×¢×ž×•× ×”. ×”×ª×ž×•× ×” מכ×ן
1.
×”×¡×•×¡×™× ×¢×©×• ×ת ×¢×ž×•× ×”. ו×פילו ×œ× ×”×¡×•×¡×™×. צילומי הסוסי×. ×ו, × ×›×•×Ÿ יותר, צילומי הפרשי×, פרשי המשטרה, עודי שחורי×, חבושי קסדות. הצילומי×, שהתפרסמו בכל ×”×¢×™×ª×•× ×™× ×”×’×“×•×œ×™×, ×©×¨×‘×™× ×ž×”× ×”×•×–×¨×ž×• ×œ×¡×•×›× ×•×™×•×ª הידיעות, הציגו כמעט תמיד פרש גדול, שחור, רכוב, ומתחתיו המון ×ד×, גוש ×ד×, ×‘×ª× ×•×—×ª × ×¡×•×’-×חור.
רב×ק, ×–×” המוות הרכוב. Death Rides a Pale Horse. ×× ×™ מחליט לכתוב ×ת הפוסט ×”×–×”, מגגל "מוות" ו"סוס", ×בל ×”×¦×™×•×¨×™× – ×¦×™×•×¨×™× ×ž×“×™××•×•×œ×™× ×©×œ הקוצר הרכוב – ×œ× ×‘×מת דומי×. ציור ×חד, של המילטון מורטימר, ×“×•×•×§× ×“×•×ž×”. הפרספקטיבה דומה. ×¤× ×™ הסוס ×©×œ×•×—×™× ×§×“×™×ž×”, והפרש מביט על גוש ×”×ד×, ר××©×™× ×•×’×¤×™×™×, שמתחתיו. בציור ×חר, The Vision of Death, של גוסטב דורה, מופיע המוות ומופיע הסוס, ×בל ×ין קהל, רק ×¦×‘× ×©×“×™× ×ž×ž×¢×œ.
×בל ×–×” ×œ× ×”×¦×™×•×¨ שעלה לי בר×ש. ×× ×™ חשבתי ×“×•×•×§× ×¢×œ "× ×™×¦×—×•×Ÿ המוות" של ברויחל. רק ×©×©× ×”×¤×¨×¡×¤×§×˜×™×‘×” ×©×•× ×” לגמרי. המוות רכוב, ×ך למרחוק, בקטן, פרט ×חד מתוך רבי×. ×œ× ×¤×™× ×•×™ ×¢×ž×•× ×”.
2.
מתוך כל ×”×פשרויות, ×“×•×•×§× ×–×• שפחות סבירה ×”×™× ×©×”×¦×œ×ž×™× ×¢×©×• ×–×ת ×‘×›×•×•× ×”; ×©×”× ×—×™×¤×©×• ×ת הזווית המת×ימה כדי ×œ×¦×œ× ×¤×¨×© משטרה שיר××” כמו הפרש ההו×, מימי המגיפה השחורה. ×פשרות ×חרת, ×©× ×©×ž×¢×ª סבירה קצת יותר, ×”×™× ×©×”× ×¤×©×•×˜ צילמו. היו ×©× ×¤×¨×©×™× ×‘×©×—×•×¨, ×•×”× ×¤×©×•×˜ חיפשו ×ת הזווית המת×ימה, בדיוק כפי ×©×¦×™×™×¨×™× ×§×•×“×ž×™× ×—×™×¤×©×• ×ת הזווית ×”× ×›×•× ×”, זו שתפעל על הצופה ב×ופן מקסימלי.
ו×× ×›×š הדבר, ×§×™×‘×œ× ×• ×›×ן ××™× ×˜×¨×˜×§×¡×˜×•×ליות ×וטומטית, ×ž×¢×¦× ×”×¦×™×œ×•×/ציור של ××•×ª× ××œ×ž× ×˜×™×, בערך. פרש, עדיף בשחור, ×”×•× ×ª×ž×™×“ הקוצר ההו×. ×›×›×” ×–×”. היצירה, מרגע ששוחררה לחלל ×”×וויר, כבר × ×בקת לתפוס ×ž×§×•× ×‘×™×Ÿ יצירה ×' ליצירה ב', שדומות לה בצורה כזו ×ו ×חרת. ויצירה ×' וב' דומות רק בגלל שככה ×–×”. יותר ×פקטיבי לצייר, לצל×, כך ×•×œ× ×חרת.
×בל יש ×’× ×פשרות שלישית. ×× ×™ ×”×ש×. ר×יתי פרש, ר×יתי שחור, ר×יתי סוס, וזיווגתי זיווג. בשבילי, פרש שחור ×”×•× ×ª×ž×™×“ הקוצר. ×›×›×” ×–×”.
וזה מורטימר. המילטון בשבילכ×
3.
בסרט "The Ogre" משחק ×’'ון מלקוביץ' חייל צרפתי, הסובל מפיגור קל, ×©× ×•×¤×œ בשבי ×”×’×¨×ž× ×™. ×”×•× ×ž×’×™×¢ ×יכשהו להיות ×”×יש ש×וסף ×™×œ×“×™× ×œ×¤× ×™×ž×™×™×” צב×ית. ×”×•× ×¨×•×›×‘ על סוס שחור, ×©× ×™ ×›×œ×‘×™× ×©×—×•×¨×™×, ×›×‘×•×œ×™× ×‘×¨×¦×•×¢×•×ª, ×¨×¦×™× ×ž×©× ×™ צדדיו, ×•×”×•× ×וסף כך ×ת ×”×™×œ×“×™× ×©× ×ž×œ×˜×™× ×ž×¤× ×™×•.
××– ×ולי ×–×” ×œ× ×¨×§ ×× ×™. ×יוו×ן ×”××™×•× ×”×§×™× ×¦×‘× ×¤×¨×˜×™, ×”×ופריצ'× ×™×§×™×. מלבד הטלת טרור וביזת ביזה, × ×”×’ כל ×ופריצ'× ×™×§ ללבוש שחור, לעלות על סוס שחור, ולש×ת סמל של ר×ש כלב עקוד על מט×ט×. קטע.
4.
על ×”×ופריצ'× ×™×§×™× ×‘×›×œ×œ למדתי מ×יזו ×ª×›× ×™×ª טלוויזיה בערוץ ההיסטוריה. מזמן מזמן, ××™ ×©× ×צל ההורי×, כשעוד היתה לי טלוויזיה. סביר ×œ×”× ×™×— שהייתי שוכח ××•×ª× ×œ×’×ž×¨×™ ×œ×•×œ× ×”×™×™×ª×™ רו××”, מזמן מזמן, ×ת "The Ogre", שהזכיר זיכרון, וזיווגתי זיווג.
דורה. מה×תר ×”× ×”×“×¨ ×”×–×”
5.
פרופ' זיוה בן פורת העלתה ×¤×¢× ×”×©×¢×¨×” ×ž×¢× ×™×™× ×ª. יתכן, לדבריה, שהידע של הדור ×”×–×” ×”×•× ×”×¨×‘×” יותר ×¡×™× ×›×¨×•× ×™ מ×שר די××›×¨×•× ×™. יש בזה משהו. קל יותר, היו×, לדעת המון על המון ×ž×©× ×™ ×”×¢×©×•×¨×™× ×”××—×¨×•× ×™×. × ×“×™×¨ יותר ×œ×ž×¦×•× ×× ×©×™× ×©×ž×›×™×¨×™× ×™×¦×™×¨×•×ª תרבותיות מרכזיות ל×ורך ההיסטוריה.
×× ×–×” × ×›×•×Ÿ, סביר ×©×œ× ×”×¡×•×¡×™× ×•×œ× ×”×¤×¨×©×™× ×¢×©×• ×ת ×¢×ž×•× ×”, ××œ× ×”×™×œ×“×™× ×”×¤×¦×•×¢×™×, ×•×”×ª×ž×•× ×” ×”×”×™× ×©×œ ×פי ×ית×, שר×שו מדמ×, ×•×”×•× × ×¨××” בדיוק כמו ישו של מל גיבסון, שבכלל × ×¨××” כמו ×לפי ×™×©×•×™×™× ×חרי×.
ו×× ×לה בכל ×–×ת הפרשי×, ×–×” רק בגלל שפרש, הפרש עצמו, לבוש השחורי×, ×”×•× ×פקטיבי. ×ותה סיבה שבשלה, ×ולי, ציירו מלכתחילה ×ת המוות החיוור ×›×©×”×•× ×¨×›×•×‘.
6.
ב"×יש ×‘×œ× ×ª×›×•× ×•×ª" מוצג הגיבור, ×ולריך ("××™× ×˜×œ×§×˜×•×ל ×•×•×™× ××™ מבריק", ××•×ž×¨×™× ×‘×ž×חורה), כמי ×©×ž× ×•×ª×§, ×יכשהו, משטף המ×ורעות. ×בל למרות ×©×”×•× ×œ× ×‘×מת ש×, חלק מכל הרחש ×”×–×”, עדיין עולה מכל שורה ריח ×”×’×œ×™× ×©×œ הצייטגייסט.
×× ×™ ×ž× ×•×ª×§ ×’× ×›×Ÿ. מ××– שעזבתי ×ת × ×¢× ×¢ ×× ×™ כבר כמעט ×©×œ× ×©×•×ž×¢ רדיו, ורק מדי ×¤×¢× × ×›× ×¡ כדי לרפרף על הכותרת ב×תר "×”×רץ". ×× ×™ שומע על ×¡×¨×˜×™× ×—×“×©×™× ×ž×›×¨×–×•×ª ברחוב. ×× ×™, ×–'× ×™×”, ×œ× ×ž×¢×•×“×›×Ÿ בעליל. ×¡×™× ×›×¨×•× ×™×ª ודי××›×¨×•× ×™×ª.
7.
×™×¦× ×œ×™ ×œ×§×¨×•× ×œ××—×¨×•× ×” המון כתבות על פרסו×. הן כולן מוד×גות. יש יותר מדי פרסומות, ביותר מדי מדיות, והצרכן כבר ×œ× ×ž×§×©×™×‘. במרוץ החימוש ×”×–×” ××£ מדיה כבר ×œ× ×ž×¡×¤×™×§×”. ××– המצי×ו ×œ× ×• "תוכן שיווקי" והמצי×ו ××ž× ×•×ª שיווקית. המ×בק, כמובן, ×”×•× ×¢×œ תשומת לב.
×”×ª×ž×•× ×•×ª ×”×לו ×ž×¢×ž×•× ×”, ×מרה לי מיטל (מצטטת מישהי, ×œ× ×–×•×›×¨ מי), ×œ× × ×בקות על ×ž×§×•× ×¨×§ בין ציורי המוות של דורה וה×ופריצ'× ×™×§ של מלקוביץ', ××œ× ×’× ×‘×™×Ÿ כל הפרסומות ×”×לו, שקמות ופגות ב×ותה מהירות. יכול להיות שזה × ×›×•×Ÿ. ×× ×™ חושב של×. רוב המידע ×”×–×” ×ž× ×•×¤×”. ×בל ×ולי ×× ×™ טועה.
×× ×™ ×œ× ×‘×מת יודע ×ת מי ציטטו ×”×¦×œ×ž×™× ×‘×¢×ž×•× ×”, ×× ×”×™×” ×©× ×‘×›×œ×œ ציטוט. הצייטגייסט, ×× ×™ מרגיש, עובד לצדי. × ×“×ž×” ×›×ילו ×©× ×™× ×œ× ×—×©×ª×™ שיש סרט ×©×—×™×™×‘×™× ×œ×œ×›×ª לר×ות; ×©× ×™× ×œ× ×¨×¦×™×ª×™ × ×•×¨× ×œ×§× ×•×ª דיסק ×ו ספר חדש; מריבות ×”×ž×©×•×¨×¨×™× ×”×¢×›×©×•×•×™×•×ª ×ž×¢× ×™×™× ×•×ª, כך × ×¨××” לי, רק ×ת ×”× ×¦×™× ×¢×¦×ž×. פל××™ ×מר לי ×¤×¢× ×©×”×•× ×—×© ×›×™ שירה × ×¢×©×ª×” תחביב הדומה ל×וסף בולי×. הקור××™× ×”× ×”×›×•×ª×‘×™×, ×•×”×›×•×ª×‘×™× ×”× ×”×§×•×¨××™×. ×ולי. ×ולי ×™×•× ×חד ×ª×¦×•×œ× × ×™× ×˜ רכובה על סוס. "כמו ×‘×¢×ž×•× ×”", יגיד מישהו.
מיטל, ×›× ×¨××”, צודקת. ×יטס ×ול ×בּ×וט דה ×¡× ×¡×¦×™×”. מצד ×©× ×™ – ×–×” ×“×•×•×§× ×ž×©×”×•×©×”×™×™×ª ×מור ללמוד ×חרי ×›"×› הרבה זמן ×‘× ×¢× ×¢, ל×? ×יבדתי ×ותך ×יפשהוב××™× ×˜×¨×˜×§×¡×˜×•×ליות (ויצויין ×גב, שחרף מ×מצי ×›×‘×™×¨×™× ×œ×”×ž× ×¢ מכך, × ×לצתי בשלבכלשהו ×œ×”×¤× ×™× ×ת משמעות ×”×ž×•× ×—), ×בל ב×שר לש×ר – ×תה ×œ× ×ž×—×¤×©×¨×—×•×§ ועמוק מספיק. ×”× ×©× ×•×”× ×›×•×ª×‘×™×. יש פשוט המון רעש לבן (כמה רוחבפס, ×›×›×” רעש לב) שמסתיר ××•×ª× ×ž×Ÿ העין.
×œ× "ל יש, כמובן, שתי ××œ×˜×¨× ×˜×™×‘×•×ª: ×תה ×ž× ×”×œ די××œ×•×’×™× ×¢× ×ž×•×©××™ התרבות שלך. ×™×¢× ×™, ×תה בבר×× ×–â€™×”.
×”×ופציה ×”×©× ×™×™×” מתגלמת בדמות גרפיטי ירושלמי מושחז, שמ×וד מ×פיין, ×גב, ×ת הלך הרוח התרבותי של העיר. ×–×” הולך בערך ×›×›×”:
דַי לַ×ï‹× Öµ× ï¬µ×ª ×”Ö·ï‡ï‹× סֶï„טוּאָלִית.
*××•× × ×•×ª ×ו × ×ž×•×ª?*
×יתמר. כשליהגת ×יתי על הפוסט ×”×–×” ×œ×¤× ×™ כשבוע, ×œ× ×”×‘× ×ª×™ על מה כל הרעש.
עכשיו ×× ×™ שומעת.
רק ×ל תעצור ×›×ן.
(ו×× ×–×” ×œ× ×ž×•×‘×Ÿ, ×× ×™ מתרוצצת כרגע ברחבי הבית [×“×™×œ×•×’×™× ×“×™×œ×•×’×™× ×ž×¢×œ×“×œ×™×™×, קומקומי ×¤×•×¢×œ×™× ×•×—×ª×™×›×•×ª מקלחת מרוטשת] ×‘× ×¤× ×•×¤×™ ×™×“×™×™× ×•×‘×§×¨×™×ות הידדרמות).
פוסט יפה, ×בל – זוהי התשובה המובטחת?
×× ×™×™×•×“×¢ (ש×× ×™ ×œ× ×ž×—×¤×© רחוק ועמוק מספיק). במובן מסוי×, זו בדיוק ×”× ×§×•×“×”.×”×¢× ×™×™×Ÿ הו×, ×©×’× ×לו ש×ין צורך לחפש ×חריה×, ×לו ×©×›×•×ª×‘×™× ×‘×›×œ מדורי התרבותכיו×, ×ž×¡×¨×‘×™× ×‘×ª×•×§×£ להיות ×ž×¢× ×™×™× ×™× ×‘×מת. ××™× ×™ חש ×©×•× ×¦×•×¨×š לעקוב. להיותמעודכן.
ויש לי תחושה, ×גב, ש×× ×™ ×œ× ×‘×•×“×“ במערכה הזו.
.
בערך. ר××™ ×ת תגובתי ×œ× ×•×¢×”. ×× ×™ ×œ× ×‘×˜×•×— ש×× ×™ יכול לספק תגובה ×חרת.
למה ×œ× ×”×œ די××œ×•×’×™× ×¢× ×ž×•×©××™ התרבות זו ××œ×˜×¨× ×˜×™×‘×”?
ר×שית, למען הסדר הטוב, מיטל ציטטה ×ת irit rogoff, שמייצגת ×‘×ª×—×•× ×”×™×“×¢ המוגבל של מיטל ×ת לימודי הוויז’ו×ל קלצ’ר בכללות×.
×©× ×™×ª, ×”×˜×¢× ×” שלה ×”×™× ×§×¦×ª יותר מורכבת, ×בל על כך בפוסט × ×¤×¨×“ שמת×סף לי במוח.
שלישית, ×× ×™ מסכימה ×יתך מ×ד ×‘× ×•×’×¢ לעובדה שיש ××™× ×˜×¨×˜×§×¡×˜×•×ליות ×וטומטית,×©× ×•×‘×¢×ª מהעובדה שכך צריך לצל×. ×•×©×”×™× ×ž×—×¨×™×¤×” בעזרתו ×”×דיבה של פליקרודומיו.
רביעית, ×œ× ×”×‘× ×ª×™ ×יך ×–×” קשור לעובדה ש××™× ×š ×ž×¢×•× ×™×™×Ÿ להיות מעודכן. למרות שקר×תי ×ת תגובותיך לעיל.
×וי.קיוויתי ×©×ª×™×›× ×¡ בי. ×›×™ ×× ×™ כל הזמן ×ž× ×’×—×ª ×ת עצמי על הפוסט ×”×–×”. במקור היולו שתי כותרות ×ž×©× ×” ××œ×˜×¨× ×˜×™×‘×™×•×ª: 1. ×”×§×•× ×¤×•×¨×ž×™×–× ×©×œ ×”××•×•× ×’×רד 2. קווי×לדמותה של רי××§×¦×™×•× ×¨×™×ª.
מה ש×× ×™ ×ž× ×¡×” לומר: ×× ×™ מכירה פה ×•×©× ×× ×©×™× ×©×›×Ÿ ×ž×¢×•×“×›× ×™× ×•×ž×ª×¢×“×›× ×™×, כל×חד בתחומו, ו×× ×™ מרוויחה הרבה מ×וד מההיכרות שלי ×ת×. ×”×¢× ×™×™×Ÿ ×”×•× (ופה×× ×™ ×œ× ×ž×“×‘×¨×ª על ×”×—×‘×¨×™× ×”×ž×¢×•×“×›× ×™× ×©×œ×™ ××œ× ×¢×œ מ×× ×™×™×ª העידכון הכללית) שיש××™×–×” ב××– של צורך להתעדכן, להיות ×‘×¢× ×™×™× ×™×, שמזכיר לי קצת ×ת הרדיפה ××—×¨×™×ž×•×ª×’×™× ×•×ת ימי התיכון ×”×יומי×, וקשה לי מ×וד להבחין בין המירוץ ×”×–×” וביןחיבור ×מיתי למה שקורה עכשיו, ×©×”×•× ×ž×” שמ×פיין ×ת חבריי ×”× "ל ×•×‘×¢×™× ×™×™ הו×כן דבר טוב.
×‘×ž×™×œ×™× ×חרות, הש×לה ×”×™× ×יך ×œ× ×œ×”×™×•×ª ×× ×›×¨×•× ×™×¡×˜×™×ª ×ו רי××§×¦×™×•× ×¨×™×ª, ומצד ×©× ×™ ×œ× ×œ×”×¤×•×š לקורבן ××•×¤× ×”.
××•×¤×¨×™×¦â€™× ×™×§, ×œ× ××•×¤×¨×™× ×¦â€™×™×§.
פוסט ×ž×¢× ×™×™×Ÿ, מחשבה ×ž×¢× ×™×™× ×ª ×’×
×× ×™ חושש ש×× ×™ ×œ× ×‘×מת יודע ×יך ×œ×¢× ×•×ª על הש×לה הזו. ×ין ×©×•× ×’×‘×•×œ ש×× ×™ יכול לשרטט.
××”, ×›×™ הפוסט עבר מדיבור על חוויית ×”××™× ×˜×¨×˜×§×¡×˜×•×ליות הכללית לדיבור עלחוויית ×”××™× ×˜×¨×˜×§×¡×˜×•×ליות הפרטית שלי. כמה רמיזות ×ž×›×•×•× ×•×ª ×× ×™ מפספס ביו×?ו×ילו רמיזות, ×ž×›×•×•× ×•×ª ×ו ×œ× ×ž×›×•×•× ×•×ª, מוצ××™× ×× ×©×™× ×חרי×?
בקיצור, בל×גן.
תוקן
תודה
×’× ×”×¡×¤×¨×“×™× ×¤×•×’×©×™× ×ת ×”×צטקי×, ×’× ×¤×¨×©×™ ×”×פוקליפסה מהמיתולוגיה ×”× ×•×¦×¨×™×ª.וטולקין השתמש ×‘×”× ×›×©×™×¦×¨ ×ת ×”× ×זגול בגלגול הרכוב שלה×. ועוד ×›×”× ×” ×•×›×”× ×”.
×‘×¢×¦× ×–×• מיתולוגיה כפולה, שהרי ×™×©× ×• ×’× ×”×¤×¨×© על הסוס הלבן, שכולו מחמדי×.
× ×›×•×Ÿ. ו×יך לעז×זל פספסתי ×ת ×”× ×זגול?
×”× ×¢×‘×¨×• בטיסה ממש × ×ž×•×›×”?
חשבתי על ×–×” עוד קצת, ××“× ×¢×œ גבו של סוס. ×× ×× ×™ מפשיטה מזה ×¦×‘×¢×™× ×•×ž×ª×¨×›×–×ª×‘×ž×”×•×™×•×ª, הרי שיש ×›×ן ×—×™×” טורפת, הרכובה על גבה של חיית ציד. סוסי×, למרותהדימוי ×”×צילי, ×”× ×‘×¢×¦× ×וכלי עשב עדריי×, ממש כמו ×× ×˜×™×œ×•×¤×•×ª, ×•×”× × ×˜×¨×¤×™×,×œ× ×˜×•×¨×¤×™×. ×–×” קצת כמו הרגע שבו × ×ž×¨ ×ž×ª× ×¤×œ על סוס, ×ו זברה, ×ו ×—×™×” × ×™×¦×•×“×”×חרת – רגע ×”× ×¦×—×•×Ÿ ×”×•× ×›×©×”× ×ž×¨ מצליח לרכב על ×”×—×™×” ×•×œ× ×¢×•×¥ ×ת ×©×™× ×™×• ×‘×’×¨×•× ×”.×× ×™ ×ž× ×™×—×” שזו ×’× ×”×¡×‘×” ×©×ž×‘×—×™× ×ª ×‘× ×™ ×ד×, רגע הרכיבה על ×”×—×™×” ×”×•× ×›×” מתוק.
××”, ×œ× ×—×©×‘×ª×™ שתהיה לך תשובה. ×¡×ª× ×—×©×‘×ª×™ ש×ולי יש לך משהו ×ž×¢× ×™×™×Ÿ לומר ×‘× ×•×©×.
×× ×™×œ× ×‘×˜×•×— ש×× ×™ מסכי×. ×¢×¦× ×”×¢×•×‘×“×” שצריך לחשוב על ×–×” קצת מחלישה במעט ×תהטיעון. לי × ×¨××” שזה בעיקר ×¢× ×™×™×Ÿ של גובה, גובה ומהירות, שייצר ×ת הדימויהזה, לפחות בהתחלה.
ו×ולי, מצד ×©× ×™, ×–×” פשוט ×¢× ×™×™×Ÿ היסטורי. ×œ×•×—×ž×™× ×¨×›×•×‘×™× ×–×” דבר מפחיד, ו×ין ×¤×œ× ×©×–×” מתקשר למוות.
.
××—×™, פוסט ×ž×’× ×™×‘ ל×ללה. הכבוד לך, שוב.
×•× ×“×ž×” לי, ×גב, שמה שמ×פיין יותר מכל ×ת ×”×ª× ×•×“×” של הצייטגייסט לכיוון הבלתי ×ž×¢× ×™×™×Ÿ, ×”×•× ×”×ž×¢×‘×¨ מ"טקסט" ל"תוכן".
×œ×¤× ×™ מספר ×™×ž×™× ×›×©×ª×™×רתי למישהו מה עשיתי ×‘× ×¢× ×¢, וש×× ×™ כותב כל ×ž×™× ×™, ×”×•× ×מר לי "××”, ××– ×תה עוסק בתוכן..". ×–×” ממש הטריד ×ותי.
×–×” כבר ×œ× "××”, ×תה כותב". הכתיבה עצמה ××™× × ×” המרכז עוד, ×’× ×œ× ×”×˜×§×¡×˜. ×–×”×”×ž×§×•× ×©×ותו ×”×™× ×ª×•×¤×¡×ª. ×”×ª×‘× ×™×ª ש×ותה ×”×•× ×ž×™×•×¢×“ למל×. ×–×” ×”"תוכן" שלהמגזין, ×”×תר ×ו הספר. כלי ×חד בתזמורת, ×•×œ× × ×’×Ÿ הסולו, ×œ× ×”×ž×¨×›×–.
×ולי לכן כבר חשוב פחות מה ×‘×¢×¦× ×›×ª×•×‘ ×©× ×‘×ª×•×›×Ÿ ×”×–×”.
כן. תוכן ×”×•× ×ª×ª קטגוריה של מוצר, ×œ× ×”×¨×‘×” יותר. זכורה לי ישיבה שבה ×ž× ×›"×œ×”×ª×¢×œ× ×פילו מתת-הקטגוריה הזו, "תוכן", ×•×§×¨× ×œ×™×œ×“ המכוער בשמו.
ש×לה ×ž×¢× ×™×™× ×ª. בספֵירה תרבותית ×חרת, ×ו בעידן ×חר, די×לוג ×¢× ×ž×•×©× ×ª×¨×‘×•×ª עשוי להתפס ×›××œ×˜×¨× ×˜×™×‘×™.
לד××‘×•× ×™, ×›×•×•× ×ª×™ היתה ×חרת ופשוטה בהרבה – "××œ×˜×¨× ×˜×™×‘×™" במובן של alternatively, כלומר, "×חת משתי ×ופציות ×חרות", בהקשר ×”×–×”.
על ××£ שכ×מור, הש×לה שלך היתה ×ž×¢× ×™×™× ×ª בהרבה מהתשובה.
×œ×¤× ×™ שבועות מספר × ×§×œ×¢×ª×™ לת×קל ×¨×¦×™× ×™ ×¢× ×‘×¢×œ×ª הדירה שלי. ×”×™× ×˜×¢× ×” בתוקףש×× ×™ סובלת מ-over stimulation ושזו מגיפה בקרב ×‘× ×™ דורי ו×× ×™, בתורי, רקשמעתי ×ת צירוף ×”×ž×™×œ×™× "הדור שלכ×" וכבר ירד על שדה הר××™×™×” שלי מסך ×דו×,חשפתי ×©×™× ×™ ×•× ×›×•× ×ª×™ לקרב.
××—"×› חשבתי על ×–×” ×•× ×לצתי, בצער רב וביגון ש×ין ×©× ×™ לו, להודות בזה שיש משהו בדבריה של הדודה.
×יתמר, ×תה × ×—×©×£, במהלך ×™×•× ××™× ×˜×¨× ×˜ שיגרתי, לכמות בלתי סבירה של טקסטכתוב. זהו שטף ××™× ×¤×•×¨×ž×¦×™×”, מילי×, עובדות ודעות ש××£ בר דעת ××™× ×• יכוללעמוד ×‘×¤× ×™×• מבלי לייצר כמות × ×›×‘×“×ª של ×ž×¡× × ×™×.
מ××– ומתמיד ×”×™×” צריך ×œ× ×‘×•×¨ כדי ×œ×ž×¦×•× ×ת ×”×“×‘×¨×™× ×”×ž×¢× ×™×™× ×™× *ב×מת*. ול×,מוסף ×”×¡×¤×¨×™× ×©×œ "×”×רץ" ×œ× ×‘×מת × ×—×©×‘. עכשיו פשוט צריך ×œ× ×‘×•×¨ עמוק יותר,רחוק יותר, רחב יותר ובזוויות ×ž×©×•× ×•×ª בהרבה, ×›×™ שטף המידע מ××™×™× ×œ×¢×•×•×¨ ×’××ת ברי הדעת ולהטביע ×ת מילות החסד.
בעידן ההומו-×¦× ×˜×¨×™ שבו כתיבת בלוג הפכה ז’×× ×¨ ספרותי מקובל ×•×ª×ž×•× ×ª×• ×©×œ×”×¢×ª×•× ××™ החוקר ×”×™× ×—×œ×§ בלתי × ×¤×¨×“ מהכתבה, הקור××™× ×”× ×כן ×”×›×•×ª×‘×™× ×•×”×ž×™×ª×•×’×”×•× ×‘×—×–×§×ª תפיסה דתית. הש×לה ×”×™×, ×× ×›×Ÿ, כמה ×תה מסוגל ×œ×”×ª× ×¢×¨ מהמיתוג.
×× ×™ יודעת ש×× ×™ מגיעה מ×וחר, ×בל ×–×” פוסט מצוין. מהסוג ×”×–×” ש×× ×™ ×והבת במיוחד.
×–×ת ×ומרת, מהסוג שהייתי רוצה לכתוב בעצמי.
למרבה הצער, ×’× ×× ×™ ×œ× ×”×™×™×ª×™ עמוקה כמו ש×ת חושבת. בסך הכל ×œ× ×”×‘× ×ª×™ ×ת ×”× ×™×¡×•×—. עכשיו, כן.
.
××£ ×¤×¢× ×œ× ×ž×•×“×™× ×‘×“×‘×¨ ×›×–×”!
דיון ×ž×¢× ×™×™×Ÿ, ×× ×›×™ קצת חסר פו×× ×˜×”. לי הפרש על הסוס הזכיר ××™×–×” ××™×–×” קדוש דרוס בציור של קר×ווג'יו. הליקוק והמלודרמה של ×”×¡×’× ×•×Ÿ ×”×•×¤×›×™× ×ת ×–×” לסיפור ×גדה.
הדרך היחידה לדעתי לשבור ×ת מעגל הדימויי×/×ž×•×ª×’×™× ×”×ž× ×•×•×Ÿ ×”×–×” ×”×•× ×¤×©×•×˜ להפוך לחלק מהדבר עצמו. ×–×” די ×§×™×¦×•× ×™ לעבור לצד ×”×©× ×™ של הטלוויזיה ×ו הכתבה, ×בל ××•×ž×¨×™× ×©×”×—×•×ž×•×¡ ברמללה מעולה.