הגורילז ×”× ×œ×”×§×” וירטו×לית, שהוקמה על ידי דמון ×לברן מבלר וג'ימי יולט (Hewlett), הצייר של "×˜× ×§ גירל". ש×ר חברי הלהקה, ככל הידוע לי, ××™× × ×™×“×•×¢×™×. יש, כמובן, ×§×¡× ×דיר ומובן מ×ליו במסתורין שהגורילז עטו על עצמ×. ×§×¡× ×¡××œ×™× ×’'רי של ×”×מן הפורש מן העול×. ×בל הגורילז ×œ× ×¤×¨×©×• מן העול×, ×”× ×¢×©×• משהו ×חר, ×¢× ×ž×§×“× ×ž×’× ×™×‘×•×ª סמיוטי מטורף: ×”× ×”×—×œ×™×¤×• מסמן במסמן. הגוף ×©×œ× ×• משמש, בין הש×ר, כמסמן, שהמסומן שלו ×”×•× ×× ×—× ×•. ×× ×™ ×œ× ×ž×›×™×¨, למשל, ×ת פל××™. ×œ× ×‘×מת. יש לי תוכן תודעתי מסוי×, שמ×וחסן תחת הקטגוריה "פל××™ גרייצר". התוכן התודעתי ×”× "ל מוצמד, בין הש×ר, ל×יך שפל××™ × ×¨××”. הגוף ×•×”×¤× ×™× ×ž×©×ž×©×™× ×›×ž×¡×ž×Ÿ, שהמסומן שלו ×”×•× ×ž×™ ש×× ×• ×—×•×©×‘×™× ×©×”×•× ×ותו ×ד×. יש כל ×ž×™× ×™ סיבות לכך ש×× ×—× ×• ×œ× ×‘×מת ×—×•×©×‘×™× ×¢×œ הגוף כעל מסמן: הגוף ×”×•× ×”××-××ž× ×©×œ השרירותי, קצת קשה להחליף ×ותו, ו×× ×—× ×• ×™×•×“×¢×™× ×©×™×© לו מטרות × ×•×¡×¤×•×ª מלבד לעזור ×œ× ×• לזהות ×ת פל××™ ברחוב. סיבה × ×•×¡×¤×ª, קשורה לכל ×–×”, ×”×™× ×”×¢×•×‘×“×” שהגוף ×œ× × ×ª×¤×¡, עד רמה מסוימת, כמשמש לתקשורת. ×× ×—× ×• ×œ× ×ž×›× ×™×¡×™× ×ת ×”×ופן שבו ×‘× ××“× × ×¨××” לתוך היגיון תקשורתי. ×× ×—× ×• ×œ× ×©×•××œ×™× ×œ×’×‘×™×• ש×לות מהסוג ×©× ×©×ל לגבי ×ž×¡×ž× ×™× ×חרי×. ×œ× × ×©×ל למה בחר ×' ×“×•×•×§× ×‘×’×•×£ ×”×–×”, ו×יזו מטרה תקשורתית ×”×•× ×ž× ×¡×” להשיג לגבי × ×ž×¢×Ÿ מסוי×. ×בל חישבו רגע על מישהו שהחליף ×ת גופו לגופהּ, והופ – תקשורת. (הערה ביבליוגרפית: ×× ×™ ×ž× ×™×— ש×× ×™ ×œ× ×—×©×‘×ª×™ על ×–×” ר×שון, ושיש ××™ ×©× ×ž×™×©×”×•/×™ שחשבו על ×–×” ×œ×¤× ×™, כתבו, חתמו, ועכשיו × ×©×œ×œ×• מקרדיט. מצד ×©× ×™, ×× ×™ ×œ× ×ž×›×™×¨ ×ות×. ×”×¤× ×™×” תתקבל בברכה. ××œ× ×× ×›×Ÿ מדובר בקריסטבה) עכשיו, × ×¡×• לדמיין ××™×–×” ל××•× ×¨×“ כהן. ל××•× ×¨×“ כהן × ×•×ª×Ÿ רי×יון, ל××•× ×¨×“ כהן הולך לי×, ל××•× ×¨×“ כהן במדורי הרכילות. בעצ×, עזבו ×ת ל××•× ×¨×“ כהן. בו×ו × ×œ×š על ×‘×¨×™×˜× ×™ ספירס. ×‘×¨×™×˜× ×™ × ×•×ª× ×ª רי×יון (תקשורת), מישהו ×ž×¦×œ× ×ת ×‘×¨×™×˜× ×™ חשופת ×—×–×” ×‘×™× (תקשורת?), ×‘×¨×™×˜× ×™ במדורי הרכילות (תקשורת? – תלוי ביחצן). ×× ×—× ×• ×ž×¨×›×™×‘×™× ×‘×¨×™×˜× ×™ ×“×™×ž×™×•× ×™×ª, מושג ×‘×¨×™×˜× ×™, ×•×ž×¢×“×›× ×™× ×ותו על פי המידע ש×× ×—× ×• מקבלי×. ×›×שר ×× ×—× ×• ×–×•×›×™× ×œ×¨×ות צילומי פפרצ'×™ של ×‘×¨×™×˜× ×™ חשופת ×—×–×”, ×× ×• ×¢×•×ž×“×™× ×‘×¤× ×™ שתי ×פשרויות: ×. לומר – ×–×” ×”×—×–×” של ×‘×¨×™×˜× ×™. ב. לומר – למה ×‘×¨×™×˜× ×™ רצתה ×©× ×¨××” ×ת ×—×–×”? ומה עשו הגורילז? ×”× ×”×—×œ×™×¤×• מסמן, ×©×œ× ×ž×©×ž×© לתקשורת, במסמן תקשורתי לגמרי, מצויר. ×”× ×‘×•×—×¨×™× ×יך ×”× × ×¨××™×. ×”× ×‘×—×¨×• ×ת ×”×›×™× ×•×™×™× ×©×œ×”×. ××™ ×פשר ×œ×¦×œ× ×ת מורדוק, חזהו מתבדר ברוח, ××œ× ×× ×ž×™×©×”×• יצייר ×ותו כך. הגוף ×©× ×ª×Ÿ למורדוק ××œ×•×”×™× (קרי, יולט) ×מור לומר ×œ× ×• משהו על ×”×ופן שיש לתפוס בו ×ת מורדוק. מורדוק × ×¨××” כפי שיש לתפוס ×ותו. D-2, מורדוק, × ×•×“×œ ור×סל ×”× ×¤×™×§×¦×™×”, שהולכת ×•× ×¨×§×ž×ª, ומקבלת × ×•×›×—×•×ª מ×יפה ×©×”× ×ž×•×¤×™×¢×™× – קליפי×, ×¡×¨×˜×•× ×™ ×× ×™×ž×¦×™×” ×§×¦×¨×™× (וגרועי×), ×¤×•×¡×˜×¨×™× ×•×תרי ××™× ×˜×¨× ×˜. ×× ×—× ×• ×ž×¨×›×™×‘×™× ××•×ª× ×ž×ª×•×š כל הפ×זל הגדול ×”×–×”. ×–×” × ×›×•×Ÿ, כמובן, ×’× ×œ×’×‘×™ ×™×•×¦×¨×™× ×חרי×. ××œ× ×©×›×ן הפ×זל תקשורתי כולו. ××, ×›×שר ספירס מופיעה בדפי הרכילות, ×× ×• ×™×›×•×œ×™× ×¢×•×“ ×œ×”× ×•×ª ממותרות הספק, ×•×œ×”× ×™×— ש×ולי ×›×ן ×”×™× × ×ª×¤×¡×” ב×מת, ×”×ופציה הזו ×œ× ×§×™×™×ž×ª לגבי הגורילז. המשחק בין היוצר ליצירה ×”×•× ×œ× ×ž×©×”×• חדש מדי. כל ×ž×™× ×™ ×ž×©×•×¨×¨×™× ×¨×•×ž× ×˜×™×™×, מ××•×¡×™× ×™×•×ª×¨ ×ו פחות, בדו ×œ×¢×¦×ž× ×‘×™×•×’×¨×¤×™×”, ×©×”×©×™×¨×™× ×”×™×• חלק בלתי × ×¤×¨×“ ×ž×ž× ×”. ×œ×§×¨×•× ×ת ×”×©×™×¨×™× ×©×œ×”× ×ž×‘×œ×™ לדעת משהו על היוצר (בעיקר מה ×©×”×•× ×¨×¦×” ×©× ×“×¢), פירושו ×œ×”×ª×¢×œ× ×ž×”×”×§×©×¨ ×”×¨×œ×•×•× ×˜×™ ליצירה. פירושו ×× ×›×¨×•× ×™×–×. ההבדל הו×, כמובן, שבמקרה של הגורילז (ולהקות וירטו×ליות ×חרות), קשה לטעון לביוגרפיה ×מיתית. הכל מומצ×. היצירה ממצי××” ×ת היוצר, ×©×ž×ž×¦×™× ×ת היצירה. ומי שיגיד ר×שון "×¤×¨× × ×“×• פסו××”" מקבל שקל. בגלל ×–×” ×ž×’× ×™×‘ כל כך לר×ות ×ת ×”×§×œ×™×¤×™× ×©×œ הלהקה הזו, ופחות ×ž×’× ×™×‘ לשמוע ×ת השירי×. ×”×§×œ×™×¤×™× ×”× ×—×œ×§ בלתי × ×¤×¨×“ ×œ× ×¨×§ מהשיר, ××œ× ×’× ×ž×”×œ×”×§×”. ×”× ×”×œ×”×§×”. ×•×”×§×œ×™×¤×™× ×©×œ×”× ×ž×’× ×™×‘×™× ×¢×•×“ יותר בגלל ×©×”× ×§×œ×™×¤×™× ×œ×›×œ דבר. כלומר, ×‘×ž×§×•× ×œ×¡×¤×§ קליפ, שבו × ×¨××” חלק מחייו ×”×¢×’×•×ž×™× ×©×œ D-2, ×§×™×‘×œ× ×• קליפ-קליפ. ×§×™×‘×œ× ×• גורילות מרקדות. עכשיו לך תדע ×× ×”×’×•×¨×™×œ×•×ª ריקדו ב×מת במצי×ות ×”×‘×™×“×™×•× ×™×ª, שבה ×§×™×™×ž×™× ×—×‘×¨×™ הגורילז, ×ו ×©×ž× ×—×‘×¨×™ הלהקה ×”×‘×™×“×™×•× ×™×ª עשו קליפ, שבו רו××™× ×’×•×¨×™×œ×•×ª מרקדות. לך תדע מה בקליפ ×מור להיות ×¨×œ×•×•× ×˜×™ ×œ×‘× ×™×™×ª המושג "× ×•×“×œ", ומה ×מור להיות חלק מהקליפ. התפרעות סמיוטית לכל דורש. ×בל מה ×©×ž×’× ×™×‘ ב×מת, ×•×©×”×•× ×›× ×¨××” (די בבירור) רק התפרעות ×¤×¨×©× ×™×ª שלי, ×”×•× ×יך ×©×”× ×ž×¦×•×™×¨×™×. ×¢× ×”×¢×™× ×™×™× ×”×—×œ×•×œ×•×ª וה××¤×™× ×”×§×•×¤×™×™×. הקופיות הזו ×”×™× ×—×•×•×™×™×” ×ž×ª×§× ×ª. לר×ות ×חד ×ž×”×§×œ×™×¤×™× ×©×œ×”× ×•×œ×¦×ת ל×וטובוס, ×œ× ×¢×•×©×” טוב ל×הבת ×”××“× ×©×‘×š. ×× ×ž×‘×™×˜×™× ×™×•×ª×¨ מדי, קשה להביט ××—"×› ×‘× ×”×’, להביט במר××”, מבלי להרגיש בכוכב הקופי×. ו×× ×ž×‘×™×˜×™× ×™×•×ª×¨ מדי, קשה להמשיך להביט. ×›×™ ×חרי זמן מה, ×תה ×ž×•×¦× ×ת עצמך בוהה בקליפ שבו ×§×•×¤×™× ×©×¨×™× ×œ×§×•×¤×™× ×‘×ž×§×¦×‘ שעושה ×œ×§×•×¤×™× × ×¢×™× ×‘×‘×˜×Ÿ. וכל ההתלהמות הסמיוטית שלעיל × ×¨×ית ×יכשהו פחות ×¨×œ×•×•× ×˜×™×ª. (×”×ª×ž×•× ×•×ª: מוויקיפדיה)
מ×מר מצויין. (קריסטבה ב×מת ×¨×œ×•×•× ×˜×™×ª ×œ× ×•×©× ×בל לבקשת המחבר ××ª×¢×œ× ×ž×ž× ×”)
לדעתי ×”× ×œ× ×”×¨××©×•× ×™×, ×× ×™ חושבת שיש הרבה ×§×•×ž×™×§×¡×™× ×”×ž×‘×•×¡×¡×™× ×¢×œ ×›×•×›×‘×™× ×•×¢×œ דמויות מסדרות לדוגמ×.
תודה.
×× ×™ ×œ× ×—×•×©×‘ ×©×”× ×”×¨××©×•× ×™×. יש להקות וירטו×ליות × ×•×¡×¤×•×ª, מן הסת×. ×›×ª×‘×ª×™×¢×œ×™×”× ×›×™ ×× ×™ ×והב ×ות×, ×והב ×ת ×”×§×œ×™×¤×™× ×©×œ×”×, ומקבל סיפוק מוזר ×ž×”×¢× ×™×™×Ÿ×”×§×•×¤×™.
×•× ×•, ×× ×™ חייב לש×ול – קריסטבה מדוע?
×יתמר ש×לתי×ל (http://israblog.nana.co.il/blogread.asp?blog=109483), 07:48 9/3/2006:
×יפה התוכן התודעתי פל××™, ב×מת?
פפר×צי, ×œ× ×¤×¤×¨×צ’י.
ישלי בעיקר מחשבות-×ž×˜× ×¢×œ ×”×‘×œ×•×’×™× ×’ שלך, ×יתמר, ומה שזה עושה לשריר ×”×קדמישלך (חיובית, ×× ×™ ×ž×ª×›×•×•× ×ª. × ×“×ž×” לי. ל×?). ××£ על פי כן, ×גיב ×œ×¢× ×™×™×Ÿ ו×ומרש×ין לי היכרות של ממש ×¢× ×”×’×•×¨×™×œ×– ×•×¢× ×”×ž×•×–×™×§×” שלה×, ×œ×”×•×¦×™× ×§×œ×™×¤ ×ו ×©× ×™×™××©×™×¦× ×œ×™ לר×ות ××™ ××– ב-Mtv שבבית של ×מ×, (ולהתלהב מרה, כחובבת ×× ×™×ž×¦×™×”×—×¡×¨×ª ×ª×§× ×”); וכן, ×× ×™ מ×שרת: וי, וי, וי – על ×”×ž×’× ×™×‘×•×ª, ×”×ž×™×–× ×˜×¨×•×¤×™×” ועלה×פיל החלול שמשווה ×œ×”× ×”×§×¤×™×¦×” הסמיוטית, המעורבבת בפרישות ×¨×•×ž× ×˜×™×ª ממיצי×הבתו של הקהל. מה שכן, תהיתי: מה דעתך על הרילייטד פורמז? למשל, ביוויסוב×טהד. ×ו ×”××™× ×˜×¨×קציה ×©× ×•×¦×¨×ª בתודעת ×”× ×ž×¢× ×™× ×‘×™×Ÿ ×¤×¨×¡×•× ×ª פוליטיק×יהמיוצג ×‘×ª×ž×•× ×•×ª ובקול, בתקשורת, לבין ×”×¤×¨×¡×•× ×” שלו בקריקטורות. ×וקולדפליי, (×–×” ×”× ×”×™×•?), ×¢× ×”×§×œ×™×¤ ×”×חד המצויר-×œ×”×“×”×™× ×”×”×•×, ו×יך ×”×“×ž×•×ª× ×¨×§×ž×ª ×‘×“×ž×™×•× × ×• מייצוגי הגוף-×¤× ×™× ×”×ž×©×•×¢×ª×§×™× ×‘×ž×¦×œ×ž×”, מול ×”×ž×ª×•×•×›×™× ×‘×§×•.(יש המשך)
(×”× ×”:)למשל, כשהייתי בתיכון הייתי חתיכת ילדה משועממת, ×•× ×”×’×ª×™ ל×ייר למוות ××ª×”×©×™×¢×ž×•× ×©×œ×™ בשיעור. בי"×-×™"ב ×× ×™ וחברתי ×”×רטיסטית ×œ×¡×¤×¡×œ×”×œ×™×ž×•×“×™× ×”×™×™× ×• מציירות ביחד קומיקסי×, ריבוע ריבוע, שבו ×™×™×¦×’× ×•×ת ×¢×¦×ž× ×• בהרפתק×ות מסמרות שיער שהחלו כמעט תמיד בפעולה ×לימה ×›× ×’×“ המורהולשחרור הכיתה, בהסתייע במגוון של ××ž×¦×¢×™× ×ž×ª×•×—×›×ž×™× (טרקטור, דבקמגע, פודל, חללית…). מה ×ž×’× ×™×‘? ×ž×’× ×™×‘ שהכלל השליט ×”×™×” שמימטיות ×–×”×œ×—× ×•× ×™× ×•×¨×™××œ×™×–× ×–×” פ×סה, ×•×”×“×•×ž×™× × ×˜×” המוחלטת הייתה הומור: ×—×™×¤×©× ×• -ומצ×× ×• – ×ת הקו המצחיק. יש ×›×–×”, וה×ופן שבו ×¦×™×™×¨× ×• ×ת ×¢×¦×ž× ×• התערבב לילגמרי ב×ופן שבו תפסתי ×•×¢×•×“× ×™ תופסת ×ת עצמי, ×©×œ× ×œ×“×‘×¨ על זכרון התקופה.×–×” ×ולי ×œ× ×’×¨×•×‘×™ כמו הלהקה המדוברת, ×בל כן – ×× ×תה תופס ××•×ª× ×‘×¢×™× ×™×™×חלולות של ×ž×›× ×™×•×ª קופית, ×× ×™ ×œ× ×¦×— ×חשוב על עצמי קצת שדופה, ×¢× ×™×•×ª×¨ מדי×צבעות, בחיוך ×¤×§×ž× ×™ על כל הפרצוף.
× ×¢×™× ×œ×š ש×, על הבמה המוגבהת, רק ×תה ומקל ×”×ž×œ×ž×“×™× ×”×§×˜×Ÿ שלך?
×. פוסט מעולה. סחטיין, In the parlence of our time
ב. × ×“×ž×” לי שה×מירה של הגורילז מתייחסת, בין היתר, לכך שלהקה ×”×™× ×”×™×יצירה (×ו מוצר), ל×ו ×“×•×•×§× ×¨×§ המוסיקה ×©×”×™× ×ž×™×™×¦×¨×ª. פרצופו ×”×ž×“×•×›× ×©×œ מהשמו הסולן של רדיו הד, ×”×ž×œ× ×›×œ לתוך המיקרופון, ×”×•× ×—×œ×§ בלתי × ×¤×¨×“ מכל שירשלה×. ×›× "ל כובעו של ×הוד ×‘× ××™, ×”×¦×™×¦×™× ×©×œ ספירס ×•×”×ª×œ×ª×œ×™× ×œ×©×¢×‘×¨ של מ×יר×רי×ל.
כשהגורילז ×™×•×¦×¨×™× ×ת הגורילז, ×”× ×™×•×¦×¨×™× ×ת המכלול היצירתי שמספקת להקה. המוסיקה וה×ימ××–â€™×™× ×’× ×™×—×“.
סחתיין, ×œ× ×¡×—×˜×™×™×Ÿ.
×”×יות ×ž×©× ×”? זו הרי מילה ערבית וכ×לה, ל×?
פפר×צ’י פפר×צ’י פפר×צ’י
×. השריר ×”×קדמי רולז
ב.×‘×¢× ×™×™×Ÿ ×”×¤×¨×¡×•× ×”: ×™×¦× ×œ×™ לחשוב על ×–×” ×œ× ×ž×¢×˜ בקשר ל×בידן. ×× ×™ חושב ש××¤×©×¨×œ×ž×§× ×ותה, על סק×לת בות’, קצת מ×חורי המספר המובלע. כלומר, מעין הקשרכללי, פייר ×ž× ×ר שכזה, שב×מצעותו ×× ×• קור××™×. ×‘×¢× ×™×™×Ÿ ×בידן, ×גב, יש ×œ×•×©×™×¨×™× ×©×ž×ž×© ×‘× ×•×™×™× ×œ×—×™×–×•×§ ×”×¤×¨×¡×•× ×”, ×•×©×™×¨×™× ×חרי×, ×©×ž×‘×¦×¢×™× ×”×’×—×›×” שלה.×“×•×’×ž× ×—×–×§×” ×”×™× "הפסיכי×טור ×”××œ×§×˜×¨×•× ×™ שלי".
×’. לגבי ביוויס וב×טהד, ×× ×™ ×œ× ×‘×˜×•×— שזה קשור. ×›×ן יש דמויות וזהו. ×× ×•×‘×•× ×™× ×œ×”× ×ופי והיגיון, בין הש×ר מ×יך ×©×”× ×ž×¦×•×™×¨×™×, ×בל ×–×” ×œ× ×©×•× ×” מדיממשמוע של דמויות בספרות.
ד. לגבי הסיפור: ×–×” ר×וי לפוסט × ×¤×¨×“ ו×קפרסטי, ור×וי שיכתב על ידך. × ×• כבר. 🙂
× ×›×•×Ÿ לגמרי. ×בל ההבדל ×”×•× ×›×ž×•×ª×™, ×× ×ª×¨×¦×”. ×× ×—× ×• ×ž×™×™×¦×¨×™× ×§×©×¨ בין היצירהלבין היוצר, ××œ× ×©×›×ן ×”×™×•×¦×¨×™× ×ž×¢×œ×™×ž×™× ×ת עצמ×, ×•×‘×•× ×™× ×¢×¦×ž× ×חרי×. ×œ×’×‘×™×”×ª×œ×ª×œ×™× ×©×œ מ×יר, למשל, יש לך ×ת ×”×ופציה לתהות לגבי עד כמה ×”× ×ž×›×•×•× ×™××œ×‘× ×™×™×ª ×”×¤×¨×¡×•× ×” שלו, ×ו ×©×ž× ×–×” ×¡×ª× ×©×¢×¨×• המתפרע. לגבי הגורילז ×ין לך×פשרות כזו. הכל מכוון.
×תה מכיר ×ת חייו ומותו של ×מיל ×ז’×ר?
מכיר כן. קר×תי ל×.
××– ×שתמש בו כדוגמ×.
× ×•×— לי להשתמש בדוגמ×ות ש×× ×™ מכיר.
מה ההבדל בין מה שרומן ×’×רי עשה למה שה’גורילז’ עושי×?
ממה שידוע לי, ×ין הרבה הבדל. ×œ× ×‘×’×“×•×œ, לפחות.
בקטן,לעומת ×–×ת, יש ×›×ן ציור מול טקסט, ×•×§×œ×™×¤×™× ×ž×•×œ ספרי×. ×–×” לכ×ורה ×œ× ×ž×©× ×”,×בל בהתחשב ×‘×§×œ×™×¤×™× ×”×¡×¤×¦×™×¤×™×™× (×›× ×מר בפוסט) של הגורילז, × ×“×ž×” לי ×©×™×©×”×‘×“×œ×™× ×©×œ ממש.
טוב, ×תה מרשה לי לחזור להיות ’עצמי’ החצוף, ×”×¤×©×˜× ×™ והוולגרי למרות ש×× ×—× ×• ×‘×‘×œ×•×’×™× ×©×œ×š עכשיו?
×תה רש××™ ×œ×”×•×¦×™× ×¢×¦×ž×š ×ידיוט ×›×¨×¦×•× ×š, ××—×™.
תודה.
××– ×× ×™ רוצה לומר ×× ×›×›×”, ש×× ×™ ×œ× ×ž×‘×™×Ÿ על מה כל הרעש?
ר×שית, ×ין רעש. שקט מ×וד פה.
×©× ×™×ª,×œ× ×˜×¢× ×ª×™ לרגע שהגורילז ×¢×•×©×™× ×›×ן משהו חדש מדי. יש להקות וירטו×ליות×חרות, יש פסו××”, יש ×מיל ×ז’×ר. הגורילז ×ž×¢× ×™×™× ×™× ×‘×¢×™× ×™ בעיקר בגלל שה×מצוירי×, בגלל ×יך ×©×”× ×ž×¦×•×™×¨×™× ×•×‘×’×œ×œ המשחק ×©×”× ×¢×•×©×™× ×‘×§×œ×™×¤×™× ×©×œ×”×.
×כן, ובערבית, כמו בעברית, הכפלת ש×Ö¾×¢×¦× ×”×ž×¡×ª×™×™× ×‘×”× ×”×•×¤×š ×ותה לתו – סחה הופכת לסחתיין כמו ×©× ×” ×œ×©× ×ª×™×™×.
×•×’× – ’××œ× ×× ×ž×“×•×‘×¨ בקריסטבה’ ×•×œ× â€™××œ× ×× ×›×Ÿ מדובר בקריסטבה’.
××—×™, ×œ× × ×¢×™×, ×בל ×× ×™ כבר ×œ× ×™×•×“×¢ ×× ×–×” ×תה ×ו פרודיה עליך.
משחק בלדורס גייט 2.
×”×מת שכ×ן ×× ×™ ×יתך לגמרי. ×בל, × ×•, בלדרוז גיייט. ×ולי תגיב בשביל ×©× ×™× ×•?
× â€™. [email protected] (http://www.israblog.co.il/blogread.asp?blog=126004), 17:33 13/3/2006:
וזו התייחסות ×חרת לשפה, שמסלקת ×ת המסמן/מסומן בכללות××ž×ª×—×•× ×”×“×™×•×Ÿ, שכן הללו ×œ× × ×•×ª× ×™× ×œ× ×• דבר. ×”× ×›×ž×• "×ž×¦×˜×ž×¦×ž×™× ×ž×”×ž×©×•×•××”×ž×˜×¢×ž×™× ×©×œ ×¨×œ×•×•× ×˜×™×•×ª."
×× ×©×™×××™× × ×ž×¡×ž×Ÿ ומסומן. ×¢× ×–×ת, ×›×שר ×תה רו××” ×ד×, ו×ומר "××”, ×”× ×” פל××™", עשיתז×ת ×›×™ השתמשת במסמן ובמסומן. כלומר, ר×ית גוף ×•×¤× ×™×, ו×לו עוררו בך תוכןתודעתי מסוי×.
ולגבי השפה, ×’× ×× ×¤×œ××™ ×ž×ª×—× ×Ÿ, ×”×•× ×‘×•×—×¨ לעשות ×–×ת במלי×. ×’× ×× ×¤×œ×ימברך, ×”×•× ×‘×•×—×¨ לעשות ×–×ת במלי×. השפה ××™× ×” שלך, ×”×™× ××™× ×˜×¨×¡×•×‘×™×™×§×˜×™×‘×™×ª (×הלה פרגה). וכ×שר פל××™ מביע ×ת עצמו, ×”×•× ×ž×™×™×¦×¨ תקשורת. ותקשורת ××™× ×” רק××™× ×¤×•×¨×ž×¦×™×”, ×”×™× ×’× ×פקט, ×•×”×™× ×’×, לרוב, ××™× ×¤×•×¨×ž×¦×™×” ו×פקט ביחד.
×•×¢×›×©×™×•×ž× ×ª ×”×¨×•×ž× ×˜×™×§×” ×”×˜×”×¨× ×™×ª שלי. יותר מידי שכלולי מודעות ×œ× ×‘××™× ×œ×™ טוב ×¢×מוסיקה. הגורילז ×”× ×ž×©×—×§ × ×—×ž×“ בזיקוק מ××¤×™×™× ×™×” של להקת רוק טיפוסית.×וקיי. בסוף, כשיותר ×›×™×£ לכתוב על להקה מלשמוע ×ת המוסיקה שלה, משהו ל×עבד מספיק טוב בדרך.
×’× ×œ×“×¢×ª×™. ×›×™×£ לשמוע ×ות×, ב×מת, ×בל ×”× ×œ× ×–×פה.
× â€™. [email protected] (http://www.israblog.co.il/blogread.asp?blog=126004), 00:45 14/3/2006:
×ž×™×œ×™× ×ž×ª×—×‘×¨×•×ª לביטוי הקמ××™, הטבעי, של התחושה, ותופסות ×ת מקומו. ×™×œ×“× ×¤×¦×¢, ×”×•× ×¦×•×¢×§; ו××– ×ž×‘×•×’×¨×™× ×ž×“×‘×¨×™× ×יליו ×•×ž×œ×ž×“×™× ×ותו קרי×ות, ול×חר-מכן- משפטי×. [למעשה, בהרבה ×ž×§×¨×™× ×”×”×•×¨×” מדבר ×ל הילד ×œ× ×‘×ž×˜×¨×” ללמדו, ×ל×להשקיטו.. ×”×פקט של ללמד ילד שפה ×©×•× ×” לגמרי מללמד תוכי לקסיקון מילי××©×™×¤× ×™×ž×• ×œ×ª×›× ×™ תודעתו, כביכול]. ×”× ×ž×œ×ž×“×™× ×ותו ×”×ª× ×”×’×•×ª-×›×ב חדשה. "×”×ומר×תה ×יפה שמשמעות המילה ’כ×ב’ ×”×™× ×‘×¢×¦× ×”×¦×¢×§×”?" – להפך; הביטוי המילולי שלהכ×ב ממיר ×ת הצעקה ו××™× × ×• מת×ר ×ותה. [ומכ×ן, ×ין הביטוי "כו×ב!" כש×תהדורך על × ×¢×¥ × ×•×¢×“ ×›×ן לידע מישהו שכו×ב לך – ×ו ליצור×פקט. מוטב לר×ות ×ותו, × ×“×ž×” לי, ×›×”×ª× ×”×’×•×ª ×ž×™×œ×•×œ×™× ×”×ž×¦×™×’×” לר×ווה ×תההוויה ×”×× ×•×©×™×ª.]
× â€™. [email protected] (http://www.israblog.co.il/blogread.asp?blog=126004), 01:27 14/3/2006:
×יתמר ש×לתי×ל (http://israblog.nana.co.il/blogread.asp?blog=109483), 16:25 14/3/2006:
כתבת ×רוך מ×וד, ×•×œ× ×‘×˜×•×— ש×× ×™ ×צליח להתייחס לכל ×–×”. ×בל × × ×¡×”.
× × ×™×— ××“× ×ומר "תודה ל×ל". למה ×”×•× ×ומר "תודה ל×ל"? למה ×”×•× ×œ× ×ומר"סחתיין" ×ו "×פרכסת"? ×”×•× ×œ× ×ומר ×–×ת, ×›×™ ×–×” ×”×™×” מצחיק ×ותו. כלומר, ל×המסמן ×•×œ× ×”×ž×¡×•×ž×Ÿ התבטלו. ×›× "ל לגבי ×›×œ×‘×™× × ×•×”×ž×™×. ×ž×©×•× ×ž×”, כלבי××©×ž×›×©×›×©×™× ×‘×–× ×‘ ומקפצי×, ××™× × ×ž×ª×¤×¨×©×™× ×›×יו×.
×בל הש×לה ×”×מיתית, ×•×”×ž×¢× ×™×™× ×ª יותר, ×”×™× ×œ×’×‘×™ תקשורת. ×”×× ×›×œ שימוש ×‘×©×¤×”×”×•× ×ª×§×©×•×¨×ª×™ במובן ×–×” ×©×”×•× × ×•×¢×“ להעביר ××™× ×¤×•×¨×ž×¦×™×” ×ו ×פקט? ×”×מת, ×× ×™ ל×בטוח. ×בל ×× ×™ מוכן ×œ×—×ª×•× ×¢×œ כך שרוב ×”×©×™×ž×•×©×™× ×‘×©×¤×” ×”× ×›×לו. ×›×שר ×תה×ומר לי "××“× ×ž×‘×™×¢ עצמו", ×תה ×ž× ×™×— תקשורת. לעתי×, כמו בזעקת ×”×›×ב, ××“× ×œ×עושה משהו בשביל להעביר ××™× ×¤×•×¨×ž×¦×™×” ל××“× ×חר, ×בל ×ין לי הרבה ספק שהו×יוצר ×פקט, ×’× ×× ×¨×§ על עצמו. ×”×•× ×ª×•×—× ×ת ×”×›×ב, ו×ומר על סך תחושותמסוי×: "×–×” ×›×ב".
× â€™. [email protected] (http://www.israblog.co.il/blogread.asp?blog=126004), 18:18 14/3/2006:
ש×ין דבר ×חד ×©×”×•× ×¢×™×§×¨×™.
×× ×™×—×•×©×‘ ש×× ×™ מתחיל להבין ל×ן ×תה חותר. לעתי×, ×”"×”×ª× ×”×’×•×ª המילולית" ×”×™× ×›×ž×¢×˜×וטומטית. ××“× ×œ× ×—×•×©×‘ לומר "תודה ל×ל", ×”×•× ×¤×©×•×˜ ×ומר ×–×ת. ×× ×™ מסכי×,×בל × ×“×ž×” לי שמדובר במספר ×ž×§×¨×™× ×ž×•×¢×˜ יחסית. מלבד ×–×ת, וחשוב מכך, ×ž×¢× ×™×™×Ÿ×ותי לדעת למה ×‘× ××“× ×ומר "תודה ל×ל" בכל ×–×ת. למה ×”×•× ×˜×•×¨×— ×œ×‘×˜× ×ת ×¢×¦×ž×•×“×•×•×§× ×‘×©×¤×”. × ×“×ž×” לי ×©×ª×ž×¦× ×©×’× ×‘×ž×§×¨×™× ×לו יש לשפה תכלית תקשורתית. זו ל×דוגמטיות, זו ש×לה פשוטה. מדוע במלי×. למה ×œ× ×œ×”×™×× ×—. לחייך.
ו×גב, עדיין ××™× ×™ מבין ×ת הקשר בין הדיון ×”×–×” לבין הפוסט. 🙂
×יתמר ש×לתי×ל (http://israblog.nana.co.il/blogread.asp?blog=109483), 22:22 14/3/2006:
×× ×™ חושש ש×× ×™ ×œ× ×ž×¡×›×™× ×¢× ×•×™×˜×’× ×©×˜×™×™×Ÿ. קל מ×וד לדבר, ×בל הסלקטיביות שלהדיבור, ברירת ×”×“×‘×¨×™× ×ž×ª×•×š העול×, ××™× ×” ×וטומטית. ×בל די בכך. עייפתי.