¢× ×™×™×Ÿ ×¢× ×”×”×¢×¨×” פה ×”×•× ×¤×©×•×˜ מקרה פרטי מורכב של מצב בו 'יהודי' ×”×•× thick concept שכזה, רק שזה ×›×–×” מושג מבורדק ומורכב שקצת קשה להבין ×ת הסיטו×ציה.
הערך 'החיובי' הטמון בהתבט×ות הר××©×•× ×” של ס.×–, (חכמי×, ×¤×™× × ×¡×™× ×•×›×œ השטויות ×”×לה: ××– מה ×× ×–×” × ×›×•×Ÿ ×מפירית, ×–×” ×œ× ×™×¤×”) × ×©×ž×¢ ××™×¨×•× ×™ – ×›×™ ×”×•× ×§×©×•×¨ בטבורו לערך שלילי הכרחי, ×©×ž×‘×•×˜× ×‘×”×¢×¨×” הב××” שלו על ×יך ×©×—×œ×§× ×—×›×ž×™× ×ž×“×™ בשביל ×˜×•×‘×ª× ×”×.
×”×”×ª× ×’×“×•×ª של הערבי ×”×™× ×¤×©×•×˜ לערך החיובי הטמון במושג יהודי. ×”×•× ×œ× ×ž×ª× ×’×“ לערך השלילי שס.×–. מציע לו בתור כפרות. ×›× ×¨××” בגלל ×©×œ× ×ž×ž×© ×ž×¢× ×™×™×Ÿ ×ותו לדייק ×ת תפיסת המצי×ות שלו כמו ×œ×©× ×•×ª×” כך שת×דיר ×ת עמו. תחת המבט ×”×–×” העסק ×œ× ×”×¨×‘×” יותר מורכב מקבוצה ×‘×¦×•×¤×™× ×©×¢×•×©×” מור×ל לעצמה, ×ו יחידה ×‘×¦×‘× ×©×ž×‘×¦×¢×ª ריטו××œ×™× ×ž×§×‘×™×œ×™×, לדעתי. למה ×”× ×¢×•×©×™× ×ת ×–×” ×–×” כבר × ×•×©× ×חר, ×בל × ×¨××” לי ש×× ×× ×™ ×תחיל לפטפט על essential byproducts ×פילו בבלוג של ×× ×©×™× ×©×™×•×“×¢×™× ×œ×§×¨×•× ×ž×™×œ×™× ×¢× ×™×•×ª×¨ משלוש הברות יזרקו ×ותי לב×ר.