×›×™ ×”×™× ×™×¤×”
שמחה ×’×. (×ª×ž×•× ×” מוו×לה)
ו×× ×™ יודעת שזו ×œ× ×¡×™×‘×”, ×בל ×× ×™ יש לי פטיש קטן לכי×ורוגרפיות; כמעט כולן יפות ×‘×¢×™× ×™×™. ×–×” בטח ×ומר משהו.
×›×™ ×”×™× ×¢×•×©×” לך להקשיב למוזיקה
במחול, ב×ופן כללי, ×פשר לדבר על ציר של התייחסות למוזיקה. הקצה ×”×חד של הציר ×”×•× ×”×§×¦×” המתו××. בקצה ×–×” × ×ž×¦× ×œ×ž×©×œ בלט קל×סי ×ו show מסוג ×לווין ×יילי ×©×‘×”× ×”×ž×•×–×™×§×” מכתיבה לחלוטין ×ת הקצב של צעדי ×”×¨×§×“× ×™×. ×× ×”×ž×•×–×™×§×” מהירה, ×”×¨×§×“× ×™× ×™× ×•×¢×• מהר. ×× ×‘×ž×•×–×™×§×” יש דגש כלשהו, ×”×¨×§×“× ×™× ×™×©×™×ž×• ×ת ×ותו דגש. הקצה ×”×©× ×™ ×”×•× ×§×¦×” ההתעלמות (×œ× ×”×©× ×”×›×™ מוצלח, ×בל ×”×›×™ קרוב שיכולתי לחשוב עליו) שבו × ×ž×¦× ×”×•×¤×¢×•×ª מחול שמשתמשות במוזיקה בתור ×ווירה בלבד ×ו ×›×לו שמוותרות על מוזיקה לחלוטין, ×•×ž× ×™×—×•×ª ×œ×¨×§×“× ×™× ×œ× ×•×¢ לפי קצב ×¤× ×™×ž×™, ×©×œ×”× ×ו מוכתב מר×ש.
BILL, המופע ×”×חרון ×©×”×™× ×™×¦×¨×” ×œ×¨×§×“× ×™ להקת בת-שבע, מתחיל בקטעי סולו. זו רק ההתחלה של המחול, ו×תה עוד ×ž×ª×ž×§× ×œ×š ×‘×›×™×¡× ×•×ž×ª×¨×›×– כדי ×œ×”×›× ×™×¡ ×ת עצמך ×œ×¢×•×œ× ×©× ×¤×¨×© מולך, ×•×”× ×” הפתעה: ×œ×¨×’×¢×™× ×”×¨×§×“× ×™× × ×¢×™× ×‘×ž× ×•×ª×§ מהמוזיקה, ×•×œ×¨×’×¢×™× ×”× × ×¢×™× ×‘×ž×ª×•××. יש לזה ×פקט מדהי×, ×›×™ ×תה חייב ×œ×–× ×•×— הכל, ×ת כל מה שחשבת ש×תה יכול להבין ממחול ב×ופן ×וטומטי, על פי ×§×•× ×‘×¦×™×•×ª קיימות, ולהתחיל להקשיב, ×•×œ× ×¡×•×ª להבין ×יך ×”×™× ×ž×©×˜×—×ª ×ת רגעי המוזיקה ורגעי השקט לכדי קו ×חד. וישר ×–×” עושה לך לחשוב על ×”××–× ×” למוזיקה ב×ופן כללי: ×œ×¤×¢×ž×™× ×תה ממש מקשיב והקצב ×”×¤× ×™×ž×™ שלך × ×”×™×” מתו×× ×¢× ×”×ž×•×–×™×§×” ×•×œ×¨×’×¢×™× ×”×§×¦×‘ של המוזיקה משחרר ×ותך ×œ×“×‘×¨×™× ××—×¨×™× ×©×ž×ª×¨×•×¦×¦×™× ×œ×š בר×ש, ו×תה ×ž×ª× ×ª×§ מהמוזיקה הממשית.
×›×™ ×”×™× ×¢×•×©×” לך להקשיב לעצמך
ב-BILL כל ×”×¨×§×“× ×™×, ×”×’×‘×¨×™× ×•×”× ×©×™× ×›×חד, ×œ×‘×•×©×™× ×‘×‘×’×“ גוף בצבע עור שמכסה ×ת כל הגוף. השערות ×©×œ×”× ×¦×‘×•×¢×•×ª בלבן. ×”×¢×™× ×™×™× ×©×œ×”× ×ž×›×•×¡×•×ª בעדשות מגע כחולות. מה ששרון ×ייל בעצמה ×ž×›× ×”: ללבוש תחושה של עירו×. × ×¢×” מולך שורה של ×’×•×¤×™× × ×”×“×¨×™×, ×’×•×¤×™× ×©×”× ×›×œ×™ עבודה, ×’×•×¤×™× ×©×™×•×“×¢×™× ×ž×” ×©×”× ×¢×•×©×™×, ובתוך ×”×חידות הזו ×תה מתחיל לתת ×¡×™×ž× ×™×. לזה יש ×¨×’×œ×™×™× ×רוכות. ×œ×”×™× ×™×© תחת מפתיע בעגילותו. לזה יש המון המון × ×©×™×ž×” בבטן. ×•×›×•×œ× ×›×œ כך יפי×. וזו רק ההתחלה. ×חר כך ×”× ×ž×ª×—×™×œ×™× ×œ×”×–×™×¢. ×•×”× ×ž×–×™×¢×™× ×›×ž×•×‘×Ÿ בקצב ×©×•× ×” ובכמות ×©×•× ×”. והזיעה הופכת ×ת בגד הגוף ×”×חיד ×©×œ×”× ×œ×חר. ×”×™× ×ž×—×–×™×¨×” כל ×חד ×ž×”× ×œ××™× ×“×•×“×•×ליות שלו. ו×תה יודע שזה ×œ× ×‘×ž×§×¨×”. זו ×œ× ×˜×¢×•×ª של עיצוב תלבושות. ×–×” התהליך הרצוי וזו הדרך לדבר ×יכשהו על מה שקורה בין ×חידות לייחודיות. ו×תה מתחיל לחשוב על גוף; על היכולת שלו להביע ×“×‘×¨×™× ×©×›×•×œ× ×ž×‘×™×¢×™× ×•×¢×œ ×“×‘×¨×™× ×©×¨×§ ×תה מביע. על היכולת שלו להתכופף ולהימתח. על היכולת שלו לפרפר. להתכווץ במפתיע. לקפוף גבוה. ובתוך כל מפגן היכולת ×”×–×” ×תה פת××•× ×—×•×©×‘, מה ×¢× ×”×’×•×£ שלי, ×”×× ×™×›×•×œ להיות ×©×’× ×”×•× ×›×œ כך יפה?
×›×™ ×”×™× ×”×™×•×¦×¨×ª ×”×›×™ ××•×¨×‘× ×™×ª ש×× ×™ מכירה
××•×¨×‘× ×™×•×ª בשבילי ×”×™× ×”×ž×¨×—×‘ שבו יש מהכל. תל ×ביב ×”×™× ×œ× ×¨×§ ×©×™× ×§×™×Ÿ ×¤×™× ×ª רוטשילד ××œ× ×’× ×›×¤×¨ ×©×œ× ×•×¨×ž×ª ×ביב וברלין ×”×™× ×œ× ×¨×§ גרפיטי ומסיבות ×˜×›× ×• ××œ× ×’× ×’×œ×¨×™×•×ª מוקפדות ×•×©×›×•× ×•×ª ×¤×•×¢×œ×™× ×—×¡×¨×•×ª ייחוד. כך שפת ×”×ª× ×•×¢×” (×× ×™ כל כך ×©×•× ×ת ×ת צירוף ×”×ž×™×œ×™× ×”×–×”. ×בל ×”×•× ×‘×מת היחיד שמת×ר ×ת השפה שב×מצעותה הופעות מחול מתקשרות ×יתך) של שרון ×ייל ×”×™× ×œ× ×¨×§ ×ª× ×•×¢×•×ª קפוצות של מחול ×ž×•×“×¨× ×™, ××œ× ×’× ×ª× ×•×¢×•×ª הריקוד ש×ותן ×ž×‘×¦×¢×™× ×§×œ××‘×¨×™× ×‘×ž×•×¢×“×•× ×™× ×מיתיי×, שהן קצביות ×•×œ× ×ž×¦×¨×™×›×•×ª ×ימון מיוחד, ×•×’× ×ª× ×•×¢×•×ª מבלט קל×סי, שמגיעות מ×סתטיקה של ×ž×œ×›×™× ×•×”×Ÿ מוקפדות ומדוייקות, ×•×’× ×ª× ×•×¢×•×ª מהקצה של ×ותה מסיבה של ××•×ª× ×§×œ×ברי×, שהן ×ª× ×•×¢×•×ª עייפות, קרובות לעוויתות ומת×ימות ×œ×¨×’×¢×™× ×©×חרי הריקוד השבטי שמתחולל בערך ב×מצע המסיבה, ×•×’× ×”×ª× ×•×¢×•×ª ×”×ישיות של כל ×חד, שמת×ימות ל×ופן שבו הגוף שלו ×‘× ×•×™. ומכל ×–×” ×”×™× ×¨×•×§×—×ª שפה × ×”×“×¨×ª שב×מת מדברת על גוף ועל שבטיות ועל ××™× ×“×•×•×“×•×ליות ×בל ×œ× ×ž×¤×¡×™×§×” לרגע להיות יפה.
ו×יך ×פשר ××•×¨×‘× ×™×•×ª בלי לדבר על ×ž×™× ×™×•×ª. ×”×ž×™× ×™×•×ª של ×”×¢×•×œ× ×”×מיתי מלווה הרבה ×¤×¢×ž×™× ×‘×¨×’×©×•×ª שליליי×; בפחד ×ž×¤× ×™ הזר, בפחד ×ž×¤× ×™ פגיעה, במ×בק על זכותך להחליט מתי ×–×” מתחיל ומתי ×–×” × ×’×ž×¨, במ×בק על השליטה בסיטו×ציה, במ×בק בין ×¨×¦×•× ×•×ª ×©×•× ×™×. ×בל ×× ×ž×¡×ª×›×œ×™× ×ž×ž×¢×•×£ הציפור על הכרך הגדול, על מגוון הרפתק×ות ×©×”×•× ×˜×•×ž×Ÿ בחובו, מה שרו××™× ×–×• ההתרגשות ×ž×”×¤×•×˜× ×¦×™×ל. ושרון ×ייל לוקחת ×ת ×”×¤×•×˜× ×¦×™×ל ×”×–×”, מלבישה ×ותו על עשרות ×’×•×¤×™× ×™×¤×™× ×¢×™×¨×•×ž×™× ×œ×ž×—×¦×”, ×•× ×•×ª× ×ª לך ללכת ×¢× ×”×¤× ×˜×–×™×”, בלי לבקש ממך ×חריות על התוצ×ות כלל וכלל, רק מדי ×¤×¢× ×œ×”×ª×‘×“×— ×יתך על ×–×” ש×תה בכלל חושב ×©×¤× ×˜×–×™×” ×›×–×ת קיימת.
כש×× ×™ ××”×™×” גדולה ×× ×™ רוצה להיות שרון ×ייל
העדשות מגע הכחולות שבו ×ותי (×•×’× ×”×ª×©×•×§×” שלך) ×בל ××•×¨×‘× ×™×•×ª בשבילי ×–×” יסמין גודר. יותר ×ž× ×•×›×¨ ורב שכבתי ופחות פוטוריסטי.
וב×שר להתעלמות ×”×œ× ×ž×•×¦×œ×—×ª – מרס ×§× ×™× ×’×”×, כורי×וגרף שהשפעתו יותר חשובה מהעבודה שלו, ×”×™×” עושה שיתופי פעולה ×¢× ××ž× ×™× ×•×ž×•×¡×™×§××™×, כל ×חד מה בר×ש שלו, בלי תי××•×ž×™× ×•×”×ª×מות. ×ו ×‘× ×™×¡×•×—×• המלבב: "×”×’×™×¢ הזמן ×©×”×¨×§×“× ×™× ×™×œ×ž×“×• לרקוד על ×”×¨×’×œ×™×™× ×©×œ×”× ×‘×ž×§×•× ×œ×¨×§×•×“ על המוסיקה".
ומה ×¢× ×ž×¨×™× ×”?!
יופי של פוסט. מזדהה ×¢× ×”×ª×©×•×§×” ×œ×ª× ×•×¢×”, לגוף, ולגוף ×”×חר, ×–×” ×©×©×™×œ× ×ת מחירו בכל ×”×™×–×¢ שחסכתי מעצמי.
×”×™×” משהו בתלבושות ובכורי×וגרפיה שמ×וד הזכיר לי ×ת "מטרופולין", ×ולי ×ž×©× ×”×סוצי×ציה ×”××•×¨×‘× ×™×ª שלך?
×•×’× ×”×§×©×¨ ×”×–×” שבין ×”×ª× ×•×¢×” למוזיקה, שמרפה ומתקרב חליפות, ×”×•× ×ž×©×”×• ש×ייל לקחה ממורה ורבה × ×”×¨×™×Ÿ, לדעתי, וומעוד ×¨×‘×™× ×•×˜×•×‘×™×. הדי×לוג בין ×”×ª× ×•×¢×” למוזיקה (ריקוד, כמו ××•×¤× ×” ועוד כמה ×¢× ×¤×™× ×•×™×–×•×ליי×-×§×™× ×¡×ª×˜×™×™× ×‘×ופיי×, סובל ממחסור במלות תי×ור בשל הפער בין החוויה המרחבית לבין היכולת לתמלל ×ותה. לכן × ×¢×©×” שימוש בשפע של קליש×ות שכבר מהוהות לגמרי ×‘×ž×¨×¤×§×™× ×ž×¨×•×‘ שימוש, כגון "שפת ×”×ª× ×•×¢×”" שהזכרת (×¢× ×›×•×›×‘×™×ª) בפוסט.
ו×ת ×”×ž×™× ×™×•×ª, ×ת ×ולי זוכרת, ×× ×™ משייכת לריקוד ×›×ª×›×•× ×” ××™× ×”×¨× ×˜×™×ª שלו, ×•×œ× ×œ××•×¨×‘× ×™×•×ª הספציפית.
פוסט ×ž×’× ×™×‘ ל×ללה.
×•×ž×¢× ×™×™×Ÿ ×ותי לדעת: ×יך ×ת יודעת שההזעה בבגד הגוף ××™× ×” טעות? בגלל צבעי הבגד? בגלל שזה ×ž×¡×ª× ×›×¨×Ÿ ×¢× ×”×¨×™×§×•×“? כלומר, מה הופך ××œ×ž× ×˜, שהיה יכול להיות בכל מצב ×חר פשוט רעש לבן (×–×™×¢×” על ×¤× ×™ הזמר במופע רוק) לחלק ××™× ×”×¨× ×˜×™ ×ž×”×¤×¨×©× ×•×ª?
××£ ×¤×¢× ×¢×•×“ ×œ× ×¨×יתי יסמין גודר. עוול ש×× ×™ הולכת לתקן ×‘×™×•× ×¨×‘×™×¢×™ הקרוב 🙂
משפט טוב. ×× ×™ ×“×•×•×§× ×והבת ×ת ×§× ×™×’×”×. ×בל יותר כמשתתפת בשיעורי מחול מ×שר כצופה, ×× ×™ מודה.
×ž×¨×™× ×” בקרוב!
××¤×¤×¢× ×¢×•×“ ×œ× ×¨×יתי ×ת מטרופולין. עוול ש×× ×™ הולכת לתקן מתישהו 🙂
×× ×™ חושבת ×©×”×™× ×¢×•×©×” ×ת ×–×”, ×ת ההתקרבות וההתרחקות, הרבה הרבה יותר טוב ×ž×ž× ×•.
וכן, ×ין ×ž×§×•× ×ž×›×•×‘×“ ×©×”×•× ×ירוטי יותר מסוזן דלל.
×ž×¢× ×™×™×Ÿ ×ותי מה תחשבי. ×›×™ ×צלך מחול ×–×” על ×× ×¨×’×™×” ושמחה (ועל עוד דברי×, כמובן, כמובן) ו×צל יסמין גודר ×–×” יותר קשור לתרבות (במובן המורכב והחד של המילה, ועדיין).
תודה 🙂
×× ×™ חושבת שבעיקר בגלל הת×ורה. הת×ורה משחקת ×¢× ×”×¢×•×‘×“×” שהגוף בבגד גוף ×”×–×” × ×¨××” כמעט עירו×. כשבגד הגוף רטוב, ×”×פקט ×”×–×” × ×¢×œ×, ×›×™ ×ין מה שיחזיר ×ת ×”×ור. ×יכשהו × ×¨××” לי שלקחו ×ת ×–×” בחשבון ×›×™ ×חרת היו ×¢×•×©×™× ×ž×©×”×• ×חר ×¢× ×”×ª×ורה.
(×בל ×–×” ×’× × ×•×‘×¢ מהתקווה שלי שיש ×ž×§×•× ×חד ×‘×ž×“×™× ×” הזו ×©×”×•× ××™× ×• SBC, ×•×”×•× ×—×•×©×‘ על הכל עד הסוף. וברור ש×× ×™×© ×¨×§×“× ×™× ×‘×‘×’×“ גוף שכולל ×™×“×™×™× ×•×¨×’×œ×™×™×, ×”× ×™×–×™×¢×•).
×חלה תשובה.
× .ב.
כש×× ×™ ××”×™×” גדול, ×× ×™ רוצה להיות שרון מיטל.
LOL!!!!!
×× ×™ די בור בכל ×”×¢× ×™×™×Ÿ של ריקוד, ×בל בגלל ש×× ×™ חייב להתערב ×× ×™ ××œ× ×§×§ ×›×ן לקטע היחיד ש×× ×™ מכיר http://www.youtube.com/watch?v=23HFQcEFYO8
×ž×§×¡×™× ×ž×ד ×•×ž×¢× ×™×™×Ÿ. מיטל שרון, ×ת כותבת מ×ד יפה על מחול. מ×ד.
עוז, ×™×¦× ×œ×š מצחיק. ×›×™ ×–×” בדיוק מחבר בין הפוסט ×”×חרון שלי על ריקוד לבין הפוסט ×”×§×•×“× ×©×œ ×יתמר על הספרות כדבר שימושי, לכדי הריקוד כדבר שימושי ב××ž×•× ×”.
תודה רבה, תמר ×§×¤×œ× ×¡×§×™. תודה רבה.
ר×יתי שכתבת על ××•×”×‘×™× ×ש, מה ש×× ×™ הולכת לר×ות מחר.
×בל ×œ× ×§×¨×תי. ×× ×™ ××§×¨× ×חרי רק.
ועכשיו שמתי לב שכתבת על שפת ×”×ª× ×•×¢×”, וגורדייף התייחס לריקוד בתר שפה, שפה ×ובייקטיבית ×× ×× ×™ ×œ× ×˜×•×¢×”, ולכן ×’× ×”×§×¤×™×“ לסדר ×ותו ×‘×—×•×§×™× × ×•×§×©×™× ×¡×‘×™×‘ ×”×× ×’×¨× ×•×›×•'.
× ×¨××” לי שהרעיון ×”×•× ×©×”×ž×•×¡×™×§×” משתלבת ×¢× ×”×ª× ×•×¢×•×ª ×”×ž×ª×•×›× × ×•×ª של הריקוד וההפעלה של הגוף כדי ×œ×”×™×›× ×¡ למצב תודעתי רגשי-שכלי-×’×•×¤× ×™ שמ×פשר ×œ×§×¨×•× ×ת השפה.
××™×–×” יופי כתבת. ×בל ×‘×§×˜×¢×™× ×©×”×¢×œ×™×ª ×œ× ×¨×יתי ×ת ×”×”×ª× ×ª×§×•×ª מהמוזיקה שדיברת עליה.
×ת הר×שון ×הבתי מ×וד, ×”×©× ×™ דכדך ×ותי מ×וד.
"התקווה שלי שיש ×ž×§×•× ×חד ×‘×ž×“×™× ×” הזו ×©×”×•× ××™× ×• SBC" ×–×” משפט ממש יפה.
בכלל ×”× ×§×•×“×” ×”×–×ת גרמה לי לחשוב על ×–×” שבמעט מחול ותי×טרון-מחול ×©×™×¦× ×œ×™ לר×ות הדבר העיקרי שמצ×תי ×ת עצמי מתרגשת ×ž×ž× ×• ×–×” ×”× ×¡×™×•×Ÿ הבלתי פוסק והכושל בהכרח ×œ× ×—×© מה היחס בין מה שמכוון ומה ×©×œ× ×ž×›×•×•×Ÿ.
× ×¨××” לי ×›×™ במחול יש ×× ×©×™× ××ž×™×ª×™×™× ×©×–×–×™× ×‘×מת ×¢× ×”×’×•×£ ×”×מיתי ×©×œ×”× ×¢×œ מגבלותיו ×”×מיתיות, והגוף ×”×–×” ×¢×™×¨×•× ×™×—×¡×™×ª וחושף ×ת עצמו כל הזמן בכל ×ž×™× ×™ ×“×¨×›×™× ×›×ž×• ×–×™×¢×” ×ו סקסיות ועוד ×›×œ×ž×™× ×™. (יותר מתי×טרון שבו ×יכשהו ×”×©×—×§× ×™× ×ž×¤×’×™× ×™× ×›×œ הזמן שזה '×œ× ×‘×מת ×”×', ויש ×œ×”× ×ž×¨×•×•×— לעשות ×ת ×–×” ×›×™ הגוף ×–×” פחות ×”×¢× ×™×™×Ÿ, ו×ילו מחול שולח ×ותך להסתכל על הגוף והגוף ×”×•× ×ª×ž×™×“ הגוף ×”×מיתי. [כמו ש×יתמר ציטט ×¤×¢× ×”×’×“×¨×” של שפה בתור "מה ש×פשר לשקר בו".])
ושרון ×ייל ×כן יפה, ×•×’× ×”×¤×•×¡×˜.
(×ž×¢× ×™×™×Ÿ ×בל, ×’× ×פרופו ×”×¢× ×™×™×Ÿ ×”×–×” של ×”×—×•×©×¤× ×•×ª של מחול, שבחרת לכתוב ×ותו בלשון "×תה")
×× ×™ הולכת הרבה להופעות מחול (×–×” יקר. ××– כמה ש×פשר), ובכל ×–×ת לקח לי ×©× ×™× ×¢×œ גבי ×©× ×™× ×œ×”×©×ª×—×¨×¨ מהזוועה ×©×©×•×ž×¢×™× ×ת ×”×¦×¢×“×™× ×©×œ ×”×¨×§×“× ×™× ×¢×œ הבמה ×× ×™×•×©×‘×™× ×§×¨×•×‘ מדי. ×–×” תמיד ×”×™×” כל כך × ×•×¨× ×‘×¢×™× ×™×™. מין משהו ×רצי ×›×–×” שמחלל ×ת קדושת המחול. (וקשור כמובן לזה שכש×× ×™ הייתי על × ×¢×œ×™ ×צבע ×œ× ×”×™×™×ª×™ חצי קלילה ממה ×©×”×¨×§×“× ×™×ª ×”×מיתית ×מורה להיות, והגבס ×‘× ×¢×œ×™×™× ×”×©×ž×™×¢ ×ת צעקתו בכל ×¤×¢× ×©×”×ª×§×¨×‘×ª×™ לטווח שמיעה).
×ו ×‘×ž×œ×™× ×חרות, כן, ×× ×™ לגמרי ×ž×‘×™× ×” ×ת ×”× ×™×¡×™×•×Ÿ להבין מה מכוון ומה ל×.
(×× ×™ תמיד כותבת ב"×תה" :), ××œ× ×× ×›×Ÿ ×× ×™ כותבת על הקור×ת ×ו משהו).
תודה 🙂
×–×” ×”×™×” מ×ד מתסכל לכתוב ×ת הפוסט ×”×–×”. ×’× ×›×™ מחול ×–×” משהו ×©× ×•×˜×” ×œ×”×ª×¢×ž×¢× ×‘×–×™×›×¨×•×Ÿ די מהר. ×•×’× ×‘×’×œ×œ העובדה שלמרות ש×× ×—× ×• ב-2010 יש כל כך מעט קטעי ויד×ו ×¨×©×ž×™×™× ×ו חצי ×¨×©×ž×™×™× ×ו ×פילו ×œ× ×¨×©×ž×™×™× ×›×œ×œ ×בל ×”×’×™×•× ×™×™× ×œ×©×™×ž×•×© ×©×ž×¦×œ×™×—×™× ×œ×”×¢×‘×™×¨ ×ת חווית המחול. ×”×§×˜×¢×™× ×©×©×ž×ª×™ ×”× ×לו שיש, ×בל ×”× ×“×™ קקי. ×× ×™ חושבת שב×מיתי ×œ× ×”×™×™×ª מידכדכת.
כתבת ×“×‘×¨×™× ×ž×וד יפי×, תודה. רק דבר קטן: מ××– ביל עלתה עבודה × ×•×¡×¤×ª של ×ייל, גירסתה לפטרושקה של ×¡×˜×¨×•×•×™× ×¡×§×™. ×œ× ×¨×יתי, ×בל בטח ×”×™×” ×ž×¢× ×™×™×Ÿ מ×וד (ויקר, מ×וד יקר…)
תודה 🙂
כן, שמעתי על ×–×”. ר×יתי שהיו ביקורות מ×ד ×œ× ×˜×•×‘×•×ª על ×–×”. ×בל ×œ× ×¨×יתי.
×”×מת שעשית לי חשק ×¢×– לר×ות ×ת ×–×” בלייב, ומיד ×חרי שקר×תי ×ת הפוסט ור×יתי ×ת ×”×§×œ×™×¤×™× ×—×™×¤×©×ª×™ ×בל ×œ× ×ž×¦×תי ×©×•× ×ž×•×¢×“×™ הופעות ×©×”× ×œ× ×‘×¢×‘×¨ הדי רחוק.
×× ×ª×œ×›×™ ל×תר של סוזן דלל, ותחפשי ×ת לוח ההופעות לדצמבר, תמצ××™ ×©× ×©×™×© ××™×–×” שבוע ×©×œ× ×©×ž×¦×™×’×™× ×ת ×–×”. × ×¨××” לי שכד××™ ×œ×§× ×•×ª כרטיס עכשיו.
(הייתי × ×•×ª× ×ª ×œ×™× ×§. ×–×” ×œ× ×©×× ×™ ×¢×¦×œ× ×™×ª, ×בל ×œ× ×”×™×” ×©×•× ×œ×™× ×§ ×חד מבודד ל×ירועי ביל בדצמבר 🙂 )
תי×ורך של הופעות המחול ×”×™×” ×ž×¢× ×™×™×Ÿ, ×× ×™ ×ž×ª×›×•×•× ×ª לציר שבין תי××•× ×ž×•×—×œ×˜ ×¢× ×”×ž×•×–×™×§×” לחוסר תי××•× ×ž×•×—×œ×˜, ×ž×¢× ×™×™×Ÿ הייתי ×ומרת..