She is topping up your engine oil for the cross-country coming up. Your RPM is hitting a new high. To wait any longer would be to lose prime time…
She picks up a Bugatti's momentum. You want her more at a Volkswagen's steady trot. Squeeze the maximum mileage out of your gallon of gas. But she's eating up the road with all cylinders blazing. You lift her out. You want to try different kinds of fusion. (Bunker 13, ×× ×™×¨×•×“×” בהל)
הציטוט ×”× ×”×“×¨ ×”×–×” לקוח מתוך ×”×¡×¦×™× ×” הזוכה בפרס ×¡×¦×™× ×•×ª הסקס הספרותיות הגרועות ביותר ×œ×©× ×ª 2003. כד××™ ×œ×§×¨×•× ×ת הקטע המל×, ×”×•× ×ž×•×©×œ× ×•×ž×¨×ª×§. ×”×•× ×”×ž×—×©×” רבת עוצמה לכוח הבלתי-×פשרי של המלכודת הספרותית ×©×”×™× ×›×ª×™×‘×” על מין.
מלכודות ספרותיות הן ×חת ×”×פשרויות התי×ורטיות ×”×ž×’× ×™×‘×•×ª ×•×”×–× ×•×—×•×ª ביותר בשטח, וכתיבה על מין ×”×™× ×›× ×¨××” המפורסמת שבהן, מפורסמת מספיק בשביל להפוך לתחרות ×©× ×ª×™×ª, חזקה מספיק בשביל להצליח, שוב ושוב, להפיל ×›×•×ª×‘×™× × ×•×¡×¤×™× ×œ×¨×©×™×ž×ª ×”×ž× ×¦×—×™× ×‘×ª×—×¨×•×ª. מיטל כתבה ×›×ן ×œ× ×ž×–×ž×Ÿ על ×–×” ש×ין מספיק חדווה בסקס בספרות. ×”×™× ×¦×•×“×§×ª, כמובן, ×בל × ×¨××” לי ×©×”×™× ×ª×•×‘×¢×ª דבר מה קשה במיוחד, ×’× ×× ×פשרי. ×›×ילו המין הפך למשולש ברמודה של הספרות. ×יכשהו ×›×•×œ× ×™×•×“×¢×™× ×©×סור, ובכל ×–×ת ×˜×¡×™× ×¤× ×™×ž×”. ×יכשהו ×›×•×œ× ×ž×ª×¨×¡×§×™×.
***
כשלעצמו, מין ×œ× ×¦×¨×™×š להיות מסובך כל כך. ×œ×¤×¢×ž×™× ×”×•× ×›×Ÿ, ×× ×™ יודע, ×בל ×”×•× ×œ× ×—×™×™×‘ להיות. כלומר, מין במצי×ות ×œ×¢×•×œ× ×œ× ×’×¨×•×¢ כמו בספרות, ×•×›×©×”×•× ×’×¨×•×¢, ×”×•× ×’×¨×•×¢ לגמרי ×חרת. הסיבה העיקרית ×”×™× ×ž×Ÿ ×”×¡×ª× ×”×™×¡×˜×•×¨×™×ª. לקח זמן עד שהתירו לכתוב על סקס, ×©×œ× ×‘×ž×¨×•×ž×–, ×©×œ× ×‘×“×™×œ×•×’×™×, וכשזה קרה כתיבה על סקס × ×¢×©×ª×” הצהרתית.
×”× ×” ×›×™ כן, מין × ×¢×©×” ×›×” דרמטי עד שכ×שר ×ž×“×‘×¨×™× ×¢×œ×™×•, על הכל יש לשתוק. כתיבה על מין משולה ל××“× ×©×¢×•×ž×“ על שולחן בית הקפה ומכריז: בו×ו ×•× ×“×‘×¨ על מין. קצת כמו ×”"להיות ×ו ×œ× ×œ×”×™×•×ª" בהמלט, ×¡×¦×™× ×” שצוטטה עד ×©× ×¢×©×ª×” למבחן. כיצד השחקן ×”×–×” ישחק הפע×. ×”× ×”, ×”× ×” ××•×ž×¨×™× ×ת "להיות ×ו ×œ× ×œ×”×™×•×ª".
קל להיכשל ×‘×ž×‘×—× ×™× ×›×לה. ×”×©×•×¤×˜×™× × ×•×˜×™× ×œ×‘×™×§×•×¨×ª×™×•×ª יתר, ×•×”×ž×ª×ž×•×“×“×™× × ×œ×—×¦×™×. ×בל זו ×œ× ×”×¡×™×‘×” היחידה. זו ×œ× ×™×›×•×œ×” להיות הסיבה היחידה. ××£ ×חד ×œ× ×”×›×¨×™×— ×ת ×× ×™×¨×•×“×” בהל, ×”×–×” שצוטט קוד×, לכתוב רע כל כך. ולחץ ×œ× ×™×›×•×œ להסביר הכל.
***
מין × ×ž×¦× ×‘×¦×•×ž×ª תרבותית ×ž×©×•× ×”, שבין בושה לכורח. הכורח לעשות, הכורח לדבר. כתיבה על מין כמעט תמיד × ×¢×” בין ×©× ×™ ×”×¦×™×¨×™× ×”×לה, בעוד שמין עצמו – ×œ× ×›×œ כך. ר×ו ×ת הקטע שצוטט קוד×. ×”×•× ×ž×¦×œ×™×— להיות מבויש ×•×¤×•×¨× ×•×’×¨×¤×™ בה בעת. ×ין ×›×ן זין וכוס, יש ×ž×›×•× ×™×ª מטפורית. ×בל המטפורות הללו, ×”×ž×—×•×¨×‘× ×•×ª כשלעצמן, ×œ× ×ž×•×ª×™×¨×•×ª ×ž×§×•× ×¨×‘ לדמיון. כל ×”×“×‘×¨×™× ×©×ž×™×Ÿ יכול להיות, כל מה שמצחיק ומגרה ×•×ž×©×¢×ž× ×•×ž×•×¦×œ×— במין × ×¢×œ×ž×™×. × ×•×ª×¨ רק הסטפס המסורבל ×”×–×” בין הבושה לצורך לכתוב, שיר עילג בין הטיפות.
×•×’× ×–×” ×œ× ×›×œ ×”×¢× ×™×™×Ÿ. ×›×™ כתיבה על מין ×œ× × ×¢×©×™×ª בוו×קו×. ×”×™× × ×¢×©×™×ª לצד ×“×‘×¨×™× ××—×¨×™× ×©× ×›×ª×‘×• על מין, × ×ª×™×‘×™× ×¡×œ×•×œ×™× ×–×” מכבר לדיבור ×”×–×”. ×›×™ מין, יש לדעת, × ×™×ª×Ÿ לכתוב ×›×¤×•×¨× ×•×’×¨×¤×™×”, כגרוטסקה, בקריצה ובהתייפייפויות מטפוריות. ×לה, פחות ×ו יותר, כל ×”×פשרויות המוכרות.
לכ×ורה, הפתרון ×”×•× × ×•×¡×—×ª ×”×§×¡×ž×™× ×©×œ ×”×¤×•×¨×ž×œ×™×–× ×”×¨×•×¡×™ – הזרה. ×בל זו בדיוק הבעיה בכתיבה על סקס, ×–×” בדיוק מה שהופך ×ותו למלכודת. ×”×“×¨×›×™× ×”×ž×ž×•×¡×“×•×ª לכתוב על סקס ×œ× ×ž×¡×“×™×¨×•×ª רק ×ת ×”×“×™×‘×•×¨×™× ×©×œ ×”×× ×©×™× ×©×‘×—×¨×• ללכת בהן – ב×לו ×ž×œ×™× ×œ×”×©×ª×ž×©, מתי ל×זכר חלקי גוף ×©×•× ×™×, ×לו חלקי גוף ל×זכר – הן ×ž×›×•× × ×•×ª ×’× ×ת הדרך שבה ×× ×• קור××™×, ולכן ×’× × ×™×¡×™×•× ×•×ª דיבור ××—×¨×™× ×ודות ×ותו מוש×. ×× ×ª×›×ª×•×‘ על מין בחדווה, תיחשד ×‘×¤×•×¨× ×•×’×¨×¤×™×”, ×× ×ª× ×¡×” רי××œ×™×–× ×ª×™×—×©×“ בגרוטסקיות. כל מילה מקרבת ×ותך ×œ× ×ª×™×‘ שיח קיי×, לדרך ×©× ×¡×œ×œ×”, ו×× ×ª×œ×š קרוב מספיק, יקר×ו ×ותך ל×ורה. וכל מילה ×›×ן ×˜×¢×•× ×” כמוקש. כוס וזין רומזות ×¤×•×¨× ×•×’×¨×¤×™×”, מט×פורות של ×ž×›×•× ×™×•×ª רומזות להתייפייפות. ההתמקדות בפעולות ×”×’×•×¤× ×™×•×ª ×”×™× ×¤×•×¨× ×•×’×¨×¤×™×” ×ו גרוטסקה, ×”× ×™×¡×™×•×Ÿ ×œ×”×ª×¢×œ× ×ž×”×Ÿ – קריצה ו×סתטיזציה. כל בחירה, ×§×•× ×§×¨×˜×™×ª ככל שתה×, תקרב ×ותך לבחירות קודמות, של ×× ×©×™× ×חרי×, ו×× ×ª×ª×§×¨×‘ מדי כבר ×œ× ×ª×›×ª×•×‘ על מין, ××œ× ×¢×œ "מין". כלומר, תהפוך בעצמך לחלק משכבת ×”×“×™×‘×•×¨×™× ×”×¢×‘×” הזו, שמכסה ×ת המין ומעלימה ×ותו.
הזרה משמעותית יותר ×פשרית, כמובן. ×פשר לכתוב על סקס ×חרת, ×בל ×¢×¦× ×”× ×™×¡×™×•×Ÿ פירושו כתיבה ×©× ×•×¦×¨×ª ביחס לכתיבה הממוסדת, ביחס ×œ× ×ª×™×‘×™× ×”×ž×•×›×¨×™×, ולכן ×’× ×›×ª×™×‘×” מוגבלת מ×וד, דרך צרה שבצידה ×”×חד ×”×¤×•×¨× ×•×’×¨×¤×™×” ×•×‘×©× ×™ ההתייפייפות. קר×ו שוב ×ת הקטע שצוטט קוד×, זו ×“×•×’×ž× ×¨×‘×ª הוד. הבעיה ××™× ×” לכתוב על סקס "×חרת", ××™× ×” להחזיר למין ×ת ×ž×™× ×™×•×ª×•, ××œ× ×œ×›×ª×•×‘ על סקס כפי ש×תה ×ž×¢×•× ×™×™×Ÿ – בחדווה, בסתמיות, בשעמו×. קרן × ×™×¡×—×” ×–×ת היטב: ×יך ×›×•×ª×‘×™× ×¢×œ סקס כעוד פעילות ×× ×•×©×™×ª?
ויותר מכך, ×יך ×›×•×ª×‘×™× ×¢×œ מין ×›×¤×•×¨× ×•×’×¨×¤×™×”, כפי ×©×”×•× ×™×›×•×œ להיות לעתי×, מבלי לכתוב ×¤×•×¨× ×•×’×¨×¤×™×”? ×יך ×›×•×ª×‘×™× ×¢×œ מין כגרוטסקה מבלי לכתוב גרוטסקה? ו×יך ×›×•×ª×‘×™× ×ž×™×Ÿ ב×ורות ×¨×›×™× ×©×œ ×¡×¦×™× ×” ×רוטית זולה מבלי, ובכן, לכתוב ×ורות ×¨×›×™× ×©×œ ×¡×¦×™× ×” ×רוטית זולה? במובן ×–×”, ×”×“×™×‘×•×¨×™× ×”×§×™×™×ž×™× ×¢×œ מין ××™× × × ×ª×™×‘×™× ×¡×œ×•×œ×™×, ××™× × ×ž××¤×©×¨×™× ×œ×“×‘×¨ ב×מת על מין, כלומר על ×”×קט עצמו שמתרחש ×‘×¢×•×œ× ×”×ž×™×•×¦×’. הבחירה לכתוב על מין ×›×ž×›× ×™×§×ª ××™×‘×¨×™× ×ž×©×ž×™×ž×” כבר ×œ× ×ž×ª×רת מין ×©× ×¨××” כך, ××œ× ×”×™× ×‘×—×™×¨×” ×סתטית-×¡×’× ×•× ×™×ª, ×ž× ×•×ª×§×ª ×ž×”×¢×•×œ× ×©×ותו ×”×™× ×ž×ª×™×™×ž×¨×ª לייצג.
***
ב"חולית" שותה פול מו×ד'דיב, גיבור הספר, שותה ×ת "מי ×”×—×™×™×" וזוכה לר×ות ×ת העתיד. "חולית" ×”×•× ×›× ×¨××” הספר היחיד שקר×תי שבו ×”× ×‘×•××” × ×œ×§×—×ª ×‘×¨×¦×™× ×•×ª. ×›×™ מו×ד'דיב רו××” ×ת העתיד הרחוק, ועתיד ×–×”, שכבול לבלי התר בפעולותיו כיו×, מתרחש ×’'×™×”×ד ×¢× ×§, חוצה גבולות. ומכ×ן והל××”, פעולותיו של מו×ד'דיב בהווה × ×•×¢×“×• לסכל ×ת ×ותו גורל. ×”×•× ×¢×•×©×” ×©×™× ×•×™×™× ×§×˜× ×™×, מתקן מסלול בזהירות, ועדיין ×”×’'×™×”×ד העתידי ×¢×•×“× ×• ×œ×¤× ×™×•, ×¢×•×“× ×• תוצ××” ישירה שלו עצמו. זו ××™× ×” ×§×¡× ×“×¨×”, ש×יש ××™× ×• מ×מין ×œ× ×‘×•×ותיה, ××œ× × ×‘×™× ×©×™×•×¦×¨ ×ת הטרגדיה ×ותה ×”×•× ×¨×•××” תמיד. כך, כיו×, × ×¨×ית לי הכתיבה על המין. כמו ×סון בלתי × ×ž× ×¢ וצפוי מר×ש, ×¢× ×›×œ בחירה ×©× ×¢×©×™×ª.
וה×מת ×”×™× ×©×–×” ×œ× ×—×™×™×‘ להיות כך. ×¡×¤×¨×™× ×œ× ×—×™×™×‘×™× ×œ×”×›×™×œ ×¡×¦×™× ×ª מין ×חת, תמיד ×חת, ×©×”×™× ×ª×ž×™×“ חלק מכריע מההתפתחות העלילתית (גבר פוגש בחורה, ×”× ×ž×–×“×™×™× ×™×. הכל ×ž×©×ª× ×” לעד) ×ו חוליה × ×•×¡×¤×ª, מיותרת, בשגרת ×”×¢×•×œ× (גבר פגש בחורה מזמן, ×”× ×”×–×“×™×™× ×• הרבה. ×©×•× ×“×‘×¨ ×œ× ×™×©×ª× ×” עוד). מין יכול להיות התפתחות, חלק ×ž×™×—×¡×™× ×©×’×“×œ×™× ×œ×ט, ×©× ×¢×©×™× ×˜×•×‘×™× ×ו ×¨×¢×™× ×™×•×ª×¨. ×”×•× ×™×›×•×œ להיות שגרה, ×בל ×œ× ×”×©×’×¨×” המכחידה הרגילה, ××œ× ×©×’×¨×” שפויה ומוצלחת. ×”×•× ×™×›×•×œ להיות סת×, המשך ×”×™×—×¡×™× ×‘××ž×¦×¢×™× ×חרי×, ×”×ž×©×›× ×©×œ ×”×—×™×™× ×¢×¦×ž×. כמו ×©×”×•× ×‘×מת, לפעמי×. ×œ× ×›×ž×• ×©×”×•× × ×›×ª×‘.
» התודות, ×גב, לקרן, ×©×œ×•×œ× ×”×©×™×—×•×ª ×יתה הפוסט ×”×–×” ×œ× ×”×™×” × ×›×ª×‘, ומעט ×ž×ž× ×•, ×× ×‘×›×œ×œ, ×”×™×” × ×—×©×‘ »
מקסי×.
(סליחה, כן? סופרלטיב ×ולי ×›×›×”-×›×›×”)
🙂
רציתי להגיב על ×–×” כבר ××– ×צל מיטל, ×בל התעצלתי. ×תה צודק כמובן ×בל ×’× ×œ×’×ž×¨×™ טועה. ×תה פשוט ×œ× ×ž×¡×ª×›×œ ×œ×ž×§×•× ×”× ×›×•×Ÿ. בושה ×•×¤×•×¨× ×•×’×¨×¤×™×” ×–×” מ×ד ×מריק××™, בגלל ×”×¤×•×¨×™×˜× ×™×•×ª. ×•×”×¦×¨×¤×ª×™× (×©×’× ×”× ×”×•×–×›×¨×• בתגובות למיטל ×× ×× ×™ זוכרת × ×›×•×Ÿ) ×”× ××ž× × ×œ× ×¤×•×¨×™×˜× ×™×™× ××œ× ×× ×™× ×™× ×©×–×• צרה מסוג ×חר שמולידה ×ת סיפורה של ×ו, בט××™×™ וכו'. (ו×× ×–×” × ×©×ž×¢ ×¡×ª×•× ××– ×פשר לחזור ל×וכל: ל××™×¡×œ× ×“×™× ×™×© "מעדן" שעשוי מבשר של כריש ×©×§×•×‘×¨×™× ×‘×דמה ×•× ×•×ª× ×™× ×œ×• להרקב ושכחתי מה עוד. ×–×” חריף ומסריח ×•×ž×©×•× ×” ×•× ×—×©×‘ למ×כל שרק ××™×¡×œ× ×“×™× ×™×›×•×œ×™× ×œ×©×ת ובכמויות זעירות, ×œ× ×ž×¦×™×¢×™× ×ותו ×œ×–×¨×™× ×—×•×¥ מלצרפתי×, רק ×”× ×™×•×“×¢×™× ×œ×”×¢×¨×™×š ×ת ×–×”, ×›×™ ×”× ×›×‘×¨ מזמן עברו ×ת ×”×˜×¢×™× ×”×¤×©×•×˜). ×בל ×× ×ª×¤× ×” ×ת ר×שך ×œ×“×¨×•× ×מריקה למשל, ×ª×ž×¦× ×©×¤×¢ של מין מסוג החדווה. הדוגמ×ות ××™× ×¡×•×¤×™×•×ª – מז'ורזה' ×מדו ועד ×× ×˜×•× ×™×• סקרמטה ×©×©× ×¡×¤×¨×• "×¡×‘×œ× ×•×ª לוהטת" ×”×•× ×¦×™×˜×•×˜ ×ž× ××•× ×”× ×•×‘×œ של × ×¨×•×“×” ×©×’× ×”×•× ×¢×¦×ž×• ש×ל ×ותו ×ž×¢×•× ×” ×‘×’×™×”× ×•× ×©×œ רמבו, ×•×’× ×צל גרסיה מרקס יש (× ×“×ž×” לי ×©×”×•× ×ž×ª×§×¨×‘ ×œ×¤×¢×ž×™× ×œ×©×™×’×¨×”, לפחות ×›×©×”×•× ×›×•×ª×‘ על מין של ×–×§× ×™×) וכן הל××”. וכמובן ש××™ ×פשר לדבר על ×¡×¦× ×•×ª מין (כלומר ×× ×™ ×œ× ×™×›×•×œ×”) בלי להידרש ל×לף לילה ולילה המשופע בשכמותן, כולל ×”×¤×•×¨× ×• ×”×œ× ×¤×•×¨× ×•×’×¨×¤×™ ש×ליו ×תה מייחל. קח למשל ×ת סיפור ×”"סבל ושלוש העלמות" שבו סבל פשוט × ×©×›×¨ על ידי יפהפיה מסתורית ומגיע לבית המפו×ר (כולל בריכה ×¤× ×™×ž×™×ª) שבו ×”×™× ×ž×ª×’×•×¨×¨×ª ×¢× ×©×ª×™ יפהפיות × ×•×¡×¤×•×ª. זו ×¤× ×˜×–×™×” כל כך עסיסית ומצחיקה (בייחוד בתרגומו ×”× ×œ×‘×‘ של ריבלין), ובה בעת ×’× ×©× ×•× ×” ומסודרת ×¢× ×ž×‘× ×” פורמליסטי מושל×.
זו קצת התגובה שקיוויתי לה, למען ×”×מת, ×›×™ ×”× ×—×ª×™ שכל ×”×˜×™×¢×•× ×™× ×”×œ×œ×• ×ª×§×¤×™× ×œ×ª×¨×‘×•×ª וחצי בערך, ×•× ×—×ž×“ לשמוע שזה ב×מת כך.
מה ×©×¢× ×™×™×Ÿ ×ותי, יותר ממין, ×–×” ×¢× ×™×™×Ÿ המלכודת. ×יך ×–×” שמשהו הופך למלכודת, ×›×•×œ× ×™×•×“×¢×™× ×–×ת, ×•×›×•×œ× × ×•×¤×œ×™× ×œ×ª×•×›×”. וזה ×¢× ×™×™×Ÿ ×ותי כדי לדבר, בעצ×, ×œ× ×¢×œ מין, ××œ× ×¢×œ ל×ומיות, בפוסט ×חר לגמרי.
מהספר "ערבסקות" של ×× ×˜×•×Ÿ שמ×ס ×× ×™ ×œ× ×–×•×›×¨ ×›×œ×•× ×ž×œ×‘×“ ×ž×¡×¦× ×ª מין יפיפיה שמתרחשת לקר×ת סופו, ×›×שר הגיבור, ×©× ×“×ž×” לי ×©×”×•× × ×¢×¨ מתבגר, שוכב ×¢× ×ž×™×©×”×™. מה שיפה ×©× ×”×•× ×©×”×¡×¦× ×” מעלה זיכרון של הגיבור מתחילת הספר, ×©× ×”×•× × ×¤×œ לב×ר ×ו משהו ×›×–×”. כלומר ×”×¡×¦× ×” מסופרת על ידי חזרה, כמעט ×חת ל×חת, על ×”×ž×™×œ×™× ×”×”×Ÿ, מתחילת הספר, שפת××•× ×ž×§×‘×œ×•×ª משמעות ×©×•× ×” לחלוטין (×•×”×œ× ×›×œ הספר ×”×•× ×–×›×¨×•×Ÿ של מה שהיה – התרבות ×”×¤×œ×¡×˜×™× ×ית ×œ×¤× ×™ ×ž×“×™× ×ª ישר×ל – ×•×©×›×™×•× ×ž×§×‘×œ משמעות ×©×•× ×” לחלוטין). והכל כתוב בעברית יפיפיה שהלוו××™ שהיתה לי. ××– ×”× ×” פתרון ×ž×ª×•×—×›× ×œ×¢× ×™×™×Ÿ.
×–×” פיתרון ×ž×’× ×™×‘ ממש, ×בל ×”×•× ×§×¦×ª מתחכ×, ל×? כלומר, ×”×•× ×”×•×œ×š בין הטיפות. בהצלחה, ×בל עדיין ×‘×™× ×™×”×Ÿ.
×בל שירה ×“×•×•×§× ×™×© על מין, כלומר, טובה. ו×פילו בעברית (שרון ×ס! שרון ×ס! שרון ×ס!).
××– צריך לסייג ×ת ×–×” לפרוזה.
×œ× ×—×©×‘×ª×™ על שירה. ×ת צודקת. ×ž×¢× ×™×™×Ÿ למה, בעצ×.
ו×גב, כתבה מוצלחת ×‘× ×•×©×: http://www.haaretz.co.il/hasite/pages/ShArt.jhtml?itemNo=1145772
× ×›×•×Ÿ, ×‘×¢×¦× ×–×” פתרון שעוקף ×ת הבעיה… ×›× ×¨××” שיש ב×מת בעיה.
פוסט ×ž×œ× ×—×“×•×•×” על מין זו כבר התחלה טובה!
×בל ×× ×™ חשה בלבול בדמויות. מי × ×›×œ× ×‘×ž×œ×›×•×“×ª ×”×–×ת? ×”×§×•×¨× ×מור לתת ×ת הכותרות ×”×לו לקטעי המין? × ×¨××” לי שיותר ×”×•× ×¢×¡×•×§ להבין ×”×× ×–×” מחרמן ×ותו ו×יך ×–×” ×ž×§×“× ×ת העלילה ומה ×–×” עושה לדמויות וככה. הסופר ×מור לחוש במלכודת ×”×–×ת? ×”×•× ×¤×©×•×˜ × ×–×›×¨ ברגעי הסקס שלו ×•×ž× ×¡×” לת×ר ××•×ª× ×›×ž×™×˜×‘ יכולתו, בהת×× ×œ×“×ž×•×™×•×ª בספר, ללשון הספר וככה. ×™×•×¦× ×©×”×™×—×™×“ שיכול להיתקל במלכודת ×”×–×ת, ולהיש×ר בה ×œ× ×¦×— כמו ×”××¨× ×‘ ×©×œ×¢×•×œ× ×œ× ×ž×’×™×¢ לסוף המירוץ (×©×ž× ×”×™×” ×–×” הצב?) ×”×•× ×ž×‘×§×¨ הספרות. ולו לגמרי מגיע.
× ×¨××” לי שבכל שיפוט ספרותי-×סתטי ×× ×—× ×• × ×•×˜×™× ×œ×ª×ª ×ת הכותרות ×”×לה, ×’× ×× ×œ× ×‘×©×ž×•×ª שחילקתי בפוסט. ×× ×™ ×’× ×œ× ×‘×˜×•×— ×©×¡×•×¤×¨×™× ×¤×©×•×˜ × ×–×›×¨×™× ×‘×¨×’×¢×™ הסקס ×©×œ×”× ×•×ž× ×¡×™× ×œ×ª×ר ××•×ª× ×›×ž×™×˜×‘ יכולת×. ×–×”, בכל מקרה, ×›× ×¨××” ×œ× ×ž×” שקרה ×‘×“×•×’×ž× ×”×”×™×, מלמעלה.
×בל, כן לזה: × ×¨××” לי ש×× ×¡×•×¤×¨×™× ×כן היו פשוט × ×–×›×¨×™× ×•×ž× ×¡×™× ×œ×ª×ר כמיטב יכולת×, חלק מרכזי מהמלכודת ×”×™×” × ×¢×œ×. ×חת הבעיות ×›×ן ×”×™× ×ž×•×“×¢×•×ª יתר, כתיבה די×לוגית כזו, ×¢× ×›×œ מה ×©× ×›×ª×‘ ויכתב ×•× ×§×¨×. ×•×’× ×”×ž×‘×§×¨ × ×›× ×¡ ×›×ן, ×›×™ ×”×•× ×—×œ×§ מכל התהליך של קרי××” וכתיבה ×’× ×™×—×“. וזו ×œ× ×›×œ הבעיה, ×ž×©×•× ×©×§×•×¨××™× × ×•×˜×™× ×œ×§×¨×•×, ×¤×¢×ž×™× ×¨×‘×•×ª, בהתבסס על ×ž×•×“×œ×™× ×–'×× ×¨×™×™× ×§×•×“×ž×™×, כך ×©×’× ×× ×ת כותבת כפי שרצית, מבלי להקשיב ל××™× ×¡×¤×•×¨ הקולות ×©×”× ×”×¡×¤×¨×•×ª, ×”×§×•×¨× ×œ× ×‘×”×›×¨×— ×™×§×¨× ×ותך כך.
רק ×œ×¤× ×™ שבוע ×™×¦× ×œ×™ לדבר על ×–×” ×¢× ×ž×™×©×”×™ בהקשר של הכתבה ב"×”×רץ".
רשימה ר××©×•× ×™×ª של ×›×©×œ×™× ×©×”×©×¤×” מבי××” לתוך העיסוק בסקס ×•×—×•×ª×¨×™× ×ª×—×ª המטרה לייצג ×ותו × ××ž× ×” ול×זן בין ×ירוטיקה ×•×¤×•×¨× ×•:
1. ×™×™×¦×•×’×™× ×—×–×•×ª×™×™× ×™×•×ª×¨ ×¡×œ×—× ×™×™× ×‘×¡×§×¡ (ציור, פיסול, ×§×•×œ× ×•×¢), ×›×™ ×œ× ×¡×•×ª ללכוד ×ותו בשפה, שזה מדיו×
×©× ×•×ª×Ÿ גוף למחשבות, רק חושף עד כמה סקס ×”×•× × ×¤×œ× ×ž×‘×™× ×ª× ×•.
עד כמה ×”×ž×™×œ×™× ×©×œ× ×• ×œ× ×ž×¦×œ×™×—×•×ª להקיף ×ת ההידרה ×”×–×ת של מחשבות, רגשות ותחושות.
מ×יר שליו כותב ברומן רוסי ×©×›×•×œ× ×• ×™×•×“×¢×™× ×ž×” ×–×ת ×הבה _עד_ ששו××œ×™× ××•×ª× ×•.
ו×× ×™ ×ומר, במקרה של סקס, ×× ×—× ×• ×פילו ×œ× ×™×•×“×¢×™× ×œ×¤× ×™.
×× ×¡×§×¡ ×”×•× ×œ× ×ž×¢×‘×¨ למילי×, מה כן?
(לפי ×”×”×¨×˜×•×’×–×•× ×™× – ×”×לוהות, × ×›×•×Ÿ? ×•×’× ×”× ×™×•×“×• שפסיכדליה חזותית שולתטט!1)
2. שירה עושה ×ת העבודה יותר טוב ×›×™ ×”×™× ×œ×•×§×—×ª ×ת ×”×“×‘×¨×™× ×‘×—×–×¨×” ×œ×ž×§×•× ×™×•×ª×¨ מופשט ועל-×–×ž× ×™/רצפי. בעוד × ×¨×˜×™×‘×™×•×ª מכתיבה ×ת הרעיון של הרצף, שבסקס, ××œ× ×× ×תה עושה סקס בעזרת השליף של ×¡×™×™× ×¤×œ×“, ×”×•× ×œ× ×”×¢× ×™×™×Ÿ. סקס קורה בזמן ובמרחב, כזכור (בגלל ×–×” קומיקס ×ירוטי/×¤×•×¨× ×•×’×¨×¤×™ ×œ×¤×¢×ž×™× ×¢×•×‘×“ מצויין, דווק×).
××– ×™×•×¦× ×œ×š משהו ×ž×›× ×™×¡×˜×™, ×©×ž× ×¡×” לטשטש ×ת ×”×ž×›× ×™×¡×˜×™×•×ª שלו ב×מצעות פיוטיות יתר ( ש×יפה לשירה, כמרחב ×¡×œ×—× ×™ יותר) ×•×’× ×ž×ª×—×ž×§ מעיסוק בדבר עצמו מתוך חרדת ×¤×•×¨× ×•. תערבב ×ת שלושת ×לה ותקבל ×ת עמוס עוז.
3. ×‘×¢×¦× ×¢×™×§×¨×•×Ÿ ההור××” (במובן הסמיוטי, ×בל ×’× ×“×™×“×§×˜×™×§×” עושה רע, הל×): לסמן ×‘×ž×§×•× ×œ×–×™×™×Ÿ. הטעות ×”×›×™ × ×¤×•×¦×” ומ×מללת במערב ×”×™× ×œ×¨×ות בסקס סוג של סימפתו×, תופעת לוו××™ של ×הבה, תשוקה, מערכת יחסית, ×ž×‘× ×™× ×—×‘×¨×ª×™×™×, פוליטיקה (×¢× ×“×•×ž×™× × ×˜×”
שתו×מת ×ת ×”××’'× ×“×”). רק שסקס ×”×•× ×§×•×“× ×›×œ ×¡×•×‘×¡×˜× ×¦×™×”. מהות. סקס ×”×•× ×ž×§×•×¨. ×”×•× ×¢×•×ž×“ ×‘×¤× ×™ עצמו. וזה ×ומר ×©×¢×¦× ×”×¨×¢×™×•×Ÿ לייצג ×ותו חוטף ××•×ª× ×• ×œ×ž×¡×“×¨×•× ×•×ª ×¦×¨×™× ×•××¤×œ×•×œ×™×™× (שייתכן ו×פשר לג×ול ××•×ª× ×‘××™×–×” חפוז טוב צמוד לקיר).
מעבר לזה – ×’× ×œ×™ יש ×יתך ויכוח יסודי ×‘×¢× ×™×™×Ÿ הצומת התרבותי שבחרת. ×פילו במערב ×–×” ×œ× ×¨×§ ×›×›×”, כפי שצויין (וזוין). ×× ×™ ממליץ לך ×œ×§× ×•×ª ב×מזון ×ת המ×מר המלבב של ×לן מור על ×ירוטיקה ×•×¤×•×¨× ×•×’×¨×¤×™×” ×©× ×›×¨×š ×œ× ×ž×–×ž×Ÿ בצירוף ×× ×ª×•×œ×•×’×™×” ×ירוטית ויזו×לית ×œ× ×¨×¢×” בכלל.
×חד ×”×¨×¢×™×•× ×•×ª הפחות ×ž×•×¨×›×‘×™× ×©×œ×• ×©× ×”×•× ×¤×©×•×˜ הקושי ל×זן בין ×”×“× ×©×”×•×œ×š למוח ×•×”×“× ×©×”×•×œ×š ל××™×‘×¨×™× ×חרי×.
×בל חבל ×¢× ×¢× ×™×™×Ÿ הבושה (ש×ין על מה) והכורח (×œ× ×—×™×™×‘×™×, ב×מת, הלילה יש לי ×›×ב ר×ש בכל מקרה), למרות ש×× ×™ מבין, ×× ×™ חושב שלדור ×©×œ× ×• × ×¤×œ×” ×œ×™×“×™×™× ×”×–×“×ž× ×•×ª × ×“×™×¨×” לצ×ת מזה.
ובסוף הכתבה בה×רץ צוטט:
×פילו הסופר הווירטו×וזי ×. ל. דוקטורוב, מחבר רגטיי×, ×”×¨×™× ×™×“×™×™× ×‘×ופן פו×טי ×•× ×¤×œ×.
"××™ ×פשר לזכור סקס." כתב דוקטורוב. "×פשר לזכור ×ת עובדת קיומו, ×ת המרחב שבו התרחש, ו×פילו ×ת הפרטי×. ×בל ×ת הסקס שבסקס ××™ ×פשר לזכור, ×ת ×”×מת הממשית הגלומה בו, שטִבעה ×œ×”×¢×œ×™× ×ת עצמה ל×חר מעשה. × ×™×ª×Ÿ לזכור ×ת ×”×× ×˜×•×ž×™×”, להיוותר ×¢× ×ª×—×•×©×” לגבי המידה שבה ×¢× ×ª×” על טעמך, ×בל מהדבר עצמו, ×›×”×¤×’× ×” של קיו×, ×›×ובדן, כהצהרה ×ž×©×•×›× ×¢×ª על ×”×הבה העוצרת ×ת לבך כמו הוצ××” להורג, לכל ×לה ×œ× × ×•×ª×¨ זכר ×‘×–×›×¨×•× ×š. רק ×œ×ž×¡×§× ×” שהדבר ×כן קרה, ושהזמן חלף, והותיר ×ותך ×¢× ×¦×œ×œ×™×ª ש×ותה ×‘×¨×¦×•× ×š ×œ×ž×œ× ×©×•×‘".
××™×–×” ציור יפה! עשית לבד?
פוסט מעולה!
רציתי שמישהו (קרן?) יעשה קטגוריזציה ×ž×’× ×™×‘×” ×חרי הרעיון שלך, ×›×™ לקרן יש ×ת הפוסט המעולה על ×ž×”×œ×›×™× ×‘×ž×“×¢×™ הרוח, ×בל בסוף ×”×›× ×¡×ª ×ת ×–×” בעצמך, ובטח ×œ× ×™×¢×©×• פוסט × ×¤×¨×“ על קטגוריזציה…. מה ×’× ×©×¢×©×™×ª ×–×ת היטב… (×× ×–×” × ×©×ž×¢ ×›×ילו ×× ×™ מ×וכזבת שעשית ×–×ת היטב, ×–×” ×›×™ ×× ×™ מרגישה שיש ×›×ן ×‘×¢×¦× ×ž×©×”×• שעוד ×œ× × ×¢×©×”… (×בל ב×מת כל הכבוד על הפוסט, וזה)
××”, ×× ×™ יודעת, ××ª× ×™×›×•×œ×™× ×œ×›×ª×•×‘ פוסט סטרוקטורליסטי על, ×מ…, על ×ž×”×œ×›×™× ×©×”×©×™×— הל×ומי מתקיל ×ת ×”×× ×©×™× ×©×¨×•×¦×™× ×œ×”×ª×‘×˜× ×‘××•×ª× ×˜×™×•×ª ×•×™×•×¦× ×œ×”× ×ž×¢×פן בגללו.
וזה יכול להיות פוסט ×¡×™×›×•× (×ו ל×) לשרשרת ×”×“×™×•× ×™× (×”×ž×’× ×™×‘×”!) הזו שהתחילה ×חרי ×©×”×™×™× ×• בהרצ××” שר××™× ×• ×יך מרית × ×¨×ית (דומה לעצמה מ×וד!(למרית ×”×“×ž×™×•× ×™×ª, כלומר) ×•×©× ×מרו שה×תוס הישר×לי ×”×•× ×ž×›×©×•×œ ל×× ×©×™× ×©×¨×•×¦×™× ×œ×›×ª×•×‘ ×¤× ×˜×¡×™×”.
××– ×”× ×”.
בטח ×¢×™×¦×‘× ×ª×™ ××•×ª×›× (סליחה)
(×בל)
×ולי בכל ×–×ת תכתבו פוסט ×›×–×” (ו×× ×™ ×œ× ×כתוב ×ותו ××£ פע×)
×•×‘× ×ª×™×™× ×ª×•×“×” על ×”×¤×•×¡×˜×™× ×”×ž×¢×•×œ×™× ×©××ª× ×ž×™×™×¦×¨×™× ×‘×©×‘×•×¢×•×ª ×”××—×¨×•× ×™×.
×›×™ ×–×” ×”×›×™ ×ž×’× ×™×‘ ×©× ×”×™×” פרויקט בלי ×©×ž×’×“×™×¨×™× ×©×™×”×™×” מר×ש. ×יך קור××™× ×œ×¤×¨×•×™×§×˜ המתהווה?
כל כך ×ין לי מה ×œ×ª×¨×•× ×œ×“×™×•×Ÿ ×›×ן שזה כמעט עצוב. ××– ×× ×™ רק ×גיד שזה פוסט × ×דר (כן, ב-×'!) והתגובות ×’×.
מדהי×, ×× ×™ חושבת בדיוק כמו ×ורי רק בדיוק להפך. כלומר, ששתי הבעיות המרכזיות הן (×) ×–×” ×©×ž×ª×™×™×—×¡×™× ×œ×¡×§×¡ בתוך ×”×חר-המוחלט של הפעולות ×”×× ×•×©×™×•×ª, מה ש××™ ×פשר ×œ×¢×•×œ× ×œ×“×‘×¨ עליו, לסמן ×ותו, לייצג ×ת המהות שלו וכולי, כל המיתיזציה המופרכת ×”×–×ת. רוצה לומר, הרי ×–×” ×œ× ×¨×§ "פעולה ×× ×•×©×™×ª כמו כל פעולה ×חרת", ××œ× ×’× ×¤×¢×•×œ×” ×× ×•×©×™×ª שמערבבת פעולות ×חרות. וזה קשור ×’× ×œ(ב) ×–×” ×©×ž×ª×™×™×—×¡×™× ×œ×¡×§×¡ ×›×ילו ×”×•× ×œ×-× ×¨×˜×™×‘×™, ×›×ילו ×”×•× ×ª×‘× ×™×ª סטרוקטורלית קשיחה ×•×œ× ×§×•×¨×” בו כלו×, ××œ× ×”×¦×¤×•×™ מר×ש, התקדמות ×œ×™× ×רית משמימה לעבר העירו×, ו××– לעבר החדירה, ו××– לעבר ×”×ורגזמה הגברית (×× ×× ×™ כבר ×‘×©×•×•× ×’ ×”×¤×ž×™× ×™×¡×˜×™ הזוע×). ×•× ×›×•×Ÿ שיש סקס ×›×–×”, ×בל יש ×’× ×¡×§×¡ ×חר, שבו ×× ×©×™× ×’× ×”×•×¤×›×™× ×–×” ×ת ×–×” בסערה ×•× ×•×©×ž×™× ×‘×ž×”×™×¨×•×ª ו××•×ž×¨×™× ×”×• כן ×בל ×’× ×‘×¨×’×¢×™× ××—×¨×™× ×ž×“×‘×¨×™× ×–×” ×¢× ×–×”, ×ž×¦×—×™×§×™× ×–×” ×ת ×–×”, ומפסיקי×, ×•×ž×ª×œ×˜×¤×™× ×œ×ט, ו××– מישהי מתרוממת על מרפק ו×ומרת משהו ומלטפת קצת מדגדג כלפי מטה מטה ויורדת למישהי ×”×חרת מתחת לשמיכה, ×•×—×ž×™× ×•×פל ושתיהן חצי × ×¨×“×ž×•×ª לתוך ×–×”, ושוב מתלהטות, מישהי גומרת, ×•×ž×¢×©× ×•×ª סיגריה, ו××– שוב ×ž×ª×—×™×œ×™× ×œ×”×–×“×™×™×Ÿ, ומישהו הולך לשירותי×, וחוזר, ×•×ž×ª×—×™×œ×™× ×ž×—×“×©, וכולי וכולי. ×–×” יכול להוות עלילה, לחשוף ×ופי של דמויות, לתת ×ž×§×•× ×œ×ž×—×©×‘×•×ª וכל ×–×” (קצת ×ריסטו ××£ ×¤×¢× ×œ× ×”×¨×’ ××£ ×חד) ×œ× ×¤×—×•×ª מכל שיחה כו×בת מל×ת שתיקות רבות משמעות של זוג מתגרש, ×ו מה שזה ×œ× ×™×”×™×” שספרות רגילה לדבר עליו.
וזה קשור במה שתי×רת יפה כל כך, ×יך מסיבות הסטוריות כתיבה על סקס עדיין תמיד × ×¢×ž×“×ª על שולחן ומכריזה על עצמה "×× ×™ כתיבה על סקס", ×בל ×–×” ×œ× ×¨×§ ×–×” ××œ× ×’× ×–×” ש×× ×—× ×• ×¨×’×™×œ×™× ×œ×—×©×•×‘ על הסקס עצמו ×›×ילו ×”×•× ×ª×ž×™×“ × ×¢×ž×“ על שולחן ומכריז על עצמו "×× ×™ סקס", ×›×©×‘×¢×¦× ×–×” ×œ× ×ª×ž×™×“ כך, ×•×’× ×× ×›×Ÿ, ×œ× ×¦×¨×™×š לה×מין לו. (×•×’× ×ª×•×œ×“×•×ª ×”×ž×™× ×™×•×ª וזה).
××™×–×” יופי שכתבת ×ת הפוסט ×”×–×”.
חוץ מזה, מין זו מילה מצחיקה
× ×›×•×Ÿ!, קרן. ×’× ×¡×§×¡ ×œ× ×ª×ž×™×“ עומד על ×ž×›×•× ×ª הכביסה וזה.
במיוחד ×œ× ×›×©×”×™× ×ž×§×•×œ×§×œ×ª
×גב ×©×•×•× ×’ ×¤×ž×™× ×™×¡×˜×™ זוע×-
הבעיה ××™× × ×” היעדרן של ×¡×¦× ×•×ª סקס מופל×ות בספרות. ×›×™ ×™×©× ×Ÿ ×›×לה ×•×œ× ×ž×¢×˜. הבעיה ×”×™× ×©×¡×¤×¨×•×ª העוסקת גלויות במין ומערכות ×™×—×¡×™× (כזו שההיררכיה ×”×’× ×¨×™×ª שלה, לדוג, ×”×™×: romance ==> m/f ==> anal) מוקצית לרוב על ידי ×”×ž×™×™× ×¡×˜×¨×™× ×›×¡×¤×¨×•×ª × ×©×™× ×ו ×›×¤×•×¨× ×•×’×¨×¤×™×”.
שיט, ×× ×™ ×œ× ×ž××ž×™× ×” ששכחתי להגיד ×ת ×–×” בתגובה הר××©×•× ×” (תודה עדיה ש×ת שמה לב ×œ×“×‘×¨×™× ×”×—×©×•×‘×™×!) ×’× ×× ×™ רציתי לשבח ×ת ×”×יור, ולש×ול ×”×× ×–×” תוצרת עצמית ×ו ×מן ×ורח.
קרן, קר×תי ×ת התגובה שלך, מוקסמת, וחשבתי על ×”×¡×¦×™× ×” ×”×”×™× ×‘×—×ª×•× ×” מ×וחרת של קוסשווילי. ×–×” בדיוק סוד קסמה.
סקס ×”×•× ×¤×©×•×˜ סקס, ומרוב ×©×”×•× ×ž×¤×—×™×“ ××•×ª× ×• צריך לתרגל ×ת הכתיבה שלו עד ×©× ×•×›×œ להתייחס ×ליו כחלק ××™× ×˜×’×¨×œ×™ ולגיטימי ×ž×”× ×¨×˜×™×‘.
קשה לביצוע, ×ž× ×¡×™×•×Ÿ, ×בל שווה ×œ× ×¡×•×ª. ×›×™×£ לכתוב סקס.
×ורי:
×× ×™ מ×וד ×ž×¡×›×™× ×¢× ×§×¨×Ÿ לגבי ×¢× ×™×™×Ÿ המהות (× ×§×•×“×” 3 שלך), ×בל ×× ×™ ×œ× ×ž×¡×›×™× ×תך ×’× ×œ×’×‘×™ × ×§×•×“×” 1. × ×¨××” לי ש×פשר לייצג סקס ×‘×ž×œ×™× ×‘×œ×™ יותר מדי בעיה. ×”× ×”: "סקס". כלומר, ×’× ×™×™×¦×•×’×™× ×—×–×•×ª×™×™×, למשל, ×œ× ×™×ª× ×• ×ž×§×•× ×œ×ž×—×©×‘×•×ª, ×©×’× ×”×Ÿ חלק מהדבר ×”×–×”. ובהרבה מ×וד מקרי×, ×גב, ×’× ×”×™×™×¦×•×’×™× ×”×—×–×•×ª×™×™× ×©×œ סקס ×”× ××™×•×ž×™× ×•× ×•×¨××™×. הבעיה ××™× ×” לתפוס ×ת כל הדבר ×”×–×” ×©×”×•× ×¡×§×¡, שכן ××£ סימון ×œ× ×™×›×•×œ לתפוס ×ת כל הדבר ×”×–×” ×©×”×•× [×”×›× ×¡ כל דבר ×›×ן]. שהרי ×’× ×ž×¡×ž×¨ ×œ× ×™×›×•×œ ×”×™×” ×œ×”×ª×§×™×™× ×œ×œ× ×”×¢×•×œ× ×©×™×ª×ž×•×š בו. ×¡×™×ž× ×™× ×”× ×™×™×¦×•×’×™× ×©×œ ××¡×¤×§×˜×™× ×©×œ הדבר, כל סימון. ×•× ×¨××” לי שקרן עלתה על × ×§×•×“×” יפה לגבי שזו בדיוק הבעיה, ש×× ×—× ×• ×¨×’×™×œ×™× ×œ×‘×§×© מייצוגי סקס להיות יותר מכפי ×©×”× ×ž×¡×•×’×œ×™× ×œ×•, ×•×¨×’×™×œ×™× ×œ×‘×¦×¢ קטגוריזציה של סקס כדבר מה ×©×™×•×¦× ×ž×”×¢×•×œ×, ×©×§×™×™× ×œ×¦×“×•.
לגבי הצומת התרבותי, ×›×•×œ×›× ×•×“××™ צודקי×. ×בל המערב ×ž×©×ª× ×”, והבעיה הזו ×¢×•×“× ×” עומדת, בגבולות ×›×לה ו×חרי×. כלומר, וד××™ שיש דוגמ×ות הפוכות. וד××™ שזה ×פשרי. ועדיין, × ×•×¢ ×™× ×•×¢.
עדיה:
×ין לי ×¡×‘×œ× ×•×ª בשיט לקטגוריזציה. ×× ×›×™ ×–×” ב×מת חסר. ×‘×¨×’×¢×™× ×ž×¡×•×™×ž×™× ×‘×›×ª×™×‘×” הרגשתי טיעון × ×•×¡×£, ×©× ×‘× ×” על גבי ×”×˜×™×¢×•× ×™× ×”×§×•×“×ž×™×, חולף ב×וושה מעלי, וכמעט שיכולתי לתפוס ×ותו במלי×. ×בל רק כמעט, והעדפתי כבר לכתוב ×ת מה שיש. ×בל, בגדול, × ×¨××” לי ש×פשר לת×ר ×–×ת בערך כך: קטגוריזציה של הדבר ×‘×¢×•×œ× (סקס) שמקושרת ×œ×¦×™×•×•×™×™× ×ª×¨×‘×•×ª×™×™× ×ž×ª×—×¨×™× (כמיהה, בושה), כמו ×©× ×™ ×©×—×§× ×™ ×˜× ×™×¡ ×ž×©× ×™ צדי מגרש ×•×‘×™× ×™×”× ×›×“×•×¨ => הכדור עובר למגרש הכמיהה, ×בל רק חלקית => ×ž×ª×—×™×œ×™× ×œ×›×ª×•×‘ על סקס => × ×•×¦×¨×•×ª דרכי ייצוג => דרכי הייצוג מתווספות לקטגוריה ×•× ×¢×©×•×ª ×ž×˜×•× ×™×ž×™×•×ª לה, ×פילו יותר בהקשר של כתיבה. כלומר, הקטגוריה המלוכלכת מלכתחילה × ×¢×©×™×ª מלוכלכת יותר, קשורה יותר, ×‘×“×¨×›×™× ×¢×§×™×¤×•×ª, לציר הבסיסי של כמיהה ובושה. כל ×חת ×ž×”×“×¨×›×™× ×”×•×¤×›×ª לצד במ×בק. ×¤×•×¨× ×•×’×¨×¤×™×” לצד הכמיהה, התייפייפות לצד הבושה. כל ×חת מהדרכי×, ×בל, סובלת מהצד שבו ×”×™× ××™× ×” × ×ž×¦×ת. ×¤×•×¨× ×•×’×¨×¤×™×” פסולה מטעמי בושה, התייפייפות מטעמי כמיהה => דרכי הייצוג הופכות לחלק מהבעיה המקורית, שכן הן מזהמות ×ת ×”×ž×œ×™× ×¢×¦×ž×Ÿ, שמלכתחילה היו מזוהמות מעט. "זיון" מול "מין", למשל. ×—×œ×§×™× ×‘×©×¤×” × ×¢×©×™× ×›×‘×•×œ×™× ×œ×“×¨×›×™ הייצוג => הקרי××” מחפשת ×ת ×”× ×ª×™×‘×™× ×”×ž×•×›×¨×™×, ומקשה על יצירת × ×ª×™×‘×™× ×—×“×©×™× => הסקס בספרות × ×“×¤×§!
והציור, ×–×” ×× ×™, כמובן. ×× ×™ מ×וד ×’××” 🙂
יובל:
תודה!
קרן:
כן! בדיוק! ×בל בול. והיכן הגרב שגרמה לקלקול?
מיכל:
×ת ת×לצי להרחיב. פוסט?
עלמה:
×× ×™!
×יתמררררר!!!!!!!! תעשה לי ×קדמיה!!!
קרן – ×ת מתפרצת לדלת פתוחה, ×בל מי ×× ×™ ש×× ×©×•×‘ × ×’×“ ×”×©×•×•× ×’. גבר, הטרוסקסו×ל, לבן, מה בכלל פתחתי ×ת הפה.
הרשימה ×©×œ× ×œ× ×”×™×ª×” של ×“×‘×¨×™× ×©×—×•×¡×ž×™×, ××œ× ×©×œ ×“×‘×¨×™× ×©×™×•×¦×¨×™× ×§×©×™×™× ×•×”×•×¤×›×™× ×˜×§×¡×˜×™× ×ž×•×¦×œ×—×™× ×¢×œ סקס ×œ× ×“×™×¨×™×. (×ולי שווה לעשות ×יזו רשימת וויקי שיתופית של ×˜×§×¡×˜×™× ×˜×•×‘×™× ×¢×œ סקס)
1. ×”×•× ×’× ×•×’×. ×–×” ש×× ×™ × ×•×ª×Ÿ לו ×ת הכבוד הר×וי ×œ× ×ומר ש×× ×™ בעד גלוריפיקציה. ×”×•× ×’× ×¡×§×¡ בס' הידיעה (פ×ן ××™× ×˜× ×“×“) ×•×”×•× ×’× ×”×“×‘×¨ המצחיק ×”×–×” ועוד דברי×. הפולימורפיות הפרוורסית בהגדרה ×”×–×ת ×”×™× ×œ× ×ž×©×”×• שעובר ×œ×ž×™×œ×™× ×ž×¢×¦×ž×•. ×•×œ× ×¨×§ ×©×”×•× ×œ× "×”×חר", ×”×•× ×›×œ כך ×× ×•×©×™ ×©×”×•× ×›×ž×¢×˜ בלתי × ×™×ª×Ÿ להפרדה (בין הש×ר, למשל ×ž×”×“×‘×¨×™× ×©×”×“×’×ž×ª יפה) ולמסגור, בהגדרה.
2. ×“×•×•×§× _בגלל_ ×”×œ× ×œ×™× ×ריות שלו (השתמשתי במושג רצף ×‘×›×•×•× ×”. ×›×™ רצף × ×¨×˜×™×‘×™ במובן ×”×–×” ×”×•× ×›×•×¨×— של השפה. ל×ו ×“×•×•×§× × ×רטיב ×œ×™× ×™×רי במובן המסורתי), ויותר מזה, ×–×” ×©×“×‘×¨×™× ×œ× ×¢×•×‘×“×™× ×‘×ופן סיבתי. בגלל ×–×” ×”×•× ×‘×¢×™× ×™ ×œ× × ×¨×˜×™×‘×™ _בהכרח_. הגישה ×œ× ×¨×˜×™×‘ (הדי ×¤×•×¡×˜×ž×•×“×¨× ×™) ש×ת מציעה, ×ולי סוג של פיתרון.
×בל ×’× ×–×¨× ×ª×•×“×¢×”, ×›×–'×× ×¨, ×’× ×”×•× ×ž×‘×™× ×יתו מגבלות משלו, ×ו ערימות ×”××™× ×“×§×¡×™× ×©×ž×¡×ª×•×‘×‘×™× ×¡×‘×™×‘ הדבר עצמו, × ×•×’×¢×™× ×œ× × ×•×’×¢×™×, ×ולי ×”× ×¡×™×ž×¤×ª×•× ×•×ולי ×”× ×‘×¢×¦× ×”×“×‘×¨ עצמו. ×מרתי ×¤×¢× ×œ×קסית "זוגות ××•×”×‘×™× ×¢×•×©×™× ×¡×§×¡ ×œ×œ× ×”×¤×¡×§×”. 24/7, מדי ×¤×¢× ×™×© ×œ×”× ×ורגזמות". הערבוביה ×”×–×ת ×”×™× ×ž×וד הולמת, ×בל ×”×× ×”×™× ×ž×¦×œ×™×—×” לכתוב סקס?
מה ×–×” "×”×–×”" שהן × ×¨×“×ž×•×ª לתוכו?
××– ×× ×™ ×ž×¡×›×™× ×¢× ×יתמר לגבי ×¡×™×ž× ×™× ×©×œ ××¡×¤×§×˜×™× ×•×›×œ ×–×”, ×בל מה קורה במקומות שיש ××¡×¤×§×˜×™× ×›×‘×™×¨×™× ×©×”× ×ž×—×•×¥ לטווח ×”× ×’×™×¢×”?
(כל ×”× "ל משתמש בדימויי × ×’×™×¢×” ×œ× ×‘×ž×§×¨×”).
×ורי, ×תה × ×¤×¨×¥ על ידי רוח רפ××™×. החלק ×”×¤×ž×™× ×™×¡×˜×™ של הטיעון ×œ× ×”×™×” מכוון ×ליך (×•×‘×¢×¦× ×›×œ הטיעון ×”×™×” רק בחלקו תגובה ×ליך). ×בל ×× ×œ×”×’×©×™× ×œ×š ×ת ×”×¤× ×˜×–×™×” רטרו×קטיבית, ×× ×™ יכולה לומר שמהלך ×”"גבר, הטרוסקסו×ל, לבן, מה בכלל פתחתי ×ת הפה" כדרך לגדוע התחלה של דיון ×¤×ž×™× ×™×¡×˜×™, ×ו ביקורת על הפטרי×רכיה, ×ו מה שזה ×œ× ×™×”×™×”, ×”×•× ×“×™ ×œ× ×œ×¢× ×™×™×Ÿ ×‘×¢×™× ×™. ×ו ×‘×ž×™×œ×™× ×חרות, ×œ× ×ž×¤×—×™×“×™× ×‘×ª של ×¤×•×œ× ×™×” ב"×× ×™ ×שב לבד בחושך".
לגופו של ×¢× ×™×™×Ÿ, ×× ×™ פשוט ×œ× ×—×•×©×‘×ª שבסקס יש יותר ××¡×¤×§×˜×™× ×›×‘×™×¨×™× ×©×”× ×ž×—×•×¥ לטווח ×”× ×’×™×¢×”, ×ו ×©×”×•× ×™×•×ª×¨ ×ו פחות × ×¨×˜×™×‘×™ מטבעו, מ×שר ש×ר ×”×—×™×™×.
×בל ×× ×™ מסכימה ש×× ×—× ×• × ×•×˜×™× ×œ×—×©×•×‘ על סקס, חלק מהזמן, כמשהו ×©×”×•× ×ž×˜×‘×¢×• כביר ומיתי וכל ×–×”. ובמובן ×”×–×” ×”×•× ×’× ×‘×מת מיתי וכביר. ×בל הספרות צריכה ×œ×”×™×ž×¦× ×ž×—×•×¥ למיתוס כדי לת×ר ×ותו × ×›×•×Ÿ ×ž×‘×¤× ×™×.
× ×¨××” לי שז×ת כמעט ×¡×¦× ×ª הסקס שקרן ×ž×“×ž×™×™× ×ª:
http://www.youtube.com/watch?v=CkCGciNLYDQ
×וי × ×•, ×œ× ×”×™×” ברור שזה חצי בצחוק? ×œ× ×”×‘× ×ª×™ ×× ×–×” ×ž×•×¤× ×” ×לי ×ו ל×, רק רציתי ×œ×•×•×“× ×©×”×“×‘×¨×™× ×©×œ×™ ×œ× ×ž×•×©×œ×›×™× ×œ×“×œ×™ הפטרי×רכי. ×œ× ×œ×’×“×™×¢×” של דיון ×¤×ž×™× ×¡×˜×™, ××œ× ×›×˜×¢× ×” ש×× ×™ ×œ× ×¨×•××” משהו פטרי×כלי בהשקפה ש×× ×™ מת×ר.
×›× ×¨××” × ×¦×˜×¨×š ×œ×”×¡×›×™× ×œ× ×œ×”×¡×›×™×. ××ž× × ×× ×™ מ×וד ×—×™×œ×•× ×™ בכל ×”× ×•×’×¢ ×œ×ž×™×ª×•×¡×™× ×ª×¨×‘×•×ª×™×™× ×‘×›×œ×œ ×•×¨×•×ž× ×˜×™×™× ×‘×¤×¨×˜, ×בל ×–×” ×©×”×•× ×—×œ×§ ×ž×”×—×™×™× ×œ× ×ומר ×©×”×•× ×œ× ×’× ×›×‘×™×¨. ×ישית, ×× ×™ ×פילו חושב ×©×”×•× ×חד ×”×¤×ª×¨×•× ×•×ª ×”×¤×©×•×˜×™× ×œ×‘×¢×™×™×” הפסיכופיזית. קטע הפרוזה המקופל ×צלך בטיעון × ×•×’×¢ ×‘×¢×™× ×™ בחיבור שסקס מציע בין יומיומי ×•× ×©×’×‘.
×›×™ ×× ×”×•× ×”×™×” כל כך פשוט חלק מהחיי×, ×œ× ×”×™×” ×”"×–×”" ×”×–×” ש×ת הזכרת, ו×× ×™ ×ž×ª× ×¦×œ ×× ×× ×™ ×§×•×¨× ×œ×ª×•×›×• יותר מדי.
×ו ×× ×œ×”×©×ª×ž×© בתירוץ פילוסופי × ×¤×•×¥ – ×× ×–×” כל כך פשוט, ×יך ×–×” שזה כל כך מסובך? ××– ×ולי ×”×•× ×œ× ×™×•×ª×¨ כביר מכל ×ž×™× ×™ דברי×, ×בל ×”×•× ×›×Ÿ, ×‘×ž×•×‘× ×™× ×©× ×’×¢×ª×™ בה×, יותר כביר מללכת למכולת ×ו לקלף ×§×œ×ž× ×˜×™× ×”. ל×?
(ובכללי לכל הדיון, וודי ×לן, × ×“×ž×” לי: ×”×הבה ×”×™× ×”×ª×©×•×‘×”, ×בל בזמן ×©×ž×—×›×™× ×œ×”, סקס מעלה כמה ש×לות ×ž×¢× ×™×™× ×•×ª.)
×יתמר, תודה על פוסט מפרה במיוחד, שעורר דיון מעורר במיוחד!
על ×”×יור כבר היו מי שהחמי×ו, ××– ×× ×™ יכול רק להוסיף שמ×וד ×הבתי ×ת החלק על חולית, שפת××•× ×ž×’×™×—, ו×ת ×”××‘×—× ×” שלך על ×¨×¦×™× ×•×ª ×”× ×‘×•××” בספר הכביר ×”×–×”.
שתי מחשבות ר××©×•× ×™×•×ª מ×וד שהיו לי בעקבות הפוסט (×•×ž×ª× ×¦×œ ×’× ×¢×œ ×”×יחור ×”××•×¤× ×ª×™) –
1. ×”×× ×œ× ×ž×©×ª×ž×¢ מהטקסט שלך שהספרות צריכה לייצג סקס? ש×× ×™×© סקס ×חר ×–×” ×™×”×™×” × ×—×ž×“ ×× ×™×‘×™×והו לכ×ן? ×ו ×‘×ž×™×œ×™× ×חרות: ×”×× ×œ× ×ž×©×ª×ž×¢ שהספרות צריכה לייצג מצי×ות? ×ולי ×פשר ללכת הל××” ×¢× ×”×“×™×ž×•×™ המצוין של המלכודת, ולתהות בשביל מה בכלל צריך ×œ×”×™×›× ×¡ ליער. ×›×™ הרי ×ž× ×§×•×“×ª מבט ×˜×›× ×•×¢×œ×ª× ×™×ª ×פשר לומר ×©×œ× ×¦×¨×™×š לייצג סקס כדי ×œ×”×›× ×™×¡ ×ותו ×œ× ×¨×˜×™×‘. ×‘×ž×§×¨×™× ×©×‘×”× ×™×™×¦×•×’ הסקס × ×•×¢×“ לייצר ×פקט, ××– × ×¨××” לי שצריך לש×ול ×ת הש×לה ×חרת: ×ילו ××¤×§×˜×™× ×ª×™×ורי סקס ××ž×•×¨×™× ×œ×™×¦×•×¨, וה×× ×›×ן הספרות מצליחה ×ו כושלת.
2. כתבת יפה על ×”×ופן שבו ×”×ž× ×¢×“ של הסקס המצי×ותי, היומיומי, ×œ× ×ž×¦×œ×™×— להיות ×ž×ª×•×¨×’× ×œ×¡×¤×¨×•×ª הממולכדת. ×בל ×”×× ×‘×מת ×פשר ×œ×”× ×™×— ×ת ההפרדה הזו כך? כלומר, כמה פעולות יומיומיות ×חרות ×× ×—× ×• ×¢×•×©×™× ×©×”×Ÿ כל כך ×˜×¢×•× ×•×ª תרבותית? כל כך סופרתו כבר, ובכזה ווליו×? ×”×× ×¡×§×¡ כפעולה שגרתית מצליח להיות לגמרי מצי×ותי, ×ו ש(כמו ×”× ×‘×•××” של מו××דיב) ×”×•× ×›×ž×¢×˜ תמיד ×™×”×™×” × ×’×•×¢, ב×יזשהי רמה, ×‘×‘×“×™×•× ×™-מיתי (הסקס ×”×ž×“×”×™× ×”×”×•× ×©×”×™×” ×œ× ×• פע×, ×ו ×”×”×•× ×©×§×¨×× ×• עליו בספר, ×ו ×פילו הסקס שקר×× ×• בתי×ור של קרן למעלה). ×ולי ×–×ת (ביחד ×¢× ×”×ורגזמה) ×”×™× ×חת הסיבות שכל כך ×ž×ª×œ×”×‘×™× ×ž×¡×§×¡: ×›×™ בסקס ×× ×—× ×• הופכות לדמויות ספרותיות יותר מבסיטו×ציות יומיומיות ×חרות. ועכשיו שילכו ×¡×•×¤×¨×™× ×• ×•×™× ×¡×• לייצג ×ת ×–×” (×•×”× ×”, ×גב, תשובה לש×לה ×”×ž×¢×¦×‘× ×ª ×ž×ž×§×•×“× – למה הספרות צריכה לייצג סקס: כדי ×©× ×•×›×œ להיות דמויות טובות יותר).
שזו תשובה ×ž×¦×•×™×™× ×ª, ×™× ××™. ×›×™ ×–×” בדיוק ×–×” (כן ×ורי, ×–×” ×›×–×”) ש×ולי ×™×™×¦×•×’×™× ×©×œ מין ×ž×©×¤×™×¢×™× ×¢×œ המין ×ו ×¢×œ×™× ×• כדמויות במין יותר משהמין משפיע על הייצוגי×, ×•×›×—×™×œ×•× ×™×ª, ובעיקר במין הטרוסקסו×לי ×× ×™ מרגישה ש×ותן בעיות, ×ותן מלכודות ×©× ×™×¡×—×ª ×›×› יפה, ×יתמר, × ×ž×¦×ות במין עצמו, ×•×œ× ×¨×§ ×‘× ×™×¡×™×•× ×•×ª לכתוב עליו. מלכודות ×©×ž× ×¡×™× ×œ× ×œ×™×¤×•×œ לתוכן, ×ו כן להשתמש בהן, ×ו ×œ× ×œ×”×˜×œ×˜×œ בין ×”×חת ל×חרת, בין הגזמה לשעמו×, והן חזק מ×וד ×‘×“×™×ž×•×™×™× ×•×™×–×•××œ×™×™× (זין על הוליווד) ×בל ×’× ×‘×˜×§×¡×˜×™×. וזה ×§×™×™× ×’× ×‘×“×™×‘×•×¨ על מין, ×ו לפחות מה ש×× ×™ מכירה על הדיבור ×”× ×©×™ על מין, שכל כך כל כך זקוק ×œ×ž×™×œ×™× × ×•×¡×¤×•×ª, ×’× ×›×©×”×•× ×œ× ×ž× ×¡×” להיות יצוג של מין ××œ× ×¤×©×•×˜ (×ין דבר ×›×–×”, ×× ×™ יודעת) דיבור על מין. ×ו על ×ž×™× ×™×•×ª. וזה ×“×•×•×§× ×›×™ ×ת ממש צודקת קרן, ×¢× ×”×œ×œ×›×ª ×œ×©×™×¨×•×ª×™× ×•×œ×”×¨×“×, ומצחיק ×•×œ× ×ž×—×™×™×‘ ×ž×›×•× ×ª כביסה וזה, ×בל ×’× ×©×ª×ž×™×“ תמיד כן יש ×©× ×ת הפוליטי והפסיכולוגי, והפיזי פיזי פיזי ×”×–×”, שבכלל ×פילו ×œ× ×”×ª×—×œ× ×• במערב ב×מת לדבר עליו.
×™× ××™ ועדי, ב×יחור:
1. ×× ×™, כמובן, ×œ× ×—×•×©×‘ שצריך לייצג סקס, ××œ× ×ª×•×”×” למה, ×× ×‘×›×œ ×–×ת רוצי×, ×–×” כל כך קשה. ×× ×™ ×’× ×œ× ×—×•×©×‘ שתי×ורי סקס ××ž×•×¨×™× ×œ×™×¦×•×¨ ××¤×§×˜×™× ×ž×¡×•×’ ×ž×¡×•×™× ×‘×œ×‘×“. לכ×ורה, תי×ורי סקס ×™×›×•×œ×™× ×”×™×• ליצור מספר ××¤×§×˜×™× ×דיר. בשטח, ×–×” כמעט ×œ× ×§×•×¨×”, לפחות ×œ× ×‘×¡×¤×¨×•×ª מערבית. ×•×’× ×ª×™×רתי קצת מזה. כלומר, ×פילו ×”× ×™×¡×™×•×Ÿ לייצר תי×ור סקס מחרמן, × ×™×¡×™×•×Ÿ ש×מור ×”×™×” להיות פשוט יחסית, הופך, בשל המגבלות המתו×רות, ל"×¤×•×¨× ×•". וזו רק ×“×•×’×ž× ×חת.
2. זו × ×§×•×“×” מדויקת, שה×מת ×”×™× ×©×”×™×™×ª×™ צריך לחשוב עליה לבד, ולו בגלל ש××™×” ×¤×¢× ×˜×—× ×” לי ×ותה. לפעמי×, חלק ממה ש×תה חושב עליו במהלך הסקס ×”×•× "×× ×™ עושה סקס!", וזה קצת מוזר שהרפלקסיה הזו כמעט ש××™× ×” × ×•×›×—×ª ×‘×™×™×¦×•×’×™× ×©×œ מין. התשובה הזו, ×× ×™ ×ž× ×™×—, ×”×™× ×’× ×œ×¢×“×™. ו×ולי זו ×”× ×§×•×“×” שהכי חסרה בפוסט שלי – ×”×ופן שבו הדבר עצמו, המין, כבר התערבב ×¢× ×™×™×¦×•×’×™×•, והקושי להעביר ×‘×›× ×•×ª ×’× ×ת הדבר הפיזי ×•×’× ×ת מירוץ הסימולקרות ×©×”×•× ×ž×™×™×¦×¨ בתודעה.