הפוסט של ×יתמר עורר ויכוח בתגובות. ×× ×™ ו×יתמר ×”×ª×•×•×›×—× ×• ×’× ×‘×ž×¡× ×’'ר. ×œ×¤× ×™×›× ×§×˜×¢. me: יש פה ×¢× ×™×™×Ÿ של ביקורת ביצוע תחשוב על ×–×” כעל פיצה (×× ×™ רעבה) × ×’×™×“ ש×× ×™ ×ומרת שהרוטב מצויין ורוטב מצויין ×”×•× ×‘×¡×™×¡ מעולה לפיצה כפי שחוקי ×–'×× ×¨ ×ž×•×’×–×ž×™× ×”× ×‘×¡×™×¡ מעולה לסרט ובכל ×–×ת, ×”×’×‘×™× ×” פוזרה ×‘×§×ž×¦× ×•×ª כך ×’× ×©×‘×™×¨×ª ×”×—×•×§×™× ×”×ž×’×“×¨×™×™× ×–×” ×œ× ×ומר שזה הדבר המרכזי בסרט ×–×” פשוט ×ומר: הצלחת מ×ד ב×', פישלת בב'. itamar: ×חלה ×× ×œ×•×’×™×”. ×בל (ב×מת ×חלה ×× ×œ×•×’×™×”) me: ~קדה בתודה~ itamar: ×©× ×™×”, חשתי ×©×œ× ×¨×ית ×ת הסרט? me: ×מרתי ×ת ×–×” כן, ×œ× ×¨×יתי itamar: ×וקיי, ×–×” קצת להתווכח על הריח של הדלק, ×בל ×™×ללה itamar: ×× ×™ טוען: ההגזמה וה××™× ×˜×¨×˜×§×¡×˜×•×ליות ×”×ž×•×¤×’× ×ª ×ž×¡×ž× ×•×ª שיש בסרט ×”×–×” יותר מכפי ×©× ×¨××” לעין. מצד ×חד ×”×•× "שטוח" מ×וד, במופגן (עלילה, דמויות וכו'), מצד ×©× ×™ יש בו עומק ×סתטי מרהיב ב×מת. itamar: עכשיו, ×פשר ×œ×‘×•× ×•×œ×˜×¢×•×Ÿ "הסרט שטוח" ×בל יפה, ו×פשר לטעון שהיופי ×”×–×” ביחד ×¢× ×”×©×˜×™×—×•×ª המוגזמת, ×ž×¡×ž× ×™× ×œ×§×•×¨×, שיש בסרט יותר מכפי ×©× ×¨××” על ×¤× ×™ השטח. בבירור, ×œ× ×›×œ הקור××™× ×§×œ×˜×• ×ו ×§× ×• ×ת הסימון ×”×–×”. בבירור, חלק מהקור××™× ×›×Ÿ. הש×לה ×”×™× ×ž×” ×¢×•×©×™× ×¢×›×©×™×•. me: ×× ×™ מסכימה שהסרט יש זו יותר משטיחות ועכשיו, ×× ×—× ×• ×¤×•× ×™× ×”×™×™×©×¨ לקור××™× ×”×ž×ª×•×—×›×ž×™× ×•××–, ×× ×—× ×• ×ž×©×—×§×™× ×¢× ×”×—×•×§×™× ×¢×“ ×›×ן × ×›×•×Ÿ? itamar: × ×›×•×Ÿ × ×›×•×Ÿ, סוקרטס me: LOL itamar: me: ובכן, ×× ×—× ×• ×‘×•×—×¨×™× ×¢× ×ילו ×—×•×§×™× ×œ×©×—×§ × ×’×™×“, ×™×›×•×œ× ×• לקחת × ×©×™× ×©×™×©×—×§×• ×ת ×”×’×‘×¨×™× ×•×œ×”×™×¤×š. זו עדיין הייתה פרודיה וזה עדיין ×”×™×” סרט יפה – חשוב על × ×©×™× ×—×©×•×¤×•×ª ×—×–×” בחולצות ×œ×‘× ×•×ª קרועות עד ×›×ן × ×›×•×Ÿ? itamar: × ×›×•×Ÿ מ×וד me: ×× ×™ ×ומרת: הפרודיה הזו יפה חבל ×©×œ× ×©×™×—×§×ª ×¢× ×—×•×§×™× ×–'×× ×¨×¨×™× ××—×¨×™× ×–×”×• itamar: ×ו. בשביל ×–×” הכותרת של הפוסט שלי היתה הכותרת של הפוסט שלי. ×× ×™ חושב שהסרט ×”×–×” ×”×•× ×œ× ×¤×¨×•×“×™×” ב×מת, ×”×•× ×¤×¡×˜×™×©. ו×× ×™ חושב שפסטיש ××™× ×• "חיקוי ריק", כמו ש××•×”×‘×™× ×œ×”×¦×™×’ ×ותו, ××œ× ×©×™×© בו הצהרה לגבי ××ž× ×•×ª ×•×¡×’× ×•×Ÿ. ×“×•×•×§× ×× ×”×™×• ×¢×•×©×™× ×ת מה שהצעת, ×•×ž×—×œ×™×¤×™× ×ת ×”×’×‘×¨×™× ×‘× ×©×™×, ×”×מירה של הסרט היתה מתפספסת (מעבר לזה, מילר ×œ× ×”×™×” מ×פשר ×œ×¦×œ× ×ותו). ×“×•×•×§× ×”×™×™×¦×•×’ ×”×›×ילו מדויק של ייצוג ×›×ילו מדוייק הופך ×ת הסרט ×”×–×” לחזק כל כך.
×יתמר כתב בסוף, "×”×מירה של הסרט". – ×בל מהי? כלומר: "כלזה רק ×¡×’× ×•×Ÿ, כל ×”×בירות ×”×ž×¢×•×©× ×ª והממורמרת, ×”× ×©×™× ×ž×’×•×“×œ×•×ª המחשוף,פשוט ×ž×¦×˜×œ×ž×™× × ×”×“×¨ בשחור לבן"? – זו ×”×מירה?
×יתמר הר××” לי בפוסט היפה שלו ש×ולי ×ין כזו מובהקת, למרות ש×× ×ž×©×ª×“×œ×™××פשר לחלץ, כמובן, ×מירה כזו ×ו ×חרת. -שהיכולת לחלץ ×מירות ×œ× ×ומרת, במפגן המרהיב ×©×”×•× ×”×¡×¨×˜, הרבה. וכ×ן × ×©×לת הש×לה מה הסרט מר××”.
×× ×™ מציע לר×ות ×ת הסרט, ×›×©×—×•×©×‘×™× ×¢×œ×™×•, בתור ×יזור של מצי×ות ×× ×•×©×™×ª ××œ×˜×¨× ×˜×™×‘×™×ª. שר×שית, ×¢×œ×™× ×• ×œ×”×ª×‘×•× ×Ÿ ×‘×¡×¨×˜×•×œ×”×ª×‘×•× ×Ÿ בו כמו ב×ופן ש×× ×• ×ž×ª×‘×•× × ×™× ×‘×¤× ×™× ×× ×•×©×™×•×ª מל×ות מבע.×©× ×™×ª, להתייחס ×יליו, ×œ×¢×•×œ× ×©×‘×•, ×œ× ×›×©×œ×¢×¦×ž×•, ××œ× × ×•×›×— ×”×¢×•×œ× ×©×œ× ×•.
כמובן, ×ž×¦×•×™×™× ×©× × ×©×™× ×•×ž×¦×•×™×™× ×©× ×’×‘×¨×™×. ×ו ההשטחה ×©×œ×”× ×ž×ª×•×š ×”×סתטי – ×ך ×–×” ×“×•×•×§× ×ž×¢×œ×”, × ×•×›×— ×”×¢×•×œ× ×©×œ× ×•, ××œ×ž× ×˜×™× ×ž×¨×ª×§×™×, ל×-כך? ממש כמו × ×™×¡×•×™ מחשבה מצויין, היכולה ללמד ××•×ª× ×• רבות על ×”×¢×•×œ× ×©×œ× ×• × ×•×›×— שרטוט ×¢×•×œ× ××œ×˜×¨× ×˜×™×‘×™- וב×מצעות
וב×מצעות הגילו×.
ו××™× × ×™ מתכוון רק למוסריות, ××œ× ×œ×›×œ המערך ×”× ×•×¨×ž×˜×™×‘×™ של"ר×וי"/"ל×-ר×וי", "× ×›×•×Ÿ"/"ל×-× ×›×•×Ÿ" – לרבות כללי ×¤× ×™×” לחבר ×‘×•×’×“× ×™×ו ×”×ופן ×”× ×›×•×Ÿ שבו ×ישה ×מורה להחזיק סיגריה ולעשן ×ותה. למרות החריגות ×ž×”×”×ª× ×”×’×•×ª היומיומית, ×“×•×•×§× ×”×ופן ×©×‘×•×”× ×ž×“×‘×¨×™×, חושבי×, מביעי×, ×ž×ª× ×”×’×™× ×•×›×•â€™. – מה ש×פשר ×œ×›× ×•×ª "×”×§×¦× ×”"×ו "השטחה" – יכול, לעומת ×”×”×ª× ×”×œ×•×ª היומיומית ×©×œ× ×•, להדגיש ×ספקטי×מסויימי×. כלומר, יש לברר היחס בין ×©× ×œ×›×ן, וכך לר×ות בבירור ×תהכ×ן. יחסי הדמיון ×•×”×©×•× ×™ של "ש×" "לכ×ן", ×œ×œ× ×”×§×©×¨ הפיל×-× ×•×ר ×והקומיקס, יכול ללמד ××•×ª× ×• בלי להציק ×œ× ×•. הסרט, כך ×פשרלטעון, מזמין התמקדות. ×§×•×¨× ×œ×—×§×™×¨×” ×סתטית (×•×”×™× ×›×©×œ×¢×¦×ž×” ××™× ×” דורשת ×ל×צפיה ×©× ×™×” בסרט- וצפיה ×יטית.)
×× ×™×œ× ×—×•×©×‘ שיש ×›×ן הרבה לטעון, ××œ× ×”×¨×‘×” לר×ות. ו×ולי זו ר××™×” מודרכת,שצריכה לגלות הרבה ××•×¤× ×™× (של הליכה, דיבור, עישון וכו). יש ×œ×©×™× ×œ×‘, הסרטיכול ללמד על ××¡×¤×§×˜×™× ×©×œ ×”×™×—×¡×™× ×©×œ× ×• (×‘×¢×•×œ× ×©×œ× ×•, שעומד לעומת העול×ההו×, על כל יחסי הדמיון, על כל יחסי ×”×©×•× ×™) ×œ× ×¨×§ כלפי × ×©×™× ×•× ×©×™×•×ª, ×•×œ× ×¨×§ כלפי ×’×‘×¨×™× ×•×’×‘×¨×™×•×ª (ומה ×©×ž×’×•×œ× ×©×שמצופה ×ž×’×‘×¨×™× ×‘×—×‘×¨×” ×©×œ× ×•), ×•×œ× ×¨×§ כלפי פוליטיק××™× ×ž×•×©×—×ª×™×, ×›× ×¡×™×•×ª,שוטרי×, ×–×•× ×•×ª, ילדות, פדופיליה. ×ך ×’×: מחלות לב (×‘×•× ×”, ×”×•× ×ž×ž×©×™×š ללכת!בן כמה ×”×•× ×”×™×” בכלל כשהשתחרר מהכל×?) ×‘×¨×™×•× ×™× (×”× ××™× ×˜×™×œ×™×’× ×˜×™×™×, ×–×” מצחיק! ברור מדוע ×–×” מצחיק.), ×ž×™× ×™×•×ª (מה עושה ×ת ההליכה שלה להליכה יפה? מדוע ×–×” יפה פת××•× ×”×¢×™× ×™×™× ×”×›×—×•×œ×•×ª בשחור לבן ×”×–×”.. ו×יך ×–×” ×©×•× ×” מכ×ן.) וכו’..
×× ×™ רוצה לש×ול משהו, ×©×”×•× ×§×¦×ª קשור למה ×©× â€™ ×ומר. × ×“×ž×” ×©×›×•×œ×›× ×œ×•×§×—×™××›×ž×•×‘× ×ª מ×ליה ×ת ×”×˜×¢× ×”, שזה שהסרט כל-כך ×ž×¡×•×’× ×Ÿ וכל-כך מוקצן, ×יכשהו הופך×ותו ×וטומטית לפרודיה, ×ו ל×יזשהו סוג ×חר של ×מירה שוללת על התוכן שלו.עכשיו, לי ×–×” ×œ× ×ž×•×‘×Ÿ כל-כך. למה? הרי כמעט כל סרט הוליוודי ×”×•× ×ž×•×§×¦×Ÿ×‘×ž×™×“×ª מה; מה × ×§×•×“×ª ×”×ל-חזור ×©×ž×ž× ×” ×¡×™×’× ï¬µ×Ÿ ×•×”×§×¦× ×” ×”×•×¤×›×™× ×œ×”×™×¤×•×š? ×”××ב×טמן ×”×•× ×¤×¨×•×“×™×” על פטריוטיות? ×ו עדיף – בשרשרת ×”×’×œ×’×•×œ×™× ×”×™×¤×” ש×יתמרמציע, מתי בדיוק ×ירע ההיפוך במשמעות הקוד ×”×בירי? ×צל ×”×—×¦×¨× ×™×, ×צל הפיל×× ×•×ר, ×צל הקומיקס סין סיטי, ×ו ×צל הסרט? ושוב, למה?
×ולי צריך להבהיר – ברור לי ×©×¡×™×’× ×•×Ÿ יכול להיות פ×רודי, רק ×œ× ×‘×¨×•×¨ לי ×œ×ž×”×”×•× ×—×™×™×‘ להיות. לי ×”×™×” × ×“×ž×” שסין סיטי לוקח ×ת עצמו ×‘×¨×¦×™× ×•×ª, מקצין, ×›×ž×•×©× â€™ ×מר, משהו ×§×™×™× ×©×ותו ×”×•× ×ž×שר, ×•×ž× ×™×— ×©×’× ×”×¦×•×¤×™× ×ž×שרי×. מכ×ן הש×לה.
×”×™ ×”×™ ×”×™
×× ×™ מרוצה מהויכוח ×”×–×”.
×יתמר צודק. ההתפשרות על הדיוק לטובת "×ž×¡×¨×™× ×—×‘×¨×ª×™×™×" הייתה הורסת ×ת העוצמה של הסרט ×”×–×”.
××™ ×פשר להימלט מזה, המבריקות שלו ×˜×ž×•× ×” בין היתר בגועליות שלו וזהו ×–×”.
ש×לתי×ת ×יתמר בפוסט הקוד×, ×בל ×–×” ×¨×œ×•×•× ×˜×™ יותר ×›×ן: מהי העמדה הערכית שבשמה×תה מייחס ערך יותר להצהרות שהפסטיש ×ž×‘×˜× ×ž×שר ל"×ž×¡×¨×™× ×”×—×‘×¨×ª×™×™×"?
לגבי ×”×מירה של הסרט: ×× ×œ×•×ž×¨ במפורש ×ת המשתמע, ×× ×™ חושב שהסרט מציגלר×ווה ×וסף מחוות ×•×ª×¤×§×™×“×™× ×ž×’×“×¨×™×™× ×ž×¡×•×™×ž×™× ×‘×›×œ ההוד ×”× ×‘×•×‘ שלה×. יש משהומ×וד × ×›×•×Ÿ ×‘×–×¢× ×©×œ ×יילת, ×›×™ חלק × ×™×›×¨ ×ž×”×ª×¤×§×™×“×™× ×”×ž×’×“×¨×™×™× ×”×œ×œ×• עדייןקיי×, ועדיין × ×ª×¤×¡ כר×וי. הסרט ×œ× ×¨×§ מקצין ×ות×, ×”×•× ×’× ×ž×¨××” עד כמה ×”××ž×•×‘× ×™× ×ž×ª×•×š הקשר, ×©×”×•× ×œ× ×¨×§ תרבותי (במובן הרחב ביותר של המילה) ××œ× ×’××סתטי. עד כמה, כש×× ×• ×ž×ª×’×¢×’×¢×™× ×œ×¤×™×œ× × ×•×ר, ×× ×• ×ž×ª×’×¢×’×¢×™× ×’× ×œ"×’×‘×¨×™× ×”×™×•××– גברי×, × ×©×™× ×”×™×• ××– × ×©×™×".
דיברת על לר×ות ×ת הסרט, ולר×ות ×ת ×”×ופן ×”"× ×›×•×Ÿ" שבו יש להחזיק ש×סיגריה. ×”×ופן ×”"× ×›×•×Ÿ" ×”×–×” ×§×™×™× ×’× ××¦×œ× ×•. ×›×שר הסרט ×”×–×” מציג ×ישה ×ž×¢×©× ×ª×¡×™×’×¨×™×”, ×”×•× ×œ× ×¨×§ ×¤×•× ×” ×œ×¢×•×œ× ×©×œ× ×•, ו×ומר "כך ×ישה ×ž×¢×©× ×ª". ×”×•× ×¤×•× ×”×œ×§×•×ž×™×§×¡ ×•×œ×¤×™×œ× × ×•×ר, ו×ומר "כך ×ישה ×ž×¢×©× ×ª ×‘×ž×•×“×œ×™× ×ª×¨×‘×•×ª×™×™× ×ž×¡×•×™×ž×™×".וכן, ×–×” ×ž×’× ×™×‘, ×בל ×–×” ×’× ×ž×¢×•×¨×¨ ×ימה. ×›×™ ×× ×™ ×œ× ×¨×•×¦×” לחיות במודל התרבותיהזה.
וה×מת שיש בסרט ×”×–×” עוד הרבה יותר. ×›×מור, מגיע פוסט × ×¤×¨×“ רק על ×”×ופן שבו ×”×•× "קומיקסי". ×בל מגבלת המלי×, מגבלת הכוח.
×בל ×œ× ×–×• היתה ×”×˜×¢× ×”. ×”×˜×¢× ×” היתה שהסרט מוגדר מר×ש כעיבוד לקומיקס, שהו×ב×ופן מובהק מ×וד עיבוד של ×¤×™×œ× × ×•×ר. ×œ× ×›×œ ×”×§×¦× ×” ×”×™× ×¤×רודית, ו×× ×™ ×’××œ× ×—×•×©×‘ ×©×”×”×§×¦× ×” הזו ×”×™× ×¤×רודית. ××•×œ× ×‘×ž×§×¨×” של הסרט ×”×–×”, ×”×”×§×¦× ×”, יחד ×¢××”××™× ×˜×¨×˜×§×¡×˜×•×ליות ×”×ž×•×¤×’× ×ª, ×ומרת ×“×¨×©× ×™.
×× ×™ צודק!
×œ× ×”×‘× ×ª×™ ×ת הש×לה ××–, ו×× ×™ ×œ× ×ž×‘×™×Ÿ ×ותה עכשיו.
היית מת. ×× ×™ פשוט עייפה.
×תה צודק בזה שה×מירה של הסרט הייתה מתפספסת, ×בל צודקיותך × ×’×ž×¨×ª ש×.
×× ×™×›×‘×¨ ×œ× ×ž×‘×™×Ÿ ×× ×תה ×ž×¡×›×™× ×יתי לגבי ×”×מירה של הסרט ×ו ל×. ×–×” מתחיל להיותמ×וד מטריד. ××ž× ×, ×תה ×ž× ×¡×” להיות ×מן ט××™-צ’י, חלקלק כמו הרוח, מבלילייצג עמדה, ×בל רב×ק.
.
×× ×™ שמח ש×× ×™ מצליח להטריד ×ותך, ×ולי ×תה צריך לש×ול ×ת עצמך למה ×תה כל כך מוטרד. ×ולי בתוך תוכך ×תה מתחיל לחשוד שיש ממש בדבריי?
ו×× ×™ ביריון רטורי?
×ין מה לומר, ×× ×™ מסתובב ×יתך כבר הרבה יותר מדי זמן.
כן, ×פילו למדת ×œ× ×œ×”×‘×™×š ×ת עצמך יותר מדי בוויכוח. p:
פחחחחח