(××וט ×וף ×§×•× ×˜×§×¡×˜)
×× ×™ ×והב סיפורי×. ×œ× ×ž×©× ×” ב××™×–×” פורמט: ספרות, ×§×•×œ× ×•×¢, בע"פ, ריקוד, ציור, מוסיקה, פיסול; העיקר שיהיה סיפור טוב. רוב ×”×× ×•×©×•×ª ×והבת סיפורי×, ל×? וחיבה מיוחדת יש לי כלפי סיפור בתוך סיפור. למשל כמו ב"×•×”×™×•× ××™× × ×• כלה" ×ו בספרות זולה כשכריסטופר ווקן מתיישב ומתחיל פשוט לספר ×ת הסיפור על השעון ×©×”×•× × ×©× ×‘×ª×—×ª שלו. סיפור בתוך סיפור ×œ× ×“×•×¨×© יותר מדי הצדקות, ×× ×—× ×• כל-כך × ×”× ×™× ×ž×¢×¦× ×”×¢×•×‘×“×” שמישהו רוצה לספר ×œ× ×• עוד סיפור שמייד מופעלת ××¦×œ× ×• ×ותה השהיית ×”××™-×מון המפורסמת. ×ž×‘× ×” קל×סי של ×”× ×•×‘×œ×” ×”×ירופית ×”×•× ×¡×™×¤×•×¨ מסגרת שמשמש רק תירוץ לסיפור בגוף ר×שון. ×מוק/סטפן צוויג; ×¡×•× ×˜×ª קרויצר/טולסטוי; ×רי××“× ×”/צ‘כוב; ×©×œ×•×©×ª× ×ž×¦×™×’×™× ×¡×™×˜×•×ציה של ×©× ×™ ×–×¨×™× ×”× ×¤×’×©×™× ×ª×•×š כדי מסע (שזה כבר די × ×¤×œ×), מסע ×”×•× ×©×˜×— דמדומי×, ×ין בו ×ת ××•×ª× ×—×•×§×™× ×©×™×© ×‘×—×™×™× ×”×¨×’×™×œ×™×, ×”×•× ×›×ž×• ×”×¨×’×¢×™× ×”××—×¨×•× ×™× ×œ×¤× ×™ ×”×©×™× ×”, בין ערות לחלו×, מרחב ×œ×™×ž×™× ×œ×™. ×‘×ž×¨×—×‘×™× ×”×לה הכל יכול להיות וזה בהחלט הזמן ×”×›×™ טוב לסיפור. ×©× ×™ ×–×¨×™× ×™×›×•×œ×™× ×œ×”×¤×’×© ו×חד ×ž×”× ×™×¡×¤×¨ סיפור ×•×”×©× ×™ (יחד ××™×ª× ×•) יקשיב ×‘×”× ××”. ×תה ×œ× ×©×•×ל ×ת עצמך ×”×× ×–×” יכול לקרות במצי×ות, ×›×™ זו ×œ× ×”×ž×¦×™×ות, ×–×” סיפור בתוך סיפור, ×¢× ×”×©×ª×§×¤×•×™×•×ª שבורות ×•× ×§×•×“×•×ª מבט צולבות ו××œ×ž× ×˜ פיתוי כל-כך ר××©×•× ×™ שמגמד כל ביקורתיות. כל עוד הסיפור ×”×™×” מספיק טוב, כמובן.
×œ×¤× ×™ כמה ×©× ×™× ×¢×©×™×ª×™ סרט קצר שהיה ×‘× ×•×™ כולו על הסיטו×ציה של ×–×¨×™× ×©×ž×¡×¤×¨×™× ×¡×™×¤×•×¨×™× ×חד ×œ×©× ×™, ×–×” ×”×™×” כמו מימוש ×¤× ×˜×–×™×” עבורי. עכשיו ×× ×™ ×‘×ª×›× ×•× ×™× ×©×œ סרט קצר (בעזרת הש×, טפו טפו טפו) ×©×›× ×¨××” ×œ× ×™×›×™×œ ×©×•× ×¡×™×¤×•×¨ ×¤× ×™×ž×™ וזה פשוט הורג ×ותי. חצי לילה שברתי ×ת הר×ש ×יך לעז×זל ×× ×™ ×ž×›× ×™×¡ לתוך העלילה סיטו×ציה של "מספר סיפור", ויש לי ×פילו סיפור מעולה שמת××™× ×‘×•×œ על ההתרחשות. ×ך ×›× ×¨××” שיש צורות סיפור מסוימות ×©×œ× ×ž×©×ירות ×ž×§×•× ×œ×ª×ª×™-סיפורי×. בסיפור ×”××ž×¨×™×§× ×™ הקל×סי למשל (×’× ×‘×¡×¤×¨×•×ª ×•×’× ×‘×§×•×œ× ×•×¢) ×ין סיפור ×¤× ×™×ž×™, ××¦×œ×”× ×–×” × ×—×©×‘ סטיה ×ž×§×™×“×•× ×”×¢×œ×™×œ×”, בזבוז זמן חסר תירוץ. ב×מריקה הכל חייב תמיד ללכת קדימה, ×סור להביט לצדדי×. ×‘×ž×§×•× ×ª×ª-סיפור ×”× ×ž×וד ××•×”×‘×™× ×ת הסיפור ×”× ×•×›×—-× ×¤×§×“, כמו "בצ‘×™×™× ×˜×ון" ×ו ×‘×¡×™×¤×•×¨×™× ×©×œ ×”×ž×™× ×’×•×•×™, ×–×” כשיש לגיבור ××™×–×” משהו בעבר ש×× ×—× ×• ×œ× ×‘×“×™×•×§ ×™×•×“×¢×™× ×ž×” ×”×™×” ×©× ×בל ×ž×‘×™× ×™× ×©×™×© לו ×יזושהי משמעות לגבי ×”××™×¨×•×¢×™× ×‘×”×•×•×”. שזו ×’× ×˜×›× ×˜×™×§×” × ×—×ž×“×”, ×בל יש בה משהו ×œ× ×ž×’×¨×” ×•×’× ×“×™ שחוק. ×בל ×”×›×™ חשוב ×–×” ×©×œ×˜×›× ×™×§×” ×”×–×ת ×ין ×©×•× ×§×¡×, ×”×™× ×¡×•×’ של התגרות, עבודה ×‘×¢×™× ×™×™×. ×”×™× ×× ×˜×™-סיפורית בעליל. ×ין ל×מריקה זמן לסיפור, ×”×™× ×ž×¨×ž×–×ª שיש ×©× ×ž×©×”×•, ×בל ×–×” מיושן והרכבת של העתיד כבר דוהרת קדימה. ל×ירופה יש תמיד זמן לסיפורי×, ×ž×¦×“× ×‘×›×œ ×™×•× ×פשר לשבת מול ×”××— ולשמוע ×יזו מעשיה ×ž×¢× ×™×™× ×ª. הסיפור בתוך סיפור ×”×•× ×‘×¢×¦× ×”×œ×’×™×˜×ž×¦×™×” ×”×›×™ גדולה ×©×œ× ×• לחלו×, למעשה ×”×•× ×ומר ×œ× ×• ש×פילו ×›×ן, בתוך הסיפור, ×©×”×•× ×›×‘×¨ חלו×, מותר ×œ×—×œ×•× ×¢×•×“ חלומות, בלי כפיה ובלי ×—×•×§×™× ×©×™×’×™×“×• ×œ× ×• מה לעשות. העובדה ש×תה בתוך ×—×œ×•× ×œ× ×ž×—×™×™×‘×ª, ×‘×—×œ×•× ×©×œ×™ ×תה יכול ×œ×–×¨×•× ×œ×ן ש×תה רוצה ×•×œ×—×œ×•× ×›×ž×” חלומות ש×תה רוצה.
×§×¨× ×ת ×”×¡× ×“×ž×Ÿ, ×‘× ×ד×.
×›×מור, ×חלה פוסט. השתדלתי והשתדלתי ×•×œ× ×ž×¦×תי קישור לפרק ×”×”×•× ×©×œ ×”×¡×™×ž×¤×¡×•× ×¡.
×× ×™ רק יודעת שקור××™× ×œ×•
the almost never ending story.
×’× ×× ×™ מת על סיפורי×. יופי של פוסט.
ל×יתמר-×× ×תה מדבר על הקומיקס ××– קר×תי ×ותו ×œ×¤× ×™ כמה ×©× ×™× ×•×œ× × ×¤×œ×ª×™.
למיטל- ×œ× × ×•×¨×, × ×“×ž×” לי ×©×”×‘× ×ª×™ למה ×ת ×ž×ª×›×•×•× ×ª.
ל×ורי- תודה. ×ין כמו סיפורי×.
ההכללה על הסיפור ×”×מריק××™ המופיעה ×›×ן ×”×™× ×›×ž×•×‘×Ÿ חפוזה וחסרת ×חריות