סמייל, אכלת אותה

[כל הציטוטים כאן אינם מדוייקים, אלא מביאים את תמצית ומהות הדברים]
 
בפברואר דיברתי הרבה מאוד עם ידידה טובה שלי בהודו. הסיבה לכך עצובה: היא נאנסה. כל סופ"ש הייתי מתקשר ומדבר איתה. שעות. החברה שדרכה ביצעתי את השיחות הבינלאומיות שלי היתה 012 סמייל. במרץ קיבלתי את החשבון: 741.30 ₪. זה חשבון בזק, שממנו גובים 012 סמייל את המגיע להם, שהיה באותו חודש 556 שקלים.
רק שזה לא ×”×’×™×¢ להם. על פי החישוב שלי, מפני שהייתי מנוי שלהם (והובטח לי שדקה להודו תעלה לי בזול – אני לא זוכר כרגע כמה בדיוק) הייתי אמור לשלם ×›- 110 ₪. כלומר הם גבו ממני ×›- 440 שקלים מיותרים. הבעיה היא שבשבילי 440 שקלים הם לגמרי לא מיותרים, ויש לי המון מה לעשות בהם. טלפנתי ל- 012 סמייל וביקשתי הסבר, ואת הכסף.
 
לקח להם זמן לברר בדיוק מה קרה. כלומר לקח לי כמה וכמה שיחות עד שקיבלתי תשובה. אך לבסוף: "אה," אמרה לי המוקדנית (שכבר שכחתי את שמה), "העניין פשוט: אתה שינית את הבעלות על קו הבזק שלך. עם שינוי הבעלות אנחנו מנתקים אוטומטית את המנוי". אה, אמרתי, זה נכון: בינואר שיניתי את הבעלות על קו הבזק, מ"הרץ רפאל" (סבי ז"ל, שנפטר לפני יותר מעשור), ל"פרסיקו תומר" (כך אני מכונה). אבל לא ידעתי שעל שינוי כזה מנתקים לי את המנוי, מה שגרם להם לגבות ממני תעריף של "לקוח מזדמן", שהוא תעריף גדול פי חמש (ארבע ומשהו שקלים בדקה), כלומר מופרך לחלוטין.
 
"אז אין אפשרות שתחזירו לי את הכסף?" שאלתי בתמימות שאפיינה אותי אז, לפני כל החודשים הללו. "לא, מצטערים מאוד. זאת המדיניות: אתה חייב להודיע לנו, אחרת אנחנו מנתקים. אבל עכשיו כמובן שנחבר אותך מחדש."
 
קוראים יקרים, האם אתם מבינים מה קרה כאן? אני דיברתי חודש שלם שעות עם הודו, בביטחון גמור שאני מנוי ב- 012 סמייל ולכן ייגבה ממני תעריף מוזל, שילמתי את דמי המנוי החודשיים(!), ובסוף החודש גבו ממני כסף כאילו אני לא מנוי! כל זה בגלל ש"לא הודעתי", למרות שמעולם לא נאמר לי שעלי להודיע, על אחת כמה וכמה כאשר אני משנה את בעלות הקו שלי, שימו לב, משם זר לשם שלי!
 
"טוב," אמרתי, "אני מבין. אז בבקשה תנתקי אותי מכם. אני לא רוצה להיות מנוי שלכם יותר." ובזה גמרתי את העניין. אני טיפוס כנוע שכזה, לפעמים. אלא שכשסיפרתי לידידתי גליה על העניין היא שלחה בי רוח קרב:"מה, אתה מטורף?!? אתה מוותר ככה על מאות שקלים?!? טלפן אליהם וצעק עליהם! תאיים! תעשה מהומה!!!"
 
טילפנתי וביקשתי בקשיחות שיחזירו את הכסף. התשובה היתה שלילית. אחרי פינג-פונג של כרבע שעה, החלטתי לאיים: "פניתי לתכנית של גיא מרוז ואורלי וילנאי-פדרבוש. הם מתענינים בסיפור שלי. זה יפורסם". זה היה שקר. מיד אמרה הנציגה ש"היא תברר".
 
חזרו אלי אחרי כמה ימים: "בסדר, תקבל את הכסף. רק תביא לנו אישור תשלום מבזק." מה הוא אישור תשלום? "האם הכוונה לחשבון?" שאלתי. לא. הכוונה לאישור תשלום. טוב, טלפנתי לבזק וביקשתי אישור תשלום. בזק אמרו שהם כבר שולחים. האישור מעולם לא הגיע. טילפנתי שוב אחרי שבוע. בזק אמרו שהם כבר שולחים. האישור מעולם לא הגיע. טילפנתי שוב אחרי שבוע. בזק אמרו שהם כבר שולחים. האישור מעולם לא הגיע. טילפנתי שוב אחרי שבוע. בזק אמרו שהם כבר שולחים. האישור מעולם לא הגיע. טילפנתי שוב אחרי שבוע וביקשתי שיפקססו לאיזה פקס במרכז הקניות הקרוב. הם פיקססו. הגיע.
 
פיקססתי ל- 012 סמייל. חזרו אלי: "לא, זה לא טוב. זה הסכום הכולל ששילמת לבזק. אנחנו צריכים את הסכום ששילמת לנו." הגיוני. הפירוט נמצא בחשבון. שאלתי אם אפשר פשוט לפקסס את החשבון. אמרו שכן. כזכור, יותר מחודש לפני זה אמרו שלא. טוב, פיקססתי.
 
חזרו אלי. הפעם אני זוכר כבר עם מי דיברתי: עם אופיר. חזרנו על כל הסיפור (התקציר שמופיע להם במחשב לא ממש מקיף), והוא אמר שלצערו אין אפשרות להחזיר לי את הכסף. אמרתי שאמרו לי שיחזירו לי אחרי שאשלח את האישור תשלום! הוא אמר שלצערו אין אפשרות להחזיר לי את הכסף. הוא שוב אמר לי שהייתי צריך להודיע להם על מעבר בעלות של הקו. אני שוב אמרתי שהם היו צריכים להודיע לי שאני הייתי צריך להודיע להם. הוא שוב אמר שלצערו אין אפשרות להחזיר לי את הכסף. שוב שלפתי את האיום השקרי על מרוז ווילנאי-פדרבוש, ושוב הוא הלך "לברר".
 
אחרי כמה ימים טלפנה אלי אורטל. זה היה בתחילת האביב, באפריל. שוב עברנו יחד על כל הסיפור שלי, ושוב נאמר לי שלצערנו לא נוכל להחזיר את הכסף. שוב מפני ש"הייתי צריך להודיע". מה אפשר לעשות, 012 סמייל היא חברה מסודרת. אם לא מודיעים הם ישר מנתקים. גם אם הקו עובר לשמו של הלקוח. גם אם לא הודיעו ללקוח שהוא צריך להודיע להם. וכאשר מגלים את הטעות, הם לא מוכנים להחזיר את הכסף. ככה זה ב- 012 סמייל. הפעם התעצבנתי ובהארה פתאומית סיננתי: "את ליד מחשב נכון? אז גגלי אותי! גגלי אותי ותראי שאני עיתונאי. אני כותב ב- nrg ובהארץ. ואני אומר לך שאני הולך לעשות מהסיפור הזה עניין. אני הולך לכתוב על זה. אני הולך לספר לכולם איך אתם מתייחסים ללקוחות שלכם!"
 
שוב אורטל אמרה שתברר. אחרי כמה ימים היא חזרה אלי ובאמתחתה הצעה מפתה: 30 שקלים החזר על שיחות לחו"ל כל חודש במשך שנה! מה יכול להיות יותר נדיב מזה, חשבה לעצמה אורטל. אבל אני, כפוי טובה שכזה, רק רציתי את הכסף. אמרתי לה שאני לא רוצה החזר, אני רוצה הכסף. ואני רוצה להחליט מה לעשות עם הכסף שלי בעצמי. ככה אני, מוזר כזה: אוהב לבזבז את הכסף שלי על שטויות וזוטות, ולא על שיחות לחו"ל. אדיוט. אורטל אמרה שזאת ההצעה שלהם, טייק איט אור ליב איט. שזו הצעה טובה ונדיבה. אני אמרתי דווקא ההצעה שלי, קרי להחזיר לי את הכסף, היא היא טובה ונדיבה: שימי לב אמרתי לה, אני לא מבקש פיצוי על עוגמת הנפש, אני אפילו לא מבקש ריבית על הזמן שהכסף שלי שוכב אצלם בחשבון. ראבק, אני אפילו לא מבקש שיתנצלו. אני רק מבקש הכסף. זה הכל. קרתה טעות, לא נורא, שלא יקרה שוב, עכשיו תביאו הכסף. שוב שחררתי איזו מילה על הקשר שלי לאמצעי התקשורת. אורטל אמרה שתברר.
 
בשיחה הבאה איתי אורטל שיקרה. כנראה אמרו לה לשקר. היא אמרה שרשומה להם שיחה איתי שבה שאלתי מה קורה במקרה שאני מעביר בעלות על הקו, והם אמרו לי שצריך לידע אותם, אחרת הם מנתקים המנוי. כלומר הכל היה ידוע לי ומה אני עושה את עצמי כאילו לא ידעתי שצריך להודיע. אבל למיטב זכרוני שיחה כזאת מעולם לא התקיימה, וכך אמרתי לאורטל. שאלתי אותה אם יש להם את השיחה מוקלטת. היא אמרה שאולי. אמרתי לה שנראה לי שהיא משקרת. ושוב איימתי שאכתוב על כל העניין לעיתון. היא אמרה שתברר.
 
במאי התקשרה אלי מיכל. היא אמרה שהיא אחראית, דרג גבוה, שהיא מתנצלת על עגמת הנפש ועל הזמן הרב שהעניין הזה נמשך, והיא מציעה לי דבר כזה: היא דיברה עם "המחלקה המשפטית", ולמרות שפשוט אי אפשר, פשוט אי אפשר להחזיר לי את הכסף, בצעד חריג 012 סמייל יחזירו לי מחצית מהכסף, ואת השאר הם יתנו לי בדקות שיחה חינם, ובתעריף הזול ביותר שיש להם לכל מדינה ומדינה. איזו הצעה!!! אמרתי לה: מיכל, גגלי אותי. גגלי. אני כותב בעיתון. אני בתקשורת. אני הולך לכתוב על זה. אני עושה מזה עניין.
 
מיכל אמרה שבטח כעיתונאי חשובה לי האמת. אמרתי ודאי, רק את האמת אספר. פשוט אספר את כל הסיפור הזה מראשיתו ואתן לקוראים שלי לשפוט. מיכל אמרה שתברר. היא חזרה אלי לא אחרי כמה ימים אלא כמה שעות. כמה נעים. והבטיחה שתוך 60 יום כל הכסף אצלי בחשבון, ושאני עובר אצלם לתכנית הזולה ביותר לכל המדינות. אמרתי תודה.
 
וזהו. הכסף נכנס ואחרי התלבטות אני מפרסם את זה רק כאן. ולמה אני מפרסם ומספר לכם את כל זה, לבד מלומר שמי שאין לו קשרים אוכל אותה במדינה הזאת, ולבד מלומר שלסמייל 012 יש מדיניות קלוקלת ושירות לקוחות מחורבן? כדי לציין שימוש נוסף בגוגל, שלא הכרתי עד כה: גוגל כאיום. "גגלי אותי!" כקריאת תיגר ואזהרה. לשימושכם.

34 thoughts on “סמייל, אכלת אותה”

  1. אבל יצאת מנייאק. איימת עליהם שתפרסם אם לא יחזירו לך את הכסף, בסוף החזירו וכן פרסמת. אמנם הוציאו לך את הנשמה, וזה מגיע להם.

  2. גם אני נמצא במלחמת עולם נגדם, וגם במקרה שלי השקר הוא נר לרגליהם, ובכלל יש פער עצום בין התדמית שהם משררקים לחזירות הקפיטליסטית המאפיינת את יחסם ללקוחות

  3. גם אני נמצא בעיצומו של קרב מתיש נגדם,
    וגם במרה שלי השקר הוא נר לרגליהם,
    ויש פער עצום בין התדמית הנאורה שלהם
    לחזירות הקפיטאלסטית
    המאפיינת את יחסם ללקוחות

  4. אם יש משהו שמטריף אותי, זה כל סיפור השרות לקוחות של חברות גדולות. תמיד אני מרחם על מי שעובד שם. הבעיה שלי היא בדרך-כלל הטרחה של לכתוב על זה, אבל אם זה כבר כתוב, אז למה רק ב"ההם"? פרסם בכל מקום שאתה יכול.

  5. של ואורי: הפרסום רק כאן הוא מעין איזון בין ההסכם-הלא-כתוב שלי איתם שלא אפרסם אם הם יחזירו הכסף, ובין ההרגשה שלי שזאת אחריותי כן לפרסם את הסיפור, ולו רק למען אותם אנשים שלא יכולים לנופף בשמם המגוגל כאיום.

  6. כתבתי פה תגובה, היא ככל הנראה סומנה כספאם, לפחות זה מה שהמערכת אמרה.
    אודה לכם אם תאתרו אותה אצל חוסם הספאם שלכם.

  7. היי, מישהו החליט שאני ספאמר ולא סיפר לי. התגובות שלי נחסמות!

  8. לא יודעת מה קרה לספאם בלוקר. הוא פשוט סוליפסיסט. תוכלי לכתוב שוב? אשים עליו עין.

  9. תשמע, אני מצטערת להיות נציגת הסיקסטיס הנאיבית, מה ×–×” סיקסטיז, אולי אפילו פיפטיז, אולי, לא יודעת – ארלי פורטיז: אבל ×–×” מאד לא עיתונאי מה שעשית. מכיוון שאני (שוב, צר לי, מה ×–×” סיקסטיז וכו') עדיין תופסת את המילה עיתונאי כמחמאה, וחושבת שזה תפקיד שאמור לשאת איתו לא רק טובות הנאה אלא גם מחויבויות, בעיקר אתיות, נראה לי מאוד לא לעניין לנסות להרוויח בחזרה את הארבע מאות וארבעה שקלים שלך בדרך כזאת, לקבל אותם בסחיטה ואיומים ובסוף עוד לכתוב עליהם (ובחינם).

    ועוד לכאורה בשם אלו שאין מי שיגגל אותם;
    ויקי כנפו, מאחוריך.

  10. אח, כמה שכולנו היינו שם, קנינו את החולצה, שילמנו יותר כסף על השיחות והפקסים מאשר הגיע לנו בהחזר, התנתקנו והתחברנו ליריבים.
    אבל החלק הנוראי באמת, הוא שאין אלטרנטיבה. אם לא תקבל את היחס הזה מסמיילי זה או אחר, תקבל אותו מהפרטנר של סלקום, מהספקיות, הלוויין, התשתית או הכבלים. למה? בעיקר כי אין אלטרנטיבה.
    בנוגע לטענה של כנרת – תומר, אני מצדיעה לך על ההתמדה מעוררת ההשתאות. אישית, הייתי פורשת איפשהו אחרי ×”"כבר שולחים" השני. אין דרך מוסרית להאבק בתאגידי התקשורת, כשם שהם מתעלמים מכל מוסר צרכני שאולי קיים בספקם את השירות. כל האמצעים כשרים, אני אומרת וכל שכן אם יש לך אפשרות לפרסם זאת לאחר מכן.

  11. לא צריך להשתמש באיום העיתונאי – מספיק להשתמש בבלוג. לי ×”×™×” סיפור עם ישראייר (http://www.notes.co.il/oren/32036.asp) בסוף, בזכות הבלוג קיבלתי 550 דולר חזרה.

    ועכשיו יש לי צרור תלונות על חברות אחרות אבל אין זמן לכתוב…

  12. רק כדי להבהיר, בתגובה לטענה של נועה: לא התכוונתי למחויבות המוסרית כלפי 012 או מי שזה לא יהיה, אלא כלפי משלח היד העיתונאי, כלפי שולחיו של העיתונאי, כלומר העורכים שלו והקוראים שלו.

  13. גם לי קרה קטע הזוי עם חברת סמייל , התנהלות שממש לא השאירה לי "סמייל" על הפנים.
    לפני כשנתיים לערך החלפתי את המנוי מ012 לבזק בינלאומי 014 בידיעה מוחלטת שאין לי חובות שכן הן\ם שולמו מדי חודש באופן עקבי מהחשבון שלי וסיימה תקופת ההתחיי\בות שלי לסמייל.
    לפני ×›4 חודשים התחלתי לקבל חשבוניות מסמייל (לאחר שנה וחצי של כלום ×›×™ לא הייתי התקשרות עמם) בשני החשבוניות הראשונות ×”×™×” סכום לתשלום 0 שקלים (שזה ×”×™×” תמוה בעניי – ×›×™ חבל על הנייר והעצים בעולם…)
    ובפתאום התחלתי לקבל חשבונית בסך של 48 שקלים וחודש אחריו חשבונית פיגור של תשלום
    לאחר בירור עם נציג שרות הסבירו לי כי נותר סכום לתשלום בשנת 2006 בסך של 2.20 שקלים שתפח ל48 שקלים.
    הסברתי ששנתיים לא קיבלתי חשבונית\ התראה על חוב .(גם אם לא היה חוב כזה ולא היה!! הייתי משלמת 2.20 שקל כדי להיפטר מהם)
    הבטיחו לבדוק את העניין ולחזור אליי בהקדם .
    עד לרגע כתיבת תגובה זו לא חזרו אליי..
    המשך יבוא.

  14. גם אני הייתי שם כמה וכמה פעמים.
    פעם ראשונה – התחברתי במבצע שהיה להם, של אינטרנט + כבלים.
    כבר היתה לי תמיכה מהכבלים והם הבטיחו שהם יסתדרו איתם. במשך חודשים המשכתי לשלם לשניהם כי הם לא הסתדרו איתם. מהכבלים אמרו לי ש"לא קיבלו את הקובץ".
    בתום תקופת ההתחייבות הם פיצלו את התשלומים לשניים, ושניהם לקחו סכום גבוה מאוד.
    עכשיו הם התחילו ברמאות נוספת – התחלתי לשלם על טלפון קווי שלא ידעתי בכלל על קיומו. נראה שגם הולך להיות לי סרט.
    הפורום ×”×–×” העיר אותי – יותר לא יהיו לי יותר עסקים עם החברה המסריחה הזאת. עדיף אפילו בזק.
    ודרך אגב, יש דרך – ברגע שאנשים יעדיפו חברות אמינות מאשר חברות שחותכות מחירים, ישימו יותר דגש על אמינות

  15. ואוו,איזה סיפור. כל הכבוד לך תומר-אני מחזיק ממך!!!.

    היה יותר קל כבר לחתום הסכם שלום עם הפלשתינאים.

    נגד חברות-רק חרם צרכני עובד!!! צריך ללמוד מאמריקה-

    שם יודעים להתאגד ולתת בראש לחברות מושחתות- זה

    לא תמיד מצליח, אבל ברוב המקרים כן!!!

  16. תומר, בתור מישהי שעד לפני כמה זמן ב012 ויצאה משם עם טעם מר בפה לגמרי, אני יכולה להגיד שהמקרה שלך הוא מקרה של טעות עקב מדיניות מערכתית -סליחה על הביטוי- מטומטמת, אבל החברה אכן באה לקראתך לפנים משורת הדין נכון שזה בזכות השם והאיומים אבל עדיין…
    יש כל כך הרבה מקרים שנתקלתי בהם שבהם נעשה חוסר צדק מטורף שכמו שעול הנ"ל אמרו לאזרח ה"פשוט" והלוא מבין אין את הכלים להתמודד מולם.
    לצערנו ×–×” פועל כך בכל החברות הגדולות….

  17. גם לי יש סיפור ארוך מאד עם 012 סמייל ב-יוני 2008 פנו אלי מהחברה עם מתנה של 120 דקות שיחה חינם לחו"ל. קיבלתי את הצעתם ובתנאי כי ההטבה תינתן למס' הטלפון הבייתי משהוסכם הדבר והנציגה אישרה את הזנת המס' נסגרה העסקה ביולי יצאתי לחו"ל וכמובן שניצלתי את ההטבה עם חזרתי הגיע חשבון טלפון ובו חיוב בסך של כ-312 ש"ח בגין שיחות החינם.
    מאוג' 2008 קיימתי 19 שיחות עם נציגי השרות אשר במהלכן עלה כי הנציגה הזינה את המס' הנייד שלי לתשומת לבכם הנייד שלי היה איתי בחו"ל והובטח לי כי כספי יוחזר אך הבטחות לחוד והחזרים לחוד. ב-7.4.2009 נענתי ע"י לידי אחראית שרות כי לא מגיע לי כסף בטענות שונות ומשונות כי אינה מוצאת תיעוד לשיחה איתי וייתכן וכלל לא היה הסכם איתי ואפילו אם היה היה עליי לעדכן את שיוך הטלפון בבזק, אז טעות הנציגה, אי הבנה, וכאנה וכאנה תירוצים. וכעת המשפט הטוב ביותר שלה " אתה לא הלקוח היחידי שקרתה לו היא ההבנה הזו" משפט אשר ללא ספק מראה על מודעות החברה למקרים כאלו ומחובתה לטפל בכך או לפחות ליידע את הלקוח בצורך זה, דבר שלא נעשה היכן ההגינות ותום הלב ואולי אף בהוראת החברה אשר גורפת הון מאי אלו מאות או אלפיי או אף יותר לקוחות תמימים, וכמובן אינה עושה דבר כדי למנוע זאת.
    חישוב פשוט של 312 ש"ח לחלק ל-120 דקות נותן כ-2.60 ש"ח לדקה ב-018 אקספון אני משלם לאותו היעד 18 אג' בלבד פער אדיר של כ-1400% פי 14 פשוט לא להאמין.

  18. 012 סמייל = שקרנים + גנבים + מסוקנים + עוברים חוק במזיד + יוצרים כאוס
    איפו החוק ומדניה? אין דין ולא דיין ?
    סטן בהתגלמותו
    הגיע זמן שחוק יוצאי סגיר לחברה הזו !!!

  19. גם אותי הם סידרו ה 012 אבל אין לי כוח להלחם נגדם. אם הם ימשיכו ככה אני מאמין שכבר משהו יפגוש אותם בסיבוב.

  20. גם אותי הם סידרו ה 012 אבל אין לי כוח להלחם נגדם. אם הם ימשיכו ככה אני מאמין שכבר משהו יפגוש אותם בסיבוב.

  21. ששי היקר:
    לגנוב ולשקר זו לא התנהגות קפיטליסטית. הקפיטליזם דוגל בהשגת ממון ביושר. לא בכוח ולא בהונאה.
    עם "חזירית" אני מסכים.

  22. ×”×™,
    יש לי סיפור נחמד גםץ כדאי לקרוא וללמוד.

    אחת התקלות הידועות של 012 – אין קו בגלל שאין תקשורת. חשבתי שגם הפעם זו התקלה – אין קו, שקט מוחלט. ומכיוון שהייתי מאוד חולה ! (גאון מי שהמציא את הנייד!) החלטתי לטפל בזה כשארגיש יותר טוב.
    לאחר יומיים חברתי מודיעה לי שהקו שלי מחובר וגברת אחרת עונה לה במקומי ומנתקת, למרות שהקו שלי עדיין היה שקט.
    1. מייד חייגתי לשירות לקוחות – תשובתם: אנו לא עובדים בסופי שבוע.
    2. חייגתי ביום ראשון – תשובתם: נחזור אלייך עם הסבר.
    3. חייגתי ביום שני – תשובתם: ניידת את המסםר לחברה אחרתץ תתקשרי לכל החברות 4. הטלפון שקיימות בארץ ותבדקי לאן העבירו אותך.
    5. בקשתי לדבר עם ממישהו בכיר יותר – תשובתם: נחזור אלייך.
    6. חזרו אליי: תשובתם: או קיי נבדוק לך את זה ונחזור אלייך
    7. חייגתי לאחר יומיים – תשובתם: עברץ ל 013 – מכיוון שאת לקוחה שלהם עכשיו, דברי איתם!!!
    8. לאחר שיחה מתישה של 30 דקות הבטיחו שהבכיר יחזור אלי תוך 4 שעות
    9. הבכיר חזר אליי תוך 72 שעות. בפעם הראשונה התנצל! והבטיח להחזיר לי את הקו תוך 4 שעות

    למי שהתעייף לקרוא – עדיין אין לי קו……..
    מה אמור אזרח/ית טוב/ה לעשות כנגד חברות שכאלה.

  23. אני מחייכת ×›×™ אני שוב כאן – לא עברו אפילו שבועיים.

    בסיפור הקודם החזירו לי את הקו ואף קיבלתי זיכוי על עוגמת הפש ע"ס של 30 ש"ח!
    וכרגע אין לי – לא קו ולא אינטרנט! כנראה שהזיכוי ×”×™×” על ×–×”!

    1. התקשרתי לתמיכה – 10 דק' המתנה על חשבוני – אבל מי סופר? "אהה, את לא ליד המודם?" – שאל אותי המוקדן – "אז, תתקשרי, כשתהי" – הציע.
    בקשתי מהשכן להיכנס אלי לדירה ולבצע את הבדיקות המתישות של כיבוי המקרר והדלקת הטלוויזיה. 45 דקות!!! – כמובן כלום.
    2. טוב, אמר המוקדן – זו בעייה של ספק התשתית (HOT) תתקשרי אליהם.
    סירבתי!!

    " אגב, חברת 012 היקרה, האם ידוע לכם שHOT – היא הספק המשנה שלכם – לא שלי. אני מעבירה את כספיי אליכם ורק אתם אחראים ליצור קשר עם ספק המשנה שלכם?"
    תודה לחבריי, עורכי הדין היקרים שלי!

    3. ציינתי זאת לנציג וקבעו (שוב בעזרת השכן) שטכנאי HOT יגיע לתקן את המודם.
    הטכנאי ×”×’×™×¢ ולאחר בדיקה של שעה – ×”×’×™×¢ למסקנה שהבעייה היא בראוטר שלא נקנה באחת החברות ×”× "ל ולכן לא יטפל בזה.
    4. הזמנו טכנאי פרטי – עשה בדיקה של שנייה – שהסתברה ×›×™ מיותרת מכיוון שאין בכלל קו. גם ללא ראוטר לא ×”×™×” אינטרנט.
    5. ושוב מצאתי את עצמי עוברת 3 נציגים ב012 עד שמתייחסים לבעייה. "או קיי" – אמר הנציג "נשלח אלייך טכנאי של HOT שוב".
    דרשתי שלא יצא מביתי עד שלא ידווח לי מה הוא עשה ומה הסטטוס.

    מה אתם אומרים : האם ×™×–×›×” לגלוש או לדבר היום? – תחושתי אומרת שלא….

  24. אני פונה למשרד להגנת הצרכן – וערכי הדין הצעירים.
    תרימו כפפה!
    תכנסו פעם אחת לתמיד בחברות הללו!
    הרי כמה תביעות יצוגיות של מיליוניי שקלים וגמרנו את הסיפור!

  25. שלום לכולם שומר נפשו ירחק מ012 אני נכוותי מהם בשרות ,באמינות ובחוסר יושר
    חברה שהלקוח ממש לא מענין אותה לכן אני מציאה שנהיה שגרירים ותפנו לאמון הציבור ולאמנון דנקנר ותספרו למשפחה ולחברים ותבקשו שיעבירו את טיב השרות הלאה ולסיכום יש עוד חברות בשוק וליפני היתקשרות תבקשו שישלחו לכם במייל את החוזה ליפני היתקשרות
    תזכרו תמיד הם לא עושים לנו טובה

    בהצלחה ודרך הגב רעות אכן עובדת ב 012

  26. לא צריך לכבד איתם הסכם כל שאו צריך לפרסם ןלעוקיה בכול מדיה כי אם ניבנים על שתיקתך ועובדיפ בשיתת מצליך

  27. החברה הגרועה ביותר בשרות לקחות!!!!
    שאף אחד לא יחשוב אפילו לשבריר של שניה להעביר את הקו הביתי ל012
    מרגע שניידו את קו הטלפון שלי מבזק נשארתי ללא קו טלפון.
    בכל פעם שהתקשרתי מטלפון הסוללרי שלי העבירו אותי מנציג שרות אחד לשני ובסוף של דבר ניתוקו את השיחה.
    גם ברגעים אלה 4 ימים לאחר ההתניידות אני עדין לא קו טלפון ביתי.
    בנס ניצלתי שלא העברתי את האינטרנט כך שאני יכולה להזהירכם כשאני בשיא הכעס ומתינה לאיש שרות שיועיל בטובו להתקשר .

  28. אני מעוניין להתנתק מ 012 עקב שירות גרוע ומחפיר החבילה שלי מסתיימת ב 21.12.2001 -012 מטרטרים את הלקוח ואין עם מי לדבר
    אני לא יודע מה לעשות נגדם -רוצה להתנתק והנציגים מעבירים אותי מאחד לשני ואין תשובה. למשהו יש רעיון לאן צריך לפנות? איך מדברים עם מנהל ?
    אשמח לכול רעיון
    תודה מראש

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *