"בית המוסיקה" ×”×•× ×ž×•×¡×“ ר×וי שכל ירושלמי בעל זיקה ×ž×™× ×™×ž×œ×™×ª ×œ×¤×¨×™× ×’' מכירו ודו××’ לפקדו מידי כמה שבועות. מדובר ×‘×—× ×•×ª מוסיקה ב×זור מרכז העיר שגובה ×ž×—×™×¨×™× ×ž×¢×•×“×“×™-×“×•× ×œ×‘ עבור ××œ×‘×•×ž×™× ×בל כפיצוי, מ×רחת מידי חמישי ×ת הכוכב התורן של ×¡×¦× ×ª ×”××™× ×“×™ (×”×רצית) להופעה ××™× ×˜×™×ž×™×ª וצפופה. ×”×›× ×™×¡×” ×—×™× ×, היין זול והעישון מותר. מומלץ ×‘×—×•× ×¨×‘. ×בל ב××™× ×“×™, כמו ב××™× ×“×™, הבעיה מתחילה ×•× ×’×ž×¨×ª ב×יכות. לכ×ורה יש ×§×•× ×¦× ×–×•×¡ ×•×”×¡×¦× ×” מספיק ××™× ×˜×™×ž×™×ª כדי ש××•×ª× ×›×•×›×‘×™× ×“×•×¨×›×™× ×¡×¤×•×¨×דית ×™×”× ×• לפרגן ×חד ×œ×©× ×™ עד חורמה. למעשה, ×”×¡×¦× ×” מספיק ××™× ×˜×™×ž×™×ª כדי ל×פשר לפרגון ×›×–×” להתבסס בעיקר על בר×× ×–'×יות ופחות על תוכן ×ו ×יכות יצירה. ×¡×¦×™× ×ª ×”××™× ×“×™ המקומית כגילדת ×”×©×¨×‘×¨×‘×™× ×ו ×©×—×§× ×™ השש-בש הסמוכה ל×זור מגוריך. כמה ×¡×•×’×™× ×©×œ עצוב. בשבוע שעבר × ×§×œ×¢×ª×™ להופעה של × ×•×¢×” בביוף. × ×•×¢×” בביוף ×”×™× × ×¢×¨×” ×‘×™×™×©× ×™×ª ×•×—×™× × ×™×ª למר××”, ×¢× ×§×•×œ של מל×כון ×•×§×¡× ×ישי שעתיר במשהו ×©×”×•× ×”×”×™×¤×š המוחלט מכ×ריזמה. ×”×™× ×›×•×ª×‘×ª ×ת ×”×©×™×¨×™× ×©×œ עצמה וכפי ×”× ×¨××” ×’× ×ž×œ×—×™× ×” ×ות×. משהו על × ×“×•×“×™× ×‘×¨×—×‘×™ ×יפשהו, בין מערכת ×™×—×¡×™× ×—×“ צדדית ×חת ×œ×ž×©× ×”. הרבה ×’'×•× ×™ מיטשל, ×¢× × ×’×™×¢×•×ª של ×’'ודי ×§×•×œ×™× ×¡ וג'ו×ן ב×××–. יושבת ×¢× ×”×’×‘ לחלון הר×ווה של "בית המוסיקה", ×פופת עשן ו×הדת הקהל ומת×רת ב×ריכות של ×˜×™×¨×•× ×™×ª ×ת הלך הרוח ורצף ×”× ×¡×™×‘×•×ª שהוביל לברי×ת השיר. × ×•×¢×” בביוף ×”×™× ×ª×’×œ×™×ª של דוד פרץ, ×ביר ×”××™× ×“×™ הדרומי (תו×ר ×©× ×’×–×œ, ×× ×–×›×¨×•× ×™ ××™× ×• ×ž×˜×¢× ×™, הישר מכתבה ב"השרת"), גילוי ×©×”×›× ×™ בזעזוע קל, × ×•×›×— הכשרון ודקות ×”××‘×—× ×” ×©×”×•× × ×™×—×Ÿ בה×, לעומת ×”×‘×™× ×•× ×™×•×ª וחוסר ×”×¢× ×™×™×Ÿ המשווע ×‘×”× ×”×ª×¤×œ×©×” עלמת החן בביוף ב×ותו הערב. דוד פרץ, ×”×יש ×©×”×‘×™× ×œ×¨×§×™×¢ היצירה הישר×לית ×ת פרוייקט שיר זר, ×ת רות דולורס וייס ומעל לכל – ×ת הלגיטימציה של יצירת ×©×•×œ×™×™× ×‘×¤×¨×™×¤×¨×™×”. ×ותו דוד פרץ ×—×ª×•× ×¢×œ חוסר ×”×¢× ×™×™×Ÿ והקול-×”×לוהי-בשקל ש×רוז בחבילה ×œ× ×ž×©×›× ×¢×ª במיוחד של היעדר כשרון ממשי ו××§×•×¨×“×™× ×ž×”×•×¡×¡×™× ×©×”× × ×•×¢×” בביוף. דחיל רב×ק. לפחות תרַ××™ ×›×ילו ×ת רוצה להופיע. החלק המטריד ב×מת בכל הסיפור ×”×–×”, ×”×•× ×”×¢×•×‘×“×” ש×ותה ×¡×¦× ×” מל××” ×‘×›×©×¨×•× ×•×ª ×”×‘×™× ×•× ×™×™× ×”×œ×œ×•. × ×•×¢×” בביוף ×”×™× ×¡×™×ž×¤×˜×•×, דוגמה קלושה, × ×“×‘×š × ×•×¡×£ במעגל הולך וגדל של מוסיק××™× ×‘×™× ×•× ×™×™× ×•×ž×˜×” שהכשרון ×”×˜×›× ×™ ×©×œ×”× ×ž×¨×”×™×‘ ויכולת היצירה ×©×œ×”× ×’×•×‘×œ×ª ב××™-קיו×. ××•×ª× ×‘×™× ×•× ×™×™× ×ž×¦×™×¤×™× ×ת ×”×’'×”-פן בת"×, ×ת "המעבדה" ×‘×™×¨×•×©×œ×™× ×•×ת "מרתף 10 בחיפה", ×ž× ×˜×¨×œ×™× ×¡×™×™×‘×¨-ספייס יקר ב×תרי פל×ש ×ž×•×©×§×¢×™× ×•×™×•×¦×¨×™× ×ת ×”×¨×•×©× ×©×”× ×”×“×‘×¨ ×”×›×™ טוב שקרה ×œ×¡×¦× ×” ×‘×©× ×™× ×”××—×¨×•× ×•×ª. למה ××£ ×חד ×œ× ×˜×¨×— לבשר ×œ×”× ×©×”×¢×•×‘×“×” שמ××¤×©×¨×™× ×œ×”× ×œ×”×©×ž×™×¢ ×ת המוסיקה ×©×”× ×ž×™×™×¦×¨×™× ×‘×—×œ ציבורי ×œ× ×‘×”×›×¨×— הופכת ×ת המוסיקה ×©×œ×”× ×œ×ž×•×¦×œ×—×ª ×•×©×©× ×™ ×”×“×‘×¨×™× ×”×œ×œ×• ××™× × ×ž×•×ª× ×™× ×חד ×‘×©× ×™?
בשולי הכביש הכפרי המתווה ×ת הדרך מקיבוץ עין חרוד (המ×וחד) לתל יוסף מצוי ×‘× ×™×™×Ÿ מתפורר וחסר צורה. ×”×גדה מספרת שהיה המשכן הישן. מחזור ×©×ž×™× ×™×¡×˜×™× ×¢×œ×•× ×›×œ×©×”×• ×ž×¦× ×œ× ×›×•×Ÿ לשרבט עליו גר×פיטי לרגל קץ התיכון ש×ת ×ª×›× ×•, לכלימתי הרבה, ××™× × ×™ זוכרת במדוייק ×•×œ× ×¢×œ×” בידי לשחזר. מדובר בציטוט של חלוץ-תרבות × ×•×¢×– ×›×–×” ×ו ×חר (מקבילת ×”×‘×¨× ×¨ של הקולטורה, לצורך ×”×¢× ×™×™×Ÿ), ×”× ×•×©× ×§×•×œ×• ×‘×ª×—×™× ×” ×©×œ× ×œ×פשר ל××ž× ×™× ×‘×™× ×•× ×™×™× ×œ×¦×ת ×ת ×”×רץ, כדי שחלילה ×œ× ×™×—×©×•×“ ×”×¢×•×œ× ×”×ª×¨×‘×•×ª×™ בכך שזה היצע התרבות של ×רץ ישר×ל הצעירה. ×”×‘×™× ×•× ×™×•×ª התרבותית ×”×™× ×”×ž×›×” ×”-13, כך × ×˜×¢×Ÿ, ומוטב כבר דממת יצירה מ×שר זועות מסוג ×‘×™× ×•× ×™ ×–×” ×ו ×חר.
קול ×§×•×¨× ×œ×”×¤×¨×“×” המתבקשת בין singer ל song writer.
חוצמזה ×‘×™× ×•× ×™×•×ª תרבותית ×–×” מה ש×× ×—× ×• ×¢×•×©×™× ×‘×רץ הקודש. ל×?
היר, היר! לצדקתך ולחמודות כתיבתך.
המממ.
×× ×™ ×œ× ×œ×’×ž×¨×™ בטוחה שההפרדה הזו ×›"×› קריטית/×¨×œ×•×•× ×˜×™×ª ×œ×¢× ×™×™× × ×•. ×× ×™ חובבתsingers ×©×”× ×’× songwriters – ×–×” מוסיף ××™×–×” × ×•×¤×š של יצירתיות ו×יך לומר, ×ופי לדברי×המושרי×. יוצרי ×©×•×œ×™×™× ×•×›×לו ×”×ž×ª×¤×œ×©×™× ×‘×¡×¦× ×ª ×”××™× ×“×™ ×”×, לרוב, ×’×וג×. כך שזה, כשלעצמו, ר×וי להערכה. ×‘× ×¤×¨×“ מוחץ מ×יכות היצירה, ×–"×.
×‘×¢× ×™×™×Ÿ היצירה ×”×‘×™× ×•× ×™×ª ב×רץ – הרבה יותר × ×•×— לרטש ×ת חדוותהיוצר מ×שר להתעמת ×¢× ×”×œ×§×•×™×•×ª מחד ×•×¢× ×”×”×‘×¨×§×•×ª מ×ידך. ×× ×™ ×œ× ×ž×¡×›×™×ž×” ×תך.ו×× ×™×•×¨×©×” לי להשתמש במילת ×”-פ’, הרי שיש יותר ×¤×•×˜× ×¦×™×ל ממוצה מכזה ש××™× × ×•×ž×ž×•×¦×”.
×“× ×§×”
יצויין, ×גב, שקיבלת ×ת ×”×מוטיקון ×”×–×” רק ×ž×¤× ×™ שגיליתי שקור××™× ×œ×• "חיבוק של הסוררת".
×—×™ × ×¤×©×™.
××–×× ×‘×מת ×¤×•×ª×—×™× ×¢×œ ×–×” דיון…יש ×כן ×›×לה ×”×ž×¡×•×’×œ×™× ×œ×”×‘×™× ×¨×¢×™×•×Ÿ לכדי יצירה×יכותית ×•×’× ×œ×”×¢×‘×™×¨ ×ותה ×בל ×”× ×ž×¢×˜×™× ×ž×שר היו ×¨×•×¦×™× ×œ×”×מין. ×× ×™ מעריכהמ×וד ×× ×©×™× ×”×ž×¡×•×’×œ×™× ×œ×”×ª×™×™×—×¡ ×œ×¢×¦×ž× ×•×œ×™×¦×™×¨×ª× ×ž×”×¤×¨×¡×¤×§×˜×™×‘×” המתבקשת (×וש××™× ×”) ולהבין שר×וי להעביר ×ת היצירה למבצע שיטיב עמה. יש ב×רץ כל כךהרבה מוסיקה שמתפספסת – ×ž×™×œ×™× ×©× ×¢×œ×ž×•×ª וקולות ×©× ×למי×. שוב, ××™× × ×™ מכילהעל ×›×•×œ× ×בל ×™×©× × ×¨×‘×™× ×©×¢×“×™×£ והיו × ×¡×•×’×™× ×ל ×חורי ×”×§×œ×¢×™× ×ו ×œ×—×œ×•×¤×™×Ÿ×ž×ª×—× × ×™× ×œ×—×•×ž×¨ טוב יותר (מסוג ×–×” ×ו ×חר). ×× ×™ ×œ× ×‘×˜×•×—×” שרעיון המשקה×וטרקי תופס ×›×ן (××œ× ×× ×›×Ÿ מדובר על הרצון להתפס כמולטי-×מן ×בל ××–×”×¢× ×™×™×Ÿ ×”×•× ×”×™×•×¦×¨ ×•×œ× ×”×™×¦×™×¨×”).
×•×‘×¢× ×™×™×Ÿ הפטריוטיות, ×”×•×‘× ×ª×™ ×©×œ× ×›×”×œ×›×”. מובן שיש ×™×•×¦×¨×™× ×•×™×¦×™×¨×•×ª מבריקותמכל ×”×ª×—×•×ž×™× ×בל ×יכשהו תמיד × ×¨××” לי ×©×”×™×™×¦×•× ×©×œ× ×• ×”×•× ×“×•×•×§× ×”×¤×•×˜× ×¦×™××œ×”×œ× ×ž×ž×•×ž×©. ×ולי ×–×” פשוט ×”×¢× ×™×™×Ÿ השפתי ×©×’×•×¨× ×œ×™×¦×™×¨×•×ª הישר×ליות ×œ×”×ª×¨×’× ×›×ž×•×©×™×¨×™ ×ירויזיון. כל ×–×” לדעתי כמובן ועל ×˜×¢× ×•×¢×œ ריח כידוע…
×œ× ×›×–×• ×‘×™× ×•× ×™×ª, הרשומה.
×•×œ×¢×¦× ×”×¢× ×™×™×Ÿ, ×ין לי בעיה ×¢× ×™×•×¦×¨×™× ×‘×™× ×•× ×™×™× ×›×©×œ×¢×¦×ž×. ×’× ×œ× ×›×©×”× ×¤×•×¢×œ×™××‘×¡×¦×™× ×ª ××™× ×“×™ כזו ×ו ×חרת, ×©×ž×¢×¦× ×˜×™×‘×” מועדת יותר ×œ× ×™×¡×•×™ וטעיה. הבעיה שליהי×, כדבריך, ×©×œ× ×ž×¡×¤×¨×™× ×œ×”× ×ת ×–×”. כלומר, היעדרה של כל ביקורת משפיעה.
מה ש×מרת.
יש לזה סיבה מ×וד פשוטה: ×”×—×•× ×˜×”-יות הישר×לית ×”×™×©× ×” והטובה. זעירותה של ×”×¡×¦× ×” ××™× ×” מ×פשרת תחרות ב×מת ברי××”, בין היתר ×›×™ ×”×™×•×¦×¨×™× ×©×תה עשוי לקטול ×”× ×’×, ×יך לומר, חלק בלתי מבוטל מהקהל שלך…
×–×” ×œ× ×ª×™×¨×•×¥, כמובן. זו ×’× ×œ× ×¡×™×‘×” טובה במיוחד, ×בל ×–×” המצב.
×‘× ×•×’×¢×œ× ×™×¡×™×•× ×™×•×ª ש×תה מייחס ×œ×¡×¦×™× ×ª ×”××™× ×“×™ – ×× ×™ מתפתה ×œ×¢× ×•×ª שזה בדיוק מהש×מור לייחד ×ותה מהמוסיקה המסחרית, ×בל צריך לזכור ש××™× ×“×™ ××™× × ×• ×©×§×•×œ×œ×¤×¨×™× ×’â€™ והמוסיקה המסחרית ××ž× × ×ž×•×¨×›×‘×ª, ברובה, ×ž×ž×™×™× ×¡×˜×¨×™×, ×בל ל×רק. ×× ×™ ×ž× ×™×—×” שה××™× ×“×™ × ×•×˜×” להיות מזוהה ×¢× ×¤×¨×™× ×’â€™ ועל כן מצופה ×ž×ž× ×•×œ×”×™×•×ª ×’× ×—×“×©× ×™, ×™×•×¦× ×“×•×¤×Ÿ ×•×œ× ×‘×”×›×¨×— שמיע.
בקיצור – יש מצב ש×תה צודק.
×× ×™ ×“×•×•×§× ×–×•×›×¨×ª שהיה כתוב ×©× "הלמידה משחררת". ×בל ×ולי מחקו ×ת ×–×” ומחזור ×©×ž×™× ×™×¡×˜×™× ×¢×œ×•× ×—×“×© כתב משהו ×חר.
×תה ×יש קצת קטן, בסופו של דבר.
× ×§×œ×¢×ª×™ לבלוג שלך, ולצורה בה ×תה שוחט ×מן שעומד על הבמה ×‘×—×™× × ×™×•×ª חסרתדופי, תוך שימוש בשפה גבוהה, כזו השמורה ×œ×©× ×” ג’ של לימודי פילוסופיהב××•× ×™×‘â€™ תל ×ביב, מוצפת ×”×“×©× ×•×”×©×ž×©.
×§×˜×•× ×ª×™ ×ž×œ× ×¡×•×ª ולהתחרות בכתיבתך השופעת, ×•×œ×¡×›×™× ×™ ×”×ž×œ×™× ×”×ž×©×¤×“×•×ª יוצר צעיר בתחילת הדרך שלו.
×›× ×¨××” ×©×”×‘× ×ª×™ במוזיקה ×§×˜× ×” משלך ×›×™ ×× ×™ ×ž×•×¦× ×™×•×ª×¨ ×˜×¢× ×•×›×©×¨×•×Ÿ בזרת של ידימין ×צל הגברת ×”× ×“×•× ×” (למוות, על ×›×¡× ×”×—×©×ž×œ, במקרה שלך), יותר מ×שר בכלכתביך בעמוד ×”×–×” של הבלוג.
×›×©×”×¤× ×• ×ותי לפוסט העקר ×”×–×”, קר×תי ×ותו בשקיקה ×”×“×•× ×™×¡×˜×™×ª השמורה ×¨×§×œ×ž×ª× ×©××™× ××™× ×˜×œ×§×˜×•×לי×, ×›×ž×•× ×™ וכמוך, ×”×—×•×©×‘×™× ×©×”× ×˜×•×‘×™× ×™×•×ª×¨. במקרה ×”×–×”,×× ×™ טוב ממך.
לצטט ×ת ברל ×›×¦× ×œ×¡×•×Ÿ ו×ת כתביו של גורדון, הפסקתי כבר ×œ×¤× ×™ מספר ×©× ×™×,כשהפסקתי ×œ×”×¨×©×™× ×‘×—×•×¨×•×ª במה שהיה ××– ’הגלולה’, ×”×ž×§×•× ×”×›×™ ××™× ×™ בעיר.
בין ×× ×‘×—×¨×ª להשתייך ×œ×–×¨× ×”×§×•×ž×•× ×™×¡×˜×™ ובין ×× ×¡×ª× ×”×¦×‘×¢×ª ’התחיה’, הייתחייב לצוטט ×›×ª×‘×™× ×¨×•×•×™×–×™×•× ×™×¡×˜×™× ×©×œ ×–â€™×‘×•×˜×™× ×¡×§×™, ×ו ×ת × ×“ גורדון, ×•×’× ×‘×Ÿ×’×•×¨×™×•×Ÿ ×”×™×” ×ושיה מועדפת ד××–.
(המשך)
בקיצור, רוצה לומר, בגלל ×¨×¦×•× ×š ×”×¢×– להשתייך לזר×הפסודו-××™× ×˜×œ×§×˜×•×לי×-בשקל-×”×—×™×™×-×‘×¡×¦× ×”-של-רוטשילד-וחושבי×-שה×-× ×™×•-יורקי×(לך תקשיב ×œâ€™× ×™×• יורק’ של לו ריד, ×× ×™ חושב שתבין על מה ×× ×™ מדבר), ×תהמסכן ×ת מעמדך ×”×¨× ×ž×•×œ קור××™ הבלוג ×”× ×¤×œ××™× ×©×œ×š, שיבלעו בשקיקה כל × ×¤×™×—×”(שוב, המצודדת בדבריו של ×§× ×˜ ×ו גתה), ×©×ª×•×¦×™× ×ž×¤×™×š הסורר.
×בל ×œ× × ×•×¨×, החברה זוכרת, ×•×”×¢×•×œ× ×ž×¡×ª×•×‘×‘, ×•×™×•× ×חד ×תה תפגוש ×ת כל ×”×× ×©×™× ××•×ª× ×תה שוחט ועוד תשחט, בדרך ×”×רוכה ×ל ×”×‘×™× ×•× ×™×•×ª.
×©× ×ž×™×§×•×ž×š, והעובדה המצערת ×”×™× ×©×תה עדיין ×œ× ×¨×•××” ×•×œ× ×™×•×“×¢ ×ת ×–×”. ×× ×™×ž×›×™×¨ ×× ×©×™× ×›×ž×•×š, ×–×” ×œ× ×ž×—×–×™×§ יותר מדי זמן. בשלב ×ž×¡×•×™× ×”× ×ž×‘×™× ×™× ×©×”××œ×¢×•×œ× ×œ× ×™×•×›×œ×• להיות ××“× ×‘×¨×•×š הב×, ×•×ž× ×™×—×™× ×ת הטור שלו לטובת הטור שלי×יר לפיד.
קח ×ת ×–×” בקלות, ולך לשמוע ×ת ’פ×וסט’ על כל ×רבעת ×ª×§×œ×™×˜×™×”× ×”×¨××©×•× ×™×. ×× ×™ סבור ובטוח ×›×™ ×ª×ž×¦× ×–×ת קל יותר מ×שר ×œ×§×¨× ×ת הספר.
×יש קטן קטן מ×ד, ×תה, ×בל ×’× ×תה תגדל.
בתור מישהו שיודע כל כך הרבה על מי שכתב ×ת הרשומה הזו, מפתיע ×©×œ× ×©×ž×ª לב שזו בחורה.
××—, כל כך חבל שהקדמת ×ותי.
.
עוד יותר טוב, ×ª× ×• לי חומר בערה.
חיכיתי לתגובה כזו, משהו בין לגלוג על טעות הקלדה, לטעות × ×™×¡×•×—×™×ª ×קר×ית,לעובדה ×œ× ×ž×ומתת כמו זהותו ×”×ž×™× ×™×ª של הכותב, ×ו כל דבר ×חר.
ל×, חלילה, התייחסות לתוכן, מה פת×ו×.
× ×•×¡×™×£ עוד קיס×?
תקשיב ילד,
מה פירוש "×ª× ×• לי חומר בעירה"? מה תעשה? תרביץ ×œ× ×•?
ולו היית טורח להסתכל בפוסט כפי שטרחת ×œ× ×‘× ×¢×ª×™×“×•×ª ×ולי היית רו××” שזהותהכותבת ××™× ×” "עובדה ×œ× ×ž×ומתת". למעשה, זהותה של × ×•×¢×” מ×ומתת יותר מזושלך, יש לה לפחות ×©× ×ž×©×¤×—×”, ×—×–×™.
ול×ור רצף התגובות שלך, ×תה ×”×חרון שיכול לקשקש על "התייחסות לתוכן".
× ×™×¦×—×ª ×ותי, ילד.
×•×œ× × ×ª×ª לי עדיין תשובה ×חת על סעיף ×חד מכל מה שכתבתי.
’×תה ×”×חרון שיכול לקשקש על התיחסות לתוכן", ×–×” משול למצב ההיפותטי בו היית ×ומר לי ’כן? ו×תה ×’× ×ž×›×•×¢×¨", ××™×–×” מין תשובה מטופשת זו?
עזוב, ×”×¢×•×œ× ×”×–×” ×©×‘× ×™×ª× ×œ×¢×¦×ž×›×, המרחב הסייבר-ביצה ×”×–×” בו ××ª× × ×”× ×™×להשתכשך ולהשפריץ ×ž×™× ×›×ž×• × ×™×ž×¤×•×ª צמ×ות ×ך חסרות ×¤×¨×˜× ×¨×™×, ×ž×•×¦×™× ××ª×›× ×‘×ורחיוור, במלכודת שעה מתה.
×ל תטרח להגיב ×›×™ ×× ×™ ×œ× ×ž×ª×›×•×•×Ÿ ×œ×”×›× ×¡ לכ×ן שוב, מיציתי ×ת הריב ×”×–×”, ×וליכד××™ שתלך לצטט ×ותי בעיתון ×”×¡×˜×•×“× ×˜×™×, כפר×פר××–×” סייברית למכות בין דודוטופז למ×יר ×©× ×™×¦×¨?
××”, וכן, ×× ×”×™×ª×™ לידך עכשיו, הייתי מרביץ לך. תודה שש×לת.
(×‘×¢×•×œ× ×©×œ×™, ×œ× ×ž×›×™×¨×™× ×ת ×¢×ž× ×•×ל ×§× ×˜. ×ž×›×™×¨×™× ×ת ההשר××” ×ž×”×¡×¨×˜×™× ×©×œ ברוס לי)
××–, בעצ×, ×©× ×™× ×• יצ×× ×• מרוצי×. ×תה ×יימת במכות וליהגת קצת על ברוס לי ו×× ×™ הוצ×תי ×ותך מ"מרחב הסייבר ביצה ×”×–×”". לך לשלו×.
×× ×™ ×“×•×•×§× ×ž×—×‘×‘ ×ת × ×•×¢×” מההיכרות הקצרה שלי ×יתה,×בל ×× ×™ חייב להודות שבהופעה התל ×ביבית שלה × ×¨×“×ž×ª×™ ×‘×›×™×¡× (×¢× ×™×™×Ÿ מביך ביותר כש×תה יושב בשורה ×”×©× ×™×” ×•×™×•×¦× ×¢× ×‘×ª דודה שלה כבר ×©× ×” וקצת). ×”×™× ×ž×•×›×©×¨×ª בדרכה,×בל הרבה יותר מת×ימה ל×רה"ב מ×שר לכ×ן.
הכתבה עוד מטיבה ×¢× ×”×¡×¦×™× ×”.
כמעט רוב רובו של ×”××™× ×“×™ הישר×לי מ×וכלס על ידי ×™×•×¦×¨×™× ×’×¨×•×¢×™×. שזה למטה ×ž×‘×™× ×•× ×™×™×.
מה שכן, ×”×¡×¦×™× ×” דו×גת לשמן ×ת עצה, לשבח ×ת עצמה, ל×רח ×ת עצמה, לעשות ×¤×¡×˜×™×‘×œ×™× ×œ×¢×¦×ž×”, ×œ×§×™×™× ×ת עצמה לעצמה , בעצמה.
ולכן ×”× × ×§×¨××™× – ××™× ×“×™. עצמ××™.
לשקר לעצמך ×–×” × ×•×¨×, ×בל ×œ×ž×–×œ× ×”× ×פילו ×œ× ×¢×¨×™× ×œ×–×”.
×–×” ימוג. ×ין לזה תשתית ×מיתית.
× ×¢×” בביוף ×”×™× ×“×•×’×ž× ×ž×¦×•×™×™× ×ª ×œ×©×¢×ž×•× ×–×•×”×¨.
דויד פרץ ×”×•× ×ž×•×–×§××™ טוב, ×בל יש הרבה ×“×•×’×ž× ×™×•×ª ×©× ×•×œ×“×• להן ×™×œ×“×™× ×ž×›×•×¢×¨×™×.
למגיב ×”×חרון, ×’× ×“×•×™×“ פרץ ×”×•× ×œ× ×ž×•×–×™×§××™ מזהיר, בלשון המעטה.
יש ×ž×©×”×•× × ×—×ž×“ בשקר העצמי המלטף עצמו בהת×גדויות פורומי×דיות, כמו שזה ×”××™× ×“×™ סידר לעצמו.
הכתבה פה ×”×™× ×ž×”×‘×•×“×“×•×ª ×œ×¨×©×•× ×“×‘×¨×™× ×©×”× ×ž×—×•×¥ ×œ×§×•× ×¡× ×–×•×¡.
×”×§×•× ×¡× ×–×•×¡ במקרה ×“× ×Ÿ ×”×•× ×ž×˜×¢×”, היות ×•×”×§×•× ×¡× ×–×•×¡ ×”××™× ×“×™ עצמ××™ מתבסס רק על ×”×©×•× ×”.
×”×©×•× ×•×ª ×”×™× ×”×’×•×¨× ×”×™×—×™×“, ×•×œ× ×ž×©× ×” מה טיבה.
×”××™× ×“×™ הישר×לי כן ×ž× ×¡×” להציג ×©×•× ×•×ª, ×× ×›×™ ברמה פחות ×ž×‘×™× ×•× ×™×ª, מה ×–×” פחות ? ×œ× ×™×•×“×¢. פשוט רמה ×œ× ×ž×©×›× ×¢×ª, ×œ× ×ž×’×¨×”.
מ××– כתבו פה תגובות מעל, ×ותה בביוף הוצי××” ××œ×‘×•× ×œ× ×ž×›×‘×¨, ×œ×¤× ×™ ×™×ž×™× ×‘×•×“×“×™× ×ž×ž×©. ××œ×‘×•× ×”×ž×”×•×œ×œ על ידי ×”× ×•×’×¢×™× ×‘×“×‘×¨ (הצד המקצועי של המתרס) ושוב × ×¤×’×™×© ×›×ן בין ביקורות, ל"דעת הקהל" וכו'.
בביוף ×ª×¦× × ×©×›×¨×ª בכל מקרה.
המקרה ×”× ×¤×•×¥, מיעוט קהל, ו×לה כמובן ×œ× ×ž×‘×™× ×™× ×ת "גודל השעה".
×—×–×™, ×× ×™ ×יתך. כל מה שכתבת בחזקת 20.
×× ×”×•×¤×¢×” זו ×ו ×חרת ××™× ×” לטעמו של ××™-מי, מוטב ×©×œ× ×™×¡×§×¨ ×ותה ×•×œ× ×™×œ×‘×™×Ÿ ×¤× ×™ חברתו ברבי×, ×©×™×¤× ×” קולמוסו ל×× ×©×™× ×©×œ×“×¢×ª×• ר×וי להכיר ולשמוע ויכתוב עליה×. ובכל מקרה צריך לזכור ×©×“×¢×ª× ×• על מישהו ×ו משהו מספרת ×ך ורק על ×¢×¦×ž× ×• ×•×œ× ×¢×œ ×©×•× ×“×‘×¨ ×חר.
[×”×™×•× ×”×ª×’×¢×’×¢×ª×™ לצליליה של × ×•×¢×” בביוף. הדיסק שלה × ×©×ž×¢ ×‘×¨×’×¢×™× ×לו ברקע. ×חד ×”×©×™×¨×™× ×”×›×™ ×™×¤×™× ×©×©×ž×¢×ª×™ ×ž×ª× ×’×Ÿ – marching band. הגעתי לכ×ן ×›×™ תהיתי מה ×”×™× ×¢×•×©×” היוׅ ×בל הכתבה ממזמן. בכל מקרה, קצת חמלה, ×× ×©×™×. ×–×” יותר חשוב מכל דבר ×חר…]
×ž×¢× ×™×™×Ÿ, ×× ×™ בדיוק כמו ××ž×•× ×”, רק חצי ×©× ×” ×חריה ו3 ×©× ×™× ×œ×חר הדיון המקורי… ×× ×™ תוהה כמה ×–×ž×¨×™× ×—×¡×¨×™ כשרון היו ×’×•×¨×ž×™× ×œ× ×• לחפש ××•×ª× ×›×›×”.
×”×™×™, ×œ× ×œ×–×œ×–×œ! ×’× ×œ××ž× ×™× ×‘×™× ×•× ×™×™× ×™×© מעריצי×.