ל××—×¨×•× ×” ×× ×™ ×וכל המון בעזרי×לי. מ×חר ×©×ž×§×•× ×”×¢×‘×•×“×” שלי ×ž×ž×•×§× ×‘×ž×¨×—×§ 5 דקות הליכה מהמגדלור ×”× "ל, ובמרחק 2 דקות הליכה מפל×פל ×’'×™× ×”, הגיעו ×”×“×‘×¨×™× ×œ×™×“×™ כך ש××£ סביח, ×™×”×™×” × ×™×ž×•×— ומצחין מעמבה ככל שיהיה, ×œ× ×™×›×•×œ עוד ×œ×¤×ª×•×ª× ×™. ××– ×× ×™ מגוון בעזרי×לי.
××– ×כלתי בעזרי×לי, ו×פילו התפתיתי ל×כול ב"× × ×“×•×¡" (בברכת "×œ× ×¢×•×“"). בעוד ×× ×™ × ×•×’×¡ בהמבורגר עוף דל ירק, קר×תי, על הדרך, ×ת שמסופר ×‘× ×™×™×¨ החד-פעמי ×©×ž×•× ×— על מגש הפלסטיק. סופר ×©× ×¢×œ מגלי ×רצות פורטוגזי×, שיצ×ו לגלות זהב וגילו ×ת ×”"פירי-פירי", וסופרה ×”×גדה על ×”×ª×¨× ×’×•×œ של × × ×“×•×¡, "סמל של ×—×™×™×", וקצת ×’× ×›×™×¦×“ ×©× ×™ חברי×, רוברט ×•×¤×¨× × ×“×•, רכשו ב-1987 מסעדה, והקימו רשת. הרבה עבודה קשה, ו×הבה ×’×, השקיעו ×”×©× ×™×™×, כדי ×©×›×•×œ× ×™×•×›×œ×• ×œ×˜×¢×•× ×ž×¢×•×£ הפירי-פירי ×”×גדי.
רשתות המזון המהיר בעזרי×לי ממוקמות בחצי מעגל, המוקדש להן ולסועדי×. כך שבדרך החוצה × ×ª×§×œ×ª×™ ברשת ×חרת, "סמוקי". ש×, על הקיר, ×”×™×” תלוי "הסיפור של סמוקי". ×œ× ×”×¦×œ×—×ª×™ ×œ×ž×¦×•× ×ת הסיפור ב××™× ×˜×¨× ×˜, ×בל ×× ×™ זוכר שהיה ×©× ×ž×©×”×• על שטייטעל במ××” ×”-19, ×©× ×™×”×•×“×™ ×חד יישן בשרי×, וברוחו × ×•×œ×“×” "סמוקי", שמספקת מזון מהיר ×יכותי ומרגש, כמו בשטייטעל. משהו ×›×–×”.
קור××™× ×œ×–×”, כמובן, מיתוג. בעל הרשת רוצה שהמותג שלו יקושר ×œ×ª×›×•× ×•×ª חיוביות, ××– ×”×•× ×ž×“×‘×™×§ ×ותו לצד ×× ×©×™× ×ž×—×™×™×›×™×, פרסומת מרגשת לסלולרי וכוסיות בשמלה הדוקה. במקרה ×”×–×”, בעלי רשתות המזון המהיר ×¨×•×¦×™× ×œ×ž×ª×’ ×ת ×¢×¦×ž× ×›×ž×¡×¢×“×•×ª ×§×˜× ×•×ª ו×יכותיות של ×וכל ביתי.
שזה, בעצ×, מהלך די ×ž×©×•× ×”. פע×, בישר×ל, × ×™×¡×• רשתות המזון המהיר ×œ×¤×¨×¡× ×ת עצמן ×›×’'×× ×§-פוד. ×¢×¦× ×”×—×™×“×•×© ×©×‘×¢× ×™×™×Ÿ, כמו ×’× ×”×§×¨×‘×” של המותג למותג מוצלח ×חר, ×רה"ב, היו ×טרקציה מספיקה כדי למשוך ×× ×©×™×. עתה, ל×חר שהמזון המהיר התמסד ב×רץ, ×ž× ×¡×™× ×œ×ž×›×•×¨ ×ותו ×›×œ× ×›×œ כך מהיר, ×•×œ× ×›×œ כך חדש, ובכלל, המסעדה הזו ×”×™× ×‘×¢×¦× ×”×“ למסעדה ×”×”×™×, מהשטייטעל. ×”×ž×’×©×™× ×ולי מפלסטיק, ×בל הרוח ×ותה רוח וה×וכל ×ותו ×וכל.
×וכל תמיד ×”×™×” ××™× ×˜×¨×˜×§×¡×˜×•×לי: מתכון ×חד ולוֹ ×ž×™×ž×•×©×™× ×¨×‘×™×, ×”×ª×‘×©×™×œ×™× ×©× ×•×¦×¨×™× ×× ×¢×•×§×‘×™× ×חר ההור×ות. במצב ×ידי×לי, תבשיל ×©× ×¢×©×” על פי מתכון ×œ× ×™×”×™×” ×©×•× ×” מתבשיל ×חר מ×ותו מתכון. ×בל המצב ××™× ×• ×ידי×לי – קורט מלח ××£ ×¤×¢× ××™× ×• מדויק, ×•×œ×¢×ª×™× ×¦×•×œ×™× ×ת הבשל קצת יותר מדי – ומתכון ×חד מייצר ×ª×‘×©×™×œ×™× ×¨×‘×™×, ×”×©×•× ×™× ×‘×ž×¢×˜ ×חד ×ž×”×©× ×™, ×•×”×©×•× ×™× ×‘×ž×¢×˜ מה×ידי××”, ש×ליה המתכון מכוון.
למעשה, במסעדות ביתיות, מהשטייטעל, ×–×” פחות ×ו יותר המצב. הפגימות הזו ×”×™× ×’× ×—×œ×§ מסוד קסמן, מה שהופך ×ותן ל"××•×ª× ×˜×™×•×ª" (×ª×”× ×ž×©×ž×¢×•×ª×” של מילה זו ×שר תה×) בתודעה הציבורית. ×וכל ביתי, ×”×•× ×œ× ×¨×§ ×וכל ×©× ×¢×©×” ב××ž×¦×¢×™× ×‘×™×ª×™×™×, ×”×•× ×’×, ×ו לפחות × ×ª×¤×¡, ×›×וכל ש××™× ×• מודולרי, שבכל ×¤×¢× ×”×•× ×©×•× ×” מעט, כמו בבית.
×“×•×•×§× ×‘×ž×¡×¢×“×•×ª המזון המהיר × ×¢×©×ª×” ×”×חדה כמעט מושלמת בין המתכון לבין מימושיו. בסרט ירוד ×חד, שעלילתו מתפתלת ×‘×©× ×•×ª ×”×רבעי×, מספר מישהו למישהו על הרעיון הגדול שלו: ×”×•× ×™×‘× ×” רשת של מסעדות, שבכולן יגישו ×ת ×ותו המזון בדיוק. כך, ×”×•× ×˜×¢×Ÿ, יוכל ××“× ×œ×כול ×ת ×ותו המבורגר ×’× ×‘× ×•×•×דה ×•×’× ×‘×˜×§×¡×¡. המישהו ×”×©× ×™ שו×ל ×ת הש×לה המתבקשת: למה שמישהו ירצה ל×כול ×ת ×ותו הדבר במקומות ×©×•× ×™×?
ועכשיו, רוצות רשתות המזון המהיר לחזור להיות מסעדה ביתית וחמימה. ×בל ×‘×ž×§×•× ×œ×©× ×•×ª במשהו ×ת ×”×וכל, ×•×‘×ž×§×•× ×œ×¦×ת ×ž×”×§× ×™×•× ×™×, ×•×‘×ž×§×•× ×œ×”×¢×¡×™×§ שף, הן כותבות סיפור. ומה ×ומר הסיפור? כמו שה×וכל ×©×œ× ×• ×”×•× ×ותו ×וכל בכל ×ž×§×•× ×‘×¢×•×œ×, כך ×’× ×× ×—× ×•, × ×•×ª×¨× ×• בדיוק ×ותו הדבר, כמו המסעדה ×”×”×™×, ×ž×¤×•×œ× ×™×”, כמו החזון ההו×, מ×רה"ב.
הסיפור ×”×מיתי, ×× ×›×Ÿ, ×”×•× ×¡×™×¤×•×¨ התרבות שהחלה מתביישת בעצמה. בתוך פחות מ-15 ×©× ×” החלו למתג ×ת ×ותו סוג מסעדות ×חרת: ×œ× ×¢×•×“ חדש, יעיל, מהיר ו××ž×¨×™×§× ×™, ×’'×× ×§-פוד בטהרתו, ××œ× ×™×©×Ÿ, ביתי, ×—× ×•××•×ª× ×˜×™. כמו פע×, רק יעיל ומהיר, ובשכר ×ž×™× ×™×ž×•×.
• להכרזה על הפרויקט • צמיחה • ×הוב ××•×ª× ×• • ×ין עבודה בזויה; יש עבודת ×¡×˜×•×“× ×˜×™× • חרדת השישי • העבודה ×”×™× ×—×™×™× ×•
הרעבת ×ותי..
×–×” הכל כדי למשוך עוד ×§×œ×™×™× ×˜×™× ×œ×ž×¡×¢×“×•×ª×™×”×.
×§× ×™×•× ×™× ×–×” חר×. תחזור לסביח.
×–×” ב×מת ×˜×¢×™× ×¢× ×¢×ž×‘×”? תמיד פחדתי ×œ× ×¡×•×ª…
×”××™× ×˜×¨×˜×§×¡×˜×•×ליות של ×”×וכל, כבר ככותרת עורר בי ×¢× ×™×Ÿ. ×בל כל ×¢× ×™×Ÿ תרבותיבמהותו ×”×•× ××™× ×˜×¨×˜×§×¡×˜×•×לי, כידוע, ו×ולי ×× ×™ קצת מפגר, ×בל ×œ× ×¨×יתי משהוייחודי ב××‘×—× ×•×ª ×”××™× ×˜×¨×˜×§×¡×˜×•×ליות של רשימה זו. כן ר×יתי הצבעה על המובןמ×ליו.
×–×” מעולה ×¢× ×¢×ž×‘×”.
כן, ×יכשהו, ×œ×¤× ×™ שפרסמתי ×ת הפוסט ×”×•× × ×¨××” לי טוב יותר. ×›×›×” ×–×”.
טוב. ×× ×™ ×× ×¡×” פע×. ×× ×™ ×דווח…
×ל תתעצב ×ל ליבךיען ×›×™: בזכות הרשומה הזו עשיתי ×ž×™× ×•×™ על הבלוג שלכ×, וחוץ מזה ×תה יודעלכתוב, וזה ×‘×¤× ×™ עצמו דבר ×œ× ×©×›×™×— ×‘×ž×§×•×ž×•×ª×™× ×•.
.