×”×™×” רגע תרבותי, ×œ×¤× ×™ ×œ× ×”×¨×‘×” ×©× ×™×, שבו מיטב ×›×•×›×‘× ×™×•×ª הוליווד יצ×ו לבלות ×œ×œ× ×ª×—×ª×•× ×™×. וכ×שר ×ת יוצ×ת מתוך ×œ×™×ž×•×–×™× ×” בשמלה קצרה מ×ד, הכורי×וגרפיה ×”× ×“×¨×©×ª עלולה לחשוף ×ת ×יבריך ×”×ž×•×¦× ×¢×™× ×‘×™×•×ª×¨ ×œ×¢×“×©×•×ª×™×”× ×”×ž×¦×¤×•×ª של הפפר×צי. כך ×™×¦× ×©×ž×‘×•×œ ×ž×¦×•×œ× ×©×œ ערוות שטף ×ת ×”×¢×™×ª×•× ×•×ª העולמית. המוסדות ×”×ž×›×•×‘×“×™× ×™×•×ª×¨ × ×˜×• לכסות ×ת הבשר המגולה בעלה ת×× ×” גרפי ×›×–×” ×ו ×חר; ×”×‘×—×•×¨×™× ×”×§×¨×™×¤×™×™× ×ž×”××™× ×˜×¨× ×˜, לעומת ×–×ת, ויתרו על היומרה לחלוטין. היכן ×©×¤×•×¨× ×• ×¢× ×—×™×•×ª וז××˜×•×˜×™× ×ž×ž×ª×™×Ÿ ×œ× ×• במטווחי הקלקה יחידה, עוד כוס ×חד – ×’× ×× ×”×•× ×ž×—×•×‘×¨ לפרצוף ×ž×¤×•×¨×¡× – ××™× × ×• סיבה להתרגשות.
מטרתה של רשימה זו ×”×™× ×œ×”×¦×™×¢ ×¨×¦×™×•× ×ל המסביר ×ת תופעת היעדר ×”×ª×—×ª×•× ×™×. ××™× × ×™ יודע מה עבר בר×שן של ×‘×¨×™×˜× ×™ ×ו פ×ריס בשעה שיצ×ו מ×חוזתן, כשרק שוליו ×”×‘×•×’×“× ×™×™× ×©×œ סטרפלס זעיר מפריד בין המה-שמו שלהן ובין תרבות המערב. ×בל מכיוון שהתופעה × ×ž×©×›×” זמן-מה ×’× ×חרי שהעלמה הר××©×•× ×” × ×ª×¤×¡×” בקלקלתה, כלומר, מכיוון ש×ותן × ×¢×¨×•×ª פוחזות ×”×‘×™× ×• היטב ×ת ×”×¡×™×›×•× ×™× ×•×”×”×©×œ×›×•×ª של חוסר-×‘×ª×—×ª×•× ×™×, הרי שדבקותן בבחירה ×”××•×¤× ×ª×™×ª הזו מיל××” ×¤×•× ×§×¦×™×” × ×¤×©×™×ª ×ו חברתית מסוימת. מהי, ×× ×›×Ÿ, ×”×¤×•× ×§×¦×™×” הזו?
ר×שית חכמה, הבה × ×‘×—×Ÿ ×ת ×”× ×¤×©×•×ª הפועלות. ×‘×¨×™×˜× ×™ ספירס, ×œ×™× ×“×–×™ לוה×ן, פ×ריס הילטון. שלוש × ×©×™× ×¦×¢×™×¨×•×ª, שעיקר פרסומן בה להן, על ××£ קריירות משחק ושירה ×¢× ×¤×•×ª, מחיי ×”×ישות ×”×§×˜×¡×˜×¨×•×¤×œ×™×™× ×©×œ×”×Ÿ. ×ין ×ספקט בחיי הפרט של שלוש המוסקיטריות ×©×œ× × ×‘×—×Ÿ לעומקו בשורה של ×¤×¨×¡×•×ž×™× ×¦×”×•×‘×™× ×¤×—×•×ª ×ו יותר – ממשקלן, דרך הרגלי הצריכה שלהן ועד העדפותיהן ×”×ž×™× ×™×•×ª. ×‘×ž×™×œ×™× ×חרות, התקשורת × ×™×¡×ª×” לפקח, ב×מצעות מצלמות הפפר×צי, על מה ×©× ×›× ×¡ ×ל ×•×™×•×¦× ×ž- הגוף של ×‘×¨×™×˜× ×™, ×œ×™× ×“×–×™ ופ×ריס. הרי ×œ×›× ×‘×™×•-פוליטיקה ×œ×œ× ×ž×ž×©×œ×•×ª ×•×œ×œ× × ×ª×™× ×™×; ×’×•×‘×¨× ×ž× ×˜×œ×™×•×ª של מדורי רכילות, משטרות ××•×¤× ×” ו×רמון הבדולח ×”××™× ×¡×•×¤×™ של הרשת.
הסלב ×”×•× ××“× ×©×¤×¨×˜×™×•×ª×• ×”×™×, ×ž× ×™×” וביה, ציבורית. ומכיוון שמערכת ×”×™×—×¡×™× ×‘×™×Ÿ הסלב וקהלו ×”×™× ×ופטית מעיקרה, גופו הופך להיות שדה מערכה ציבורי שמעליו כוחות ×©×•× ×™× ×•×ž×©×•× ×™× ×ž× ×¡×™× ×œ×§×‘×•×¢ ×ת משמעותו (כלומר, ×ת ערכו הסימבולי) של הסלב.
×˜×¢× ×ª×™ העיקרית, ×× ×›×Ÿ, ×”×™× ×©×”×›×•×¡ החשוף של ×”×›×•×›×‘× ×™×•×ª הצעירות ×”×•× ×§×¨×™×ת תיגר על מידת מעורבות התקשורת בחייהן. התקשורת ×ž× ×¡×” לבסס רגולציה של מה ×©× ×›× ×¡ ×•×™×•×¦× ×ל הגוף של ×‘×¨×™×˜× ×™ ולכן המחווה ×”× ×’×“×™×ª היחידה ×”×™× ×œ× ×œ× ×¡×•×ª ולהסתתר (מהלך חסר פשר במסגרת שיח רו××”-כול) ××œ× ×œ×”×¦×™×’ לר×ווה ×ת מה שהתקשורת המכובדת ××™× ×” יכולה להרשות לעצמה להר×ות. ×¢×œ×™× ×• לזכור שלצד ×”×”× ××” הבלתי ×ž×¨×•×¡× ×ª מסבלן של × ×¡×™×›×•×ª הפופ, × ×•×¦×¨ שיח ×¤×˜×¨× ×œ×™×¡×˜×™ (×©×œ× ×œ×•×ž×¨, ×ž×˜×¨× ×œ×™×¡×˜×™) שהצדיק ×ת ×”×”×ª×¢× ×™×™× ×•×ª הסליזית בקריסתן של העלמות מהוליווד כד××’×” ××•×ª× ×˜×™×ª לשלומן. לכן, ×¤×¨×¡×•× ×”×ž×›×‘×“ ×ת עצמו ×œ× ×™×›×•×œ להר×ות לצופיו ×ת הו××’×™× ×” המפורשת של ×œ×™× ×“×–×™, ×œ× ×¨×§ ×ž×©×•× ×©×ž×“×•×‘×¨ במוסד בעל ×ž×•× ×™×˜×™×Ÿ, ××œ× ×’× ×ž×©×•× ×©×”×—×©×™×¤×” הבלתי פוסקת של ×—×™×™ הסלב ×œ× × ×•×¢×“×” לספק ××™ ×ילו ×™×¦×¨×™× × ×œ×•×–×™×, ××œ× ×œ×פשר לקור××™× ×œ×¢×§×•×‘, כסוסי ×¦×™×¤×•×¨× ×™×™× ×•×¡×¤×•×§×™ ידיי×, ×חרי מצבה הפסיכוסומ×טי של ××œ×™×œ×ª× ×”×הובה. ×‘×ž×™×œ×™× ×חרות, ×”×›×•×›×‘× ×™×•×ª חושפות ×ת כוסן, בדיוק ×ž×©×•× ×©×—×©×™×¤×ª יתר כזו ת×לץ ×ת התקשורת ×”×ž×™×™× ×¡×˜×¨×™×ž×™×ª להציב גבולות לכיסוי (כלומר, לחישוף) של חייהן. הרי לכן דרך מבריקה לתבוע מחדש בעלות פרטית על גוף ציבורי.
כמובן, כל התופעה ×ž×ª×—× × ×ª לטיפול ×–'×™×–'יק×× ×™: ×ל ×œ× ×• ×œ×”×ª×¢×œ× ×ž×Ÿ הפן ×”×ž×™× ×™ הבוטה שבהצעת הכוס ×œ×¢×™× ×™ הקור××™×. מדובר, בעליל, ×‘×”×–×ž× ×” בוטה לחדירה ×ופטו-פ×לית מין הדרגה ×”××™× ×˜×™×ž×™×ª ביותר. ××œ× ×©× ×“×ž×” שהמציצן מ×בד משהו מן ×”×”× ××” ברגע שה×ובייקט ×”× ×¦×¤×™×ª × ×¢×©×™×ª מודעת להיותה × ×¦×¤×™×ª ומציעה ×ת עצמה לצופה; מ×זן הכוח ×ž×©×ª× ×” והמציצן הופך מרו××”-ו××™× ×•-× ×¨××” למשתתף פעיל – ולכן פגיע – בשדה המערכה. יש ×’× ×œ×•×ž×¨ משהו על הכוס כעל הממשי העודף, הדבר ש×× ×—× ×• × ×”× ×™× ×œ×¨×ות ×‘×¢×™× ×™ ×¨×•×—× ×•, ××•×œ× × ×•×›×—×•×ª×• הממשית, המגולה והמגולחת, דוחה ××•×ª× ×• ומבטלת ×ת ×”×”× ××” ×”×ž×™× ×™×ª שבהצצה [×”×›× ×¡ ×›×ן ×¨×¤×¨× ×¡ ל"חלון ×חורי"].
לבסוף, קור×ות וקור××™×, ×¢×œ×™× ×• לש×ול, ×”×× ×ž×“×•×‘×¨ במהלך "×¤×ž×™× ×™×¡×˜×™"? ×× ×™ מעדיף להש×יר ש×לה זו ×œ×œ× ×ª×©×•×‘×” מוחלטת. ×ין ספק ש×פשר ל"קרו×" ×ת חשיפת הכוס ×›"פרטיקת" "×”×ª× ×’×“×•×ª" "×—×ª×¨× ×™×ª" (×לוהי×, כמה שהז'רגון ×”×–×” ×¢×™×™×£), ×ל×, וזו כבר תחושה סובייקטיבית, שהמהלך ×”×–×” מדיף ריח חמוץ של ×™×™×וש ודחיקה ×ל הקיר. ×חד הדברות ×”×¤×ž×™× ×™×¡×˜×™×™× ×”×¢×™×§×¨×™×™× ×”×•× "×”×ישי ×”×•× ×¤×•×œ×™×˜×™". ××œ× ×©×”×¤×ž×™× ×™×¡×˜×™×•×ª ×œ× ×”×ž×¦×™×ו ×ת הדיבר ×”×–×”; ×”×•× × ×•×›×— כבר ×‘×–×¨×ž×™× ×”×‘×™×•-×¤×•×œ×™×˜×™×™× ×©×¢×™×¦×‘×• ×ת ×”×ž×•×“×¨× ×”; ×”×¤×ž×™× ×™×–×, במידה רבה, השתמש ×‘×¢× ×™×™×Ÿ ההולך וגובר של מערכות ×ž×“×™× ×ª×™×•×ª ועסקיות בגוף – כמש×ב פוליטי וכלכלי – על ×ž× ×ª לקצור ×“×™×•×•×™×“× ×“×™× ×¤×•×œ×™×˜×™×™×-×›×œ×›×œ×™×™× (×œ× ×©×™×© משהו רע בזה). ×בל הב×ק-לש ×”×•× ×‘×œ×ª×™ × ×ž× ×¢: ×× ×”×ישי ×”×•× ×¤×•×œ×™×˜×™, הגוף, ובמיוחד ×יברי הרבייה שלו, יהפכו ×œ×¢× ×™×™×Ÿ ציבורי. ייתכן ×©×ž×‘×—×™× ×ª × ×©×™× ×ž×¡×•×™×ž×•×ª, מדובר במחיר ששווה לשלמו; ייתכן שהפיכת הגוף ×œ×ž×ª×—× ×¦×™×‘×•×¨×™ הייתה מתרחשת בכל מקרה ×•×”×“×™×•×•×™×“× ×“×™× – כמו חופשות לידה קבועות בחוק – ×”× ×‘×‘×—×™× ×ª רווח טהור. ×בל ×× ×‘×ž×¢×¨×š התרבותי ×”× ×•×›×—×™ ×”×ופציה היחידה של × ×¢×¨×•×ª צעירות לשליטה בגופן ×”×™× ×—×©×™×¤×ª-יתר (×ו הטלת מו×, ר×ו ערך ×”-cutters), ×ולי ר×וי לבחון ×‘×¨×¦×™× ×•×ª ביסוס מחדש של ×”×”×‘×—× ×” בין הספרה הפרטית והציבורית, ×œ× ×›× ×™×¡×™×•×Ÿ לדה-פוליטיזציה של ×”×ישי, ××œ× ×›×ž×”×œ×š פוליטי ×œ×¢×™×œ× ×©×ž×˜×¨×ª×• יצירת ×ž×¨×—×‘×™× ×©×‘×”× ×”×©×œ×™×˜×” בגוף חוזרת לידי מי ששוכן בו.
מטרתה של רשימה זו ×”×™× ×œ×”×¦×™×¢ ×¨×¦×™×•× ×ל המסביר ×ת תופעת היעדר ×”×ª×—×ª×•× ×™×. ××™× × ×™ יודע מה עבר בר×שן של ×‘×¨×™×˜× ×™ ×ו פ×ריס בשעה שיצ×ו מ×חוזתן, כשרק שוליו ×”×‘×•×’×“× ×™×™× ×©×œ סטרפלס זעיר מפריד בין המה-שמו שלהן ובין תרבות המערב. ×בל מכיוון שהתופעה × ×ž×©×›×” זמן-מה ×’× ×חרי שהעלמה הר××©×•× ×” × ×ª×¤×¡×” בקלקלתה, כלומר, מכיוון ש×ותן × ×¢×¨×•×ª פוחזות ×”×‘×™× ×• היטב ×ת ×”×¡×™×›×•× ×™× ×•×”×”×©×œ×›×•×ª של חוסר-×‘×ª×—×ª×•× ×™×, הרי שדבקותן בבחירה ×”××•×¤× ×ª×™×ª הזו מיל××” ×¤×•× ×§×¦×™×” × ×¤×©×™×ª ×ו חברתית מסוימת. מהי, ×× ×›×Ÿ, ×”×¤×•× ×§×¦×™×” הזו?
ר×שית חכמה, הבה × ×‘×—×Ÿ ×ת ×”× ×¤×©×•×ª הפועלות. ×‘×¨×™×˜× ×™ ספירס, ×œ×™× ×“×–×™ לוה×ן, פ×ריס הילטון. שלוש × ×©×™× ×¦×¢×™×¨×•×ª, שעיקר פרסומן בה להן, על ××£ קריירות משחק ושירה ×¢× ×¤×•×ª, מחיי ×”×ישות ×”×§×˜×¡×˜×¨×•×¤×œ×™×™× ×©×œ×”×Ÿ. ×ין ×ספקט בחיי הפרט של שלוש המוסקיטריות ×©×œ× × ×‘×—×Ÿ לעומקו בשורה של ×¤×¨×¡×•×ž×™× ×¦×”×•×‘×™× ×¤×—×•×ª ×ו יותר – ממשקלן, דרך הרגלי הצריכה שלהן ועד העדפותיהן ×”×ž×™× ×™×•×ª. ×‘×ž×™×œ×™× ×חרות, התקשורת × ×™×¡×ª×” לפקח, ב×מצעות מצלמות הפפר×צי, על מה ×©× ×›× ×¡ ×ל ×•×™×•×¦× ×ž- הגוף של ×‘×¨×™×˜× ×™, ×œ×™× ×“×–×™ ופ×ריס. הרי ×œ×›× ×‘×™×•-פוליטיקה ×œ×œ× ×ž×ž×©×œ×•×ª ×•×œ×œ× × ×ª×™× ×™×; ×’×•×‘×¨× ×ž× ×˜×œ×™×•×ª של מדורי רכילות, משטרות ××•×¤× ×” ו×רמון הבדולח ×”××™× ×¡×•×¤×™ של הרשת.
הסלב ×”×•× ××“× ×©×¤×¨×˜×™×•×ª×• ×”×™×, ×ž× ×™×” וביה, ציבורית. ומכיוון שמערכת ×”×™×—×¡×™× ×‘×™×Ÿ הסלב וקהלו ×”×™× ×ופטית מעיקרה, גופו הופך להיות שדה מערכה ציבורי שמעליו כוחות ×©×•× ×™× ×•×ž×©×•× ×™× ×ž× ×¡×™× ×œ×§×‘×•×¢ ×ת משמעותו (כלומר, ×ת ערכו הסימבולי) של הסלב.
×˜×¢× ×ª×™ העיקרית, ×× ×›×Ÿ, ×”×™× ×©×”×›×•×¡ החשוף של ×”×›×•×›×‘× ×™×•×ª הצעירות ×”×•× ×§×¨×™×ת תיגר על מידת מעורבות התקשורת בחייהן. התקשורת ×ž× ×¡×” לבסס רגולציה של מה ×©× ×›× ×¡ ×•×™×•×¦× ×ל הגוף של ×‘×¨×™×˜× ×™ ולכן המחווה ×”× ×’×“×™×ª היחידה ×”×™× ×œ× ×œ× ×¡×•×ª ולהסתתר (מהלך חסר פשר במסגרת שיח רו××”-כול) ××œ× ×œ×”×¦×™×’ לר×ווה ×ת מה שהתקשורת המכובדת ××™× ×” יכולה להרשות לעצמה להר×ות. ×¢×œ×™× ×• לזכור שלצד ×”×”× ××” הבלתי ×ž×¨×•×¡× ×ª מסבלן של × ×¡×™×›×•×ª הפופ, × ×•×¦×¨ שיח ×¤×˜×¨× ×œ×™×¡×˜×™ (×©×œ× ×œ×•×ž×¨, ×ž×˜×¨× ×œ×™×¡×˜×™) שהצדיק ×ת ×”×”×ª×¢× ×™×™× ×•×ª הסליזית בקריסתן של העלמות מהוליווד כד××’×” ××•×ª× ×˜×™×ª לשלומן. לכן, ×¤×¨×¡×•× ×”×ž×›×‘×“ ×ת עצמו ×œ× ×™×›×•×œ להר×ות לצופיו ×ת הו××’×™× ×” המפורשת של ×œ×™× ×“×–×™, ×œ× ×¨×§ ×ž×©×•× ×©×ž×“×•×‘×¨ במוסד בעל ×ž×•× ×™×˜×™×Ÿ, ××œ× ×’× ×ž×©×•× ×©×”×—×©×™×¤×” הבלתי פוסקת של ×—×™×™ הסלב ×œ× × ×•×¢×“×” לספק ××™ ×ילו ×™×¦×¨×™× × ×œ×•×–×™×, ××œ× ×œ×פשר לקור××™× ×œ×¢×§×•×‘, כסוסי ×¦×™×¤×•×¨× ×™×™× ×•×¡×¤×•×§×™ ידיי×, ×חרי מצבה הפסיכוסומ×טי של ××œ×™×œ×ª× ×”×הובה. ×‘×ž×™×œ×™× ×חרות, ×”×›×•×›×‘× ×™×•×ª חושפות ×ת כוסן, בדיוק ×ž×©×•× ×©×—×©×™×¤×ª יתר כזו ת×לץ ×ת התקשורת ×”×ž×™×™× ×¡×˜×¨×™×ž×™×ª להציב גבולות לכיסוי (כלומר, לחישוף) של חייהן. הרי לכן דרך מבריקה לתבוע מחדש בעלות פרטית על גוף ציבורי.
כמובן, כל התופעה ×ž×ª×—× × ×ª לטיפול ×–'×™×–'יק×× ×™: ×ל ×œ× ×• ×œ×”×ª×¢×œ× ×ž×Ÿ הפן ×”×ž×™× ×™ הבוטה שבהצעת הכוס ×œ×¢×™× ×™ הקור××™×. מדובר, בעליל, ×‘×”×–×ž× ×” בוטה לחדירה ×ופטו-פ×לית מין הדרגה ×”××™× ×˜×™×ž×™×ª ביותר. ××œ× ×©× ×“×ž×” שהמציצן מ×בד משהו מן ×”×”× ××” ברגע שה×ובייקט ×”× ×¦×¤×™×ª × ×¢×©×™×ª מודעת להיותה × ×¦×¤×™×ª ומציעה ×ת עצמה לצופה; מ×זן הכוח ×ž×©×ª× ×” והמציצן הופך מרו××”-ו××™× ×•-× ×¨××” למשתתף פעיל – ולכן פגיע – בשדה המערכה. יש ×’× ×œ×•×ž×¨ משהו על הכוס כעל הממשי העודף, הדבר ש×× ×—× ×• × ×”× ×™× ×œ×¨×ות ×‘×¢×™× ×™ ×¨×•×—× ×•, ××•×œ× × ×•×›×—×•×ª×• הממשית, המגולה והמגולחת, דוחה ××•×ª× ×• ומבטלת ×ת ×”×”× ××” ×”×ž×™× ×™×ª שבהצצה [×”×›× ×¡ ×›×ן ×¨×¤×¨× ×¡ ל"חלון ×חורי"].
לבסוף, קור×ות וקור××™×, ×¢×œ×™× ×• לש×ול, ×”×× ×ž×“×•×‘×¨ במהלך "×¤×ž×™× ×™×¡×˜×™"? ×× ×™ מעדיף להש×יר ש×לה זו ×œ×œ× ×ª×©×•×‘×” מוחלטת. ×ין ספק ש×פשר ל"קרו×" ×ת חשיפת הכוס ×›"פרטיקת" "×”×ª× ×’×“×•×ª" "×—×ª×¨× ×™×ª" (×לוהי×, כמה שהז'רגון ×”×–×” ×¢×™×™×£), ×ל×, וזו כבר תחושה סובייקטיבית, שהמהלך ×”×–×” מדיף ריח חמוץ של ×™×™×וש ודחיקה ×ל הקיר. ×חד הדברות ×”×¤×ž×™× ×™×¡×˜×™×™× ×”×¢×™×§×¨×™×™× ×”×•× "×”×ישי ×”×•× ×¤×•×œ×™×˜×™". ××œ× ×©×”×¤×ž×™× ×™×¡×˜×™×•×ª ×œ× ×”×ž×¦×™×ו ×ת הדיבר ×”×–×”; ×”×•× × ×•×›×— כבר ×‘×–×¨×ž×™× ×”×‘×™×•-×¤×•×œ×™×˜×™×™× ×©×¢×™×¦×‘×• ×ת ×”×ž×•×“×¨× ×”; ×”×¤×ž×™× ×™×–×, במידה רבה, השתמש ×‘×¢× ×™×™×Ÿ ההולך וגובר של מערכות ×ž×“×™× ×ª×™×•×ª ועסקיות בגוף – כמש×ב פוליטי וכלכלי – על ×ž× ×ª לקצור ×“×™×•×•×™×“× ×“×™× ×¤×•×œ×™×˜×™×™×-×›×œ×›×œ×™×™× (×œ× ×©×™×© משהו רע בזה). ×בל הב×ק-לש ×”×•× ×‘×œ×ª×™ × ×ž× ×¢: ×× ×”×ישי ×”×•× ×¤×•×œ×™×˜×™, הגוף, ובמיוחד ×יברי הרבייה שלו, יהפכו ×œ×¢× ×™×™×Ÿ ציבורי. ייתכן ×©×ž×‘×—×™× ×ª × ×©×™× ×ž×¡×•×™×ž×•×ª, מדובר במחיר ששווה לשלמו; ייתכן שהפיכת הגוף ×œ×ž×ª×—× ×¦×™×‘×•×¨×™ הייתה מתרחשת בכל מקרה ×•×”×“×™×•×•×™×“× ×“×™× – כמו חופשות לידה קבועות בחוק – ×”× ×‘×‘×—×™× ×ª רווח טהור. ×בל ×× ×‘×ž×¢×¨×š התרבותי ×”× ×•×›×—×™ ×”×ופציה היחידה של × ×¢×¨×•×ª צעירות לשליטה בגופן ×”×™× ×—×©×™×¤×ª-יתר (×ו הטלת מו×, ר×ו ערך ×”-cutters), ×ולי ר×וי לבחון ×‘×¨×¦×™× ×•×ª ביסוס מחדש של ×”×”×‘×—× ×” בין הספרה הפרטית והציבורית, ×œ× ×›× ×™×¡×™×•×Ÿ לדה-פוליטיזציה של ×”×ישי, ××œ× ×›×ž×”×œ×š פוליטי ×œ×¢×™×œ× ×©×ž×˜×¨×ª×• יצירת ×ž×¨×—×‘×™× ×©×‘×”× ×”×©×œ×™×˜×” בגוף חוזרת לידי מי ששוכן בו.
×ž×¢× ×™×™×Ÿ ×•×—×ª×¨× ×™.
ובהמשך, כד××™ להזכיר ×©×‘×™×ž×™× ×”×¢×œ×™×–×™× ×©×œ מולין רוז' ופריחת רובע ×”××ž× ×™× ×‘×¤×¨×™×–, הרי פרח ×©× ×’× ×¨×•×‘×¢ ×”×–×•× ×•×ª ×ו ×”× ×©×™× ×”"משוחררות". ו××–, ×œ×¤× ×™ שריקודי הק×ן ק×ן הפכו למש×בת כסף ממוסחרת, × ×”×’×• ×”× ×©×™× ×”×‘×מת משוחררות של תקופתן לרקוד ×ת הריקוד ×”×–×” ×œ×œ× ×ª×—×ª×•× ×™×.
וכזכור מדובר על סוף המ××” התשע עשרה תחילת העשרי×. תקופה ×¦× ×•×¢×” וחסודה ×œ×œ× ×¡×¤×§.
×× ×™ חושב שהקרי××” הזו מבריקה מדי. ×× ×™ ×œ× ×ž×›×™×¨ מקרוב ×ת ספירס, לוהן וכו', ×בל קשה לי לה×מין שהן ×¤× ×• לחשיפת היתר ×“×•×•×§× ×›×“×™ להציב גבולות לתקשורת. ר×שית, ×ž×©×•× ×© – כפי שכבר ×¦×™×™× ×ª – ×œ× ×›×œ התקשורת ×ימצה ×ת הגבולות הללו, וסביר ×œ×”× ×™×— שהן ידעו שכך ×™×”×™×”. ×©× ×™×ª, ×ž×©×•× ×©×™×© ×“×¨×›×™× ×¤×©×•×˜×•×ª יותר להציב גבולות. × ×¨××” לי שסביר יותר ×œ×”× ×™×— שזה חלק מהמשחק שהן משחקות ×¢× ×”×ª×§×©×•×¨×ª בקביעות, ושכל מטרתו ×”×™× ×™×¦×™×¨×ª×Ÿ כדמות מסוימת. ובתוך המשחק ×”×–×”, גבולות ×—×™×™×‘×™× ×œ×”×™×¤×¨×¥ כל הזמן, פשוט ×œ×©× ×”×‘×™×“×•×œ.
ומצד ×©× ×™, הפסקה ×”××—×¨×•× ×” היתה מעולה לגמרי.
יופי, תודה.בעיקר הקישור בין ביופוליטיקה לפפר×צי.
×בל ×’× ×©×לה ×§×˜× ×”:
"מכיוון שמערכת ×”×™×—×¡×™× ×‘×™×Ÿ הסלב וקהלו ×”×™× ×ופטית מעיקרה, גופו הופך להיות שדה מערכה ציבורי שמעליו כוחות ×©×•× ×™× ×•×ž×©×•× ×™× ×ž× ×¡×™× ×œ×§×‘×•×¢ ×ת משמעותו (כלומר, ×ת ערכו הסימבולי) של הסלב."
×”×× ×פשר לעשות רדוקציה של משמעות דמותו של הסלב לערך סימבולי גריד×? ×”×× ×›×œ דיון על סלב יכול להתפרש כקביעה "כמה ×”×•× ×©×•×•×”"?
× ×™×§×— ×“×•×’×ž× ×›×–×• – גלעד ×›×”× × ×ž×©×ª×¢×©×¢ ×‘×¤×¨×¡×•× ×” התקשורתית של ×™×יר לפיד: [http://www.youtube.com/watch?v=H9feEs3JIAo]
×פשר לומר ×©×”×•× ×ž×©×—×§ ×¢× ×”×ž×©×ž×¢×•×ª של ×”×¤×¨×¡×•× ×”, ×ž×¢× ×™×§ לה ×¤×¨×©× ×•×ª ×ž×§×¦×™× ×” ומגחיכה משהו. ×בל × ×¨××” שכל ×–×” ×œ× ×ž×ž×© × ×•×’×¢ בערכה הסימבולי, ×ולי ×“×•×•×§× ×ž× ×¦×™×— ומגביר ×ותו בכך ×©×”×•× ×ž×•×¦× ×œ× ×›×•×Ÿ להשתמש בו. המשמעות הפ×רודית יכולה להוסיף פן × ×•×¡×£ לדמות, ×ולי ××£ להעלות ×ת ערכה. הכפילות הזו × ×ž×¦×ת כולה ב×ופן בו ×›×”× × ×ž×‘×˜× ×ת ×”×©× [הקדוש] "×™×יר לפיד" – × ×”× ×” בו ×–×ž× ×™×ª מהלגלוג ומהזכות להגות ×ותו ולדמיין ×ת עצמו בחברתו. חילול הקודש ×מיתי כולל בתוכו תמיד ×’× ×”×›×¨×” בערכו, לכן ×’× ×¤×¨×©× ×•×ª ×”×ž×¢× ×™×§×” משמעות הפוכה ×œ× ×‘×”×›×¨×— × ×™×ª× ×ª להשלכה ישירה ×œ×ª×—×•× ×”×¢×¨×š הסימבולי.
×ž×¢× ×™×™×Ÿ מ×וד
×–×” פוסט מ×ד יפה, יופי ×‘×“×™×•× ×™ של ביו-פוליטיקה ו××¨×ž×•× ×•×ª בדולח, וקצת מופרך כמו הברון ×ž× ×›×וזן שמושך ומושה ×ת עצמו מהבוץ. ×›×™ הגברות ×”×לה היו חסרות ×ª×—×ª×•× ×™× ×ž×œ×›×ª×—×™×œ×”, עוד ×œ×¤× ×™ שממשו ×ת ×–×” בפועל, ×–×” חלק מחוסר הגבולות שהזין ×ת ×—×™×™ ×”×ישות ×”×§×˜×¡×˜×¨×•×¤×œ×™×™× ×•×›×Ÿ הל××”. ו×יכשהו, ×‘×ª×•× ×”×§×¨×™××”, ×”×ª×ž×•× ×” ×©× ×•×ª×¨×” לי ×”×™× ×¡×™×“×¨×” ×רוכה של ×›×•×¡×™× ×©×•× ×™× ×•×–×”×™× ×›×חת, כמו ×ייקון תרבותי בסדרה של ×× ×“×™ וורהול, ×–×” בצד ×–×” ×•×œ× ×›×—×œ×§ מ××™×–×” טיעון ×ו סיפור. (×œ× ×©×ין טיעון וסיפור, ×“×•×•×§× ×™×©, ×בל הכל פריך ומתפרק בלי ל×בד מהברק). ×•×”×¡×™×•× ×”×ž×¤×ª×™×¢ ×•×’× ×”× ×•×’×¢ ללב ×‘×¨×¦×™× ×•×ª×•, ×”×•× ×יכשהו יותר ×‘×“×™×•× ×™ מהכל.
×•×”× ×”, ×× ×™ ×“×•×•×§× ×œ× ×”×‘× ×ª×™ ×ת הסוף. כלומר, ×ת החלק ×”×–×” – – (מה ×–×” ×ומר? ×יך?) –
"×ולי ר×וי לבחון ×‘×¨×¦×™× ×•×ª ביסוס מחדש של ×”×”×‘×—× ×” בין הספרה הפרטית והציבורית, ×œ× ×›× ×™×¡×™×•×Ÿ לדה-פוליטיזציה של ×”×ישי, ××œ× ×›×ž×”×œ×š פוליטי ×œ×¢×™×œ× ×©×ž×˜×¨×ª×• יצירת ×ž×¨×—×‘×™× ×©×‘×”× ×”×©×œ×™×˜×” בגוף חוזרת לידי מי ששוכן בו."
×•× .ב. – רק ×× ×™ גיגלתי paris britney pussy כדי לר×ות במה מדובר וחשבתי ×חר כך שהגילוח והמריטה ×”× ×©×”×•×¤×›×™× ×ת חשיפת היתר ל×פקטיבית? (×›×ילו, בלי שיער ×–×” כל כך כוס חשוף שזה כמעט ×œ× ×›×•×¡. ××œ× ×™×•×ª×¨ חריץ ×ª×ž×™× ×©×œ ילדה, ×©×œ× ×ž×¢× ×™×™×Ÿ ומביך ×•×œ× ×”×•×’×Ÿ להציץ בו).
×× ×™ רק ש×לה.
×יך הצלחת לכתוב ×ת ×”× ×™×ª×•×— ×”×ž×¢× ×™×™×Ÿ ×”×–×” בלי להזכיר ×ת ×”×פשרות שהחשיפה המודעת ×œ× × ×•×¢×“×” לחתור תחת ×”×“×—×¤×™× ×”×—×•×©×¤× ×™×™× ×©×œ התקשורת ××œ× ×œ×”×©×ª×ž×© ×‘×”× ×œ×¦×•×¨×š משיכת תשומת לב. תשומת הלב ×©×ž×ž× ×”, בין הש×ר (ספירס) ×ו כמעט ב×ופן בלבדי (הילטון) הן מתחזקות ×ת מפורסמותן?
בפחות ×ž×™×œ×™× ×•×™×•×ª×¨ ×œ×¢× ×™×Ÿ – פ×בליסיטי סט×× ×˜.