הבוקר הודיע אלכס סונג’קוביץ’, מנכ”ל החברה ההיא מהאפליקציה של הפלוצים, על רכישת החברה שמייצרת את Yo. במסיבת העיתונאים פירט סונג’קוביץ: “אנחנו רואים את הרכישה כמהלך אסטרטגי, במסגרתו האפשרות של אנשים לשלוח פלוצים אלו לאלו היא רק חלק מהעניין. מעל לכל חשוב לנו להקל על כל הגברים מעל גיל 50 שמתלוננים בשיחות סלון על הדרדרות תרבות הסטארטאפים וכמה שהעידן שלנו חלול ושטחי. עם היכולות המשולבות של החברות שלנו, אנשים יוכלו לרפרר חברה אחת בלבד ולקבל אנקדוטה מנצחת.”
סונג’קוביץ לא פסל על הסף את הפן האקדמי, “ברור שזה לחם בשביל מרצים לכלכלה התנהגותית אבל לא רק הם, אנחנו חושבים על כל המרצים למנהל עסקים שמחפשים סיפור פיקנטי לפתוח בו את הקורס ולתת לסטודנטים תחושה שנמצא מולם אדם מעודכן שיפקח להם את העינים עם תובנות מבריקות.”
טרם נמסר על מחיר הרכישה.
משקל ליום