1.
"×•×•× ×’×•×˜ מת. ×›×›×” ×–×”".
ההתחכמות ×”× "ל מופיעה ×¤×¢× ×חת בגוגל בעברית, ו-64 ×¤×¢×ž×™× ×‘×× ×’×œ×™×ª. יש ×פילו קליפ ושיר. ×× ×™ ×ת×פק.
2.
"×›×›×” ×–×”" (so it goes) מופיע ×’× ×‘×¨×©×™×ž×ª "15 ×”×“×‘×¨×™× ×©×§×•×¨×˜ ×•×•× ×’×•×˜ ×מר טוב יותר מכל ××“× ×חר". זו רשימה די מבעסת, ×בל "×›×›×” ×–×”" חייב ×”×™×” להופיע בה. הביטוי מבצבץ ×חרי כל פסקה ממוצעת ב"בית ×ž×˜×‘×—×™×™× 5", הספר הטרלפמדורי של ×•×•× ×’×•×˜, ×•×”×•× ×ž×•×¦×œ×— כל כך ×œ× ×‘×’×œ×œ הצירוף של "×›×›×”" ו"×–×”" (וב×× ×’×œ×™×ª ×–×” ×כן × ×©×ž×¢ טוב יותר), ××œ× ×‘×’×œ×œ הצירוף של ×˜×¨×œ×¤×ž×“×•×¨×™× ×•×‘× ×™ ×ד×.
ועכשיו ×סביר.
3.
"×›×›×” ×–×”" ×”×•× ×ž×” ש××•×ž×¨×™× ×”×˜×¨×œ×¤×ž×“×•×¨×™× ×›×שר מישהו מת. "כל ×”×¨×’×¢×™× – עבר, הווה ועתיד – היו ×§×™×™×ž×™× ×ž××– ומתמיד ויהיו ×§×™×™×ž×™× ×œ× ×¦×—. ×”×˜×¨×œ×¤×ž×“×•×¨×™× ×ž×¡×•×’×œ×™× ×œ×”×ª×‘×•× ×Ÿ בכל ×”×¨×’×¢×™× ×”×©×•× ×™× ×”×œ×œ×• ממש ×›×©× ×©×× ×• ×ž×¡×•×’×œ×™× ×œ×”×ª×‘×•× ×Ÿ, למשל, בשלוחה של הרי הרוקי. ×”× ×ž×¡×•×’×œ×™× ×œ×¨×ות כמה ×ª×ž×™×“×™×™× ×”× ×›×œ הרגעי×, ×•×”× ×ž×¡×•×’×œ×™× ×œ×”×ª×‘×•× ×Ÿ בכל רגע ×”×ž×¢× ×™×™×Ÿ ×ות×. רק ×”×שליה ×©×œ× ×•, ×›×ן על ×”×רץ, ×ומרת שכל רגע ×‘× ×חרי רגע ×©×§×“× ×œ×•, ×›×—×¨×•×–×™× ×¢×œ חוט, ושכל רגע חולף חלף ×œ× ×¦×—".
"טרלפמדורי הרו××” גופה חושב שה×יש המת × ×ž×¦× ×‘×ž×¦×‘ רע ברגע מיוחד ×–×”, ×בל ×”×•× ×‘×¡×“×¨ גמור ×‘×¨×’×¢×™× ×¨×‘×™× ×חרי×. על כן ×›×שר ×× ×™ עצמי שומע שמישהו מת ×× ×™ מושך בכתפי ו×ומר מה ש××•×ž×¨×™× ×”×˜×¨×œ×¤×ž×“×•×¨×™× ×‘×¨××•×ª× ×יש מת. ×”× ×ומרי×: '×›×›×” ×–×”'".
×ת ×–×”, ×גב, מספר בילי פילגרי×. ×”×•× ×—×™ זמן מה ×¢× ×”×˜×¨×œ×¤×ž×“×•×¨×™×, ועתה, כמו הבודהה, ×”×•× ×ž×ª×›×•×•×Ÿ ×œ×”×‘×™× ×ž×–×•×¨ ×œ×¢×•×œ× ×‘×מצעות הר××™×™×” המיוחדת לה×. ×× ×ª×›×™×¨×• ×ת טבעו ×”×מיתי של הקיו×, ×œ× ×ª×“×¢×• עוד ×ומללות.
4.
ולכן, ×•×•× ×’×•×˜, ששולח ידו בכתיבת ספר טרלפמדורי, ×ž×¡×™×™× ×ת מרבית פסק×ותיו ב"×›×›×” ×–×”". כלומר, בגלל ×–×” ובגלל שמישהו מת ×¢× ×›×œ פסקה וחצי. ×בל ×יכשהו ×œ× ×ž×¨×’×™×©×™× ×‘×ופטימיות רבה מדי ב"מסע הצלב של הילדי×". ×•×•× ×’×•×˜ ×‘×•× ×” על הפער שבין ×”×˜×¨×œ×¤×ž×“×•×¨×™× ×œ×‘× ×™ ×”×ד×. ×”×•× ×ומר "×›×›×” ×–×”" בטרלפמדורית, ויודע שזה ×™×ª×•×¨×’× ×œ×× ×’×œ×™×ª/עברית/×× ×•×©×™×ª. וש××¦×œ× ×• ×–×” ×œ× ×›×›×”. ×œ× ×›×š עד ×›×ב.
5.
"בית ×ž×˜×‘×—×™×™× 5" ×”×•× ×œ× ×‘×מת ספר טרלפמדורי. ×¡×¤×¨×™× ×˜×¨×œ×¤×ž×“×•×¨×™× × ×¨××™× ×›×›×”:
"כל גיבוב ×¡×ž×œ×™× ×”×•× ×”×•×“×¢×” דחופה ומתוקצרת המת×רת סיטו×ציה, ×¡×¦×™× ×”. ×× ×—× ×•, הטרלפמדורי×, קור××™× ××•×ª× ×‘×‘×ª-×חת, ×œ× ×‘×–×” ×חר ×–×”. ×ין קשר מיוחד כלשהו בין כל ההודעות, ××œ× ×©×”×ž×—×‘×¨ בירר ×ותן בקפידה, כדי שכ×שר ייר×ו יחד בבת-×חת הן ייצרו דימוי של ×—×™×™× ×™×¤×™×, ×ž×¤×ª×™×¢×™× ×•×¢×ž×•×§×™×. ×ין התחלה, ×ין ×מצע, ×ין סוף, ×ין מתח, ×ין מוסר-השכל, ×ין סיבות, ×ין השפעות. מה ש×× ×—× ×• ××•×”×‘×™× ×‘×¡×¤×¨×™× ×©×œ× ×• ×–×” העומק של ×¨×’×¢×™× × ×¤×œ××™× ×¨×‘×™× ×”× ×¨××™× ×‘×¢×ª ×•×‘×¢×•× ×” ×חת".
ב"בית ×ž×˜×‘×—×™×™× 5" יש עלילה. ××ž× ×, ×”×™× ×ž×•×¨×›×‘×ª מהמון ×¡×¦×™× ×•×ª, שטבועות, כמו יתוש בתוך ×¢× ×‘×¨, ×‘×–×ž× ×™× ×©×•× ×™×, ×בל יש עלילה. ×× ×ª×¨×¦×•, ×פשר לת×ר ×ת הספר כרשת של זעיר-עלילות, ×©× ×•×‘×¢×•×ª כולן מחייו של בילי פילגרי×. ×ריסטו ×”×™×” ×§×•×¨× ×œ×–×” "×חדות הגיבור".
קשה לכתוב ספר טרלפמדורי בשפה ×× ×•×©×™×ª. הזמן טבוע ב××‘× ×™ ×”×‘× ×™×™×Ÿ של השפה, ×פילו ×× ×–×• שפת ההופי. ×× ×”×•× ×”×™×” רוצה לכתוב ספר טרלפמדורי ב×מת, ×”×™×” על ×•×•× ×’×•×˜ להשתמש בקומיקס.
6.
"Watchmen" של ×לן מור עושה משהו ×›×–×”, ובשביל ×ותו ×”×פקט. ×חת הדמויות בקומיקס ×”×ולטרה-מוצלח ×”× "ל ×”×™× ×’'ון, הידוע ×’× ×›"ד"ר ×ž× ×”×˜×Ÿ". ×–×” הסופר גיבור היחיד בקומיקס ×”× "ל, ו×חת מיכולותיו ×”×ž×’× ×™×‘×•×ª ×”×™× ×”×™×›×•×œ×ª לר×ות ×ת הזמן כולו. לר×ות ×ת הזמן פירושו להפוך זמן למרחב.
×•×”× ×”, קומיקס ×”×•× ×‘×“×™×•×§ ×”×ž×“×™×•× ×‘×©×‘×™×œ ×–×”. ציור, כפי ש×מר ×חד ×œ×¡×™× ×’, ×”×•× ××ž× ×•×ª מרחבית וכתיבה ×”×™× ××ž× ×•×ª של זמן. ×× ×—× ×• פחות ×ו יותר ×ª×•×¤×¡×™× ×ª×ž×•× ×” ברגע ×חד (פחות מיותר), ×בל × ××œ×¦×™× ×œ×§×¨×•× ×‘×¨×¦×£ של זמן, מילה ×חר מילה. משפט ×חר משפט.
וקומיקס, ×›××ž× ×•×ª ×¡×™× ×§×¨×˜×™×ª, יכול לשחק ×¢× ×”×“×‘×¨×™× ×”×לה. קומיקס יכול לשלב בין טקסט ×œ×ª×ž×•× ×”, ×ª×ž×•× ×” ×œ×ª×ž×•× ×”, טקסט לטקסט, ×‘×“×¨×›×™× ×©×¡×™×¤×•×¨ רגיל ××™× ×• מסוגל. וכך, בפרק הרביעי של ווצ'מן יש ×ת ×חד ×”× ×™×¡×™×•× ×•×ª ×”×ž×’× ×™×‘×™× ×‘×™×•×ª×¨ ליצור תחושת זמן ×©×•× ×”, לר×ות ×ת הזמן דרך ×”×¢×™× ×™×™× ×©×œ ×’'ון.
7.
ר×ו ×ת העמוד הר×שון של הפרק הרביעי. ×’'ון יושב על המ×די×, מביט ×‘×ª×ž×•× ×”. הטקסט מת×ר ×ת הציור. בפ×× ×œ ×”×‘× ×”×ª×ž×•× ×” כבר על ×דמת המ×די×. ×בל ×œ× ×‘×’×œ×œ שג'ון הפיל ×ת ×”×ª×ž×•× ×”, ×”×•× ×™×¤×™×œ ×ותה עוד 12 ×©× ×™×•×ª, טוען הטקסט. ×בל ×”×™× ×©×, 12 ×©× ×™×•×ª ×ל העתיד.
×”×•× ×¢×“×™×™×Ÿ מחזיק ×‘×ª×ž×•× ×” בפ×× ×œ השלישי, ×•× ×–×›×¨ ×יך ×”×•× ×œ×§×— ×ותה ×œ×¤× ×™ 27 שעות. ×”×™× ×¢×“×™×™×Ÿ ש×, ×”×•× ×—×•×©×‘, והפ×× ×œ הרביעי מר××” ×ותו ש×, בבר ×©×ž×ž× ×• ×”×•× ×œ×§×— ×ת ×”×ª×ž×•× ×”. הציור בפ×× ×œ ×”×–×”, ×גב, ×”×•× ×¦×™×˜×•×˜ מדויק של פ×× ×œ שמופיע בפרק השלישי. ×œ×¤× ×™ 27 שעות ×’'ון לקח ×ת ×”×ª×ž×•× ×”, וכך ×–×” × ×¨××”.
בפ×× ×œ ×”-9 ×”×ª×ž×•× ×” על רצפת המ×די×. ××œ× ×©×¢×›×©×™×• ×–×” ×œ× ×”×¢×ª×™×“, 12 ×©× ×™×•×ª מההווה. עכשיו ×–×” עכשיו, והפ×× ×œ ×”×•× ×¦×™×˜×•×˜ מדויק של פ×× ×œ 2. ×•×”×ª×ž×•× ×”? ×”×™× ×¦×™×˜×•×˜ מדויק של ×’'ון וג'× ×™, ×¤×¢× ×‘×¤×רק, ב"תחילתו" של רצף ××™×¨×•×¢×™× ×©×™×•×‘×™×œ להפיכתו של ×’'ון לסופר גיבור. כמו רשת ×ª×ž×•× ×•×ª, זעיר עלילות, ×©× ×•×‘×¢×•×ª כולן מחייו של ×’'ון, ד"ר ×ž× ×”×˜×Ÿ. ×× ×©×™× ×œ×›×•×“×™× ×‘×ª×•×š ×¢× ×‘×¨.
ל×× ×œ×•×’×™×•×ª יש השפעה ×ž×©×•× ×” על סיפורי×. ×× ×œ×•×’×™×” ×”×™×, בבסיסה, יציר מרחבי. ×× ×• ×ž×¢×ž×™×“×™× ×©× ×™ דברי×, ×–×” מול ×–×”, ×•×‘×•×—× ×™× ×ות×. ×›×שר ×× ×—× ×• ×¢×•×©×™× ×–×ת בסיפור ×× ×—× ×• ×™×›×•×œ×™× ×œ×¢×§× ×ת תחושת הזמן, כמו שתחושת דז'×”-וו יכולה ×œ×’×¨×•× ×œ× ×• לה×מין לרגע בזמן מעגלי, שחוזר ל×ותן × ×§×•×“×•×ª. ×× ×—× ×• × ×•×˜×œ×™× ×ž×©×”×• מן הזמן, ×•×ž×ž×™×¨×™× ×ותו למרחב.
8.
הביטו שוב בדף הר×שון של הפרק ×”×–×”. הטקסט בעליל ×”×•× ×©×œ ד"ר ×ž× ×”×˜×Ÿ. הטקסט ×”×•× ×ª×ž×™×“ בהווה. ×בל ×”×ª×ž×•× ×•×ª, הן מייצגות ×›× ×¨××” ×ת הר××™×” של ד"ר ×ž× ×”×˜×Ÿ. ו×× ×—× ×• קור××™× ×¤×ª××•× ×ž×©×”×• שמתרחש ×‘×©× ×™ ×–×ž× ×™× ×‘×ž×§×‘×™×œ: הטקסט בהווה, ×•×”×ª×ž×•× ×•×ª ×‘×–×ž× ×™× ×©×•× ×™×. מעט כמו ד"ר ×ž× ×”×˜×Ÿ עצמו.
9.
וה×דישות הטרלפמדורית ×”×™× ×’× ×דישותו של ד"ר ×ž× ×”×˜×Ÿ. ×–×” ×ותו ××“× ×©×œ× ×‘×™×§×¨ ×ת ×ביו מ××– שחזר לחיי×, ×ותו ×חד שמוכן ×œ×”× ×™×— למלחמה ×’×¨×¢×™× ×™×ª לפרוץ. טרלפמדורי הרו××” גופה חושב שה×יש המת × ×ž×¦× ×‘×ž×¦×‘ רע ברגע מיוחד ×–×”, ×בל ×”×•× ×‘×¡×“×¨ גמור ×‘×¨×’×¢×™× ×¨×‘×™× ×חרי×. ×›×›×” ×–×” וכו'. ×בל בין ד"ר ×ž× ×”×˜×Ÿ לבין ×”×§×•×¨× ×™×© פער ×¢× ×§, ועליו משחק ×לן מור במוסר ×”×Ö¶×œ×™× ×©×œ×•, ×•×œ× × ×•×¤×œ ×פילו ×œ× ×¤×¢× ×חת.
10.
הייתי צריך ×œ×¡×™×™× ×›×‘×¨, ×בל ××ª× ×™×•×“×¢×™×
Nothing ever ends.
11.
ומלבד ×–×ת, יש לעצור ×ת רצח ×”×¢× ×‘×“×¨×¤×•×¨
🙂
סוף סוף מישהו כותב על ×¡×¤×¨×™× ××ž×™×ª×™×™× ×‘×‘×œ×•×’ ×”×–×”!
×יכשהו ×™×¦× ×©×¨×§ ×œ×¤× ×™ חודש קר×תי לר××©×•× ×” ×ת בית ×ž×˜×‘×—×™×™× ×—×ž×©, וכל הזמן הדהדו לי ווטצ'מן ודוק ×ž× ×”×˜×Ÿ. הידעת? ×’× ×‘"×¤×¨×•× ×”×œ" מור משתמש ב×ותה תפיסת זמן. מומלץ מ×וד.
מה שכן, × ×¨××” לי ש×× ×™×© קו ×“×ž×™×•× ×™ בין × ×§×•×“×ª המבט ×”×× ×•×©×™×ª ×•× ×§×•×“×ª המבט של ×”× ×¦×—, ×•×•× ×’×•×˜ כותב כמו מישהו ×©× ×ž×¦× ×‘×¦×“ ×”×× ×•×©×™ ומדמיין ×ת הפרספקטיבה ×”× ×¦×—×™×ª, ומור בדיוק להפך. יש משהו ×—× ×•× ×•×ש יותר בכתיבה של ×•×•× ×’×•×˜.
×גב, כתבת "בשביל ×ותו ×”×פקט" ×›×לוזיה ל×× ×’×œ×™×–×ž×™× ×”×ž×©×¢×©×¢×™× ×‘×ª×¨×’×•× ×©×œ ×§× ×™×•×§? ×œ×œ× ×¡×¤×§ ×חד ×”×ª×¨×’×•×ž×™× ×”×’×¨×•×¢×™× ×©×§×¨×תי בחיי. ממש ×פשר לשמוע ×ת קולו של ×§× ×™×•×§ ×§×•×¨× ×ת ×•×•× ×’×•×˜ בשפת המקור ×‘×ž×‘×˜× ×¢×‘×¨×™ מזעזע.
×× ×™ חושבת ש×תה טועה לגבי קומיקס. × ×›×•×Ÿ שיש בו ×’× ××ž× ×•×ª של מרחב ×•×’× ××ž× ×•×ª של זמן, ×בל יש היררכיה מ×וד ברורה וקשיחה בין זמן למרחב, בטח בקומיקס קשיח-פ×× ×œ×™× ×›×ž×• ווצ'מן. כל ×ª×ž×•× ×” ×”×™× ×¤×™×¡×ª ××ž× ×•×ª-של-מרחב ×בל הקומפוזיציה של ×”×ª×ž×•× ×•×ª ×”×™× ××ž× ×•×ª-של-זמן: הקומיקס מגדיר ×œ×§×•×¨× ×ת סדר המעבר בין הפ×× ×œ×™×. כלומר, הזמן יותר גלובלי, ×•×”×•× ×œ×•×§×—. (× ×’×™×“, הדבר ההפוך מקומיקס, זמן מקומי ומרחב גלובלי, ×”×•× ×œ×”×’×“×™×¨ ×›××ž× ×•×ª ×ת ×וסף ×”×ž×¡×›×™× ×©×œ ××•×–×™×ž× ×“×™×ס.) (×œ× × ×¨××” לי ש×פשר לעשות משהו ×©×”× ×™×”×™×• בו ×‘×™×—×¡×™× ×©×•×•×™×.)
בדרך כלל המעבר בין פ×× ×œ×™× ×”×•× ×ž×¢×‘×¨ ברצף הזמן ×’× ×‘×¢×•×œ× ×”×ž×™×•×¦×’ ×•×’× ×‘×™×™×¦×•×’, ×בל ×פילו ×× ×ž×¦×™×’×™× ×‘×¤×× ×œ×™× ×¢×•×§×‘×™× ×”×ª×¨×—×©×•×™×•×ª ×¡×™×ž×•×œ×˜× ×™×•×ª – כמו שקורה × ×“×ž×” לי ×‘×¡×¦×™× ×” ×”×פוקליפטית בסוף ווצ'מן – הפ×× ×œ×™× ×¢×“×™×™×Ÿ ×¢×•×§×‘×™× ×¢×‘×•×¨ הקור×, וזו עדיין ××ž× ×•×ª של זמן.
×פשר לשבור ×ת ×–×” חלקית ×× ×™×© לך עמוד ×©×œ× ×‘×¨×•×¨ ××™×–×” פ×× ×œ ×œ×§×¨×•× ×‘×• מתי, ×בל ×–×” די × ×“×™×¨, ו×ין ×ת ×–×” בכלל בווצ'מן.
והעמוד ×”×–×” ×¢× ×’'ון ×”×•× ×§×•× ×‘× ×¦×™×•× ×œ×™ לגמרי, ×”×•× ×ž×™×™×¦×’ ל×ורך זמן פעולה שמתרחשת בזמן – רצף המחשבות-היזכרויות של ×’'ון. ×–×” ×פילו מודגש ב×יך שמה שמעביר מפ×× ×œ לפ×× ×œ (ב×מת קור××™× ×œ×–×” פ×× ×œ×™×? פת××•× ×”×™×ª×” לי הזרה של המילה ×”×–×ת, ×יזו מילה ×ž×©×•× ×”) ×”×•× ×”×ž× ×™×™×” של הזמן ×©× ×©×ר לרצף המחשבות, הזמן ×©× ×©×ר עד × ×¤×™×œ×ª ×”×ª×ž×•× ×”. מה שמדגיש ×ת ×–×” שההזכרות של ×’'ון ×”×™× ×œ× ×›×ž×• ההיזכרות ×©×œ× ×• ×”×•× ×œ×’×ž×¨×™ טקסטו×לי, לגמרי ×יך ×©×”×•× ×ž×ª× ×¡×—. ×–×” מ×וד בולט בפ×× ×œ ששמת בפוסט. ×©×™× ×©× ×˜×§×¡×˜ ×חר וזו תהיה ×¡×¦×™× ×ª היזכרות רגילה.
ו×ולי ×‘×¢×¦× ×–×” ×œ× ×œ×’×ž×¨×™ ×›×›×”, ×ולי קומיקס ב×מת מת××™× ×™×•×ª×¨ לת×ר ×ת ×”×–×›×¨×•× ×•×ª של ×’'ון מ×שר ×ת ×”×–×›×¨×•× ×•×ª ×©×œ× ×•, ×בל מסיבה ×חרת, ×œ× ×ž×” ש×תה ×ומר, ×œ× ×›×œ כך בגלל ××™×–×” ×ª×—×›×•× ×©×œ העמוד הספציפי ×”×–×”, משהו יותר ××™× ×”×¨× ×˜×™ – ×›×™ מה שקומיקס עושה, ×¢×§×¨×•× ×™×ª, ×–×” להפוך ×ת הזמן למרחבי, ×œ× ×¨×§ כמו ל×וקון ××œ× ×”×¨×‘×” יותר מזה ×“×•×•×§× ×›×™ ×”×•× ×™×•×¦×¨ זמן דרך מרחב, ×›×™ מה ×©×”×•× ×¢×•×©×” ×–×” לקחת כמה ×“×‘×¨×™× ×ž×¨×—×‘×™×™× ×œ×’×ž×¨×™ ולהגיד לך "×–×” זמן". ×›×™ קומיקס מדבר בשפה טרלפמדורית.
ו×ולי ×‘×¢×¦× ×–×” מה ש×מרת מלכתחילה.
(מצטער על התגובות המ×וחרות. הייתי בטבריה, מרוחק מן הציוויליזציה ומן ×”××™× ×˜×¨× ×˜)
×”×ª×ž×•× ×•×ª בקומיקס ×כן בד"×› משועבדות לרצף זמן. ×œ× ×ª×ž×™×“, ×ž×©×•× ×©×œ×¢×ª×™× ×™×©× × ×ž×¡×¤×¨ פ×× ×œ×™× ×©×”×§×©×¨ ×‘×™× ×™×”× ×”×•× ×§×©×¨ מרחבי. והעמוד ש×ליו קישרתי ×כן מציג ×ת רצף המחשבות של ×’'ון, כפי ×©×”×•× × ×¢ בזמן. ×בל הביטי שוב בעמוד, והתעלמי ×œ×©× ×™×” מהטקסט. ×× ×—× ×• ×œ× ×¨×•××™× ×ž×‘×¢×“ ×œ×¢×™× ×™×™× ×©×œ ×’'ון, ×× ×—× ×• רו××™× ×ותו מהצד. ו×× ×• רו××™×, שוב ושוב, ×ת ×ותן ×”×ª×ž×•× ×•×ª. ×× ×‘×¤×× ×œ ×”×©× ×™ ×× ×—× ×• רו××™× ×ת העתיד דרך ×¢×™× ×™×• של ×’'ון, בפ×× ×œ ×”-9 ×× ×• כבר רו××™× ×ת העתיד כפי שהו×. ×’'ון, ×גב, כבר ×œ× ×ž×¡×ª×›×œ. ×•×”×ª×ž×•× ×” ×‘×©× ×™ הפ×× ×œ×™× ×”×™× ×ותה ×”×ª×ž×•× ×”.
לבד, כמובן, ×”×ª×ž×•× ×•×ª ×œ× ×”×™×• עושות ×ת ×”×פקט ×”×–×”. הטקסט מקרקע ×ת ×”×ª×ž×•× ×•×ª לזמן ×ž×¡×•×™× ×•×œ×ž×‘×˜ מסוי×. ×בל ××™ ×פשר לדעת עד כמה ב×מת ×–×” המבט של ×’'ון. כלומר, ×”×ª×ž×•× ×•×ª ×œ×œ× ×¡×•×¤×§ עוקבות ×חר רצף המחשבה של ×’'ון, ×בל קשה להחליט עד כמה הן ציטוט מדויק של מה ×©×”×•× ×¨×•××”. ר×שית, ×›×מור, ×ת ×’'ון רו××™× ×ž×”×¦×“. ×©× ×™×ª, ×’'ון רו××” ×ת ×”×¢×•×œ× ×›×¤×™ ×©×”×•× ×‘×מת (ביחס למחבר המובלע, ×”×›×•×•× ×”). יכול מ×וד להיות ×©×”×ª×ž×•× ×” בכל פ×× ×œ ××™× ×” משקפת ×ת מה שג'ון רו××” ×‘×¢×™× ×™ רוחו, ××œ× ×ת העתיד והעבר כפי ×©×”× ×‘×מת, ×›×שר המחשבות של ×’'ון הן השרשרת המוליכה לכל ×חד ×ž×”×–×ž× ×™× ×”×œ×œ×•.
ולגבי הפיסקה השלישית: ×’×. 🙂
× .ב.
ו×× ×™ חושב שקור××™× ×œ×–×” פ×× ×œ×™×. השתמשתי במילה הזו בעקבות סקוט מק'ל×וד.
מה ×–×” סופסוף? ×œ× ×ª×›×ª×‘×•, ×œ× ×™×”×™×” (מיטל ×œ× ×”×¡×›×™×ž×” ש×הפוך ×ת ×–×” לכותרת ×”×ž×©× ×” של הבלוג. ××– ×”× ×”, בתגובות).
×ת ×¤×¨×•× ×”×œ ×œ× ×§×¨×תי. עדיין. ×ולי ×× ×™ ×וריד ×ת ×–×” מ××™×–×” p2p.
ו×× ×™ לגמרי ×ž×¡×›×™× ×¢× ×¢× ×™×™×Ÿ × ×§×•×“×•×ª המבט. למעשה, זו ×מורה היתה להיות הפו×× ×˜×” החסרה כל-כך בפוסט ×”×–×”. יפה ×מרת.
ו×ת "בשביל ×ותו ×”×פקט" כתבתי מתוך הכשל ×”× ×™×¡×•×—×™ שלי בלבד 🙂
×–×” די ×ž×“×”×™× ×יך המוח שלי × ××˜× ×‘×¨×’×¢ שמוזכרת המילה קומיקס. וכש×× ×™ ×ומרת × ×ט×, ×× ×™ ×ž×ª×›×•×•× ×ª × ×ט×. מת. חסו×. ×ותי ×–×” די מבדר.