מי ×©× ×•×”×’×™× ×œ×”×ª×¢×“×›×Ÿ במתרחש בשמי המוזיקה ×”×יזוטרית למחצה, מן ×”×¡×ª× ×ž×›×™×¨×™× ×ת השיר ×”×–×”. ל×ו ×“×•×•×§× ×™×¦×™×¨×ª מופת טקסטו×לית, למרות שמעלותיה ×—× × ×™×•×ª ורבות, ×בל הייתי רוצה להקדיש קמצוץ של רגע ל××œ×’× ×˜×™×•×ª המופל××” של קטע בבית ×”×חרון:
He no longer listens to A-sides, he made me a tape of Bootlegs and B-sides. And every song, every single song on that tape said exactly the same thing. Why don’t our parents worry about us? Why don’t our parents worry about us?
יש ×›×ן ,ב×מצעות ×§×•× ×˜×§×¡×˜, הסטה של התוכן של קליש××” שגורה מתוכן טריוו×לי לתוכן חלופי, ×בל ×ž×˜×•× ×™×ž×™ בעליל. "we" ×–×” ×œ× ×”×“×•×¨, "our parents" ×–×” ×œ× ×”×•×¨×™ העול×- ×–×” הדובר ו×חיו, ו××‘× ×•××ž× ×©×œ הדובר ו×חיו.
×ולי זו ליטר×ליזציה של מטפורה, ברמה כלשהי? ×”"×× ×—× ×•" המדומין מומר ב"×× ×—× ×• ×§×•× ×§×¨×˜×™", הטון ×”×ž×ª× ×‘× ×©×œ שופר הדור מקבל הצדקה מחודשת מכיוון שמדובר בסט ××—×™× ×•×¡×˜ ×”×•×¨×™× ×חד שהדובר בהחלט מוסמך להעיד ×ודותיה×, ו- ,וכ×ן השוס, המקרה הפרטי שהחליף ×ת הקליש××” עובד ×›×¡×™× ×§×“×•×›×” (×“×”×™×™× ×•, צמד ×”××—×™× ×”× ×ב-טיפוס של התופעה החברתית השלמה) שמייצרת בהצלחה ×ת כל ×”×ª×›× ×™× ×”×›×œ×œ×™×™× ×©×”"×× ×—× ×•" המדומיין של כלל הדור ×œ× ×ž×¡×•×’×œ לייצר מפ×ת קליש×תיותו.
×× ×™ ×©×•× × ×œ×”×’×™×“ "יפה ×מרת", ×בל ל××—×¨×•× ×” ×ין ברירה. יפה וכו’.
× .ב.
חוצמזה שהייתי צריך ×œ×§×¨×•× ×¤×¢×ž×™×™× ×›×“×™ להבין, כמובן :).
×וף!!! תכתוב ×ת ×–×” בבקשה בעברית בשבילי. ×× ×™ ×©×•× ×ת להרגיש כמו הילדה מהכיתה הטיפולית.
×תה ×‘×¢×¦× ×ומר שהקליש××” הזו מצליחה לצ×ת מתוך עצמה כדי לומר משהו מחוץלעצמה ו××– להחזיר ×ת המשהו ×”×–×”, ×©× ×•×¦×¨ מחוץ לה, לתוכה, וז×ת ×ž×©×•× ×©×ין לה××œ× ×‘×¨×™×¨×” לחזור לעצמה בסופו של דבר, ושהיצי××” הזו מחוץ לעצמה × ×¢×©×™×ª×‘×מצעות ×”×§×•× ×˜×§×¡×˜, כלומר – ב×מצעות הסיפור? יש לי תחושה ×©×œ× ×”×‘× ×ª×™, ×•×©×”×ž×œ×”×¡×™× ×§×“×•×›×” ר×ויה לתישמוד, שזה ×קט השמדתי פעיל.
מעולה (למרות ×©×”×¡×™× ×§×“×•×›×” ב×מת מיותרת. מצד ×©× ×™,מי ×× ×™ ש×זרוק ××‘× ×™×).
×× ×™×ש×יר לפל××™ ×ת ההסברי×, ×בל ×‘×¢× ×™×™×Ÿ ×”×¡×™× ×§×“×•×›×”, מן הר×וי לה×יר ×ת ×¢×™× ×™×š:×× ×—× ×•, ×›×ן ב"הסיפור ×”×מיתי והמזעזע של", ×”×ª×—×œ× ×• בפרויקט, ×©× ×©×ž×¨ עד עתהבסוד, ומטרתו להיות ×ž×ž×•×§×ž×™× ×¨××©×•× ×™× ×‘×’×•×’×œ בכל חיפוש של פיגורה רטוריתכלשהי. ×”×ª×—×œ× ×• ×œ× ×¨×¢ ×¢× "×ž×˜×•× ×™×ž×™×”" (ופל××™ עושה מ××ž×¦×™× ×¢×™×œ××™×™× ×‘×›×™×•×•×Ÿ),×בל "×¡×™× ×§×“×•×›×”" הופקרה בשטח במשך זמן רב מדי.
מחבבת ×ותך פלוס.
(צירוף כבול צירוף כבול)
.
×œ× × ×¢×™× ×œ×™ להצטרף ×œ×˜×¨× ×“, ×בל יפה ×מרת.
×”×ª×›×•×•× ×ª×™×œ×›×š- השיר מייצר מחדש, תוך תמרון של היפוך וחזרה, תוכן לגיטימי, ×©×›×™×•× ×§×©×”×œ×‘×˜× ×ž×›×™×•×•×Ÿ ×©×ž×•×¨×’×œ×™× ×›×œ×›×š בלשמוע ×ת התוכן ×”×–×” מיוצג ישירות. כלומר,התוכן ר×וי שייוצג, ×בל ייצוגו הישיר כבר ×œ× ×¢×•×‘×“.
×לוהי×ישמור ×ותך פל××™. הייתי צריך ×œ×§×¨×•× ×ותך שלושה פעמי×, ×œ×”×™×›× ×¡ ×œ×œ×™× ×§ שלך,×œ×§×¨×•× ×ת השיר עצמו, ×œ×§×¨×•× ×ת כל התגובות ו××– ×œ×§×¨×•× ×ותך עוד ×¤×¢× ×‘×©×‘×™×œ×œ×”×‘×™×Ÿ ×ת ×”×× ×˜×¨×™.
Having said that though,
יופי של ×× ×˜×¨×™.