×©× ×™ מסעות ×¤×¨×¡×•× ×ž×”×–×ž×Ÿ ×”×חרון ר××•×™×™× ×œ×ª×©×•×ž×ª לב. ×‘×©× ×™×”× × ×™×›×¨ מ×מץ ×דיר ×œ×”×ª× ×—×ž×“ ולהתחבב, ×‘×©× ×™×”× ×”×“×ª משחקת תפקיד חשוב, ×•×©× ×™×”× ×ž×’×•×—×›×™× ×•×ž×¢×•×¨×¨×™ רחמי×. וד××™ ל×× ×©×™× ×”×˜×•×‘×™× ×©×§×•×¨××™× ×•×›×•×ª×‘×™× ×‘×‘×œ×•×’ ×”×–×” ×•×ž×‘×™× ×™× ×‘×ª×§×©×•×¨×ª יש ×“×‘×¨×™× ×—×›×ž×™× ×™×•×ª×¨ ×ž×ž× ×™ לומר על תופעת השימוש בהתיילדות ×‘×©× ×™ ×”×§×ž×¤×™×™× ×™× ×”×œ×œ×•. ×‘×¨×©×•×ª×›× ×× ×™ ×צביע בעיקר ×יך כל ×חד ×ž×”× ×œ×•×§×— ×ת הדת מכיוון הפוך ו×ל ×ž×§×•× ×חר.
הר×שון ×”×•× ×ž×¡×¢ ×”×¤×¨×¡×•× ×”×—×“×© של מועצת יש"×¢, כלומר ×”× ×™×¡×™×•×Ÿ ×”×חרון שלה לטעון בזכות הכיבוש ושמירת יהודה ושומרון ×‘×™×“×™× ×•. בקמפיין ×”×–×” ×ž×•×¦×’×™× ×œ×¤× ×™× ×• ×™×œ×“×™× ×—×ž×•×“×™× ×—×ž×•×“×™× ×©×ž×™×™×¦×’×™× ×“×ž×•×™×•×ª ×ª× "כיות המוכרות ×œ×›×•×œ× ×• (×× ×™ מקווה), ומוסבר ×œ× ×• ש×ותן דמויות מיוצגות חיו ופעלו בכל ×ž× ×™ מקומות שמעבר לקו הירוק. כמובן, ××– עוד ×œ× ×”×™×” קו ירוק, ×•×’× ×¤×œ×¡×˜×™× ×™× ×œ× ×”×™×•. היו מו××‘×™× ×•××“×•×ž×™× ×•×¤×œ×™×©×ª×™×, וחלק מ×ותן דמויות הר×ו ×œ×”× ×ת × ×—×ª זרועו החזקה ×•×”× ×˜×•×™×” של הקב"×”. חלק ×חר פשוט ×”×™×” ×¢× ××œ×•×”×™× ×‘×™×—×¡×™× ×ž×וד טובי×, ובמקרה (טוב, ×ולי ×œ× ×‘×ž×§×¨×”, לפחות על פי הסיפור) עשה ×ת ×–×” ב×דמות ×”×˜×¨×©×™× ×”× ×™×“×•× ×•×ª. ×ž×©×•× ×›×š כולן זכו ×œ×ž×§×•× ×©×œ כבוד במקר×, ×•×ž×”×•×•×™× ×—×œ×§ מהמטען התרבותי של כל ×חד מ××™×ª× ×•.
הקמפיין ×”×–×” ×”×•× ×›×ž×•×‘×Ÿ ×©×™× ×•×™ מוחלט, ×©×œ× ×œ×•×ž×¨ × ×™×’×•×“ גמור, של ×”×סטרטגיה היחצ"× ×™×ª של ×”×ž×ª× ×—×œ×™× ×ž×–×” עשורי×. בעוד שבעבר × ×ž× ×¢×• תושבי יש"×¢ מלזקוף ×ת הדת לטובת ×ž×¤×¢×œ× ×•×”×ª×¨×›×–×• ×‘×˜×™×¢×•× ×™× ×‘×˜×—×•× ×™×™×, הרי ×©×”×™×•× (×›× ×¨××” ×›×™ ×’× ×ת ×¢×¦×ž× ×”× ×œ× ×ž×¦×œ×™×—×™× ×œ×©×›× ×¢ ×©×”×©×˜×—×™× ×”× × ×›×¡ ×‘×˜×—×•× ×™) ×ž×–×›×™×¨×™× ×œ× ×• שיהודה ושומרון ×”× ×‘×›×œ×œ יותר × ×›×¡×™ צ×ן ברזל מ×שר × ×›×¡×™ ×“×œ× × ×™×™×“×™, יותר ×—×©×•×‘×™× ×œ×œ×‘ מ×שר לתחת, ושהעיקר ×‘× ×”×•× ×œ× ×”×©×˜×— עצמו, ××œ× ×ž×” שקרה עליו ×œ×¤× ×™ 3000 ×©× ×”. ××™ לכך ×× ×—× ×• ×ž×ª×‘×§×©×™× "להתחבר" (כך!) ×ל המקומות ×©×œ×ž×“× ×• ×¢×œ×™×”× (×× ×™ מקווה) בשיעורי ×ª× "ך בבית הספר, ×בל ×©×¨×•×‘× ×• ×œ× ×”× ×™×— ×¢×œ×™×”× ×ת ×›×£ רגלו מעול×.
לבד מזה ש×× ×™ בספק גדול ×× ×יזשהו ×—×™×œ×•× ×™ ×©×œ× ×”×™×” מחובר ×§×•×“× ×™×§×¤×•×¥ ויתחבר עכשיו למקומות ×©×”×•× ×ž×ž×™×œ× ×ž×¤×—×“ לטייל בה×, ולבד מזה ש×× ×™ ×œ× ×ž×‘×™×Ÿ למה כדי ×©× ×ª×—×‘×¨ למקומות ×–×” ×ומר שצריך ×’× ×œ×”×©××™×¨× ×ª×—×ª השלטון צב××™ ×©×œ× ×•, הרי שלדעתי הקמפיין ×”×–×” מציג ×ת מועצת יש"×¢ ו×ת קו מחשבתה ×›×ž× ×•×ª×§×™× ×œ×—×œ×•×˜×™×Ÿ מכל מצי×ות – ×”×× ×× ×©×™× ×ž×‘×•×’×¨×™× ×•×¤×§×—×™× ×ž×¡×•×’×œ×™× ×œ×”×¢×œ×•×ª על ×“×¢×ª× ×œ×”×¦×™×’ ×ת בעיית ×”×©×˜×—×™× ×”×›×‘×•×©×™×, ×ותו ×יבר ×ž×“×ž× ×•×“×•×ב של גוף ×”×ž×“×™× ×” שכמעט רק רוע ורשעות ר××™× ×• ×ž×ž× ×• ב××¨×‘×¢×™× ×”×©× ×™× ×”××—×¨×•× ×•×ª וש×כל ×ž×‘×¤× ×™× ×ת יסודות המוסר והחוק של ×”×ž×“×™× ×” – על ידי ×¦×™×œ×•×ž×™× ×ž×ª×—× ×—× ×™× ×©×œ ×™×œ×“×™× ×‘×ª×œ×‘×•×©×•×ª ×ª× "כיות?
"לכל ×¢× ×™×© ×ת הסיפור שלו", דו××’×™× ×œ×¦×™×™×Ÿ ×× ×©×™ הקמפיין. ×כן. ×× ×›×™ ×× ×™ מקווה ×©×”× ×œ× ×§×•× ×™× ×ת הסיפור ×”×¤×œ×¡×˜×™× ×™ על ×”×™×•×ª× ×”×™×‘×•×¡×™×, סיפור שערפ×ת ×”×™×” ×והב לדקל×. הסיפור ×”×”×•× ×ž×’×•×—×š לחלוטין. ×בל עטיפת הכיבוש בעור כבש של ×™×œ×“×™× ×—×ž×•×“×™× ×‘×ª×—×¤×•×©×•×ª, ×–×ת כדי ×©× ×©×›×— כמה רע ×”×•× ×’×•×¨× ×œ× ×• ו"× ×ª×—×‘×¨" ×ליו – × ×™×¡×™×•×Ÿ ×›×–×” ×”×•× ×ž×’×•×—×š ×œ× ×¤×—×•×ª, ועוד יותר חסר טע×.
במסע ×¤×¨×¡×•× ×©× ×™ מככב מ×יר פרוש, חבר ×”×›× ×¡×ª ×ž×˜×¢× ×ž×¤×œ×’×ª יהדות התורה שמבקש להיות ר×ש עריית ירושלי×. מכיוון ×©×”×•× ×—×¨×“×™, ומכיוון ×©×”×•× ×™×•×“×¢ שיש הרבה ×™×¨×•×©×œ×ž×™× ×©×ž×¤×—×“×™× ×©×”×¢×™×¨ מתחרדת ב×ופן כללי ×•×œ×¤×¢×ž×™× ×’× ×ž×¤×—×“×™× ×ž×—×¨×“×™× ×‘×ופן פרטי, ×”×•× ×ž× ×¡×” להרגיע ×ות×: "ירושלמי×, ×ל תהיו חרדי×" מציעה המודעה שלו, ו×פילו × ×•×ª× ×ª ×œ×™× ×§ ×¢× ×”×‘×§×©×” "לחצו ×›×ן כדי ×œ× ×œ×”×™×•×ª חרדי×". לחצתי, ושמעתי ×ת פרוש מבטיח לשמור על הסטטוס קוו.
×ת הקמפיין כולו מלווה דמותו המצויירית של פרוש, ל×מור: ×× ×™ בסך הכל ××“× × ×—×ž×“ שיודע לצחוק על עצמו! ל×: ×× ×™ ×œ× ×ד×, ××œ× ×“×ž×•×ª מצויירת! ×× ×™ ליצן, ×œ× ×ž×¤×œ×¦×ª! ×× ×™ חרדי-מחמד ×œ×œ× ×›×œ ×›×•×•× ×•×ª להזיק לציבור ×”×—×™×œ×•× ×™ ול××™× ×˜×¨×¡×™× ×©×œ×•, ×œ× ×•×œ×!!! ×× ×™ ×œ× ×¨×•×¦×”, חוזר: ×œ× ×¨×•×¦×”, שתתחילו ×œ×§×™×™× ×ž×¦×•×•×ª, ×ו ×× ××ª× ×›×‘×¨ מקיימי×, שתהפכו לחרדי×! מה פת×ו×! תיש×רו בדיוק כפי ש×ת×! ×›×›×” ××ª× ×חלה! ×× ×™ ×והב ××ª×›× ×וכלי ×©×¤× ×™× ×•×‘×•×¢×œ×™ × ×™×“×•×ª!!!
בקיצור, מה שביש"×¢ ×ž× ×¡×™× ×œ×”×‘×œ×™×˜, ×צל פרוש ×ž× ×¡×™× ×œ×”×¡×ª×™×¨. ×”× ×¨×•×¦×™× ×©× ×ª×—×‘×¨ למורשת הדתית, פרוש ×ž× ×¡×” ×œ× ×ª×§ ×ת עצמו ×ž×ž× ×” ×‘×ª×•×“×¢×ª× ×•. ×”× × ×–×›×¨×• ×©×›×•×œ× ×• יהודי×, ×”×•× ×¨×•×¦×” ×©× ×©×›×— ×©×”×•× ×—×¨×“×™. ×”× ×ž× ×’× ×™× ×¢×œ העבר, ×”×•× ×ž×›×¨×™×– ×›×™ ההווה ×”×•× ×ž×” שחשוב. ×¤×¢× ×חת הדת ×”×™× ×ž×” ש×מור לקרב ××•×ª× ×• למוצר, ×¤×¢× ×חת ×”×™× ×ž×” ×©×ž×¤×—×“×™× ×©×™×¨×—×™×§ ××•×ª× ×• ×ž×ž× ×•.
×בל ×”×סטרטגיה ×‘×©× ×™ ×”×ž×§×¨×™× ×”×™× ×–×”×”: לכסות בהרבה סוכר ×ת כל מה שמפריע, ×œ×”×ª× ×—×ž×“ ולהתיילד ולעשות ×œ× ×• ×—× ×“×œ×š כדי ×©× ×—×©×•×‘ ש×× ×—× ×• ×—×™×™× ×‘×ž×“×™× ×” שכיף לחיות בה ×•×©×›×•×œ× ××•×”×‘×™× ××•×ª× ×• ו×× ×—× ×• ××•×”×‘×™× ×ת כול×. רק חסר עכשיו ש×ולמרט יציג ×ת עצמו בתור דובון 'כפת-לי שפשוט ×והב לטוס מחלקה ר××©×•× ×”, וקצב יהפוך לשדון ממזרי וחמוד שכל ×¢×•×•× ×•×ª×™×• ×”× ×©×”×•× ×§×¦×ª חרמן – ו×יך ×פשר לה××©×™× ××•×ª× ×‘×›×š?
×חלה פוסט.
×’× ×ותי ×”×•× × ×•×¨× ×¢×¦×‘×Ÿ, הקמפיין של החרדי×. ×ž× ×™×¤×•×œ×¦×™×•×ª בשקל עשרי×.
עוד על ×”×תר של ×”×ž×ª× ×—×œ×™× ×צל ×רז וולף
http://www.we-cms.info/blog/google-maps-wars/
×•×’× ×›×“××™ לר×ות מה ×”× ×›×•×ª×‘×™× ×¢×œ עצמ×.
http://www.jstory.co.il/about
כד××™ לדלג ישר ×œ×©× ×›×™ ×‘×›× ×™×¡×” ל×תר יש ×“×™×‘×•×¨×™× ×ž×¢×¦×‘× ×™× ×©×ž×©×ª×œ×˜×™× ×¢×œ ×”×¨×ž×§×•×œ×™× ×©×œ המחשב.
×”× ××•×ž×¨×™× ×©×”× ×œ× "מועצת ישע".
תודה מיטל, ×’× ×¢×œ סידור ×”×ª×ž×•× ×•×ª (×× ×™ משער) – קצת הסתבכתי ×יתן הפע×.
×—× ×Ÿ: ×× ×™ מסתמך על מה שכתבה × ×¨×™ ×œ×™×‘× ×”: "×ת הקמפיין, שעלותו שלושה מיליון וחצי שקל, עיצב משרד ×”×¤×¨×¡×•× ×“×¨×•×¨×™-שלומי ×•×”×•× ×ž×ž×•×ž×Ÿ על ידי "יהודה ושומרון – ×ž× ×”×œ×ª ההסברה", ×©×”×•× ×’×•×£ חדש ×©×™×–× ×”×™×•"ר ×”×—×™×œ×•× ×™ החדש של מועצת יש"×¢, ×“× ×™ דיין."
http://www.haaretz.co.il/hasite/spages/1026970.html
יתכן והקמפיין ×œ× ×™×¢×™×œ, ×ת ×–×” קשה לי ל×מוד. מה שבטוח ×–×” ×©×”×•× ×œ× ×ž×•×¦× ×—×Ÿ ×‘×¢×™× ×™×š, ויש לך סיבות טובות לכך.
×× ×™ משער שהקמפיין ×”×–×” ×œ× ×™×•×›×œ לתקן רצח ×ופי של ×©× ×™× ×›×œ×¤×™ "×”×ž×ª× ×—×œ×™×", ויתכן שבכלל ×œ× ×ž×©× ×” מה ×™×”×™×” הקמפיין – ×›× ×¨××” ×©×œ× ×ª×הב ×ותו. ×•×œ× ×ת ×”×ž×ª× ×—×œ×™×.
×× ×™ חושב שהסיבה שהמסר ×”×™×•× ×‘×¢×™×§×¨ ××™× ×• ×‘×˜×—×•× ×™, ×”×™× ×©× ×¡×™×•×Ÿ העבר מלמד, שחששות ×‘×˜×—×•× ×™×™× ×œ× ×”×¤×¨×™×¢×• לממשלה להתפרע ולקחת ×¡×™×›×•× ×™× ×©××™× ×” יכולה לקחת (לדעתי, כמובן), והקמפיין ×ž× ×¡×” לדבר לרגשות ×”×™×”×•×“×™×™× ×©×œ צופיו. ×בל ×× ×™ חושש ×©×’× ×–×” ×œ× ×™×•×¢×™×œ כלפי מי ×©×”×ª× ×š ×œ× ×ž×“×‘×¨ ×ליו. הש×לה ×”×™× ×œ×›×ž×” מהציבור ×”×ª× ×š וה××ž×•× ×” היהודית מדברת, על ×–×” ×ין לי תשובה.
ישי,
×תה ×›× ×¨××” ×œ× ×ž×›×™×¨ ×ותי. ×”×ª× "ך מ×וד מדבר ×לי. ×× ×”×•× ×œ× ×”×™×”, ×œ× ×”×™×™×ª×™ × ×¢×©×” מורה ×œ×ª× "ך בתיכון. כמו כן התרבות היהודית בכללה, ו×× ×™ מגייס ×ת ×ותה עובדה כתימוכין. ×× ×™ מ×וד ×והב ×ת היהדות ושמח בה. מה ש×× ×™ ×œ× ×והב ×”×•× ×©×ž×©×ª×ž×©×™× ×‘×” כדי להצדיק דיכוי של ×ž×™×œ×™×•× ×™ ×‘× ×™ ×ד×.
×חלה פוסט. ×בל × ×¨××” לי שקמפיין ×”×ž×ª× ×—×œ×™× ×¢×•×‘×“. רוב הישר××œ×™× ×œ× ×™×•×“×¢×™× ×“×‘×¨ על השטחי×. ×¨×•×‘× ×• ×œ× ×™×•×“×¢×™× ×›×ž×” ×ž×ª× ×—×œ×™× ×™×© ש×, כמה ×¤×œ×¡×˜×™× ×™×, ועוד פחות מכך ×× ×• ×™×•×“×¢×™× ×ž×” הקשר ×©×œ×”× ×œ×ª× "ך. הקמפיין ×”×–×” ×ž×¢×œ×™× ×ת הביטחון, והופך ×ת ×”×©×˜×—×™× ×œ×תר תיירות. ×–×” מעצבן, ×בל יש לזה סיכוי.
×יתמר: ×–×” ×œ× "קמפיין ×”×ž×ª× ×—×œ×™×" ××œ× ×§×ž×¤×™×™×Ÿ משרד ×”×—×™× ×•×š. 🙁
ב×מת ×חלה פוסט.
×חד ×”×“×‘×¨×™× ×©×ž×©×’×¢×™× ×ותי בקמפיין ×”×–×”, והשימוש ×‘×™×œ×“×™× ×‘×• עוסק הפוסט ×”×•× ×—×œ×§ מרכזי ×ž×ž× ×•, ×”×•× ×”× ×™×¡×™×•×Ÿ לטשטש ×ת הפן הפוליטי ו×ת הפן ×”××œ×™× ×©×œ הסכסוך. ההתעלמות הכמעט ×ž×•×¤×’× ×ª ×ž×”×¤×œ×¡×˜×™× ×™× ×©× ×ž×¦××™× ×©× ×ž×ª×—×‘×¨×ª יפה מ×וד לכל יתר הפרקטיקות של ×”×ž×ª× ×—×œ×™×, ×©×ž×‘×—×™× ×ª× ×‘×מת ×”×¤×œ×¡×˜×™× ×™× ×œ× ×§×™×™×ž×™× ×›×‘× ×™ ××“× ××œ× ×›×ž×ª×—×¨×™× ×©×¦×¨×™×š ×œ×”×¢×œ×™× – תודעתית ומעשית.
××– ×‘×©×œ×˜×™× ×œ× ×™×”×™×” ××£ ×¤×œ×¡×˜×™× ×™, רק גבעות ×˜×¨×©×™× ×¦×—×™×—×•×ª. ×•×œ× ×™×–×›×™×¨×• שיש עוד ×× ×©×™× ×©×. הכל ×™×”×™×” ×‘×¡×’× ×•×Ÿ ×”×ž×ª× ×—×ž×“ והמתיילד, שב×מת משדר ש×ין ×©×•× ×‘×¢×™×” ×¢× ×ו סוגיה ×לימה שקשורה ×œ× ×•×›×—×•×ª הישר×לית ×©× ×•×œ×ופי שלה.
לכן, לדעתי, הגרפיטי שדווח שרוסס על חלק ×ž×”×©×œ×˜×™× (ו×× ×™ ר×יתי ×חד ×›×–×” בביקור בתל ×ביב ×œ× ×ž×–×ž×Ÿ) ×”×•× ×ª×©×•×‘×” טובה. הגרפיטי ×”×–×” ×ž× ×¡×”, ×•× ×™×ª×Ÿ להתווכח על עד כמה ×”×•× ×ž×¦×œ×™×—, לחבר בכח חזרה ×ת יהודה ושומרון למצי×ות היו×. לזו של ×”×›×‘×™×©×™× ×œ×™×”×•×“×™× ×‘×œ×‘×“, המחסומי×, הפקעות ×”×דמות ויתר התופעות ×©×œ× ×›×•×œ×œ×•×ª ×™×œ×“×™× ×ž×—×™×™×›×™×.
ההתעלמות הגורפת הזו מהמצי×ות וההגררות ל×ידיליות שהרבה יותר קל ל×רוז ולמכור ×”×™× ×›×ž×•×‘×Ÿ ×œ× × ×—×œ×ª ×”×ž×ª× ×—×œ×™× ×‘×œ×‘×“. ×’× ×›×œ קמפיין של השמ×ל ×”×¦×™×•× ×™ שמתרכז ב-"שלו×" ×›×§×•× ×¡×¤×˜ ×ž×œ× ×™×•× ×™× ×•×¤×¨×—×™× ×™×¤×™× ×—×•×˜× ×‘×ותה צורה. ×’× ×”×©×™×— סביב סוגיות ×חרות × ×’×¨×¨ בקלות ל××•×ª× ×ž×§×•×ž×•×ª. רק שכרגע הקמפיין ×”×–×” ×ž×—×œ×™× ×ותי בצורה יוצ×ת דופן.
×כן ×חלה פוסט.
די מתבקש שמישהו יכין ×¡×˜×™×§×¨×™× ×‘×ותה השפה העיצובית של "יהודה ושומרון, הסיפור של ×›×•×œ× ×•", ×בל ×¢× ×ª×ž×•× ×•×ª של חבר'×” ×¤×œ×¡×˜×™× ×™× ×©×”×•×ª×§×¤×• ×‘×—×•×“×©×™× ×”××—×¨×•× ×™× ×¢"×™ ×ž×ª× ×—×œ×™×, וכיתוב של "יהודה ושומרון, הדיכוי של ×›×•×œ× ×•" ×ו משהו דומה. בשביל ×–×” יש ××™× ×˜×¨× ×˜, ל×?
תומר, ×תה צודק לגמרי כמובן, ×•×’× ×œ×’×ž×¨×™ טועה. "×ותו ×יבר ×ž×“×ž× ×•×“×•×ב של גוף ×”×ž×“×™× ×” שכמעט רק רוע ורשעות ר××™× ×• ×ž×ž× ×• ב××¨×‘×¢×™× ×”×©× ×™× ×”××—×¨×•× ×•×ª וש×כל ×ž×‘×¤× ×™× ×ת יסודות המוסר והחוק של ×”×ž×“×™× ×”" – זו עובדה ומצי×ות בשבילך ×•×’× ×‘×©×‘×™×œ×™, ×ך ×œ× ×‘×©×‘×™×œ×. ×–×ת ×œ× ×¢×•×‘×“×” ×©×”× ×ž× ×¡×™× ×œ×”×¡×ª×™×¨, ×× ×”× ×”×™×• ×—×•×©×‘×™× ×›×š ×”× ×œ× ×”×™×• ×©× ×ž×Ÿ הסת×. ×× ×™ חושבת שהקמפיין מת×ר בצורה מ×ד ××™× ×¤× ×˜×™×œ×™×ª ×ת × ×§×•×“×ª המבט שלה×. (וכיוון ש×× ×™ שתמיד × ×ª×¤×¡×ª ×œ×¤×¨×˜×™× ×©×•×œ×™×™× ×©×ž×ª×™ לב שלמי שעומד בר×ש העסק קור××™× ×›×ž×¢×˜ ×“× ×™ דין)
דומה שכל התגובות מוקדשות ×œ×¨×©×¢×•×ª× ×©×œ ×”×ž×ª× ×—×œ×™×, ×יך ×”× ×ž×¢×™×–×™× ×œ×—×ž×•×¡ ×דמות ×œ× ×œ×”× ×•×›×•×œ×™. מה שמחדד ×צלי ×ת ההכרה בכך ש×ל לי ×œ× ×¡×•×ª לטעון והלסביר – ×ת מי ×–×” ×‘×¢×¦× ×ž×¢× ×™×™×Ÿ.
×ול×, לגופו של קמפיין, רציתי כן לומר משהו. שוב, ×œ× ×ž×¦×¤×” ×œ×”×‘× ×” גדולה מ×לה שהדת ×‘×©×‘×™×œ× ×”×™× ××•×¤×™×•× ×œ×”×ž×•× ×™× ×©×ž× ×•×¦×œ בידי ×ליטות מדכ×ות, התורה ×”×™× ×וסף של ×ž×™×ª×•×¡×™× ×ו כל ×ž×™× ×™ ×›×לה ×“×‘×¨×™× ×©×›×•×ª×‘×™× ×‘×¡×¤×¨×™ מחקר ××§×“×ž×™×™× ×—×©×•×‘×™×.
במהלך ×”×©× ×™× ×”××—×¨×•× ×•×ª, במיוחד מ××– פרץ חזון ×”"שלו×", ×ž× ×¡×™× ×”×ž×ª× ×—×œ×™× (×שתמש בביטוי ×”×–×” לצורך הדיון) להסביר ×ת ×˜×™×¢×•× ×™×”× ×‘×¢×“ ההתיישבות ×•× ×’×“ × ×ª×™× ×ª ××—×™×–×” פוליטית ל××¨×’×•× ×™ מחבלי×. × ×“×ž×” ×”×™×” פע×, ×©×™×©× ×• "×ž×—× ×” ימין" ×©× ×™×ª×Ÿ ללכת עימו, ×•×œ×©× ×›×š × ×¢×©×” שימוש במיוחד ×‘×˜×™×¢×•× ×™× ×‘×˜×—×•× ×™×™×. ×œ× ×©××™× × × ×›×•× ×™×, ××•×œ× ×”× ×œ× ×”×¢×™×§×¨.
ל×ט ל×ט חדרה ההכרה, ש×ין ב×מת ×¢× ×ž×™ לדבר. × ×“×ž×” שה"×”×ª× ×ª×§×•×ª" היתה דוגמה ברורה לכך ש"×”×¢× ×œ× ×¢× ×”×’×•×œ×Ÿ" (×× ×œ×”×©×ª×ž×© בסלוגן הישן). ×•× ×“×ž×” שההסברה ×”"×ž×ª× ×—×œ×™×ª" מחפשת ×ת עצמה.
הסיבה ×”×מיתית לכך ×©×—×•×©×‘×™× ××•×ª× ×¨×©×¢×™× ×—×•×ž×¡×™ ×דמות (×”×ž×›×•× ×™× ×‘×ª×’×•×‘×•×ª שלעיל "×”×"), שיש הצדקה מוסרית ×œ×™×©×™×‘×ª× ×‘×—×‘×œ×™ ×רץ ישר×ל ×”×©×•× ×™×, ×”×™× ×כן ×©×”× ×ž××ž×™× ×™× ×©×–×• × ×—×œ×ª ×בותיה×, ×•× ×“×ž×” לי שהמקפיין המדובר ×ומר ×–×ת ב×ופן די ברור.
כבר מזמן ×˜×¢× ×ª×™, ש×× ×œ× ×”×™×™×ª×™ דתי ומ×מין, ×ולי הייתי שמ××œ× ×™. שהרי מהי ההצדקה לכך ×©× ×’×¨×© ×›×¤×¨×™×™× ×ª×ž×™×ž×™× ×ž×‘×™×ª× ×©×‘×©×™×—' ×ž×•× ×™×¡ ×•× ×¤×œ×•×© לבתיה×? (××– מה ×× ×”× × ×™×¡×• להשמיד ×ת ×›×•×œ× ×•?)
×× ×™ מ×מין ב×מת ×©×™×©× ×” יותר הצדקה מוסרית לגור ×‘×§×¨× ×™ שומרון, בקרקעות ×©× ×§× ×• בכסף ×ž×œ× ×ž×›×¤×¨×™×™×, מ×שר ברמת ×ביב ×©×”×¦×™×•× ×™× ×¤×œ×©×• ×ליה, גרשו ×ת תושביה ×•× ×›× ×¡×• לבתיה×.
××ž× ×, ×× ×™ מ×מין ש×רץ זו שייכת ×œ× ×• מכוח ×”××ž×•× ×” בתורה. ×–×” ×œ× ×¢×•×©×” ×ותי בלתי פרגמטי, ×ו חושב שיש לגרש מחר ×ž×‘×ª×™×”× ×ž×™ מתושבי עכו (×ו רמ×לה), × ×“×ž×” לי שהחלק ×”×רי מה"×ž×ª× ×—×œ×™×" ×’× ×—×•×©×‘×™× ×›×š ו×ולי זו המשמעות ×”×מיתית של הקמפיין ×”×–×”.
ילדותי? פסדר, שיהיה.
http://www.notes.co.il/berman/48639.asp
פורוש – ×× ×ª×™×›× ×¡×• ל×תר של פורוש יש ×©× ×¢×ž×•×“ "10 ×“×‘×¨×™× ×©×œ× ×™×“×¢×ª× ×¢×œ פורוש". ×חד ×ž×”× ×ž×¡×¤×¨ ×©×”×•× ×והד מושבע של בית"ר ירושלי×. מושבע. ×œ× ×¡×ª×.
×× ×™ ×ž× ×™×— שהקמפיין ×”×–×” ×œ× ×™×¢×‘×•×“, בעיקר ×›×™ ×ין בו שמץ של ×מת.
קמפיין יהודה ושומרון ×”×•× ×¡×™×¤×•×¨ ×חר לחלוטין. ×§×•×“× ×›×œ ×ין ×›×ן רתימה של ××œ×ž× ×˜×™× ×“×ª×™×™× ××œ× ×©×œ ××œ×ž× ×˜×™× ×”×™×¡×˜×•×¨×™×™× ×•×ª×¨×‘×•×ª×™×™×. ×”×¢× ×™×™×Ÿ ×©× ×”×•× ×œ × ×“×•×“ המלך ×ו יעקוב ×•×”×¡×•×œ× ×›×“×ž×•×™×•×ª דתיות ××œ× ×©×לו הדמויות שמהוות חלק חשוב מהקורפוס התרבותי. הקמפיין טוען שיהודה ושומרון ×”× ×—×œ×§ חשוב מהתרבות היהודית ההיסטורית. ×–×” × ×›×•×Ÿ לחלוטין. עכשיו × ×©×ר להתווכח על המחיר ×©×ž×©×œ×ž×™× ×¢×œ שימור/×יבוד תרבות. הקמפיין ×”×–×” ×’× ×œ× ×ž×ž×© מכוון למרבית קור××™ הבלוג ××œ× ×œ×¢×ž×™×©×¨×ל לשכבותיו. ×”×•× ×¤×•× ×” לתחושת השייכות ההיסטורית-תרבותית ×•×”×•× ×¢×•×©×” ×ת ×–×” טוב. מה הקשר ×œ×ž×—×¡×•×ž×™× ×ו עוללות ×חרות (×¢×œ×™×”× ×™×© דיון ציבורי ובצדק) ×ו ל×מירה מופרכת ×× ×›×™ שגורה כמו " בעיית ×”×©×˜×—×™× ×”×›×‘×•×©×™×, ×ותו ×יבר ×ž×“×ž× ×•×“×•×ב של גוף ×”×ž×“×™× ×” שכמעט רק רוע ורשעות ר××™× ×• ×ž×ž× ×• ב××¨×‘×¢×™× ×”×©× ×™× ×”××—×¨×•× ×•×ª וש×כל ×ž×‘×¤× ×™× ×ת יסודות המוסר והחוק של ×”×ž×“×™× ×”". הרי ידוע שבכל הרוע והרשעות ××©× ×¨×•×Ÿ חולד××™.