(מחשבות על ×”×—×“×’×•× ×™×•×ª של הטוקבק, בסוג של טוקבק מורחב ל×יתמר)
×.
הטוקבק ×”×–×” מרגש ×ותי.
×”×•× ×œ× × ×¨××” כמו טוקבק. יש בו שמות ×ישיי×. יש בו ×¤× ×™×™×” ישירה ×ל מישהו מסוי×. ×‘×ž×•× ×—×™ ×יתמר: ×–×” טוקבק שצועק "×× ×™ ל×-טוקבק".
××– ×”×•× ×§×¦×ª מרגש ×ותי, הטוקבק ×”×–×”. ×חר כך ×× ×™ מושכת בכתף, ×ž× ×¢×¨×ª ×ת ×–×” הל××”, מזכירה לעצמי שזה טוקבק, כלומר, ×œ× ×‘×מת תומר, ×œ× ×‘×מת שירלי. בקיצור: פחחח.
ב.
×× ×™ קור×ת טוקבקי×.
×× ×™ קור×ת ×ת ×”×× ×©×™× ×©×ž×§×œ×œ×™× ×ת גדעון לוי ×•×ž×‘×§×©×™× ×ž×ž× ×• בכל שבוע לעזוב ×ת ×”×ž×“×™× ×”. ×× ×™ קור×ת ×ת הדי×לוג ×”××¤×œ×˜×•× ×™ בין "העוף לשבת" ו"העוף המוזר" בתחזית מזג ×”×וויר של ×”×רץ, ×× ×™ קור×ת ×ת עמדתו של "השף המשפשף" ביחס ללגליזציה של מריחו×× ×”. בתקופה הקצרה שעבדתי ×‘× ×¢× ×¢10, ×œ× ×”×™×” טוקבק ×ליי ×©×œ× ×§×¨×תי.
××– ×™×•×¦× ×©×× ×™ קור×ת ×ת ×”-×חד (שמבין), ו×ת הירושלמי, ו×ת ×”×”×™× ×ž×œ×•× ×“×•×Ÿ. ×›×•×œ× ×©×•×•×™× ×‘×¤× ×™ × ×§×™×©×•×ª העכבר שלי. ××•×ž×¨×™× ×œ×™ ×›× ×¡×•-×›× ×¡×•, ו×× ×™, ובכן, × ×›× ×¡×ª-× ×›× ×¡×ª.
ולמה, בעצ×, ×× ×™ קור×ת טוקבקי×? מתוך מה × ×•×‘×¢ הצורך (×ו יותר × ×›×•×Ÿ: ההכרח), לשוב ולהקליק על ×”×ž×©×¤×˜×™× ×”×›×—×œ×—×œ×™× ×”×לה, ×©×¨×•×‘× ×¢×™×œ×’×™×, ×לימי×, שטחיי×, מיותרי×, והו-×›×”-צפויי×-מר×ש?
×’.
"בעעע", שרה המקהלה ל×דיפוס ×›×©×”×•× ×ž×¦×œ×™×— ×œ×ž×¦×•× ×ת ×”×יש שב×מת רצח ×ת ×ב×, "×תה קורבן הידיעה והמקרה/ חבל שהכרתי ×ותך!" ×דיפוס מוכרז כבזוי, ×דיפוס הופך לבזוי, ×›×™ ×”×•× ×ž×•×›×¨×– ×›×›×–×” על ידי המקהלה.
המקהלה בת×טרון ×”×™×•×•× ×™ × ×ž×¦×ת על הבמה. ×ין לה "דמות", ×”×™× ×œ× ××™× ×“×•×•×“×•×ל מובחן, ×”×™× ×œ× ×ž×—×•×™×‘×ª לגבול ×חד של גוף ×ו קול. המקהלה ×”×™× ×”×¤×•×œ×™×¡, ×”×™× ×”×§×”×™×œ×”, ×”×™× ×”×¢×•×œ× ×”×—×‘×¨×ª×™.
כש×× ×™ קור×ת ת×טרון ×™×•×•× ×™, ×× ×™ חושבת על ×–×” שמה שהגיבור ×ומר, ×ו עושה, ××™× ×• עומד ×œ×¢×•×œ× ×‘×‘×™×“×•×“×•, ××œ× ×ž×ª×•×š ×”××™× ×˜×¨×קציה הזו. במובן ×–×”, הקהילה מייצרת, דרך התגובות וההשגות שלה, ×ת המשמעות ×•×”×¤×¨×©× ×•×ª של מעשי הגיבור. קרי×ות הבוז וההיידד ××™× ×Ÿ משהו שמודח למ×חורי-×”×§×œ×¢×™× ×ו לשיחות הסלון של ×חרי, קרי×ות הבוז וההידד הן חלק מהפעולה הדרמטית, וב×ופן ×›×” עמוק ×©×œ× × ×™×ª×Ÿ ×œ× ×ª×§ בין ×”×©× ×™×™×.
×תה ×–×” ×”×¤×¨×¤×•×¨×ž× ×¡ שלך, ×•×”×¤×¨×¤×•×¨×ž× ×¡ שלך, על הבמה הזו, הו×, במידה רבה, הקהל.
ד.
יכול להיות שמשהו בבו-×–×ž× ×™×•×ª של ×”×˜×•×§×‘×§×™× ×”×¦×œ×™×— ליצור ×ת ×–×” מחדש. ×œ× ×ž×“×•×‘×¨ יותר ×‘×¡×ª× ×ž×˜×¨×“ שמופיע מתחת לטקסט, מדובר במשהו ששייך ×ליו. מדובר בקהילה שצורכת ×ת הטקסט ×”×–×” ומייצרת ×ותו שוב. הרי ×”×›×•×ª×‘×™× ×ž×ª×™×™×—×¡×™× ×œ×˜×•×§×‘×§×™×¡×˜×™× ×›×‘×¨ במ×מר, וכל הקור××™× ×§×•×¨××™× ×ת הטוקבקי×, ×•×©×ª×™×™× ×ž×’×™×‘ לשלוש עשרה. והכותב ×§×•×¨× ×’× ×”×•× ×ת ×”×˜×™×§×‘×•×§×™× ×©×”×•× ×ž×¢×•×¨×¨, מספיק ×œ×§×¨×•× ×¤×¢× ×חת ×‘× ×™ ציפר ולהבין עד כמה ×©×”×•× ×§×•×¨× ×ות×. המשחק × ×”×™×” מורכב.
ויכול להיות ×©×’× ×¢×›×©×™×• הגיבור הדרמטי ×”×•× ×œ× ×¡×•×œ×Ÿ, ××œ× ×¡×š התגובות ×©×”×•× ×ž×’×™×™×¡ מהקהילה שלו. ×–×” ×ומר ש×ולי יש עוד משהו שהופך טקסט ב"×”×רץ" ×œ×©×•× ×” מטקסט בYNET, ×ו ×‘× ×¢× ×¢10. קביעה כזו יכולה ×ולי להסביר לי למה ×× ×™ קור×ת כל כך הרבה טוקבקי×. ×”× ×—×œ×§ מהמופע. מה ×©×”×™× ×œ× ×‘×“×™×•×§ מסבירה לי ×–×” למה ×”× ×ž×¨×’×™×©×™× ×œ×™, בסופו של יו×, בדיוק ×ותו הדבר.
×”.
ו×ולי ×–×” קשור לזה שהמקהלה ×”×™× ×œ× ×‘×מת הפוליס, ×•×”×˜×•×§×‘×§×™× ×”× ×œ× ×‘×מת הקהילה.
המקהלה ×”×™× ×™×™×¦×•×’ בימתי של ×¢×•×œ× ×—×‘×¨×ª×™. ×”×™× ×ž×¨××” ×œ× ×ת הקהילה, ××œ× ×ת ×יך שהקהילה ×מורה להגיב. והייצוג, כרגיל, הרבה יותר סדור מהמיוצג. ×›×™ יש לו עמדה מוסרית ×חידה. ×›×™ יש לו צורה רהוטה להסביר ×ותה. ×›×™ ×”×¨×¢×™×•× ×•×ª שלו מ××•×¨×’× ×™× ×‘×ž×©×§×œ וחרוז, לעז×זל.
×× ×—×•×©×‘×™× ×¢×œ ×–×” ×›×›×”, ×פשר לר×ות ×ת המקהלה ×›×¤×•×œ×™×¤×•× ×™×” ×ž×›×•×•× ×ª של צליל ×חד, שמייצג, × × ×™×—, המוסכמה ×”×חידה לגבי ×יזושהי × ×•×¨×ž×” של קהילה.
×–.
×ž×¢× ×™×™×Ÿ ×ותי ×”×ופן בו ×’× ×”×˜×•×§×‘×§×™×, בעיקר ל×חר קרי××” מצטברת שלה×, ×ž×’×™×¢×™× ×œ×חדות מסויימת. במבט ר×שון ×–×” × ×¨××” רעיון מופרך. מה פת××•× ×œ×§×©×•×¨ יחד ×ת המהלל והמשבח, ×ת בית שמ××™ ובית הילל, ×ת ×”"תודה לך על ×”×ומץ" וה"לכי להזדיין ×™× ×©×¨×ž×•×˜×”".
במבט ×©× ×™, ובעיקר מתוך קרי××” רציפה, כמותית ול×ו ×“×•×•×§× ×יכותית של טוקבקי×, ×–×” מתחיל להיר×ות קצת ×›×›×”. ×ולי ×–×” המוסכמה ל×× ×•× ×™×ž×™×•×ª, ×ו לזהות בדויה, שהטוקבק שהצגתי בפתיחה קצת סודק. ×ולי זו החד-פעמיות של הזהות הבדויה, ×× ×”×•×ž×¦××” (×‘×©×•× ×” × ×’×™×“, מתגובה בפורו×, ×ו בבלוג, שמייצרת זהות שהכותב × ×¢×©×” מחויב ×ליה). ×ולי זו ×”× ×•×¨×ž×” של ×ורך הכתיבה. ×ולי זו הגסות.
ב××™×–×” ×ופן הטוקבק רוצה, ×ו × ×›×•×Ÿ, ×ו מוכרח, להיות ×חד-מבין-רבי×? ב×ילו ×ž×§×¨×™× ×”×•× ×ž× ×¡×” ×©×œ× ×œ×¢×©×•×ª ×–×ת?
×”×× ×–×” ×קט מכוון? (כלומר, ×ת בוחרת ×œ×¨×ª×•× ×ת קולך ×”×ישי ל×קט ×”×ž×•× ×™ במובהק, דרך הירתמות ×œ×˜×•×¤×•×¡×™× ×œ×©×•× ×™×™× ×©×œ בעעע ופחחח ול"ת. כמו ללכת ×œ×”×¤×’× ×”. ×× ×™ ×œ× ×¨×•×¦×” שמישהו ישב וישמע מה יש לי לומר. ×× ×™ רוצה לצעוד ×¢× "הצד שלי", כלומר, ×× ×™ רו××” ×ת עצמי כחלק מסטטיסטיקה, כחלק מהערכות-המשטרה, כידיעה בעיתון)
×ו ש×ולי יש ×˜×•×§×‘×§×™× ×©×“×•×•×§× ×ž× ×¡×™× ×©×œ× ×œ×©×™×¨ ×ת הקול ×”×חיד ×”×–×”, ×בל ×ž×•×›×¨×—×™× ×œ×ª×•×›×•, בשל ×¢×¦× ×”×™×•×ª× ×—×œ×§ מזר×, מז'×× ×¨, ממוסכמת ייצוג של "המון"?
×× ×™ ×œ× ×‘×˜×•×—×” ×× ×‘×מת-תומר, ×× ×™ ×œ× ×™×•×“×¢×ª ×× ×‘×מת-שירלי. ×ין לי ×©×•× ×“×¨×š לבדוק. ×× ×™ רק יודעת שהרגש שהטוקבק ×”×–×” עורר בי × ×ž×—×§ מיד לעבר מחוזות הפחחח.
תודה לך על ×”×ומץ ולכי להזדיין ×™× ×©×¨×ž×•×˜×”
×‘× ×•×’×¢ לטוקבק שריגש ×ותך: ר××™ תגובה מס' 12 ב×ותה הכתבה.
×–×” ×›×™ ×ת ××©×›× ×–×™×ª
××™×–×” יופי.
וההשוו××” למקהלה ×”×™×•×•× ×™×ª מבריקה.
המפפ ×× ×™ רו××” עכשיו שקור××™× ×œ×• רועי. טעות שלי.
סיוון: ×× ×™ ×œ× ××©×›× ×–×™×ª, ×× ×™ לסבית-×¤×œ×¡×˜×™× ×™×ª ×× ×“×¨-ק×בר
תומר: תודה רבה. דרך ×גב, ×× ×™ קור×ת קבועה של הבלוג שלך.
חבר-של: תודה לך על הזיון ולך להת×מץ ×™× ×©×¨×ž×•×˜×” 🙂
×‘×™× ×™×ž×™×Ÿ: וזו בדיוק הבעייה. היעדר המחוייבות הטוט×לי לזהות הבדיוה. זהות לשימוש חד פעמי. ר×יתי ×ת תגובה מס' 12, ×•×œ× ×”××ž× ×ª×™ לה בכלל. × ×¨××” לי שזו ×חת הש×לות ×©× ×™×¡×™×ª×™ לבדוק בפוסט, ב××™×–×” ×ופן הטוקבק בוחר להיות "טוקבק" וב××™×–×” ×ופן ×”×•× ×ž×•×©×œ×š ×œ×©× ×ž×ª×•×š חוקי ×”×–'×× ×¨.
×ž×¢× ×™×™×Ÿ. ×כן ×–×ž×–×•× ×”×˜×•×§×‘×§×™× ×”×©×˜×—×™×™× ×•×”×ž×ª×œ×”×ž×™× ×”×¤×š להיות תפ×ורה שקשה ×œ×”×ª×¢×œ× ×ž×ž× ×”. הרבה ×—×•×©×‘×™× ×©× ×˜×™×™×ª ×”×˜×•×§×‘×§×™×¡×˜×™× ×ומרת משהו, לדעתי ×”×™× ×œ× ×ž×™×™×¦×’×ª ×©×•× ×“×¢×ª קהל ×›×™ ×”×™× × ×©×œ×˜×ª ×¢"×™ מיעוט ×§×•×œ× ×™, ×ž×©×•×¢×ž× ×•×˜×¨×—× ×™ מחד ×ו ×ž×›×•×ª×‘×™× ×ž×˜×¢× ×‘×ª×©×œ×•× ×ž×ידך. מכל מקו×, ×™×©× ×” × ×§×•×“×ª ×ור, במיוחד בכתבות מקצועיות ×ו שמתיימרות להיות ×›×לה, × ×ª×§×œ×ª×™ ×œ× ×חת ×‘×˜×•×§×‘×§×™×¡×˜×™×™× ×©×ª×™×§× ×• ×ת הכותב, וגילו מקצועיות גדולה יותר מיומרותיו. קיומה של כיכר העיר הרוחשת והמזוהמת שווה ולו בשביל ×©×œ×¢×™×ª×™× ×™×”×™×” ×©× ×™×œ×“ שיעמיד ×ת המלך במערומיו.
וחוץ מזה, תודה לך על ×”×ומץ וגו'.
×ž×¢× ×™×™×Ÿ מ×וד. גרמת לי לחשוב ועל כך תודתי × ×ª×•× ×”.
×שמח ×× ×ª×—×œ×§×™ עוד מחשבות ×‘× ×•×©× ×”×–×”.
עלמה,
×ž×¢× ×™×™×Ÿ להיווכח.
הדחף ×œ×§×¨×•× ×˜×•×§×‘×§×™× ×•×”×“×—×£ ולכתוב ××•×ª× ×œ× ×–×”×”. קרי×ת ×˜×•×§×‘×§×™× ×‘×¢×™× ×™ ×”×™× ×”×¨×—×‘×” של מעשה הקרי××”. ×”× ×¡×™×‘×•×ª בהן מופיעה הכתבה כורתות חוזה ×œ× ×›×ª×•×‘ ×¢× ×”×§×•×¨× (×œ× ×“×™×Ÿ 'דורי ×ž× ×•×¨ על מ×לרמה' כדין 'גליץ' היו×: קבל הצצה לכל המי ומי של ליגת העל בתערוכת ×”×ª×›×©×™×˜×™× ×”×—×“×©×” של שרית רביבו ×”-×’-ד-ו-ל-×”'). כך ×©× ×•×¦×¨ תו×× ×‘×™×Ÿ ×ופי הכתבה לטיב הטוקבק. ×בל ×לה ש×ת מדברת ×¢×œ×™×”× ×ž×ª×§×™×™×ž×™× ×¢×œ פי רוב במסגרת ×¨×¤×¨×¤× ×™×ª משהו, בלתי מחייבת, שהטווח ×”×ž×©×ª×ª×¤×™× ×‘×” יכול ×œ× ×•×¢ מ'×¢×™×ª×•× ××™ בכיר', עבור ב'זובי, זרטה' וכלה בכותב עצמו בשמו. וזה ב×מת ×ž×¢× ×™×™×Ÿ מה קורה ש×.
מה כל ×–×” ×ומר על הכתיבה? לדעתי ×•×œ× ×™×¡×™×•× ×™ כתיבת טוקבק – לפחות ×‘×—×™× × â€“ ×”×™× ×ª×’×•×‘×” לדקירה קצרה של חוסר יכולת לשתוק. ×”×˜×•×‘×§×™× ×”×ž×¢×˜×™× ×©×›×ª×‘×ª×™ (×œ×”×•×¦×™× ×©×‘×ª×•×ª עצובות בבוקר בבית מעריב ×‘×”× × ×™×¡×™×ª×™ לה×ריך ×ת ×–× ×‘ התגובות בבוטות שהדף ×œ× ×™×¡×‘×•×œ), × ×•×œ×“×• ברגע קצר ומרוכז שכולו צקצוק לשון.
ומה בדבר talkbacks בחו"ל, ×גב? מההתרשמות שלי דומה ×›×™ ×”× ×כן ×©×ž×™× ×œ×”× ×œ×ž×˜×¨×” ×œ×ž×œ× ×חר הצו המילולי ו'לדבר בחזרה' ×•×œ×¢×¦× ×”×¢× ×™×™×Ÿ. ×”× ××¨×•×›×™× ×™×•×ª×¨, ×ž×•×‘× ×™× ×™×•×ª×¨ ובעיקר ×œ× ×ž×©×ž×©×™× ×›×¨ × ×¨×—×‘ לפריקת כל עול × ×•×¨×ž×˜×™×‘×™ ו××™× ×˜×¨-טקסטו×לי בין מגיבי×. ×ž×¢×•×œ× ×œ× ×¨×יתי one who knows שמטיח בגורדון בר×ון לעוף הביתה, ×ž×§×¡×™×ž×•× to resign immediately.
ועוד ×גב ×חד, ×”×× ×× ×™ היחיד שסמ×ו ×¢×™× ×™×• מר×ות השגי××” העברית ב'×›× ×¡×• ×›× ×¡×•' (×•×œ× ×”×™×›× ×¡×• ×”×™×›× ×¡×•). ××œ× ×× ×›×Ÿ, כמובן, זהו תדריך לפוקדי ××¨×’×–×™× ×©×•× ×™×.
hung the DJ
Hung the DJ hung the dj
עלמה, הצהרת ש×ת קור×ת ×ת כל טוקבקייך (מקווה ש×ת בטוב, מתגעגעת כתמיד).
וידוי: ×–×” הטוקבק הר×שון ש×× ×™ כותבת. בחיי. וזה מרגיש ×¢×¨×•× ×œ×’×ž×¨×™. ×ולי ×›×™ חתמתי בשמי, ×ולי ×›×™ ×× ×™ ×¤×•× ×” ×לייך ×ישית, ×בל ×“×•×•×§× ×”×“×‘×¨×™× ×”×œ×œ×• מ××¤×©×¨×™× ×œ×™ ×ת הטקבוק, ×›×™ ×–×” מן ×¢×¨×•× ×בל מול מישהו ×©×¨×•×¦×™× ×©×™×¨××”, ×•×œ× ×¡×ª× ×ž×•× ×™× ×’ ברשת.
×œ× ×ž×¡×•×’×œ×ª להמשיך, ×›×ילו הפורמט ×œ× ×ž×פשר ×ת ×יך שהייתי רוצה להגיב לדברייך,
×›×™ ×ולי כל תגובה ××™× ×˜×œ×’× ×˜×™×ª ×•×œ×¢× ×™×™×Ÿ תהיה ×‘×ª×—×•× ×–×” ×’× ×›×—×œ×§ מן המקהלה. ו×ולי ×œ× ×שלח כדי ש×וכל להגיד ×©×ž×¢×•×œ× ×œ×, ו×שלח תגובתי כרגיל במייל
×× ×™ ×œ× ×‘×˜×•×—×” שכל תגובה ×›×ן הופכת לחלק מהמקהלה. × ×¨××” לי ×©× ×™×¡×™×ª×™ ×’× ×œ×•×ž×¨ ×ת ×–×” בפוסט עצמו, שבקהילות ××™× ×˜×¨× ×˜×™×•×ª ×ו ×‘×œ×•×’×™× ×–×” קצת ×©×•× ×”.
×œ× ×‘×’×œ×œ ×©×›×•×œ× ×•-×–×§× ×™×-×›×•×œ× ×•-חכמי×-×›×•×œ× ×•-יודעי×-×ת-התורה, ××œ× ×¤×©×•×˜ ×ž×¤× ×™ שחלק מ"חוקי המשחק" ×”× ×©×™×© הרבה יותר מחוייבות ל×יזושהי זהות ×¤×¨×¡×•× ×לית (×מיתית ×ו מומצ×ת), ×ž×¤× ×™ ×©×”×ª×”×œ×™×›×™× ×›×ן רציפי×, פמילי××¨×™× ×™×•×ª×¨ (×ž×¢×•×œ× ×œ× ×¤×’×©×ª×™ ×ת סיוון פ., ×בל ×× ×™ "מכירה" ×ותו מהבלוג, עדי חברה שלי, "×חד של×" טרח לפזר מספיק ×¨×ž×–×™× ×©×™×’×¨×ž×• לי להבין מי הו×). המחוייבות ×”×–×ת משפיעה ×œ× ×¨×§ על הצורה (×©×”×™× ×ž×•×§×¤×“×ª בהרבה ×ž×˜×•×§×‘×§×™× ×‘×¤×•×¨×•×ž×™× ×”×ž×•× ×™×™×- פחות קללות, פחות ×לימות, פחות שגי×ות כתיב) ××œ× ×’×, כמובן, על התוכן, ועל יחסי הקור×-כותב-קור×.
×–×” כמו ההבדל בין ההכרעה ×”×ישית מ×וד והמפתיעה תמיד של מישהי, ×©×”×¢×•×œ× ×”×–×” ×”×•× ×›×‘×¨ ×œ× ×¢×•×œ× ×©×©×•×•×” לה לחיות בו, לבין הסטטיסטיקה של מספר ההת×בדויות כתופעה חברתית, × ×“×ž×” לי.
לעומת המקהלה, שכמו שכתבת בוחרת מתוך ריבוי הקולות ×”×¡×‘×™×¨×™× ×§×•×œ ×חד מייצג-חברתית עבור כל המדברי×, ולעומת, × × ×™×—, הבלוגוספרה מצד ×©× ×™, שמעודדת כל ×חת מהכותבות להציע שילוב משלה של כמה מהקולות הסבירי×, עמדת-המחבר המסויימת שמציע הטוקבק (×œ×¢×ª×™× ×§×¨×•×‘×•×ª ×’× ×ž×מר הדעה המקורי) של השמעת-קולך-×”×ישי-בתוך-ההמון מעודדת כל כותבת לייצג ×ת עצמה בקול ×חד מבין הקולות הסבירי×-חברתית. זו בחירה ×ישית ובעלת משמעות לגמרי, ×בל מה ×©×™×•×¦× ×–×” מכלול תגובות שמתפלג כמו שההסתברויות התפלגו מלכתחילה.
(ומרגע שרועי הפתיע וכתב ×ת התגובה הל×-סבירה-חברתית שלו, ×’× ×”×ª×’×•×‘×” של 'שירלי' הפכה סבירה חברתית, ×•× ×ž×¦×/×” מישהי/ו שבחר/×” לכתוב ×ותה.)
רוצה לומר שזו ×œ× ×ª×•×¤×¢×” רק של טוקבקי×. ×’× ×•×™×›×•×—×™× ×¤×•×œ×™×˜×™×™× ×¤× ×™×-מול-×¤× ×™× ×‘×™×Ÿ ×—×‘×¨×™× ×ž×ª×¤×œ×’×™× ×›×›×”, ×’× ×ª×©×•×‘×•×ª ×‘×ž×‘×—× ×™×, ובמבט מספיק מרוחק, ×’× ×”×‘×œ×•×’×•×¡×¤×¨×”.
ו×חלה פוסט.
מ××– שקר×תי ×ת הפוסט היפה ×”×–×”, ×× ×™ ×§×•×¨× ×˜×•×§×‘×§×™× ×חרת ומחפש ×ת ×”×”×•× ×”×חד שירגש ×’× ×ותי. ×œ× ×ž×¦×תי. עדיין.
×ת ×’×ון
ל×× ×©×™× ×›×ž×•× ×™, ×©×ž×¦×•×™×™× ×¢×œ קו התפר בין לחיות ×ת הרשת הוירט×ולית ולכתוב ×˜×•×§×‘×˜×™× ×‘×¡×ª×¨ ×›×©×”×™×œ×“×™× (שגדלו) ×œ× ×¨×•××™×, לבין לצקצק בבוז ש"×–×” ×œ× ×”×—×™×™× ×”×מיתיי×, וה×× ×©×™× ×”×לה ×¤×¡×™×›×™× ×©×™×•×©×‘×™× ×›×œ ×”×™×•× ×œ×™×“ המסך"… המ×מר שלך ממש פוקח ×¢×™× ×™×™× ×•×ž×¡×‘×™×¨ הוויה קיימת, רוחשת ומתחרשת.
ומה שיפה ×‘×˜×•×§×‘×§×™× ×–×” ×©×’× ×™×•×¦×¨ ×ת ההתרחשות, כפי שהכתיבה ×”××™× ×˜×œ×’× ×˜×™×ª ודקת ×”××‘×—× ×” שלך עושה.
×כן ×שת חייל
כתבת היטב ×•× ×›×•×Ÿ, והזכרת לי משהו שכתבתי פע×. ××– מצ×תי ×ותו:
http://net.nana10.co.il/Article/?ArticleID=175213
והלוו××™ והיתה לי תגובה ×¢× ×™×™× ×™×ª יותר.
קרן: ×× ×™ ×œ× ×‘×˜×•×—×” שירדתי לסוף דעתך, הש×לה ×”×™× ×œ× ×¨×§ ב×יזו רזולוציה ×ž×ª×‘×•× × ×™× ×‘×ž×©×”×• עד ×©×”×•× ×”×•×¤×š ל×חיד, ××œ× ×ž×” ×”× "חוקי המשחק" של ××™× ×˜×¨×קציות ×©×•× ×•×ª. ברור ×©×’× ×¤× ×™× ×ל ×¤× ×™×, ברור ×©×’× ×”×‘×œ×•×’×¡×¤×™×¨×”, ×בל ×˜×•×§×‘×§×™× ×”× ×§×¦×ª ×חרת. ל×?
×ורי: ×–×” ב×מת קשה למצו×, ×× ×™ ממליצה בגדול על תחזית מזג ×”×ויר של ×”×רץ ועל ×˜×•×§×‘×§×™× ×‘×תרי בישול. ×œ× ×ª×מין ××™×–×” תגובות × ×–×¢×ž×•×ª, מרגשות, ×ו ×©× ×•× ×•×ª עוגה יכולה לגרור. (ו×ולי, כמו תמיד, הש×לה ×”×™× ×’× ×¢×“ כמה מתחשק לך להתרגש).
×מ×: ×ת קולית ×©× ×›× ×¡×ª ×œ×œ×™× ×§, ×בל למה לעשות לי בושות ולהש×יר תגובה ×›×ן…?