ל××—×¨×•× ×” ×× ×™ ו×פרת ×“×™×‘×¨× ×• על הפוסט ×”×חרון של פל××™, ×•×”×¢×œ×™× ×• שתי ×¤×¨×©× ×•×™×•×ª × ×•×¡×¤×•×ª לקטע ×”×”×•× ×‘×©×™×¨. ×ת מה ש×פרת ×מרה ×”×™× ×ª×לץ לכתוב ×›×ן לבד ובפוסט ×חר, מהסיבה הפשוטה ש×× ×™ מן ×”×¡×ª× ×סבך ×ת ×–×” ×œ×œ× ×”×›×¨. ××™ לכך, ×כתוב רק ×ת החלק שלי בשיחה, וכך ×ולי ×צליח ל×לץ ×ת ×פרת לכתוב פוסט × ×•×¡×£. ולהלן השורות ×”× ×™×“×•× ×•×ª:
He no longer listens to A-sides, he made me a tape of Bootlegs and B-sides. And every song, every single song on that tape said exactly the same thing. Why don’t our parents worry about us? Why don’t our parents worry about us?
כזכור, פל××™ טען שהשיר לוקח ×מירה כללית, שהפכה ×œ× ×“×•×©×” (הדור שזועק למה להוריו ×œ× ×כפת), והופך ×ותה ל×מירה ×§×•× ×§×¨×˜×™×ª (×”××— שזועק על ×”×”×•×¨×™× ×”×¡×¤×¦×™×¤×™×™× ×©×œ×•). ×בל התמורה הזו, ×”×•× ×˜×¢×Ÿ ובצדק, הופכת בחזרה ל×מירה תמטית כללית. הילד, שלהוריו ×œ× ×כפת, הופך לשופר הדור, ×œ×¡×™× ×§×“×•×›×”, חלק שמייצג ×ת השל×.
×בל, וכ×ן השוס, המקרה מורכב עוד יותר. ×›×™ ×יך זועק ×”××— "למה ×”×”×•×¨×™× ×©×œ× ×• ×œ× ×“×•××’×™× ×œ× ×•"? ×”×•× ×¢×•×©×” ×וסף שירי×. כל ×חד ×ž×”×©×™×¨×™× ×”×œ×œ×•, יש ×œ×”× ×™×—, ×œ× ×ž×“×‘×¨ על הוריו ×”×§×•× ×§×¨×˜×™×™× ×©×œ ×”××—. ×‘×ž×§×•× ×–×ת, סביר ×œ×”× ×™×— שכל ×חד ×ž×”×©×™×¨×™× ×ž×©×ž×™×¢ ×ת ×ותה זעקה × ×“×•×©×” – מדוע ×”×”×•×¨×™× ×œ× ×“×•××’×™× ×œ×™×œ×“×™ הדור ×”×–×”. ×”××— משתמש בשירי×, שמבט××™× ×מירה כללית, כדי ×œ×‘×˜× ×מירה ×§×•× ×§×¨×˜×™×ª, שהופכת בחזרה ×œ×¡×™× ×§×“×•×›×”, ×›×™ ×”×™× ×ž×ž×•×¡×’×¨×ª בעצמה בתוך שיר. מה ×©× ×§×¨×: ×”××—!
×× ×™×•×¨×©×” לי להיות ×ž×¢×¦×‘× ×ª, ×× ×™ ב×מת ×œ× ×”×¡×›×ž×ª×™ ×¢×פל××™ מלכתחילה, ×בל ×’× ×œ× ×”×‘× ×ª×™ על מה כל הרעש. ×”×פשרות ×”×¤×¨×©× ×™×ª ×”×§×•× ×§×¨×˜×™×ª×ž×”×‘×”×‘×ª ×’× ×ת הגלובלית, רב מערכתיות ×ו ×ž×™× ×•×— ×חר, ×œ× ×›×›×”?
לשון ×חר: כש××ž×¨× ×• "היסק ×ריסטוטלי", ×œ× ×”×’×‘×œ× ×• ×ת מס’ ×”×¤×¢×ž×™× ×©×‘×• × ×¤×¢×™×œ ×ת משחק ×”××™× ×“×•×§×¦×™×”-דדוקציה, ו×ת הכיוון,
aye?
×יתמר ש×לתי×ל [email protected] (http://israblog.nana.co.il/blogread.asp?blog=109483), 00:13 12/2/2006:
×”×™×™ ×ž×¢×¦×‘× ×ª, יפה לך ×›×›×”.
×בל ×× ×™ ×œ× ×—×•×©×‘ ש"היסק ×ריסטוטלי" מתייחס לכל סוגי ההיסקי×. רוצה לומר,ההיסק ×”×ריסטוטלי עוסק במפורש רק בהיסק לגבי ×”×¢×•×œ× ×”×ž×™×•×¦×’. דמות ×’ עשתהג’, ולכן ×”×™× ×‘â€™. ×× ×™ ×œ× ×—×•×©×‘ שההיסק ×”×–×” מסביר היטב ×”×™×¡×§×™× ×ª×ž×˜×™×™×, ×ל××× (×•×“×ž×™×™× ×™ ×ת המשפט ×”×‘× ×ž×•×“×’×©) ×× ×• ×ž×—×™×œ×™× ×ותו על סיטו×ציית התקשורת.
בעצ×, יש ×›×ן מספר סיטו×ציות תקשורתיות ×©×•× ×•×ª: זמרי הרוק (×©× ×ž×¢× ×™×”× ×¨×‘×™×,ולרוב ×‘× ×™ גיל מסוי×), ×”××— (×©× ×ž×¢× ×• ×”×•× ×חיו, הדובר בשיר), הדובר (ש×ין לימושג מי ×”× ×ž×¢×Ÿ שלו), והמחבר, ×©× ×ž×¢× ×• ×”×•× ×”×ž×זין. ×”×¤×¨×©× ×•×ª של ×ותו קטע ×˜×§×¡×˜×ž×©×ª× ×” בהת×× ×œ×™×—×¡×™ המוען-× ×ž×¢×Ÿ.
×× ×™ חושבת ש×× ×—× ×• ×¦×¨×™×›×™× ×—×•×§ חדש ×‘×ž× ×™×¤×¡×˜.
×›×–×” ×©× ×•×’×¢ לרמות התרחקות מותרות מכדור ×”×רץ.
×× ×œ× ×™×”×™×” חוק ×›×–×”, ×× ×™ ×כתוב פוסט ובו ×וכיח, קבל ×¢× ×•×§×¨×™×¡×˜×‘×”, שכוס ×”×•× ×¤×לי. ר××” הוזהרת.
×§×•×“× ×›×œ, ××™×™ דר יו.
דבר ×©× ×™, ×× ×™ ב×מת חושב ×©×”×¤×¨×©× ×•×ª הזו סבירה.
בטח ×©×”×•× ×¤×לי, רק תצלמי ×ותו ×‘× ×’×˜×™×‘. ×•×’× ×× ×™ ×œ× ×”×‘× ×ª×™ מה ×מרת, ×יתמר. מה ×מרת, ×יתמר?
×יתמר ש×לתי×ל [email protected] (http://israblog.nana.co.il/blogread.asp?blog=109483), 22:35 14/2/2006:
×× ×™ מת×מץ להבין ×ותך, ×ת תת×מצי להבין ×ותי.