×™×•× ×חד, כשהילך לו ×œ×”× ×תו בפריז, בין פגישת ×מן ×חד מן הסלון התרבותי שלו לפגישת ×מן ×חר מ×ותו סלון ממש, פגש ×× ×“×¨×” ברטון ×ת × ×“×–'×”, כך, פחות יותר, מגלגל ברטון, ×©× ×—×©×‘ ל×בי הסורי×ליסטי×, ×ת השתלשלות ×”×¢× ×™×™× ×™× ×‘×¡×¤×¨ ששמו ×›×©× ×”×’×™×‘×•×¨×”. ומיהי ×ותה × ×“×–'×”? ספק ×ישה ספק ×¤× ×˜×–×™×”. כדי להכיר ×ת × ×“×–'×”, × ×“×ž×” שיספיקו לקור××™× ×©×œ המ××” ×”-21 ×©× ×™ ×¦×™×˜×•×˜×™× ×•×¤×¨×˜ "ביוגרפי":
1. מספרת × ×“×–'×” לברטון על ×חד ×”"ידידי×" ×”×ž×‘×•×’×¨×™× ×©×œ×”: "מלבד ×–×ת, ×”×•× ×§×¨× ×œ×™ ×œ× ×”, לזכר בתו ×©× ×¤×˜×¨×”. ×–×” מ×ד חביב, מ×ד × ×•×’×¢ ללב, × ×›×•×Ÿ? ×¢× ×–×ת, קרה ×©×œ× ×™×›×•×œ×ª×™ לש×ת ×œ×”×™×§×¨× ×›×š, כבחלו×: ×œ× ×”, ×œ× ×”… ××– × ×”×’×ª×™ להעביר ×ת ידי ×œ×¤× ×™ ×¢×™× ×™×• כמה פעמי×, מ×ד סמוך ×œ×¢×™× ×™×•, כך, ולומר: 'ל×, ×œ× ×œ× ×”, × ×“×–'×”'" (עמ' 73).
2.×ž×˜×™×™×œ×™× × ×–×“'×” וברטון ×‘×¤×¨×‘×¨×™× ×”×ž×¤×•×§×¤×§×™× ×©×œ פריז ×•× ×ª×§×œ×™× ×‘×ž×–×¨×§×”. ×ומרת × ×“×–'×”: "'×לה הן מחשבותיך ומחשבותי. הבט ×ž× ×™×™×Ÿ כולן יוצ×ות, עד היכן הן מתרוממות, ועד כמה ×–×” יפה עוד יותר כשהן ×¦×•× ×—×•×ª בחזרה.×–×” שוב הקילוח השבור ×”×–×”, ×”× ×¤×™×œ×” הזו… וכן הל××” ×œ×œ× ×”×¨×£' ×× ×™ מצטעק: '×בל × ×“×–'×”, כמה מוזר! מ×יפה בדיוק ×ת לוקחת ×ת הדימוי ×”×–×” ×©×ž×‘×•×˜× ×›×ž×¢×˜ ב×ותה צורה ביצירה ×©×œ× ×™×›×•×œ×ª להכיר ושזה עתה סיימתי לקרו×?'" (עמ' 87)
3.× ×“×–'×” ×”×™× ×ª×ž×”×•× ×™×ª, לגביו של ברטון, שחי, למרות × ×˜×™×•×ª×™×• ×”×ž×”×¤×›× ×™×•×ª, ×—×™×™ ×‘×•×¨×’× ×•×ª לתפ×רת. ×‘×¡×™×•× ×”×¨×•×ž×Ÿ, × ×–×“'×” × ×›× ×¡×ª לבית משוגעי×. ברטון, מצטער ×œ×œ× ×¡×¤×§, × ×•×˜×© ×ת הרפתק××•×ª×™×”× ×”×ž×©×•×ª×¤×•×ª, וחוזר ל×שתו × ×§×™ מצפון, וטוב לב ומוזה.
הסורי××œ×™×¡×˜×™× × ×™×¡×• לעשות מהפכה בעזרת ×”××ž× ×•×ª (ור×ו, ×ž×¨×—×‘×™× ×œ×™×ž× ×™×œ×™×™× ×‘×ª×—×ª שלי). ×”× × ×™×¡×• ל×חד בין מצי×ות לחלו×, להעלות על × ×¡ ×ת ×”×הבה והתשוקה, ולשבור ב×מצעות ×–×ת ×ת כבלי ×”×‘×•×¨×’× ×•×ª. ×”×ž×œ×•×ž×“×™× ×¡×•×‘×¨×™× ×›×™ דמויות ×”× ×©×™× ×©×™×¦×¨×• הסורי××œ×™×¡×˜×™× ×פשרו להן לעשות ×–×ת, ×ž×©×•× ×©×”×Ÿ היו השילוב ×”×ž×•×©×œ× ×‘×™×Ÿ ×¤× ×˜×–×™×” לבין ×§×™×•× ×ž×ž×©×™. כמו שהעיר ברטון ב×חת ×”×”×–×“×ž× ×•×™×•×ª: "כל ×ישה ×”×™× ×¡×›×•× ×”×ª×©×•×§×•×ª והחלומות, ×¡×›×•× ×©×ž×¢×•×œ× ×œ× ×”×ª×ž×ž×© בעבר ×•×œ×¢×•×œ× ×œ× ×™×ª×ž×ž×© שוב".
×”×ž× ×™×¤×¡×˜ ×”×–×” ×ž×’×•×œ× ×”×™×˜×‘ ×‘× ×“×–'×”. זו ×”×ישה ש×פשר ×œ×›× ×•×ª ×ותה ב××™×–×” ×©× ×©×™×¨×¦×” ×”×דון, ×›×™ ×”×¤× ×˜×–×™×” ×”×™× ×œ×” משחק, ורק ×œ×¨×’×¢×™× × ×לצת ×”×™× ×œ×”×•×¨×™×“ ×ת ×©× ×™×”× ×ž×›×¡ המלכות החלומי ולהזכיר ×›×™ ×ישה בשר ×•×“× ×”×™×. זו ×”×ישה ×שר מילותיה מגלמות ×ת הלך המחשבה של הגבר, ×פילו מבלי שתתכוון לכך. זו ×”×ישה ×שר ×”×™× ×”×™×—×™×“×” המשלמת ×ת מחיר ההרפתק×ות, בעוד הסורי×ליסט, ×”×× ×¨×›×™×¡×˜ המהמ×, חוזר לביתו ול×שתו.
×ידי
×©×œ×•×©×™× ×•×›×ž×” ×©× ×™× ×חרי ו××•×§×™×™× ×•×¡ גדול מערבה, ו×× ×“×™ וורהול פוגש ×ת ×ידי סדג'וויק, גיבורת הסרט "פקטורי גירל". פוגש ×•× ×›×‘×©. ×ישיותה החופשייה, הכסף שלה ×•×”×”×“×™× ×©×”×’×•×£ שלה ×™×•×¦×¨×™× ×¡×‘×™×‘×• ×ž×¢×•×¨×¨×™× ×ת ×× ×“×™ וורהול להפוך ×ת ×ידי לתכשיט הזרוע שלו. כמו × ×“×–'×”, ×ידי ×”×™× ×§× ×‘×¡ טוב לצייר עליו ××ž× ×•×ª.
כמו ברטון, וורהול משחק ×¢× ×ידי ×œ×”× ×תו. ×”×•× ×”×•×¤×š ×ותה לגיבורת-על. ×”×™× ×ž×•×¤×™×¢×” ×‘×¡×¨×˜×™× ×©×œ×•, ×”×™× ×”×•×¤×›×ª למוקד הסלון שלו. ×”×™× ×‘×ž×¨×›×– העול×. עד שמגיעה הב××” בתור. ×ידי, ×‘×¡×¦×™× ×” קורעת לב בסרט, ×ž× ×•×¦×œ×ª למשחק ×חרון ומצי×ותי במיוחד, שבו ×”×™× × ×לצת ×œ×’×œ× ×ת הסודות ×”××¤×œ×™× ×©×œ×”, ו××– × ×–×¨×§×ª לכלבי×. והפע×, ×פילו בלי בית ×ž×©×•×’×¢×™× ×œ×™×¤×•×œ ×ליו.
התת-מודע
×ידי ×•× ×“×–'×” הן כמובן שתי דוגמ×ות. כמותן יש כמה וכמה בתולדות הספרות, ×”××ž× ×•×ª ×•×”×§×•×œ× ×•×¢. כל ×ותן × ×©×™× ×ž×©×•×’×¢×•×ª. מיוסרות. כלו×ות בין ההערצה על רוחן החופשית לבין תלותן ×‘×’×‘×¨×™× ×שר ×ž×¨×•×ž×ž×™× ×•×ž×©×¤×™×œ×™× ×ותן ×›×וות × ×¤×©×. כל ×ותן × ×©×™× ×”×Ÿ ×œ× ×¦×— התת-מודע, ×”×ª×—×•× ×”×פור בין מצי×ות לדמיון. ×›×™ × ×“×ž×” ×©×œ× ×©×œ×•×©×™× ×”×©× ×™× ×•×œ× ×”××•×§×™×™× ×•×¡ עשו משהו לתת-מודע התרבותי: קח לך ×ישה ×•×‘× ×” לך ×¤× ×˜×–×™×”.
×בל עברו עוד ××¨×‘×¢×™× ×©× ×”. המהפכה ×”×¤×ž×™× ×™×¡×˜×™×ª וגיבורותיה כבר שרפו ×ת החזיות התחרה ×©×§× ×• להן ×בותיהן במיטב כספ×. ובכל ×–×ת, × ×“×ž×” של×יש ×œ× ×יכפת. בכל ×¤×¢× ×©×ž×™×©×”×• × ×“×¨×© לרעיון של תי×ור התת-מודע כדרך לשחרור, × ×“×¨×© לדמות ×©×”×™× ×‘×™×Ÿ ×¤× ×˜×–×™×” למצי×ות, × ×לץ התת-מודע ללכת ×ל ×ותה דמות עייפה ומסוממת ×ו מ×והבת של ×ישה שחצתה ×ת הגבולות. ×¨×•×¦×™× ×“×•×’×ž×ות? בבקשה: קלו××” (שדרוג של קלו××™) בסרט "×—×’×™×’×” של ×הבה", כל דמות × ×©×™×ª ×©× ×¨×תה ××™ ×¤×¢× ×‘×¡×¨×˜×™× ×©×œ דיוויד ×œ×™× ×¥', שרה בספר "שרה שרה", "×טרוף" של דוד גרוסמן, "בתו" של ×§× ×™×•×§.
ו×× ×™ ×ומרת, מספיק! ×œ× ×¢×•×“ תת-מודע ×•×œ× ×¢×•×“ × ×©×™× ×ž×©×•×’×¢×•×ª. ול×, ×ל תעשו ×ת ×ותו דבר ×œ×’×‘×¨×™× ×ž×©×•×’×¢×™×. ×× ×™ ×ž×ª×›×•×•× ×ª, ×”× ×™×—×• לתת-המודע. ×”×œ× ×× ×©×™× ×§×˜× ×™× ×× ×—× ×•, והתת-מודע ×©× ×ª×ר ×œ× ×¦×— ×™×”×™×” מצב סימטרי הופכי של המודע המוכר ×œ× ×•. ×¨×•×¦×™× ×œ×¢×©×•×ª מהפכה? ×©× ×• ×ת המודע. התת-מודע ×™×©×ª× ×” בהת××. עלי.
מעולה. הכל: ההצבעה על התופעה, משמעותה, וחולשותיה. מעולה מעולה.
תודה תודה.
בקרי××” ×©× ×™×” הזכרת לי ×ת ביג טוכעס של ×—× ×•×š לוין, ×”×ישה שרוצה ×œ×’×œ× ×ת התת מודע, ש"רו××” ×ת הצלילי×". התפקיד ×”×–×” × ×¢×©×” כל כך מקובל תרבותית, עד ש×× ×©×™× ×ž× ×¡×™× ×œ×”×™×“×ž×•×ª ×ליו. פגשתי כמה ×›×לה.
וחוצמזה, ××– ×ת ×ומרת, בעצ×, שהמודע ×”×•× ×’×‘×¨×™?
וחוצמזה, ×× ×™ עדיין מרגיש שמשהו ×œ× ×”×‘× ×ª×™. × ×—×›×” לעוד קרי××”.
×ž×¢× ×™×™×Ÿ מ×ד, ×בל × ×“×ž×” לי שיש ×›×ן היפוך בין סיבה ותוצ××”, ×‘×¢× ×™×™×Ÿ התתמודע המשוחרר המיוצג על ידי ×ישה חופשית ומשוגעת. מה ×ž× ×™×¢ ×ותה לקר×ת ×©×’×¢×•× ×”? ×”×× ×”×™×•×¦×¨ ×”×•× ×¨×§ משקיף, ×ו ×©×”×•× ×–×” שדוחק ×ותה לקצוות? ×”×× ×›×œ ×חת מהן ×œ× ×”×™×™×ª×” מגיעה ×ž×ž×™×œ× ×ל ×”×ž×§×•× ×ליו ×”×’×™×¢×”, בכוח ×ופייה שלה. ×”× ×—×¨×¦×•×ª שלך קשה לי, ×”×צבע המ×שימה החד ×›×™×•×•× ×™×ª – ×’×
ל×, ×œ× ×›×œ מה ש××“×•× ×”×•× ×¢×’×‘× ×™×”. ×× ×™ ×œ× ×ומרת שהמודע ×”×•× ×’×‘×¨×™.
×–×” × ×›×•×Ÿ לגמרי, ×‘×¢× ×™×™×Ÿ ×”×—×™×™× ×©×ž×—×§×™× ×ת ×”××ž× ×•×ª.
ייתכן ש×ת צודקת. כלומר, ייתכן שכל ×חת מהן הייתה מגיעה ל×ותו ×ž×§×•× ×’× ×œ×œ× ×“×—×™×¤×”.
×בל, ומכ×ן מגיעה ×”× ×—×¨×¦×•×ª שלי, × ×“×ž×” לי תמיד שזה מדי קל ×œ×”× (×•×œ×”× ×–×” כמובן ×’× ×œ×”×Ÿ מדי פע×) לשחק בה, שזה × ×˜×•×œ ×¡×™×›×•× ×™×. ×©×’× ×œ×• הייתה מגיעה ל×ותו מצב בלי עזרת×, העזרה ×©×œ×”× ×‘×›×™×•×•×Ÿ × ×™×ª× ×” בקלות רבה מדי, מבלי לתת ×ת הדעת על תוצ×ות מעשיה×.
טוב, עכשיו ש×לה ×כזרית –
×‘×”×™× ×ª×Ÿ ×©×”× ×’××•× ×™×, ×•×‘×”× ×ª×Ÿ שכך וכך ×ž×œ×™×•× ×™× × ×”× ×™× ×ž×”×’××•× ×•×ª שלה×, ×•×‘×”× ×ª×Ÿ ש×ותה ×§×¨×‘× ×™×ª ×”×™× ×¨×§ ×ישה ×חת – ×ומללה, ×ž×¡×›× ×” וכו', ×בל רק ×חת – שווה, ×ו ×œ× ×©×•×•×”?
המחשבה הר××©×•× ×” שלי הייתה ש×× ×™ ×œ× ×‘×—×•×¨×” כל כך רגישה, ומצדי ש×ידי סדג'וויק תמות.
×בל, הש×לה שלך מובילה ×ותי למחשבה שעליה מושתת הפוסט ×”×–×”, ו×יכשהו חמקה ×ž×œ×”×™×›× ×¡ ×¤× ×™×ž×”: ×œ× ×יכפת לי כל כך מה ×”× ×¢×•×©×™× ×¢× ×”× ×©×™× ×©×œ×”×Ÿ. ×יכפת לי רק ש×× ×™ צריכה ×œ×§×¨×•× ×ת ×–×”.
××– בתשובה לש×לתך, כן, ברור ששווה ×ת ×–×”. רק שישימו מדבקה ×§×˜× ×” על ×”×¡×¤×¨×™× ×ו הסרטי×: ×œ× ×ž×•×ž×œ×¥ לבעלות לב ×¤×ž×™× ×™×¡×˜×™ רגיז.
בהתחלה מ×וד הזדהיתי ×¢× ×”×¤×•×¡×˜, והתגובה של מירי קוממה ×ותי. ×בל במחשבה ×©× ×™×” — ×× ×™ ×œ× ×—×•×©×‘×ª שמשהו יכול בכלל להיות טעון ×רוס ×× ×ין בו רכיב מ×וד חזק של ×¤× ×˜×–×™×”. ×–×” × ×›×•×Ÿ ×œ× ×¨×§ על ייצוגי ×”× ×©×™× ×‘××ž× ×•×ª, ××œ× ×’× ×¢×œ ייצוגי הגברי×, הילדי×, ×”××œ×™× ×•×›×•'. וה×שה המשוגעת שמייצגת ×ת תת ההכרה ×”×™× ×œ× ×”×¤× ×˜×–×™×” היחידה של ×’×‘×¨×™× ×¢×œ × ×©×™×. יש ×’× ×”×× ×•×”×חות, שלטעמי ×ž×¢×¦×‘× ×ª ×œ× ×¤×—×•×ª. ×•×’× ×”×ž×›×©×¤×”, ×•×’× ×”×œ×•×—×ž×ª (× ×“×™×¨ יותר ×בל קיי×). ויש ×’× ×™×™×¦×•×’×™× ×¤× ×˜×–×™×•× ×¨×™×™× ×©×œ ×’×‘×¨×™× ×©×”× ×œ× ×ª×¢× ×•×’ גדול. הרבה ×¤×¢×ž×™× (הייתי מוסיפה ×פילו – ברגעי הגדולה שלה) ×”××ž× ×•×ª מתפקדת כר××™ ש×ומר ×ת ×”×מת על ×”×¤× ×˜×–×™×•×ª ×©×œ× ×• (למשל ×”×¤× ×˜×–×™×” הגברית על ×”×שה המשוגעת כהפוגת ×‘×™× ×™×™× ×‘×™×Ÿ שפיות לשפיות). ×œ× ×ª×ž×™×“ × ×¢×™× ×œ×”×ª×‘×•× ×Ÿ בר××™ ×”×–×”. (×’× ×œ× ×‘×ž×¨×ות ×חרות, למשל המר××” שמציגה ×ת ×”×שה כמי שמחפשת גבר חסר ישע לטפל בו – ×¢"×¢ ×’'יין ×ייר). ×ת ×œ× ×—×™×™×‘×ª ×œ×”×ª×‘×•× ×Ÿ בו. ×בל לבקש שה××ž× ×•×ª תפסיק לתפקד כר××™ ×›×–×” פירושו לבקש ×©×”×™× ×ª×¤×¡×™×§ להיות ××ž× ×•×ª ותהפוך לייצוג מכובס של ×וטופיה משעממת.
×§×•×“× ×›×œ חשבתי: מה פת××•× ×רוס מחייב ×¤× ×˜×–×™×”? ו××– ×”×‘× ×ª×™ שבמידה מסויימת ×”×•× ×ž×—×™×™×‘, ×× ×›×™ ×× ×™ חשה שהמידה ש×× ×™ מדברת עליה פחותה בהרבה מהמידה ש×ת מדברת עליה.
חוץ מזה, × ×›×•×Ÿ שה××ž× ×•×ª משקפת ×ת ×”×¤× ×˜×–×™×•×ª ×©×œ× ×•. ×בל ×œ×¤×¢×ž×™× ×ž×” שרו××™× ×‘×ž×¨××” ×”×•× ×œ× "×œ× × ×¢×™×", ××œ× ×¡×ª× ×ž×¢×¦×‘×Ÿ.
ולכן, כפי ×©× ×”×•×’ ×‘×ž× ×’× ×•×Ÿ ×¤× ×˜×–×ž×ª×™ ×חר ושמו ×¤×•×¨× ×•, הייתי שמחה לקטלוג. ×œ× ×¢×•×“ ×¡×¤×¨×™× ×©×ž×—×•×œ×§×™× ×¢×œ פי ×–'×× ×¨×™×, שזו ×’× ×›×›×” ×”×‘×—× ×” די מיותרת, ××œ× ×”×‘×—× ×” על פי ×¤× ×˜×–×™×”: ×והבי ×”×ישה המשוגעת והרזה לכ×ן ו×והבי ×”×ž×ª×‘×•×“×“×™× ×”×ž×™×•×¡×¨×™× ×œ×›×ן. ×•×‘× ×œ×¦×™×•×Ÿ גו×ל וזקפה.
LOL
×בל יד על הלב – ×ת ב×מת צריכה קטלוג? מתי יש לך בעיה לזהות בחצי ×©× ×™×” ×ת קטגורית ×”×¤× ×˜×–×™×” שהספר שייך ×ליה? בדרך כלל ×–×” הרבה יותר קל ×ž×¤×•×¨× ×•.
×–×” מזכיר לי ×ת החוק ×”×”×¨×ž× ×•×™×˜×™ שלי לזיהוי המין של יוצרי סדרות טלווזיה — מין היוצר\ת ×™×”×™×” הפוך מהמין של הדמות ×”×ž×©× ×™×ª החיובית ש×ין לה ×פיון פסיכולוגי ×”×’×™×•× ×™ ××œ× ×¨×§ ×פיון ×¤×•× ×§×¦×™×•× ×לי ביחס לדמות ×חרת.
×™×¦× ×§×¦×ª עקו×, ×בל × ×•.
×œ× ×™×•×“×¢×ª ×× ×–×” יותר קל, ×בל ×–×” בהחלט קל.
מה ש×× ×™ ב×מת צריכה ×–×” שוקר חשמלי שיתקוף ×ותי בכל ×¤×¢× ×©×™×“×™ מושטת לקטגוריה ×”×œ× × ×›×•× ×”.
בול!
×בל למה ×ž×©× ×™×ª?
×”×¤× ×˜×–×™×”, ההפיכה למיתוס, ×–×” ×œ× ×¨×§ בשביל להיות טעון ×רוס, ×–×” משהו ×©×›×•×œ× ×• ×¢×•×©×™× ×›×œ הזמן ×¢× ×›×•×œ× ×•×’× ×¢× ×¢×¦×ž× ×•. כמו ש×ומר הדוקטור ב"סוף הדרך" ×›×©×”×•× ×ž×“×‘×¨ על מיתותרפיה (×–×” ×™×•×¦× ×¢×ž' 86-88 בספר ×”×—×•× ×©×œ הספריה החדשה, ו×× ×™ ×צטט קצת, בכל ×–×ת, ×›×™ ×”×•× [עדיין] ×›×” מדויק וכה רדיקלי):
"×‘×—×™×™× ×ין דמויות שהן ר×שיות ×ו ×ž×©× ×™×•×ª ב×ופן מהותי. ×ž×‘×—×™× ×” זו, כל הספרות היפה וספרי הביוגרפיות, ורוב ההיסטוריוגרפיה, ×”× ×©×§×¨. כל ×חד ×”×•× ×‘×”×›×¨×— הגיבור הר×שי של סיפור חייו שלו.
×•×”× ×”, ×œ× ×–×• בלבד ש×× ×—× ×• ×”× × ×• ×”×’×™×‘×•×¨×™× ×”×¨××©×™×™× ×©×œ סיפור-×—×™×™× ×• – ×× ×—× ×• ×”× × ×• ×’× ×לה ×©×”×•×’×™× ×ת הסיפור ×•×ž×™×™×¢×“×™× ×œ×× ×©×™× ×”××—×¨×™× ×ת המהויות של דמויות-×”×ž×©× ×”. ×בל מכיוון שסיפור-×”×—×™×™× ×©×œ ×©×•× ××“× ×œ×¢×•×œ× ××™× × ×• סיפור ×חד בעל עלילה ×§×•×”×¨× ×˜×™×ª, תמיד ×¢×œ×™× ×• להגות מחדש ×ת סוג הגיבור הר×שי ×©×”× × ×•, וכתוצ××” מכך ×ת ×”×¡×•×’×™× ×©×œ תפקידי-×”×ž×©× ×” שה×× ×©×™× ×”××—×¨×™× ××ž×•×¨×™× ×œ×©×—×§.
הקצ×ת ×”×ª×¤×§×™×“×™× ×”×מורה ×”×™× ×™×¦×™×¨×ª מיתוס. ×•×›×©×”×™× × ×¢×©×™×ª, במודע ×ו ×œ× ×‘×ž×•×“×¢, ×œ×©× ×”×דרת ×”×גו שלך, ×ו לצורך ×”×’× ×” עליו – ×•× ×¨××” שתמיד ×”×™× × ×¢×©×™×ª ×œ×©× ×›×š – ×”×™× ×”×•×¤×›×ª להיות מיתותר×פיה. וכ×ן העיקר: ××™-יכולת ×œ× ×•×¢, כמו זו שחווית ××– ×‘×ª×—× ×ª ×¤× ×¡×™×œ×•×•× ×™×”, ×פשרית רק ×צל ××“× ×©×ž×¡×™×‘×” כלשהי חדל להשתתף במיתותר×פיה.
חשוב מ×וד שתלמד ללבוש ×ת המסכות ×”×לה בלב של×. ×ל תחשוב שיש משהו מ×חוריהן: ×גו פירושו ×× ×™, ו×× ×™ פירושו ×גו, וה×גו ×ž×¢×¦× ×”×’×“×¨×ª×• ×”×•× ×ž×¡×™×›×”. ×‘×ž×§×•× ×©×ין ×גו – וזה ×תה על הספסל – ×©× ×ין ×× ×™."
(סליחה, × ×¡×—×¤×ª×™ קצת)
כן, כל ×–×” × ×›×•×Ÿ ,×בל בכל ×–×ת כשמדובר ביצירת ××ž× ×•×ª (×ו בסקס) הממד ×”×רוטי של ×”×¤× ×˜×–×™×” ×”×•× ×™×•×ª×¨ ×ž×©×›× ×¢ מ×שר כשמדובר ב×גו, ל×? לפחות כמדובר ב××ž× ×•×ª מוצלחת (×ו בסקס מוצלח). לפחות למי ש××™× ×• × ×¨×§×™×¡×™×¡×˜ מוחלט.
(×ž× ×’× ×•×Ÿ התגובות פה מה-×–×” מחורבן. ×× ×™ ××£ ×¤×¢× ×œ× ×ž×¦×œ×™×—×” ×œ×¤×¢× ×— מי מגיב למי)
טוב, × ×¨××” לי שיש לך ×ž× ×’× ×•×Ÿ בחילה שמתפקד כתחליף די יעיל לשוקר חשמלי.
LOL
וולק×× ×‘×ק, ×גב 🙂
×× ×™ ×œ× ×‘×˜×•×—×” ×©×”×‘× ×ª×™. ברור שהמימד ×”×רוטי של ×”×¤× ×˜×–×™×” ×”×•× ×™×•×ª×¨ חזק ×›×©×”×¤× ×˜×–×™×” ×”×™× ×רוטית מ×שר ×›×©×”×™× ×ž×¡×•×’ ×חר. ×× ×”×¤× ×˜×–×™×” עצמה יותר חזקה ×ו יותר ×ž×©×›× ×¢×ª ×× ×™ ×œ× ×™×•×“×¢×ª. במובן ×ž×¡×•×™× ×פילו להפך, ×“×•×•×§× ×‘×’×œ×œ שבסקס וב××ž× ×•×ª יותר ברור כל הזמן שמדובר ×‘×¤× ×˜×–×™×” מ×שר במקומות ×חרי×.
התייחסתי בעיקר לפסקה ×”××—×¨×•× ×” מהציטוט ×•×”×ª×›×•×•× ×ª×™ ש×צלי, לפחות, ××ž× ×•×ª ×ו ×× ×©×™× ××—×¨×™× ×ž×¢×•×¨×¨×™× ×™×•×ª×¨ משיכה ×רוטית מה×גו ×”×ישי שלי. ×‘×ž×™×œ×™× ×חרות, לרוע מזלי ספר ×ו ×‘× ××“× ×©×•×•×” ×ž×—×¨×ž× ×™× ×ותי יותר משקיעה × ×¨×§×™×¡×™×¡×˜×™×ª במסכות ×”×¤× ×˜×–×ž×˜×™×•×ª ש×× ×™ מלבישה על ×”×גו שלי.
× ×“×ž×” לי ×©×”×˜×¢× ×” המרכזית של הציטוט ×”×™× ×©×œ×¨×•×¢ מזלך, ×œ×§×¨×•× ×¡×¤×¨ ×ו לתפוס ×‘× ××“× ×›×©×•×•×” הן פעולות ש××™× ×Ÿ יכולות להתבצע ××œ× ×‘×מצעות שקיעה × ×¨×§×™×¡×™×¡×˜×™×•×ª במסכות ×”×¤× ×˜×–×ž×˜×™×•×ª ש×ת מלבישה על ×”×גו שלך. מצד ×©× ×™, ×”× ×™×¡×•×— של 'שקיעה × ×¨×§×™×¡×™×¡×˜×™×ª במסכות ×¤× ×˜×–×ž×˜×™×•×ª' מקפל ×”×שמה, ×©×“×•×•×§× ×œ× ×ž×©×ª×ž×¢×ª מהמקור, שמגע ×¢× ×”×חר ×ו ×¢× ×”×ž×ž×©×•×ª דרך המסכות ×”×•× ×œ× ×פשרי. ×”×•× ×›×Ÿ, ×בל דרכן.
×ת צודקת כמובן, בשתי ×”× ×§×•×“×•×ª. ×× ×™ רק ×ומרת שחיי היו ×§×œ×™× ×™×•×ª×¨ ×× ×œ× ×”×™×™×ª×™ צריכה ××ž×¦×¢×™× ×—×™×¦×•× ×™×™× – ××ž× ×•×ª×™×™× ×ו ××—×¨×™× – ×›×¢×–×¨×™× ×‘×©×§×™×¢×” ×”× ×¨×§×™×¡×™×¡×˜×™×ª שלי.
When you're in a not good position and have no cash to go out from that, you will have to receive the business loans. Because it should aid you for sure. I get credit loan every year and feel myself fine because of that.
Thanks for article. Every time like to read you.