יש תחושה, זיכרון ×›×ב עמו×, שעולה בכל פתיחה של מוסף ספרותי. המוסף של "×”×רץ" ×”×•× ×”×§×˜×œ×™×–×˜×•×¨ העיקרי, ×©×œ× ×‘×שמתו. מוּתרות ל"×”×רץ" מוֹתְרות כותרות ×רוכות, ×•×”×•× ×¢×•×©×” בהן מעשי×, ×©×œ× ×‘×שמתו.
לכותרת יש מספר מטרות, כשהעיקרית שבהן ×”×™× ×ž×©×™×›×ª ×”×§×•×¨× ×œ×§×¨×•× ×•×”×‘×œ×˜×ª עיקר הכתבה. ×בל במוספי תרבות ×”×¤×•× ×§×¦×™×” הזו עיקרית פחות – ×œ×©× ×›×š סולסלה כותרת ×”×ž×©× ×” – ובמקומה × ×—×” ×¤×•× ×§×¦×™×” ×חרת – סימון התרבות שבמוסף התרבות. ×× ×¡×— ×–×ת כציווי: ×”×™×” פו×טי, ×œ× ××™× ×¤×•×¨×ž×˜×™×‘×™.
כל ×–×” ××™× ×• ×ומר דבר. מותר למוסף ×œ×§×¨×•× "×× ×™ תרבות", מותר לו ×œ×§×¨×•× ×‘×›×•×ª×¨×•×ª×™×•. ××œ× ×©×ž×” שמרגיש למוסף פו×טי מעלה תחושת זיכרון ×›×ב עמו×. ×œ× ×‘×’×œ×œ ××™×–×” פג×, ××œ× ×“×•×•×§× ×‘×’×œ×œ חוסר הפג×. בגלל ×©× ×™×ª×Ÿ לסמן כך פו×טיקה ב×יזו ×ª×‘× ×™×ª ×œ×©×•× ×™×ª, פשוט כך. ×›×™ ×”×ª×‘× ×™×ª פו×טית, ×›×™ כך מרגיש יפה.
*
ובתי×ורטית (×œ× ×™×›×•×œ×ª×™ להת×פק) (שודרג בעצת ××™×”): ×ª×‘× ×™×ª ×™×¦×¨× ×™×ª שגוררת עמה רגיסטר ×œ×©×•× ×™ "פו×טי", ×•×œ×©× ×›×š ×’× ×”×•×¢×œ×ª×” (על פי רוב, תולדה של צירוף כבול רומז. על פי רוב, צירוף כבול רומז שמקורו בשירת עמיחי) ×ו ×ž×‘× ×” ×™×¦×¨× ×™ שגורר הקשר רגיסטרי×לי "פו×טי" (×× ×›×™ ×–×” × ×“×™×¨ יותר בכל מה ×©× ×•×’×¢ לכותרות). ×וף.
*
ויותר ×ין לי מה לומר. ×בל ×–×” מטריד עדיין (ולמה ל×: "עדיין מטריד"?), וזה מעקר כתיבה (ולמה ל×: "מעקר ×ת הכתיבה"? ולמה ×œ× ×‘×ª×‘× ×™×ª דקדוקית ×חרת: "עדיין מטריד, מעקר ×ת הכתיבה"?). כתיבה ×œ×¢×•×œ× ××™× ×” מהלך מודע לגמרי. יש ×“×‘×¨×™× ×©×ž×¨×’×™×©×™× ×™×¤×”, וזהו. וככה. ×בל כל ×”×ž×¦×œ×•×œ×™× ×©×¤×™×–×¨×ª×™ קוד×, כל ×”×ž×‘× ×™×, שלוקח לי שעה ×œ×”× ×™×—, כבר ×œ× ××•×ž×¨×™× "×× ×™ יפה", רק "×× ×™ סימן". וככה ××™ ×פשר לכתוב.
מוצלח.
.
×–×” × ×›×•×Ÿ, ובדיוק ×–×” מה שעושה ×ת המוסף למוסף תרבות (×גב, ×©×œ×©×•× ×¨×יתי סרט×× ×™×ž×¦×™×” × ×”×“×¨ של ביל פלימפטון ×©× ×¤×ª×—, לעליצותי הרבה, בציטוט ההו××ž×’×¨×™× ×’[?] על המילה תרבות).
מדי ×¤×¢× ×ž×•×¤×™×¢ מישהו שבועט ×œ×ª×‘× ×™×•×ª הפו×טיות ×‘×‘×™×¦×™× ×•×ž×¦×œ×™×— לכתוב משהו של××ומר "×× ×™ סימן" ו×פילו ×œ× "×× ×™ יפה", ××œ× ×ž×¦×ž×™×“ ××•×ª× ×• לקיר של ×”×מת. וזוכבר ×œ× ×ª×¨×‘×•×ª, זו ××ž× ×•×ª.
טוב, גבלס. לפחות ב×ות הר××©×•× ×” צדקתי!
×—×œ×©×‘×¢×™× ×™×™. החל ×ž×”×§×˜× ×•×ª ("זכרון ×›×ב עמו×" – ×œ× ×הבתי, פסטיש של פסטיש שלעצמך; "מותרות ומותרות" – מסורבל, טיפשי;) ועד לגדולות (הרפלקסיביות ל×× ×“×‘×§×ª לדף; ×תה ×ž× ×¡×” לומר שכותרות המוסף מרפררות ×ל השדר ב×מצעות רפרור ×להשדר? "×›×›×” ××™ ×פשר לכתוב". ×•×”×ª×‘× ×™×ª ×”×™×¦×¨× ×™×ª ×œ× ×§×©×•×¨×” פה, רק הרגיסטר. ×תהמבלבל בין רמות הפשטה ×˜×¨×ž×™× ×•×œ×•×’×™×•×ª, ×œ×”×‘× ×ª×™ ×”×ולי מוגבלת). בעיקר מפריע ×œ×™×”×¨×•×©× ×”×ž×ומץ שעולה מהפוסט. מה קרה? ×”×™×” לך בלוק כתיבה ו×× ×¡×ª ×ותו? למה? -בכל ×ופן, ××™× × ×™ קור×ת קבועה של המוסף ×”× "ל, ×ך מן הקצת שלגביו התרשמתי,× ×“×ž×” לי שהפו×טיזציה של הכותרות משרתת ×¤×•× ×§×¦×™×” של בלוג : ×›×©× ×©×¨×•×‘× ×•×§×•×¨××™× ×‘×ופן קבוע, ×× ×œ× ×›×•×ª×‘×™×, ×˜×§×¡×˜×™× ×©×œ×ª×•×›× × ×•×¦×§×™× ×”×—×™×™× ×‘×ª×‘× ×™×•×ª×סתטיות (שחלקן ×™×¦×¨× ×™×•×ª ×œ×©×•× ×™×•×ª, × ×›×•×Ÿ) – כן הופך ×’× ×”×¢×™×ª×•×Ÿ ×œ×¨×¤×œ×§×¡×™×‘×™×•×ž× ×›×™×— ×ת היות הטקסט, לשמחת הפוסטרוקטורללי×, משחק. "הופ, ×”×–×–× ×• ×תהמסגרת! ×”×¤×›× ×• ×ת ×”×§×•× ×‘× ×¦×™×•×ª. ווט ×ר יו גו××™× ×’ טו דו?…"
וכ×לה.
כן. קור××™× ×œ×ž×™×©×”×• ×”×–×” לו××™ ×¤×¨×“×™× ×Ÿ סלין, ×•×”×•× ×’×ון ×ž× ×•×•×œ.
תחזירי ת’בלוג.
×× ×™ ×œ× ×™×›×•×œ להתווכח ×¢× "מסורבל" ו"טפשי", ×בל ××’×¢ ב×שר לעסק התי×ורטי, × ×¨××” לי ×©×“×•×•×§× ×›×Ÿ:
1. ×× ×™ ×œ× ×ž× ×¡×” לומר שכותרות המוסף מרפררות ×ל השדר ב×מצעות רפרור ×להשדר. ×× ×™ ×œ× ×‘×˜×•×— ש×× ×™ ×פילו יודע מה ×–×” ×ומר. ×× ×™ כן ×ž× ×¡×” לומר שכותרותהמוסף ××™× ×Ÿ ×ž× ×¡×•×ª להיות ××™× ×¤×•×¨×ž×˜×™×‘×™×•×ª, ××œ× ×¤×•×טיות, ולסמן, בין הש×ר, ×תהיות המוסף תרבותי.
2. ב×שר ×œ×ª×‘× ×™×ª ×™×¦×¨× ×™×ª – ×œ× ×”×‘× ×ª×™ למה ×× ×™ מבלבל בין "רמות ×”×¤×©×˜×”×˜×¨×ž×™× ×•×œ×•×’×™×•×ª". ×× ×™ מדבר על ×ª×‘× ×™×•×ª ×œ×©×•× ×™×•×ª, שהן ×™×¦×¨× ×™×•×ª במובן הרבה פחותרחב, למשל, ×ž×ª×‘× ×™×•×ª ×œ×©×•× ×™×•×ª דקדוקיות גריד×. למשל? ×”×™×” X, ×œ× Y.
3. ×× ×™ מפקפק ×‘×¨×¦×™× ×•×ª בכך שמטרת ×ž× ×¡×—×™ הכותרות ב"תרבות וספרות ×”×רץ" ×”×•× ×œ×”× ×›×™×— ×ת היות הטקסט משחק. ממש ×‘×¨×¦×™× ×•×ª.
× .ב.
מסורבל וטפשי ××ž× ×©×œ×š. ×©×ž× ×”.
×”"מסורבל" וה"טפשי" × ×•×‘×¢×™× ×ž×ª×—×•×©×ª החופשיות הכללית שבה ×× ×™ ×ž× ×¡×—×ª ×ת מבעיי ×ליך. סליחה. חסרות לי בערך מ××ª×™×™× ×©×¢×•×ª ×©×™× ×”.
1. כן, ×”×‘× ×ª×™ מה × ×™×¡×™×ª לומר; ×”×‘× ×ª×™ ×’× ×©×”×—×œ×˜×ª ש×תה ×לרגי לי×קובסון, ×•×ž×©×—×§×‘×©×˜×¨× ×‘×¨×’×™×ª ("×× ×™ ××“× ×¤×©×•×˜"). למה ל×, בכיף. ××œ× ×©×× ×™ ×œ× ×‘×˜×•×—×” שמטרתהכותרות הפו×טיות לסמן ×ת "תרבותיות" המוסף.
2. ×”× ×” למה ×תה מבלבל: כמי שקר××” לפחות 3 ×¤×¢×ž×™× ×ת המ×מר ×”×¨×œ×•×•× ×˜×™ במלו×ו,("על כבילות ×•×™×¦×¨× ×™×•×ª בלשון ובלשון הספרות", הספרות 22), ×× ×™ רוצה לתקןבמידה סבירה של ביטחון, ולומר שהתופעה ש×תה מת×ר ×”×™× ×™×¦×¨× ×™×•×ª ×œ×©×•× ×™×ª, ול××ª×‘× ×™×ª ×™×¦×¨× ×™×ª ×œ×©×•× ×™×ª. ×ª×‘× ×™×ª ×”×™× ×ž×§×¨×” ספציפי, ש×פשר ב×מת ×œ× ×¡×— כמשוו××” ×¢××ž×©×ª× ×”/×™×, לפעמי×. ×ª×‘× ×™×•×ª ×œ×©×•× ×™×•×ª? ×–×” ×œ× ×›×ž×• לומר "×ª×‘× ×™×•×ª של צירופי×כבולי×"? ×•×”×œ×©×•× ×™×•×ª הדקדוקיות כלולות בתוכן, ל×? ×תה עושה פה סלט, ×ו ש×× ×™×¢×•×©×”, ×× ×™ ×“×•×•×§× ×והבת סלט ×בל × ×¨××” לי שזה בכל ×–×ת ×תה.
3. ×ולי × ×™×¡×—×ª×™ רע. ×œ× ×”×ª×›×•×•× ×ª×™ ש×יתרתי ×ת "×›×•×•× ×ª המשורר" שחיבר ×תהכותרות. ×בל שוב, ×œ× ×›×“×™ לסמן תרבותיות. לדעתי ×–×” × ×•×‘×¢ מתחושת ערבוברטורי, הכל טקסט
1. ×ת עדיין ×©×ž× ×”.
2. "כמי שקר××” ×ת המ×מר…". ×× ×™ ×בדוק ו×חזור ×ליך. ×©×ž× ×”.
3. ×œ× ×”×‘× ×ª×™. בכלל. למה. ×”×ª×›×•×•× ×ª. (× ×—×©×™ מה ×‘× ×¢×›×©×™×•).
4.×× ×™ ×œ× ×—×•×©×‘ שהמטרה היחידה של הכותרות הפו×טיות ×”×™× ×œ×¡×ž×Ÿ ×ת תרבותיותהמוסף, ×בל ×× ×™ חושב שזו חלק מהמטרה שלהן. ×× ×™ בטוח שתמצ××™ כל ×ž×™× ×™ יחסי××ž×¢× ×™×™× ×™× ×‘×™×Ÿ הכותרות לבין הכתבות עצמן, ×בל ×פשר לבצע ×ת ×ותן ×¤×•× ×§×¦×™×•×ª×‘×›×•×ª×¨×•×ª ×¨×¦×™× ×™×•×ª פחות.
× ×—×ª×š לי: הכל טקטסטי×, והמשחק ×”×•× ×”×¤×•× ×§×¦×™×” המרכזית של ×”×ופרציה, ×ו, לפחות, ×”×ž×¢× ×™×™× ×ª ביותר.
(×× ×™ מסכימה ×יתך שלכותרות יש ×§×•× ×‘× ×¦×™×•×ª משלהן, ושלכתוב ×ותן פו×טיות ×”×™×,*מטפורית*, כמו ×ª×‘× ×™×ª ×™×¦×¨× ×™×ª – רגיסטר פו×טי וכל ×–×”, למרות שיש ×”×¨×‘×”× ×§×•×“×•×ª השקה. חבל ×©×œ× ×”×‘×ת דוגמ×ות. יש לך?)
חוצמזה, למען הסר ספק יובהר לכל הקור××™× ×•×œ×š: ×× ×™ חושבת ש×תה ×—×›×, × ×‘×•×Ÿ×•×™×•×“×¢ ×ת התורה. רק פה, במקרה, פיקששת (ליתר דיוק, חיפפת). ושישמע ×ž×ª× ×©×,לעז×זל
טוב, ×× ×™ די בבירור ×œ× ×ž×ž×© מבין ×ותך. ל×ט ×œ× ×•.
×. ×ין לי דוגמ×ות כרגע, ×בל הרבה מהכותרות מסתמכות על ×ª×‘× ×™×ª ×œ×©×•× ×™×ª קודמת (המלך מת, ×™×—×™ המלך, למשל).
ב. ×× ×™ הולך לבדוק ×ת ×¢× ×™×™×Ÿ ×”×ª×‘× ×™×ª ×”×™×¦×¨× ×™×ª, ו××– ×חד ×ž×©× ×™× ×• יושפל לעפר. בתקווה שזו תהיה ×ת.
×’.למען הסר ספק יובהר לכל הקור××™× ×•×œ×š: ×× ×™ חושב ש×× ×™ ×—×›×, × ×‘×•×Ÿ ויודע ×תהתורה. רק פה, במקרה, פיקששת (ליתר דיוק, חיפפת). ושישמע ×ž×ª× ×©×, לעז×זל.
ד. ×”×× ×¡×¢×™×£ ×’ ×”×•× ×ª×‘× ×™×ª ×™×¦×¨× ×™×ª ×ו ×™×¦×¨× ×™×•×ª ×œ×©×•× ×™×ª?
ה. ש**ה
1. בטח ש×× ×™ ×©×ž× ×”, ×”×ª×–×•× ×” שלי מורכבת מגלידות ×©×ž× ×ª, ×¡×•×¨×‘×˜×™× ×•×•×•×¤×œ×™× ×‘×œ×’×™×™×. מה התירוץ שלך, ××™× ×˜×œ×§×˜×•×ל?
2. ×× ×™ מקווה שתצליח להבין ×ת המ×מר, ×–×” ×™×”×™×” קשה ×× ×ª×§×¨× ×‘×• מתוך מטרה ×œ×ž×¦×•× ×‘×¡×™×¡×™× ×œ×”×›×©×œ×ª×™.
3. ×”× ×™×—×•×© שלי:"×œ× ×”×‘× ×ª×™. בכלל. למה. ×”×ª×›×•×•× ×ª. מה שבטוח, ×ת כל כך כוסית!"
4. ×ור ×”×’×™×¢ להציץ מעבר לכתפי (תמיד ×§×•×¨×™× ×©× ×“×‘×¨×™× ×ž×¢× ×™×™× ×™× ×›×œ כך) והו×מוסיף: תגידי לו ×©×”×•× ×œ× ×™×•×“×¢ לרדת על ×× ×©×™×: בשלושת ×”×¡×¢×™×¤×™× ×”×¨××©×•× ×™×מופיע, ×ו × ×¨×ž×–, "×©×ž× ×”", ובסעיף הרביעי ×–×” ×œ× × ×–×›×¨ בכלל.
1. ×× ×™ ×œ× ×¦×¨×™×š תירוץ.
2. ×× ×™ ×סתדר, מותק.
3. יש לך עוד שתי × ×™×¡×™×•× ×•×ª.
4. ל×ור: קור××™× ×œ×–×” השתמעות.
×× ×™ חושבת שסעיף ה’ שלך ×”×•× ×¨×’×™×¡×˜×¨ ×œ×©×•× ×™ ×™×¦×¨× ×™ פו×טי ×©× ×•×¢×“ לרפרר לעצמו. ×–×” מה ש×× ×™ חושבת.
×ת ×ולי ×œ× ×©×ž× ×”, ×בל ×ת ×¡×ª× ×ž× ×•×•×œ×ª.
×.×ור: ×–×ת תגובה ××—×¨×•× ×” ו×חרי ×–×” ×ת הולכת לר×ות "ב×פי". (×× ×™ חולה, הברזתימהעבודה. × ×©×ž×¢ טוב? × ×¡×” ×œ×”×§×™× ×‘×מצע × ×ž×™×¨, מה××•×¤× ×™×™×. ×›× ×¨××” שיחקתי ×¢×שעות ×”×©×™× ×” שלי ×¤×¢× ×חת יותר מדי)
ב. ×× ×™ חייבת להודות בחיוך ש×× ×™ × ×”× ×™×ª להוכיח לך, סופסוף, ×ת מה שהפריע ליקצת בבלוג ×”×–×”, משובח ככל שיהיה, מלכתחילה: ××™ הדיוק המשווע והפלגי×טי××”××™× ×¤×œ×¦×™×•× ×™× ×ž(ל? ב? גוועלד) מ×יר ×©×˜×¨× ×‘×¨×’.
×’. ×תה × ×•×˜×” לסגת לטקטיקה המפוקפקת של לבישת סיטו×ציית המבע שלי, ×‘×©×™× ×•×™×§×•×¡×ž×˜×™ של ד×יקטי×. ×× ×™ יכולה להבין ×ת ×–×”: טוב להיות ×× ×™. :d
ד. ×× ×™ כבר ×œ× ×™×•×“×¢×ª ל×יזו מתגובותיי הגבת ומה סעיף ג’. ×בל ×× ×™ בטוח צודקת, ×–×” ב×חריות.
ה. פ*****ח
×. ×–×” תירוץ
LOL .ב
×’. רק *שתיי×*, ש×ל ×ור? ×™
ד. ×× ×™ חושבת ש×חרי ש×כתוב ×ת הרומן של המ××” העשרי×ו×חת, ××¤× ×” ×œ×¨×¢× ×Ÿ ×©× ×™×ª ×ת הסיפור של מופס×ן. יככב בו גוש שומן ×¢×™×ª×•× ××™ ×¢×× ×˜×™×•×ª ×קדמיות מסויימות, שייסע בכרכרה ×¢× ×›×ž×” ×¦×¨×¤×ª×™× ×וכלי כריכי×: פוקו,לק×ן, ×לתוסר, דלז וגו×טרי.
×יתמר ש×לתי×ל [email protected] (http://www.livejournal.com/users/ravell/), 20:41 29/11/2005:
×. פחחח
ב. קידה
×’. טוב ש×ור ×©× ×œ×‘.
ד. פחחח
מסתבר ש×תה כן יכול להתווכח ×¢× ×ž×¡×•×¨×‘×œ וטפשי. בדרך×גב, ×תה יודע ש×× ×—× ×• ×ž×‘×¨×™×—×™× ×ž×¤×” בזה הרגע ×ת כל הקור××™× ×©×תה ×‘×¢×¦× ×©×•××£×œ×”×‘×™× ×œ×‘×œ×•×’. כלומר, ×× ×©×™× ×ž×™×•×©×‘×™× ×‘×“×¢×ª×, משופמי×, ×¢× ×§×ž×˜×™× ×•×”×“×¨×ª כבודובלי ×©×•× ×›×ª×ž×™× ×©×œ גלידה על ×”× ×¢×œ×™×™×.
×יתמר ש×לתי×ל [email protected] (http://www.livejournal.com/users/ravell/), 20:40 29/11/2005:
כן. למעשה, ×× ×™ יכול להתווכח. ×בל ×× ×™ ×œ× ×‘×˜×•×— שתצליחי להבין.
× .ב.
ו×× ×™ ×œ× ×¨×•×¦×” ×× ×©×™× ×ž×™×•×©×‘×™× ×‘×“×¢×ª×. ×× ×™ רוצה פק×צות. כוסיות, ×× ×פשר.
בשביל ×–×” ×× ×™ ×›×ן
×יתמר ש×לתי×ל [email protected] (http://www.livejournal.com/users/ravell/), 20:49 29/11/2005:
כן, המצוי ×•×œ× ×”×¨×¦×•×™. כרגיל.
×–×” די מדהי×, ×ת יודעת? ×יך ×ת מצליחה להרגיש ×’××” כל כך, ×•×œ× ×¡×•×ª ללהט(בחוסר כישרון מובהק) ×‘×ž×•× ×—×™× × ×¨×˜×•×œ×•×’×™×, בעוד ש×ת ×œ× ×ž×¦×œ×™×—×” לשרשר תגובותכמו שצריך בבלוג.
ולגבי סעיף ב:
×× ×™ חושש ×©×˜×¨× ×”×•×›×—×ª ×–×ת.
טוב, ×›× ×¨××” שהצחקת ×ת ×ור (בוגד). ×‘× ×•×¡×£, תהיה בשקט, טוב? כמה רעש ×תה עושה, ×תה ממלמל, ×œ× ×ž×‘×™× ×™× ××£ מילה.
יכול להיות ש×× ×™ חסרת כישרון לשיבוץ ×ž×•× ×—×™× × ×¨×˜×•×œ×•×’×™×™× ×œ×©×‘×™×¢×•×ª ×¨×¦×•× ×š. ×בל לפחות ×× ×™ יודעת מה ×”× ×ומרי×.
×וף, ××™×–×” רעש. רגע ×חד, קצת שקט בבקשה.
כן, כן. ×× ×™ עוד זוכר ×יך ×ת יודעת ×ת ×™×קובסון ו×ת דה סוסר.
×œ× ×ž×©× ×”, ×™×¦× ×¢×›×©×™×• ×ª×¨×’×•× ×©×œ דה סוסיר, ×ולי ×ª×§× ×™. ב×× ×’×œ×™×ª ×§×©×”× ×œ×š, ל×?
[פחחח]
× .ב
יופי של צירוף כבול רומז כפוף ×¤× ×™×ž×™ ×¡×ª×•× × ×’×–×œ × ×’×ž×¨
זוכר ש×יפשהו ×›×ן למטה ×œ× ×”×‘× ×ª ×ת סעיף ב’ שבו ×”×שמתיך בפלגי××˜×™× ×©×˜×¨× ×‘×¨×’×™×™×?
הציפור השירית מהקומיקס של ×™×•× ×‘â€™ מתרווחת ×‘× ×—×ª על פרצופך
×× ×™ עדיין ×œ× ×ž×‘×™×Ÿ. ×בל ×× ×™ מתחיל לחשוד ×©×œ× ×‘×™ ×”×שמה.
Avez vous les cles de la chambre numeroux deuze, s’il vous plais?
×–×” רק צירוף כבול רומז, ×œ× ×¤× ×™×ž×™ ×•×œ× ×¤× ×™×ž×™×ª של ××•×¤× ×™×™×. לך ×ª×§×¨× ×ת המ×מר, עצל, ר××” דרכיה וחכ×
×× ×™ מבין. ×ת מגששת בקושי ×חר טיעון בעברית, ××– החלטת לזרוק ×ž×©×¤×˜×™× ×‘×©×¤×” ×©×œ× ×× ×™ ×•×œ× ×ת ×ž×‘×™× ×™×. ×©× ×•×Ÿ.
×× ×™ יודע. ×הבלה. השתמשתי ×‘×ž×œ×™× ×¦×™×¨×•×£ כבול כבצירוף כבול ×©× ×™×ª×Ÿ לשדרג ×œ×ª×‘× ×™×ª ×™×¦×¨× ×™×ª.
Quel gros etes vous, c’est magnific, evidement! Je comprend tout ce-que j’ecris, mon gros gros cher intellectual.
×©×ž× ×”.
שימו לב, מיטל משתמשת ×‘×˜×¨×ž×™× ×•×œ×•×’×™×™×ª ×”×™×¦×¨× ×™×•×ª ×”×œ×©×•× ×™×ª ×›×ª×‘× ×™×ª ×™×¦×¨× ×™×ª
(ועיין ×’×: ווווהההווווו, לופ תי×ורטי)
עוד סיבה שכד××™ לך ×œ×§×¨×•× ×ת המ×מר ×”×™×, שכך תגלה ×©×“×•×•×§× ×›×›×œ שצירוף כבוליותר, כן ×”×•× ×ž×•×¢×“ יותר להפוך לבסיס ×œ×ª×‘× ×™×ª ×™×¦×¨× ×™×ª. ×× ×™ יכולה ×’× ×œ×”×—×–×™×¨×‘××¤×™×ª×˜×™× ×ž×¢×œ×™×‘×™×, ×בל למרבה המזל, ×× ×™ ×“×•×•×§× ×›×Ÿ יודעת על מה ×× ×™ מדברת
×ת ×–×” ×× ×™ יודע. ×בל מה ×–×” קשור?
×–×” בסדר, ×תה ×œ× ×—×™×™×‘ לבחור; ×× ×™ יכולה להיות ×’× ×©×ž× ×” ×•×’× ×ž× ×•×•×œ×ª.
×œ×¢× ×™×™× × ×•, ×תה יכול להסביר לי ×‘×ž×œ×™× ×¤×©×•×˜×•×ª מה הבעיה שלך ×¢× ×›×•×ª×¨×•×ª פו×טיות? מה, שזה מגדיר ×ת ×–×” שזה עיתון "פו×טי"? ××– מה?
×ין לי בעיה ×¢× ×›×•×ª×¨×•×ª פו×טיות. ×מרתי ×ת ×–×”. יש לי בעיה ×¢× ×”×¡×™×‘×” שכותרותמסוימות × ×—×©×‘×•×ª פו×טיות, ו×חרות ל×. כלומר, יש לי בעיה ×¢× ×”×¨×’×¢ שבו עורךעיתון ×‘× ×•×ומר "הכותרת הזו *יפה*" – ×›×שר יפי הכותרת ××™× ×• תלוי בהקשרהספיציפי, שבו ×”×™× × ×™×ª× ×ª, ××œ× ×‘×יזו תחושה, ש×ומרת "×ª×‘× ×™×ª ×œ×©×•× ×™×ª ×’ ×”×™×יפה, ×ª×‘× ×™×ª ×œ×©×•× ×™×ª ב’ ××™× ×” יפה".
××™×” צודקת בקשר ×œ×ª×‘× ×™×ª ×™×¦×¨× ×™×ª. ×œ× ×”×‘× ×ª×™ ×©×•× ×“×‘×¨ ×חר ממה ×©×”×™× ×מרה, לעומת ×–×ת.
תחזיר לי כבר ×ת ×”×©×˜×¨× ×‘×¨×’. שמן.
ר×שית, ×–×” ש×מרת ×ת ×–×”, ×œ× ×ומר ×©×”×‘× ×ª×™ ×ת ×–×”. כל מה ×©×‘× ×חרי המילי×"×ª×‘× ×™×ª ×™×¦×¨× ×™×ª" גדול עליי. ×× ×™ ×œ× ×§×¨×תי ×ת המ×מר ×”×”×•× ×‘×—×•×‘×¨×ª ×”×”×™× ×©×œ×”-ספרות.
×©× ×™×ª, המשפט ×”×–×” "יפי הכותרת ××™× ×• תלוי בהקשר הספיציפי" מה ×”×•× ×ומר? ××™×œ×•×“×¨×›×™× ×תה מכיר למדידת יפי הכותרת (×‘×”× ×—×” ש×× ×—× ×• ×ž×“×‘×¨×™× ×¢×œ הפו×טיות שלהכותרת, ×•×œ× ×¢×œ מכלול הסיבות ×”×חרות שמובילות ליצירת כותרת מסויימת) ×ž×œ×‘×“×ª×‘× ×™×•×ª ×œ×©×•× ×™×•×ª?
שלישית, עד כמה ש×תה ו××™×” ×ž×©×¢×©×¢×™× ×ותי בריב הצרפתי שלכ×, ×× ×™ שו×לת ב×מת, ×œ× ×›×“×™ שעוד מעט יזרקו עליי ×–× ×‘ בגט עטוף בכרכרה.
×וקיי, מה ×©× ×™×¡×™×ª×™ לטעון, והסתרבלתי בו, הו×:
כותרות, לעתי×, × ×•×©×ות ×יתן ×¡×™×ž× ×™× ×œ×¡×•×’ שיח מסוי×. הן ×ž×¡×ž× ×•×ª ×ת הרגיסטר,השיח שבו ×ž×©×ª×ž×©×™× ×‘×”×Ÿ בדרך כלל. זו הסיבה ש"כוס×מו" יצור צרימה ×‘×©×™×—×”×¤×•×œ× ×™×ª קשישה, על תה ודג מלוח.
במוספי תרבות, בד"×›, הכותרות ××™× ×Ÿ ×מורות להיות ××™× ×¤×•×¨×ž×˜×™×‘×™×•×ª, ×•×’× ×× ×™×©×‘×™× ×™×”×Ÿ לבין הכתבה כל ×ž×™× ×™ ×™×—×¡×™× ×¤×•×טיי×, ×”×§×•×¨× ×œ× ×™×•×“×¢ ×ת ×–×” מלכתחילה.כל מה שיש לו ×”×•× ×›×•×ª×¨×ª. ובד"×›, הכותרות ×”×לה × ×¨×ות כסמן לשיח "פו×טי".
×ין לי בעיה ×¢× ×–×”. הבעיה שלי ×”×™× ×©×™×© ×ª×‘× ×™×•×ª ×œ×©×•× ×™×•×ª מסוימות ×©×¤×©×•×˜×ž×¡×ž× ×•×ª ×œ× ×• פו×טיות בלי שיהיה הרבה משקל (×›×™ משקל תמיד יש) למשמעותהסמ×× ×˜×™×ª של ×”×ž×œ×™× ×‘×”×Ÿ. כלומר, יש לי בעיה שיש רגיסטר ×©× ×—×©×‘ לפו×טי, סת×כך, ×›×™ ×¤×¢× ×™×”×•×“×” עמיחי כתב משהו ×‘×ª×‘× ×™×ª מסוימת, ומ××– ×œ×›×•×œ× ×–×” × ×¨××” יפה.