יש ××œ×‘×•×ž×™× ×©×תה ×ž×¡×™×™× ×œ×”×זין ×œ×”× ×•×ž×¨×’×™×© ש××™-×פשר עכשיו להתחיל לשמוע ××œ×‘×•× ×חר. ל×ו ×“×•×•×§× ×‘×’×œ×œ ×™×•×¤×™×™× ×ו ×¢×•×¦×ž×ª× ×©×ª×פיל על כל ××œ×‘×•× ×©×ª××–×™× ×• לו מייד ×חר כך. ×–×” מרגיש יותר כמו ציווי דתי ×ו מוסרי: לה×זין עכשיו ל××œ×‘×•× ×חר ×™×”×™×” מעשה בגידה. בגידה בברית שכרתת ×¢× ×”××œ×‘×•× ×”×–×”, ×ž×¢×¦× ×”×¢×•×‘×“×” שה××–× ×ª לו. ×¤×™× ×ª הוידוי: ×× ×™ ×œ× ×והבת ×ת הקול של סקוט ווקר. ×פילו ×›×©×”×•× ×©×¨ ×©×™×¨×™× ×©×× ×™ ×והבת, × ×מר ×©×™×¨×™× ×©×œ ברל, הפלצטו המרעיד ומל×-הפ×תוס שלו עושה לי ויברציות ×œ× × ×¢×™×ž×•×ª. ×›×©× ×ª×§×œ×ª×™ ב-The Drift לר××©×•× ×”, ×œ×¤× ×™ כמה חודשי×, הקשבתי לו כמה ×¤×¢×ž×™× ×•××– קטלגתי ×ותו במחלקת "×לבומי המופת ש××™ ×פשר ב×מת ל×הוב ×ות×" ×•× ×ª×ª×™ לו להיקבר מתחת לערמת ××ž×¤×™×©×œ×•×©×™× ×™×“×™×“×•×ª×™×™× ×™×•×ª×¨ ל××•×–× ×™. רצה הגורל והשבוע × ×ª×§×œ×ª×™ במילה "drift" במשפט שתרגמתי, × ×–×›×¨×ª×™ ב×לבו×, × ×™×¢×¨×ª×™ ×ž×ž× ×• ×ת ×בק ×”×‘×™×˜×™× ×•× ×ª×ª×™ ×”×–×“×ž× ×•×ª × ×•×¡×¤×ª. בכיכר העיר ×× ×™ חולפת ליד קבצן ×ª×ž×”×•× ×™ ודוחה שעומד בשולי הכיכר וממלמל בקול ר×. ×”×וזן קולטת משפט ×ו ×©× ×™×™×, וזו ×מת צרופה. ×× ×™ ×œ× ×¨×•×¦×” להיש×ר ש×. ×× ×™ ממהרת, והקבצן מכוער ומסריח, ובכלל ×œ× × ×¨××” ×©×ž×¢× ×™×™×Ÿ ×ותו ×× ×ž×™×©×”×• מקשיב לו, ×בל ×”×ž×©×¤×˜×™× ×©×™×•×¦××™× ×œ×• מהפה ×”× ×”×“×‘×¨ ×”×›×™ חודר ומטלטל ו×מיתי ששמעתי בזמן ×”×חרון. ×× ×™ ×œ× ×והבת ×ת הקול של סקוט ווקר, הפ×תוס שלו דוחה ×ותי, ×בל המוזיקה שלו ×”×™× ×”×“×‘×¨ ×”×›×™ חודר ומטלטל ו×מיתי ששמעתי בזמן ×”×חרון. ×× ×™ ×œ× ×™×›×•×œ×” לזוז. ×”×יש ששלח ×ותי לסקוט ווקר, ×©×”×•× ×”×יש-×”×›×™-מבין-במוזיקה ש×× ×™ מכירה, ×מר לי ×¤×¢× ×©×ž×•×–×™×§×” מגדירה חלל. הקבצן עומד לידי בכיכר העיר, ×ך ל×ט-ל×ט מתברר לי ×©×”×•× ×•×× ×™ ××™× × ×• ×¢×•×ž×“×™× ×¢×œ ×ותו מישור. הקבצן ×”×–×”, ×”×•× ×ž×“×‘×¨ בתוך בור ×¢×¦×•× ×•×—×©×•×š ×•×ž×œ× ×¦×œ×œ×™× ×•×”×“×™× ×•×¨×•×—×•×ª רפ××™×. ×•×›×©×”×•× ×ž×“×‘×¨ ×”×•× ×ž×¢×œ×” ב×וב עוד ועוד ×¦×œ×œ×™× ×•×¨×•×—×•×ª ×•×©×“×™× ×•×”× ×ž×§×™×¤×™× ×ותו וככל ש×× ×™ מקשיבה לו יותר, יותר ×× ×™ עומדת בעצמי בתוך הבור ×”×–×” ×•×”×¦×œ×œ×™× ×•×”×©×“×™× ×ž×§×™×¤×™× ×’× ×ותי. קצת ×חרי ×מצע ×”××œ×‘×•× ×–×” × ×”×™×” כמעט בלתי × ×¡×‘×œ. קצת ×חרי ×מצע ×”×לבו×, הבור ×”×–×” ×”×•× ×”×¢×•×œ× ×›×•×œ×•. ×”×¢×•×œ× ×©×× ×™ ו××ª× ×—×™×™× ×‘×•. ו××–, בשיר שבע, ×–×” ×יכשהו מתחיל להיות × ×¡×‘×œ יותר. קולות ×חרי×, ×—×¨×™×©×™×™× ×™×•×ª×¨, ×¢×“×™× ×™× ×™×•×ª×¨, ×ž×ª×—×™×œ×™× ×œ×”×–×“×—×œ ×¤× ×™×ž×”. פה ×•×©× ×ž×‘×œ×™×— משהו קצת יותר מלודי. ×œ×¤×¢×ž×™× ×™×© ×פילו רמיזה מסוימת להומור. הומור מסוייט ומעוות, ×בל הומור. ×–×” עדיין ×פל וכבד, ×בל בהשוו××” ×œ×’×™×”×™× ×•× ×©×œ ×”×©×™×¨×™× ×”×§×•×“×ž×™× ×–×” מרגיש כמעט כמו ליטוף. ×–×” מתחיל להרגיש – ×–×” בטח × ×“×ž×” לי – יכול להיות? ×–×” מרגיש ×›×ילו שהקבצן, ×ולי, מדבר ×ליי. הכל עדיין חשוך ומפחיד ומסוייט ×•×ž×œ× ×©×“×™×, ×•×œ×¤×¢×ž×™× ×”×§×•×œ שלו הולך לי ל×יבוד בין הקולות ×”×ž×–×•×•×™×¢×™× ×”×חרי×, ×ך ככל ש×× ×™ ממשיכה לה×זין ×× ×™ מרגישה פחות לבד. ובשיר עשר, השיר ×”×חרון, הקצר, החרישי, המהורהר, כבר ×ין ×©×•× ×¡×¤×§ ×©×”×•× ×§×•×¨× ×œ×™: "פססט פססט!" "פססט פססט!" בסוף-בסוף של שיר עשר, ×חרי עוד "פססט פססט!" ×חד, ×”×•× ×œ×•×—×© לי, מהר-מהר, כמעט בלתי × ×©×ž×¢, כמו ×סיר ל×סיר מעבר לכותל: "It's OK". קליש×ת ×”× ×™×—×•×ž×™× ×”×ולטימיטיבית של סדרות טלוויזיה ×מריק×יות, שצריך לעבור ×ת כל התופת של "The Drift" כדי ×©×”×™× ×ª×§×‘×œ שוב משמעות. ×× ×™ שומעת ×ותה ויודעת שלהקשיב עכשיו ל××œ×‘×•× ×חר ×™×”×™×” בגידה. סקוט ווקר
×× ×™ ××£ ×¤×¢× ×œ× ×”×—×œ×˜×ª×™ ×× ×× ×™ ×והב ×ת הטיפוס. שמעתי ×ותו במקרה, ×‘×¤× ×“×•×¨×”,ו×× ×™ ×פילו מחבב ×ת ×¡×’× ×•×Ÿ ×”×¡×™× ×˜×¨×” ×©×”×•× ×¡×™×ž×¤×œ, ×בל ×יכשהו ×–×” ×œ× × ×¨××” ×–×”(מלבד, ×ולי, the girls and the dogs). ×בל ×–×” פוסט יפה יפה, ×•× ×¨××” ליש×× ×™ הולך לחפש לי ×ת הדיסק.
×. תודה
ב.×›×מור ×’× ×œ×™ יש בעיות ×תו, ×בל ×ין ×©×•× ×¡×¤×§ ×©×”×•× ×‘×—×ž×™×©×™×” הפותחת של ×”×× ×©×™××”××™× ×˜×œ×™×’× ×˜×™×™×, ×”×ž×¢×ž×™×§×™× ×•×”×ž×©×›×™×œ×™× ×‘×™×•×ª×¨ ברוק ב×מריקה ×”×¦×¤×•× ×™×ª. ולמרותשהעשור ×”× ×•×›×—×™ עוד די רחוק מסיומו, ×× ×™ מהמרת בביטחון על כך שה××œ×‘×•× ×”×–×”×™×”×™×” בין היצירות החשובות ×•×”×¨×œ×•×•× ×˜×™×•×ª ביותר שייזכרו ×ž×ž× ×•. מה ×©×œ× ×”×•×¤×š×ותו × ×¢×™× ×™×•×ª×¨ לה××–× ×” – ר××” הוזהרת.
פ××§×™× ×’ שיט ××™×–×” ××œ×‘×•× ×דיר. בהתחלה שמעתי ×ותו בהיסוס, ×œ× ×”×¡×›×ž×ª×™ להכיר בגדולה על ההתחלה, ×בל בשיר על תפילתו של ×לביס ל×חיו כל ×”×”×’× ×•×ª שלי התמוטטו.
× ×”× ×ª×™ ×œ×§×¨×•× ×ž×” שכתבת.
×× ×™ טיפוס של מוסיקה 24 שעות מכל כיוון ובכל מקו×.
×× ×™ עוקב כבר ×©× ×™× ×חרי כל ×”××ž× ×™× ×”××œ×˜×¨× ×˜×™×‘×™× ×•×”×¨×•×§×™×¡×˜×™× ×”×’×“×•×œ×™× ×•×”×—×“×©×™× ×•×ž×’×œ×” המון ×“×‘×¨×™× ×ž×¢× ×™×™× ×™× ×•×ž×¤×ª×™×¢×™×.
×בל,
ויש פה ×בל גדול!
מהרגע שהתחלתי לגלות ×ת סקוט ווקר (×œ×¤× ×™ 15 ×©× ×” בערך…), ×”×‘× ×ª×™ שיש ×“×‘×¨×™× ×‘×¢×•×œ× ×©×תה ×œ× ×™×•×“×¢ להסביר, ×בל ×–×” פשוט ×–×”.
××– × ×›×•×Ÿ ש-דריפט ×”×•× ××œ×‘×•× ×œ× ×§×œ לעיכול.
×בל ×”×× ×™×¦× ×œ×”×זין ל-4 ×לבומיו הר××©×•× ×™× (×חרי ×©×”×•× ×¢×–×‘ ×ת הלהקה)?
×”× × ×§×¨××™× ×‘×¤×©×˜×•×ª scott-1,scott-2,Scott-3,Scott-4
עבורי ×”× ×™×¦×™×¨×•×ª המופת ×”×›×™ גדולות שקיימות במוסיקה(במיוחד שתי ×”××—×¨×•× ×•×ª), ו×× ×™ ×œ× ×ž×’×–×™×…
כבר 15 ×©× ×” ×× ×™ מ×זין ×œ×”× ×•×‘×›×œ ×¤×¢× × ×¤×¢× ×ž×—×“×© מ×יכות המוסיקה ו×יך ×©×”×™× ×—×•×“×¨×ª ×œ× ×©×ž×”.
הקול שלו וצורת ההגשה שלו ×©×•× ×” ב××œ×‘×•×ž×™× ×לו.
×× ×™ מקווה שהבלוג ×”×–×” בתוקף. רק עכשיו שמתי לב שהפוסט ×”×–×” ×ž×œ×¤× ×™ 3 ×©× ×™× 🙂